אישה במסכה - על הסדרה

  • אישה במסכה
ויוה
ויוה

ג'י סוק היפה היא זבנית בחנות. באחד מן הימים, היא נתקלת לתדהמתה באן הא, אישה אלגנטית שדומה לה שתי טיפות מים. בעוד משפחתה של ג'י סוק קורסת תחת עול החובות של אביה ונרדפת על ידי מלווה בריבית אכזרי, אן הא היא אישה אמידה, בתו של חבר פרלמנט וארוסתו של יורש עשיר בשם מין וו.

מין וו הוא בנו הממזר של יו"ר תאגיד גדול והיורש המיועד שלו, למורת רוחה של מין יון, אחותו למחצה. מין וו אמנם גדל בשפע ובעושר, אך ללא חום ואהבה של משפחה וחברים. הוא איש קר ומנוכר, שעומד להינשא לאן הא בנישואים שנועדו לשרת את האינטרסים העסקיים של שני הצדדים.

אן הא מנהלת מזה זמן מה רומן עם סוק הון, בעלה השאפתן והמניפולטיבי של מין יון. מין וו אינו יודע על כך דבר הוא גם אינו מודע לכך שסוק הון יעשה הכול כדי שגיסו לא יהפוך ליורש, כולל לגרום לו לחשוב שהוא מאבד את שפיותו. אבל תוכניותיו של סוק הון משתבשות לגמרי כשאן הא מתה. הוא מגלה את סוד קיומה של ג'י סוק ומאיים עליה, עד שהיא נאלצת בלית ברירה להתחזות לאן הא ולתפוס את מקומה מבלי שאיש יידע על כך.

מין וו וג'י סוק המתחזה מתחתנים כמתוכנן ועוברים לגור יחד. אט אט מין וו לומד להכיר את ג'י סוק והוא מוקסם מהאישה העדינה והטובה שלצידו, ומכך שהיא שונה לגמרי מהאישה שהכיר. מין וו מתאהב בג'י סוק, שמפתחת רגשות כלפיו גם כן, אך מה יקרה כשזהותה האמיתית תיחשף?

"אישה במסכה" היא מלודרמה מותחת ומצליחה בכיכובו של ג'ו ג'י הון ("הנסיכה") וסו אה, אחת משהשחקניות הפופולאריות כיום בקוריאה.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully