לא מאמינה לגברים - על הסדרה

  • לא מאמינה לגברים
ויוה
ויוה

מריה דולורס היא בת למשפחה ענייה שעובדת כתופרת. לאחר שאביה נרצח במהלך שוד, היא מגיעה למשטרה למתן עדות ונתקלת ביחס עוין מצד החוקר. לעזרתה נחלץ מקסימיליאנו, עורך דין צעיר שעד למצוקתה. מקסימיליאנו מתאהב במריה דולורס ממבט ראשון, אך אינו עושה דבר כיוון שהוא מאורס לאחרת. גם מריה דולורס חשה משיכה כלפי מקסימיליאנו, אך לא מייחסת לכך כל חשיבות כיוון שהיא מאוהבת בדניאל. היא אינה יודעת שדניאל משקר לה רק כדי לשכב איתה ולמעשה מחזר אחרי יורשת עשירה.

דניאל מכניס את מריה דולורס להריון ועוזב אותה שבורת לב. בה בעת, מקסימיליאנו מבטל את ארוסיו לאחר שהוא מגלה שארוסתו בגדה בו. הוא מחליט להתקרב למריה דולורס, אך היא איבדה כל אמון בגברים ורק רוצה לחיות את חייה בשקט. אבל מריה דולורס מתקשה לעשות זאת כיוון שדניאל מתחרט על מעשיו ומבקש לשוב לחייה. היא מסרבת בתוקף וברגע של טירוף, דניאל הורג את חברה הטוב ומפליל אותה.

מריה דולורס נשלחת לכלא ומקסימיליאנו מחליט לעשות הכול כדי להוכיח את חפותה של האישה, ששבתה את לבו. השניים מתאהבים אך האם יוכלו להיות יחד? האם מריה דולורס תשוב להאמין באהבה?

הטלנובלה "לא מאמינה לגברים" זכתה להצלחה רבה במקסיקו ובמועמדויות רבות בטקס פרסי "טי.וי. נובלאס" היוקרתי. אדריאנה לובייר ("משולש גורלי"), המגלמת את דמותה של מריה דולורס, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסדרה. לצידה מככב גבריאל סוטו ("כישוף", "כוחו של גורל").

שודר בערוץ ויוה.

122 פרקים, מקסיקו, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully