הילר - על הסדרה

  • הילר
ויוה
ויוה

ג'ונג הו הוא שליח מסתורי, שפועל בלילות תחת שם הקוד "הילר". הוא הטוב בתחומו ובעבור הסכום המתאים, הוא יעשה כל משימה למעט להרוג. הילר אינו יודע דבר על לקוחותיו ומעטים יודעים מהי זהותו האמיתית. הוא מקבל את משימותיו מהשותפה שלו, מין ג'ה, האקרית מוכשרת שאותה מעולם לא פגש.

ג'ונג הו הוא זאב בודד. אביו מת כשהיה ילד ואמו נטשה אותו כדי להינשא לאחר. הוא חי לבדו בלופט נטוש והחלום שלו הוא להרוויח מספיק כסף כדי לקנות לעצמו אי בדרום אמריקה. הוא אינו יודע הרבה על עברו, אבל כל זה עומד להשתנות.

כתב טלוויזיה ידוע בשם מון הו שוכר את שירותיו של הילר כדי להשיג דגימת דנ"א מבחורה צעירה בשם יונג שין. יונג שין היא כתבת באתר אינטרנט זניח, שחולמת להיות עיתונאית מכובדת. מון הו הוא האליל שלה, אבל יש לה פינה חמה בלב גם להילר, ששמו הולך לפניו כגיבור-על שפועל בחסות החשכה.

ג'ונג הו ממלא את המשימה ולהפתעתו מגלה במהלכה קצה חוט לגילוי האמת על עברו ועל הוריו. הוא מגלה שטרגדיה משותפת מקשרת בינו לבין יונג שין והוא מחליט להישאר לצידה בזהות בדויה כדי לחשוף את האנשים ששינו את מהלך חייהם. ג'ונג הו אינו עומד בקסמיה של יונג שין ומתאהב בה, בעוד היא מאוהבת בהילר...

ג'ונג הו מוכן לצאת מן הצללים עבור יונג שין, אבל הוא מבין עד מהרה שיציאתו לאור עלולה לסכן את חיי שניהם...

"הילר" היא פנטזיה מודרנית וסדרת אקשן רומנטית וממכרת. ג'י צ'אנג אוק, כוכב הסדרה שגם שר את אחד משירי הפסקול, הפך לכוכב ענק באסיה בעקבות תפקידו בסדרה. לצידו מככבת השחקנית פק מין יונג ("צייד עירוני").

חמישי ב-21:20, 2 פרקים ברצף.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2014-2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully