פינוקיו - על הסדרה

הסדרה "פינוקיו" היא סדרה רומנטית מצליחה בכיכובם של שניים מהשחקנים האהובים ביותר בקוריאה כיום – יי גו'נג סוק ("קולו של הלב") ופק שין היאה ("הלהקה", "היורשים").

  • פינוקיו
ויוה
ויוה

הא מיונג חי חיים מאושרים עם משפחתו, עד שהו סאנג, אביו הכבאי, נספה בשריפה יחד עם כמה מאנשיו בעת ניסיון חילוץ נועז.

גופות הכבאים נמצאות מיד, למעט זו של הו סאנג. צ'ה אוק, כתבת טלוויזיה חסרת מצפון ותאוות פרסום, מדווחת דיווח שקרי על האירוע וטוענת שהו סאנג בעצם שרד את השריפה, אך נמצא במחבוא מכיוון שהוא זה שגרם למות חבריו. איש אינו מוכן להאמין לבני המשפחה שטוענים שזוהי עלילת דם, והם מוצאים עצמם מנודים ומבוזים על ידי הציבור. אמו של הא מיונג אינה יכולה לשאת את הבוז והלעג וקופצת אל מותה מצוק כשבנה בזרועותיה.

הא מיונג נותר בחיים ונמשה מהמים על ידי איש זקן שגר באי סמוך. הזקן, שסובל משיטיון, חושב שהא מיונג הוא בנו הבכור והוא מאמץ אותו תחת השם דאל פו. השנים חולפות ובנו הצעיר של הזקן חוזר לאי עם בתו, אין הא. נוכחותו של דאל פו מפתיעה אותם, אך הם מחליטים להעמיד פנים שהכול כשורה לטובתו של האב הזקן.

אין הא ודאל פו הופכים לחברים טובים וגדלים יחד עם חלום משותף – להפוך לעיתונאים. דאל פו רואה בכך דרך לחקור את האמת על משפחתו ולטהר את שמה בפומבי, בעוד אין הא רוצה ללכת בדרכה של אמה – כתבת הטלוויזיה המצליחה צ'ה אוק...

כשדאל פו יגלה שהאישה שהרסה את משפחתו היא אמה של אין הא, הוא יתקשה לכבוש את זעמו וינסה להתרחק ממנה. אבל הדבר יהיה קשה מנשוא עבורו, שכן דאל פו מאוהב בסתר באין הא מזה זמן מה. מה יקרה כשדאל פה יגלה שאין הא שותפה לרגשותיו? האם יוכלו לאהוב זה את זה על אף כל השקרים?

הסדרה "פינוקיו" היא סדרה רומנטית מצליחה בכיכובם של שניים מהשחקנים האהובים ביותר בקוריאה כיום – יי גו'נג סוק ("קולו של הלב") ופק שין היאה ("הלהקה", "היורשים").

20 פרקים, דרום קוריאה, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully