גיבור - על הסדרה

  • גיבור
ויוה
ויוה

קוריאה, המאה ה-19. רוח חדשה נושבת בממלכת ג'וסון, רוח של התעוררות וקידמה. כוחות המתנגדים לשלטון משתמשים בנשק חדש וקטלני כדי לערער את יציבות הממלכה – רובה שהגיע מארצות המערב למדינה שבה החרב היא הנשק השולט.

הסייף הטוב בממלכה, פק ג'ין האן, מסתבך בקרב פוליטי עם יריבי השלטון ונרצח על ידם בעוד הוא מנסה להגן על בתו. בנו, יון קאנג, עד למותו האכזרי של אביו ולחוסר האונים של החרב אל מול הרובה האימתני. יון קאנג מנסה לעלות על עקבותיהם של הרוצחים, אך להפתעתו, הקיסר משתכנע כי אביו היה בוגד וגוזר על יון קאנג עונש מוות. סו אין, אהובתו, עוזרת לו להימלט והוא עולה על סירה, אך כדורי הרובה של רודפיו משיגים אותו. יון קאנג נופל למים ונחשב למת.

כעבור שלוש שנים, יון קאנג חוזר לקוריאה כסוחר יפני בשם האנג'ו. הוא כעת אקדוחן מיומן ומטרתו היא לנקום את מות אביו ולהשיב סדר לממלכה. הוא חייב לשמור על זהותו האמיתית חסויה, שמא ייתפס על ידי השלטון או על ידי אלה, שאשמים במות אביו. יון קאנג הופך לגיבור בעל כורחו בשל מאבקו במתנגדי השלטון, אך גם מעורר את חשדה של סו אין, שמשוכנעת כי הוא לא אחר מאשר אהובה המת...

יי ג'ון גי ("אילג'ימה", "14 יום"), כוכב האקשן הקוריאני, חוזר בדרמה מרהיבה, שזיכתה אותו בפרס השחקן הטוב ביותר לשנת 2014. לצידו מככבת השחקנית נאם סאנג מי, שגילמה בעבר את אהובתו בדרמה "בין כלב לזאב".

שודר בערוץ ויוה פלוס.

22 פרקים, דרום קוריאה, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully