מלכת הלבבות - על הסדרה

  • מלכת הלבבות
ויוה
ויוה

כשריינה וניקולס נפגשים, ברור לשניהם שזו אהבה ממבט ראשון. עד מהרה הם מחליטים להתחתן, אך ביום החתונה ניקולס לא מגיע לכנסייה. הוא מחוסר הכרה לאחר שהותקף ע"י אנשיו של המאפיונר ויקטור דה רוסס, שבתו התאבדה בשל אהבה נכזבת לניקולס.

כשניקולס מתאושש, הוא מגלה שהוא עומד בפני מאסר ממושך בגין סחר בסמים. כאילו לא די בכך שהופלל, מספרים לו שריינה אהובתו היא האישה שהסגירה אותו למשטרה.
מאותו הרגע חייהם של ריינה וניקולס הופכים לגיהינום. היא נשארת לבד ובהריון מניקולס, והוא במאסר, משוכנע שהאישה שאהב בגדה בו. לעזרתה של ריינה נחלץ ויקטור, האיש שהפליל את ניקולס, והוא זה שתומך בה מהרגע שבו היא יולדת את בתה.

שמונה שנים חולפות ויום החתונה של ריינה וויקטור מגיע. ריינה מבחינה בניקולס בפתח הכנסייה, רצה אחריו לכביש ונדרסת. ימים לאחר מכן, ריינה מתעוררת כשהיא אינה זוכרת דבר משמונה השנים האחרונות של חייה.

ריינה נאלצת לבנות כעת את עברה מחדש ולגלות את האמת על חייה. הדבר יהיה קשה מאוד עבורה שכן ויקטור ינצל את המצב כדי לשכנע אותה שהוא אהבת חייה ואבי בתה. ניקולס, שבינתיים השתחרר מהכלא, נחוש לנקום בריינה וויקטור, כיוון שהוא מאמין בכל לבו שהם היו האחראים לשליחתו הלא מוצדקת לכלא. שקרים, תככים, שחיתות וכסף גדול יעמדו בדרכם של ריינה וניקולס, שיצטרכו להילחם על הדבר היחיד ששווה להילחם עליו – האהבה שלהם.

"מלכת הלבבות" היא טלנובלה מצליחה מבית ערוץ "טלמונדו" האמריקאי, בכיכובם של אאוחניו סיז'ר ("יפה במנהטן"), פאולה נונייז, שחקנית מקסיקנית מצליחה ופנים חדשות על מסכינו, חואן סולר ("שקרים"), לאורה פלורס ("בגוף אחד") וקתרין סיאצ'וקה ("עמק התשוקות").

שודר בערוץ ויוה.

140 פרקים, ארה"ב, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully