גאטה - על הסדרה

  • גאטה
ויוה
ויוה

אסמרלדה, המכונה "גאטה", גדלה במזבלה מאז שהייתה ילדה קטנה. היא מתגוררת אצל גברת ריטה, ששולחת אותה מדי יום לקבץ נדבות ומזון. אסמרלדה מתיידדת עם פבלו, בן עשירים שחי בקרבת מקום, והם הופכים לחברים טובים, למורת רוחה של אמו היהירה לורנסה.

השנים חולפות ואסמרלדה גדלה להיות אישה יפה ומושכת. החברות בינה לבין פבלו הופכת לאהבה גדולה ופבלו מודיע להוריו שיתחתן עם אסמרלדה. הוריו מתנגדים לתוכניותיו ומאחורי גבו עושים הכול כדי לטרפד אותן - לורנסה משדכת לו בחורה עשירה בשם מוניקה, בעוד אגוסטין אביו מציע לו לדחות את החתונה וללמוד בחו"ל.

פבלו מסכים להצעת אביו, מבלי לדעת שהוא נותן יד למזימה של הוריו להפריד בינו ובין אסמרלדה. זמן מה לאחר נסיעתו, אסמרלדה מגלה שהיא בהריון. היא מנסה להודיע לפבלו, אך הוריו מונעים זאת ומספרים לפבלו שאסמרלדה בגדה בו. לה הם מודיעים שפבלו אינו מעוניין בה עוד ושלמעשה עזב אותה. אסמרלדה שבורת הלב מחליטה להמשיך בהריון ויולדת תאומים. בלית ברירה, היא נישאת לגבר שמשדכת לה גברת ריטה כדי לספק לילדיה קורת גג.

הזמן עובר ופבלו חוזר מחו"ל כדי להינשא למוניקה. הוא עדיין מאמין לשקר שסיפרו לו הוריו על אסמרלדה, אם כי מעולם לא הפסיק לאהוב אותה. אסמרלדה מצידה מגדלת את ילדיה ומקווה שיום אחד יוכלו להכיר את אביהם. גם פבלו וגם אסמרלדה אינם יודעים שלאסמרלדה אם ואב, שגורלם הושפע ממעשה זדוני של לא אחר מאשר אגוסטין, אביו של פבלו. האם השקרים יפרידו בין אסמרלדה ופבלו לעד או שמא ימצאו את דרכם חזרה זה לזרועות זה?

"גאטה" היא טלנובלה קלסית, בכיכובם של מאיטה פרוני ("אהבה מנצחת") ודניאל ארנס ("לב פראי"). פרוני גם מבצעת את שיר הנושא לסדרה.

שודר בערוץ ויוה.

122 פרקים, מקסיקו, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully