קוזיי גוניי - על הסדרה

  • קוזיי גוניי
ויוה
ויוה

קוזיי וגוניי הם אחים אוהבים והפכים גמורים. גוניי הוא בחור שקול וחרוץ, שמשקיע את מרצו בעבודה ובלימודים כיוון שהוא רוצה להצליח בחיים. קוזיי, לעומתו, הוא מרדן חסר מעצורים ובחור חם מזג, שמסתבך תמיד בקטטות. מאז ומתמיד, גוניי היה הבן המועדף, כיוון שהיה השקט והרגוע מבין האחים, בעוד קוזיי נחשב לפרחח, זה שחי חיים חסרי פחד וחסרי אחריות.

חייהם של האחים משתנים כאשר ג'מרה היפה עוברת לגור בשכונתם. קוזיי, גוניי וג'מרה הופכים לחברים טובים ומבלים את רוב זמנם ביחד. גם קוזיי וגם גוניי מתאהבים בג'מרה, אך גוניי הוא זה שזוכה בלבה. כשקוזיי מגלה זאת, לבו נשבר והוא יוצא להשתכר. גוניי מחזיר אותו הביתה ובדרך מכוניתם מעורבת בתאונת פגע וברח, ואדם נהרג. על אף שגוניי נהג במכונית, קוזיי מודה באשמה כדי להציל את אחיו ובכך לרצות את הוריו. הוא נכנס לכלא לארבע שנים כשהוא מותיר מאחור את גוניי עם ייסורי מצפון.

ארבע שנים לאחר מכן, קוזיי יוצא לחופשי וחוזר למשפחתו. הוא מנסה לשקם את חייו, אך מגלה עד מהרה שהדבר יהיה קשה משחשב. כאילו אין בכך די, הוא מבין שג'מרה וגוניי מאוהבים יותר מתמיד. קוזיי מתמלא בתסכול וזעם ומחליט לנקום באיש שלדעתו גזל ממנו הכול – אחיו גוניי.

הסדרה הטורקית הסוערת "קוזיי גוניי" בכיכובם של קיבאנץ' טטליטו ("אהבה אסורה", "מנקשה וחליל") ובוהרה גולסוי (ווראל, "פטמגול") היא דרמה מצליחה, שזכתה בפרסים רבים בטורקיה, כולל פרס סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר ופרסי השחקנים הטובים ביותר לשני כוכבי הסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

160 פרקים, טורקיה, 2011-2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully