אהבה מכוכב אחר - על הסדרה

  • אהבה מכוכב אחר
ויוה
ויוה

מין ג'ון הגיע לכדור הארץ מכוכב אחר לפני 400 שנה ומאז הוא חי בסיאול. כשרק הגיע, הוא נחלץ לעזרתה של נערה צעירה, ובשל כך פספס את הנסיעה חזרה לכוכב שלו. מאז הוא תקוע בכדור הארץ ללא יכולת לשוב לביתו.

כיום, מין ג'ון הוא מרצה באוניברסיטה. הוא גבר צעיר למראה – שכן מעולם לא הזדקן - עם יכולות על טבעיות, שבהן הוא משתמש לעתים רחוקות. הוא לא כל כך מחבב בני אנוש ואין לו חברים, למעט אחד, שמלווה אותו כבר 50 שנה. יום אחד, מין ג'ון מגלה שבעוד 3 חודשים יוכל סוף סוף לחזור הביתה. הוא מחכה לכך בקוצר רוח, אבל אישה אחת עומדת לשנות הכול.

סונג יי היא שחקנית יפהפייה ומפורסמת, שעוברת לגור בדירה הצמודה לזו של מין ג'ון. היא כוכבת גדולה, בחורה יהירה ומעצבנת, ובקיצור - דיווה לכל דבר. מין ג'ון לא מייחס לה כל חשיבות בתחילה, עד שהוא מגלה שסונג יי היא הנערה שהציל ממוות לפני 12 שנה וכאילו לא די בכך – היא דומה שתי טיפות מים לנערה שבה התאהב לפני 400 שנה...

מין ג'ון מבין שהגורל כנראה הועיד לו את סונג יי כבר לפני יובלות, אבל הוא מעדיף להתרחק ממנה ולחזור לביתו בשלום. כשרוצח מסתורי מאיים על חייה של סונג יי, מין ג'ון אינו יכול לעמוד מהצד והוא מציל אותה שוב ושוב בעזרת כוחותיו המיוחדים. למרות הקשיים והמכשולים שעומדים בדרכם, השניים מתאהבים, אבל האם יצליחו לחיות יחד או שמא כוחות חזקים מהם יכניעו את אהבתם?

"אהבה מכוכב אחר" היא קומדיה רומנטית קסומה שזכתה לרייטינג גבוה ולשבחי המבקרים כששודרה בקוריאה בתחילת 2014. בסדרה מככבים השחקן קים סו היון ("דרים היי") והשחקנית ג'ון ג'י היון, אחת משחקנית הקולנוע הגדולות של קוריאה כיום.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

21 פרקים, דרום קוריאה, 2013-2014.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully