השיבה הביתה - על הסדרה

  • השיבה הביתה
ויוה
ויוה

בכל סאן פדרו דל אורו אין אישה כמו גבריאלה. היא אמיצה ויפה, ועובדת קשה למחייתה במכרה הזהב של העיירה. גבריאלה מסתירה סוד כואב מהעבר - היא נאנסה בנערותה על ידי פרננדו האלכוהוליסט, נכנסה להריון וילדה את בנה דויד. לפרננדו מעולם לא נודע שיש לו בן מגבריאלה, ועל אף שהוא כבר גבר נשוי, הוא עדיין אובססיבי לגביה. טירופו גדל כאשר אחיו הבכור אלחנדרו חוזר לעיירה אחרי שנים רבות וכובש את ליבה של גבריאלה.

אנטוניה, בעלת המכרה ואמם של פרננדו ואלחנדרו, היא האישה החזקה בעיירה. היא יודעת שדויד הוא הנכד שלה, אך שומרת זאת בסוד כדי שלא יאונה כל רע לבנה פרננדו. היא סולדת מגבריאלה כיוון שהיא פועלת פשוטה והיא אינה מוכנה כל וכלל לקבל אותה כבת זוגו של אלחנדרו.

כשאביה של גבריאלה מוצא מאגר זהב חדש בעיירה, הוא מצליח להסתיר זאת מכולם, אך לא לזמן רב. אנטוניה האכזרית שומעת על כך ואנשיה תופסים את תומאס ומענים אותו כדי שיגלה להם איפה הזהב. הוא מסרב להיכנע ולפני מותו הוא מגלה לבתו גבריאלה את כל האמת.

אנטוניה רודפת הבצע נחושה כעת לסלק את גבריאלה מדרכה ומחיי בניה, כדי שתוכל לשים ידיה על הזהב הנכסף. היא תמרר את חייה של גבריאלה ותעלים אותה מהעיירה לתקופה ארוכה, אך גבריאלה עוד תחזור, נחושה להשיב לחיקה את יקיריה ולהרוס את אויביה.

הטלנובלה "השיבה הביתה" היא סדרה עתירת רייטינג, שזוכה להצלחה רבה בארה"ב. הסדרה מסמנת את חזרתה למסך של השחקנית המקסיקנית ארסלי ארמבולה, שאותה ראינו בעבר בטלנובלות הקלאסיות "חבקי אותי חזק" ו-"בדרך אל האושר". לצידה מככב בטלנובלה השחקן חורחה לואיס פילה (ג'ימי, "מלאך ושטן").

ימים א'-ה' ב-23:20, ערוץ ויוה.

128 פרקים, ארה"ב, 2013

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully