אהבות אמיתיות - על הסדרה

  • אהבות אמיתיות
ויוה
ויוה

ויקטוריה היא אישה עשירה, שנופלת קורבן לניסיון חטיפה בעודה שוהה בביתה. חוסה אנחל, שבמקרה נמצא במקום כיוון שהגיע לראיון עבודה, מציל אותה מידי התוקפים. לאחר שהכול נגמר, ויקטוריה מחליטה לשכור את שירותיו של חוסה אנחל החסון כדי שישמש כשומר הראש שלה. בהזדמנות זו, היא שוכרת גם את שירותיו של שומר ראש צעיר בשם פרנסיסקו, כדי שישמור על בתה האהובה ניקול.

נלסון, בעלה של ויקטוריה ואביה של ניקול, הוא גבר בוגדני ותככן, שנישא לויקטוריה מטעמי נוחות בלבד. ויקטוריה בטוחה שיש לה נישואים מושלמים לצידו, עד שהיא מגלה שיש לו מאהבת שמצפה לילד. ויקטוריה דורשת מנלסון להתגרש, אך הוא מסרב לתת לה גט ועושה הכול כדי לאמלל את חייה. היחיד שתומך בה בתקופה הקשה הוא חוסה אנחל ובין השניים ניצתת אהבה אמיתית, אם כי בלתי אפשרית, כיוון ששניהם נשואים לאחרים.

ניקול, בתה של ויקטוריה, היא בחורה מפונקת ויהירה, שמסתירה מכולם את הפרעות האכילה שלה. היא אינה מוכנה לוותר על החופש שלה והיא ממררת את חייו של פרנסיסקו על בסיס יומי. אולם הוא אינו נכנע לשיגיונותיה ואף מנסה לעזור לה להחלים. בין ניקול ופרנסיסקו נרקמת אט אט חברות אמיצה, שהופכת עם הזמן לאהבה גדולה.

האם יוכלו שני הזוגות להתגבר על כל המכשולים בדרך לאהבה?

הטלנובלה "אהבות אמיתיות" היא חידוש מצליח ועתיר רייטינג לטלנובלה הארגנטינאית המשובחת "מישהו שומר עליי", ששודרה בעבר בערוץ ויוה. בסדרה מככבים אדוארדו יאנייז ("שיכורה מאהבה"), אריקה באונפיל ("אהבה מנצחת") וסבסטיאן רולי ("שקרים").

183 פרקים, מקסיקו, 2012-2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully