תחת שמים אדומים - על הסדרה

"תחת שמים אדומים" היא סדרה מצליחה תוצרת מקסיקו, בכיכובם של אדית גונזלס ("דונה ברברה") ומאוריסיו איסלאס ("האסירה").

  • תחת שמיים אדומים
ויוה
ויוה

אלמה ואנדרס נועדו זה לזו, אך הגורל רצה אחרת. שנים רבות לאחר שחוו פרידה כואבת, דרכיהם מצטלבות שוב והם מחליטים לעזוב הכל ולברוח יחד. ויקטור, בעלה האלים של אלמה, מונע את עזיבתה עם אנדרס, שמשוכנע כי אלמה התחרטה ובחרה להישאר לצד בעלה.

באחד הימים, ויקטור האלכוהוליסט מכה את אלמה כהרגלו והיא הורגת אותו בשוגג. חמותה המרושעת, אדלה, מביאה למאסרה של אלמה בעוון רצח. חודשים ספורים לאחר מכן, אלמה יולדת בכלא את דניאלה, בתה המשותפת עם אנדרס. אדלה יודעת שהילדה אינה בתו של ויקטור בנה, אך כנקמה באלמה, היא נעלמת עם התינוקת ומשאירה את אלמה שבורת לב, מאחורי סורגים.

אנדרס, שאינו יודע דבר על שהתרחש, מתחתן עם חברתו מהעבר, לאחר שזו מודיעה לו שהיא בהריון. אנדרס אינו יודע שהיא משקרת לו ושלמעשה הילד שהיא נושאת ברחמה הוא מגבר אחר.

השנים חולפות ואלמה מסיימת תקופת מאסר של 20 שנה. היא בטוחה שאנדרס מעולם לא אהב אותה וכל רצונה כעת הוא למצוא את בתה דניאלה ולהשלים זמן אבוד. היא פוגשת איש עסקים עשיר בשם גונסלו, שמתאהב בה ומבקש להינשא לה. אלמה מהססת, אך יחסו החם והטוב אליה משכנעים אותה להיענות להצעה.

כל הזמן הזה, אנדרס חי חיים משעממים לצד אישה שאינו אוהב. הוא מעולם לא חדל לאהוב את אלמה והוא מתגעגע אליה יותר בכל יום שעובר. אנדרס מקדיש את רוב זמנו לעבודתו ולסבסטיאן, שאותו הוא חושב לבנו.

תהפוכות הגורל מפגישות בין דניאלה וסבסטיאן, שמתאהבים זה בזו עד כלות. מפגש זה גם מאחד שוב בין אלמה ואנדרס, אבל האם יש עוד סיכוי לאהבה ביניהם או שמא איחרו את המועד?

שודר בערוץ ויוה

165 פרקים, מקסיקו, 2011-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully