הנסיך שלה - על הסדרה

  • הנסיך שלה
ויוה
ויוה

קוריאה, המאה ה-15. סויאנג התככן זומם לגזול מאחיו המלך את כס המלוכה. הוא מחליט ליצור ברית עם ג'ונג סו, איש אמונו של המלך, ומציע לו את בתו הבכורה, סה ריונג, כשידוך לסונג יו, בנו הצעיר והמלומד של ג'ונג סו. שמועות על כך מגיעות לאוזניה של סה ריונג והיא מחליטה לברר פרטים נוספים על בעלה לעתיד. כשהיא מבינה שסונג יו עומד להיות המורה החדש של בת דודתה, הנסיכה גיונג היאה, היא משכנעת את הנסיכה להתחלף איתה כדי שתוכל להעיף מבט בגבר שייעדו לה. היא אינה מתרשמת מסונג יו במיוחד וחושבת שהוא רודף שמלות שחצן ומתנשא. מספר ימים לאחר מכן, סה ריונג מאבדת שליטה על הסוס שלה בעת רכיבה וסונג יו הוא זה שמציל אותה ברגע האחרון מנפילה לתהום וממוות בטוח. סונג יו מציע לסה ריונג ללמד אותה רכיבה והיא מסכימה. השניים נפגשים שוב - ושוב - והקשר ביניהם מתהדק.

בין לבין, מחליט המלך לחתן את בתו הנסיכה עם סונג יו, ובעקבות כך מודיע ג'ונג סו לסויאנג כי אינו יכול לקבל את הצעתו. סויאנג רותח מכעס ומחליט לסכל את תכניותיו של המלך ושולח מתנקשים לרצוח את סונג יו מבלי לדעת שסה ריונג איתו. סונג יו ניצל בזכותה של סה ריונג והקשר בין השניים הופך לסיפור אהבה.

סויאנג מחליט לשדך לסה ריונג גבר אחר, מבלי לדעת שהיא מאוהבת בבנו של ג'ונג סו, האיש שהפך לאויבו המושבע. כשסויאנג יגלה את האמת, הוא יעשה הכול כדי להפריד בין השניים, כשלעזרתו יבואו גורמים בלתי צפויים מתוך משפחת המלוכה...

"הנסיך שלה" שלטה בטבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2011. הסדרה גם זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרס השחקן הטוב ביותר לפק שי הו, שאותו ראינו על מסכינו בדרמות "מאיזה כוכב את" ו-"אילג'ימה".

שודר בערוץ ויוה פלוס.

24 פרקים, דרום קוריאה, 2011

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully