צייד עירוני - על הסדרה

  • צייד עירוני
ויוה
ויוה

1983. במהלך ביקור ממלכתי של נשיא דרום קוריאה במיאנמר, מתפוצץ מטען נפץ בקרבת משלחתו והורג כמה מחבריה. חמישה בכירי ממשל מגלים שהמטען הוטמן ע"י סוכנים צפון קוריאנים ומחליטים להוציא לפועל פעולת תגמול חשאית. הם שולחים יחידת חיילים מובחרת לצפון קוריאה כדי שתחדור למדינה דרך הים ותהרוג מפקדי צבא בכירים. בעיצומה של הפעולה, מקבלים חמשת הבכירים פיק ברכיים ומחליטים לבטל אותה מחשש לתקרית בינלאומית. הם אינם מספיקים ליידע את החיילים בשטח ואלה מבצעים את הפעולה בהצלחה. אולם, בדרכם חזרה לצוללת שאמורה להחזיר אותם לחוף מבטחים, נורים חיילי היחידה ע"י צלפים מסתוריים כדי לקבור עימם כל עדות לביצוע הפעולה. כולם נהרגים, למעט ג'ין פיו שחברו הטוב, מו יול, גונן עליו בגופו.

ג'ין פיו מצליח לחזור לדרום קוריאה במסווה, שם הוא מגלה את זהותם של חמשת הבכירים שחרצו את דינם של חבריו. הוא נשבע לנקום בהם וחוטף את יון סונג, בנו התינוק של מו יול. ג'ין פיו בורח עם יון סונג לדרום מזרח אסיה, שם הוא מגדל אותו כבנו שלו ומאמן אותו בכל תורות הלחימה. כעבור שנים, כשיון סונג כבר גבר צעיר, ג'ין פיו מחליט שהגיעה העת לספר לו את האמת והוא מתוודה בפניו על תוכניתו ארוכת השנים לנקמה.

יון סונג נשלח ללימודים בארה"ב וכעבור מספר שנים חוזר לסיאול. הוא מוכן ומזומן להתחיל במסע הנקמה שהועיד לו אביו והוא מתקבל לעבודה במשכן הרשמי של נשיא דרום קוריאה. ג'ין פיו מזהיר אותו לא לסמוך על איש ולא להתאהב, אך לחיים יש תכניות אחרות ויון סונג פוגש במשכן הנשיא את ננה, מאבטחת צעירה ויפה. כשיון סונג יתחיל להוציא לפועל את נקמתו, הוא ייאלץ להסתיר מננה את האמת עד שיגלה כי למעשה חייהם קשורים אלה באלה.

"צייד עירוני", המבוססת על קומיקס יפני באותו השם, היא דרמת אקשן מצליחה בכיכובו של יי מין הו, כוכב "בחורים רעים". יי מין הו הוא אחד הכוכבים הגדולים באסיה כיום והוא זכה במספר פרסים על תפקידו בדרמה, ביניהם פרס השחקן הטוב ביותר ופרס השחקן הפופולארי ביותר לשנת 2011. יי מין הו והכוכבת שלצידו, פק מין יונג, התאהבו במהלך צילומי הסדרה ואף הפכו לזוג בחיים, אך נפרדו מספר חודשים לאחר מכן.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2011.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully