בלוג ויוה - מאי

  • בלוג
ויוה

מבזק החדשות של עולם הטלנובלות - פוסט מאת רנת זיתונה

25 במאי, 2017

אתם בטח סקרנים לדעת מה קורה בעולם הטלנובלות ובחייהם האישיים של השחקנים האהובים עלינו, את האמת גם אנחנו! הגולשת היקרה - רנת זיתונה שיתפה אותנו בכמה ידיעות מעניינות וצהובות שקרו ממש לאחרונה אצל הכוכבים.
הרי החדשות מפי רנת:

נתחיל בידיעה משמחת, בנה של לואיסנה לופיטו ("המורדים") נואה, ניצח את מחלת הסרטן וכיום הוא בריא.

ידיעה קצת פחות משמחת, השחקנים מרגריטה איזבל (אם חורגת) וגוסטבו רוחו (שיכורה מאהבה, הכל בשביל אהבה, אזמרלדה, מחר ולתמיד, אהבה מנצחת) נפטרו בחודש שעבר.
מרגריטה נפטרה בגיל 74 וגוסטבו רוחו בגיל 93. גוסטבו רוחו היה אביה של השחקנית אנה פטריסיה רוחו שמוכרת לנו מלב פראי, שיכורה מאהבה ואזמרלדה ששלושתם שיחקה לצד אביה וגילמה את בתו ובעוד טלנובלה הדרך הגורל שלא שודרה פה.

ולבשורה נעימה יותר, סבסטיאן רולי חוזר לטלנובלות. אחרי שנה של חופשות וזמן איכות עם משפחתו ובת זוגו, אנג'ליק בוייר הוא חוזר לעבודה בפרוייקט חדש. לא ידוע פרטים ועדיין לא נבחרה הראשית שלצידו. סבסטיאן נאלץ להסתפר בגלל התפקיד הניצב מולו למרות שהוא אוהב את שיערו הארוך. לסדרה קוראים בינתיים Un padre a toda madre. חוץ מסבסטיאן אושר גם השחקן פלביו מדינה (האומץ לאהוב, לא מאמינה בגברים) בתור הרשע.

זוכרים את "אני בטי המכוערת" הנוסטלגית? לאחר אלפי גרסאות בעולם, בקולומביה עשו גרסאת תאטרון עם הצוות המקורי למרות שעברו כמעט 20 שנה מאז.

חואן אלפונסו באפטיסטה המוכר לנו כאוסקר מ"תשוקת הנצים" נשדד באיומי אקדח, בבוגוטה שבקולומביה.

ז'קלין ברקמונטס כתבה ספר על חייה ושם חשפה את הרומנים שלה ביניהם על וויליאם לוי, שכיכבה לצידו בהכישוף. ז'קלין וויליאם ניהלו רומן אך נאלצו להיפרד לאחר שוויליאם הפך להיות אבא בפעם השנייה. ז'קלין מצידה הקימה משפחה ואף שוקלת להביא ילד נוסף עם בעלה. ז'קלין אגב חזרה לשחק בפעם האחרונה שלה בטלויסה בטלנובלה שמשודרת במקסיקו, El bien amado מגלמת את אישתו של מארק טצ'ר. בטלנובלה מככבים גם חסוס אוצ'ואה (הבלש ממלון הסודות), שאנטל אנדרה (שיכורה מאהבה, הכישוף ועוד), נורה סלינס (אקסיה) ואירן קסטיז'ו (רק אלוהים סולח, להתאהב מחדש, 406).

אדית גונזלס ממשיכה להאבק במחלת הסרטן והתחילה עם הכימותרפיה וגילחה את ראשה בעקבות כך.

ומזל טוב לדנה גרסיה שבהריון ראשון מבן זוגה.

וידיעה אחרונה אבל לא חביבה, מרחורי דה סאוסה וחוליאן חיל נפרדו קשה לאחר הולדת בנם, מתיאס וחוליאן חיל נלחם על המשמורת על בנו.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מריאנו מרטינס הולך לכבוש אתכם מחדש!

22 במאי, 2017

אז נכון שאנחנו אומרים את זה על כל סדרה חדשה שמגיעה אלינו.. :-) אבל את הסדרה הזו אנחנו ממש שמחים להציג לפניכם.
קיבלנו מכם המון המלצות עליה והיא כבר עושה את דרכה למסך של ויוה, עם סיומה של "עשירים לא מבקשים רשות".

אנו מדברים כמובן על הסדרה המקורית והמרתקת - "האהבה שאחרי", "Amar Despues de Amar", שסחפה את צופי הטלוויזיה בארגנטינה עם עלייתה לאוויר בינואר 2017.
בסדרה מככבים מריאנו מרטינז ("אספרנסה"), אלאונורה וקסלר ("אחים בדם"), איסבל מסדו ("דון חואן") ופדריקו אמאדור ("יורשי הנקמה").

הסדרה תשודר החל מ-18.6.17 מדי יום ב-20:50 בערוץ ויוה.

העלילה נפתחת בתאונת דרכים בכביש מרוחק, שבה מעורבים גבר ואישה, פותחת תיבת פנדורה. גופת האישה נעלמת בעוד הגבר מובהל לבית החולים בתרדמת. הזהויות של השניים מסגירות את סודם - הם היו זוג נאהבים.

שלוש שנים קודם לכן, רקל ודמיאן פוגשים את סנטיאגו וקרולינה. שני הזוגות נפגשים על רקע סכסוך בין ילדיהם הבוגרים וחברות גדולה נרקמת ביניהם. הם אינם יודעים שהמפגש בין המשפחות יעורר את המשיכה הבלתי נמנעת בין קרולינה ודמיאן ויוביל לסיפור אהבה אסור.

בהווה, קרולינה נעדרת ודמיאן בתרדמת, בעוד רקל וסנטיאגו מתעוררים למציאות כואבת של שברון לב. הם מחליטים לחקור את נסיבות התאונה ולרדת לעומקו של הסוד הגדול שהסתירו מהם קרולינה ודמיאן. סנטיאגו ורקל יראו זה בזה מקור לנחמה והחוויה הקשה המשותפת תעורר בהם רגשות חדשים. האם יוכלו לחוות אהבה אחרי הסערה?

70 פרקים, ארגנטינה, 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

סדרת האקשן "שתולים" בדרך אלינו!

15 במאי, 2017

היי חברים!

אנחנו גאים לספר לכם על אחת מהסדרות הטורקיות המשובחות והמצליחות ביותר, שעושה את דרכה אלינו לערוץ ויוה פלוס ותשודר החל מ- 7.6.17 מדי א'-ד' ב-20:10 (במקום הסדרה "נור").

"שתולים" (Insider) היא סדרת אקשן רומנטית, שכבשה את טורקיה בעונת השידורים של 2016 והפכה לסדרה הטורקית הנצפית ביותר ביוטיוב. בסדרה מככבים שניים מכוכביה הצעירים של טורקיה - צ'האטאי אולוסוי ואראס בולוט איינמלי, כמו גם השחקן הוותיק צ'טין טקינדור, המוכר לחובבי הסדרות הטורקיות מהסדרה "קרדאיי".

קצת על העלילה –

סארפ הוא חניך מצטיין באקדמיה לשוטרים. זמן קצר לפני סיום הלימודים, הוא מגויס על ידי מפקד המשטרה למשימה סודית – עליו לחדור לארגון הפשע בראשותו של ג'לאל דומאן. בעזרת סיפור כיסוי מתוחכם, סארפ מצליח לעשות זאת והופך לאחד מאנשיו של ג'לאל. מרט, חברו לאקדמיה של סארפ, הופך במקביל לבלש משטרה מוערך, ואיש אינו יודע שהוא בפועל חפרפרת של ג'לאל, שאסף אותו מהרחוב כשהיה רק ילד.

מרט וסארפ אינם יודעים שמרט הוא למעשה אחיו האבוד של סארפ, שנחטף כשהיה פעוט בן שלוש. הם גם אינם יודעים שמי שעומד מאחורי החטיפה הוא לא אחר מאשר ג'לאל, שרצה לפגוע באביהם, עבריין פשוט שאיים עליו.

מבלי שתכנן זאת, סארפ מתאהב במלק, בת חסותו של ג'לאל ועורכת הדין של הארגון. סארפ נאלץ כעת להסתיר לא רק את זהותו אלא גם את רגשותיו, דבר שהופך את משימתו לקשה מנשוא. מרט מצדו מכיר כתבת לענייני משטרה בשם איילם ומתאהב בה, מבלי לדעת שהיא קרובת משפחה של סארפ, ולפיכך גם שלו...

שני האחים נשאבים במלואם אל חייהם הכפולים, אך אלה מקבלים תפנית חדה כשארגון הפשע כמו גם המשטרה מבינים שיש חפרפרות בקרבם. שני אחים משני צדי החוק - האם יצליחו להינצל מהסכנות שאורבות להם?

123 פרקים (לא סופי), טורקיה, 2016

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 במאי, 2017

אהלן חברים!

שלשום חגגנו יום הולדת 69 למדינת ישראל, והיום זה הזמן לאחל מזל טוב גם לכוכבים הגדולים של הטלנובלות וסדרות הדרמה שחוגגים החודש יום הולדת. אז למי מגיע מזל טוב?

תגידו מזל טוב ל...

1.5.83 – פק הא ג'ין (ג'ונג, "גבינה במלכודת") יחגוג החודש 34.
2.5.34 - אליסיה רודריגז ("אהבה מנצחת", "חבקי אותי חזק") תחגוג החודש 83.
3.5.75 - ולנטינו לאנוס (פטריסיו, "אין טיפשות בגן העדן") יחגוג החודש 42.
3.5.79 - סלבדור סרבוני (גבינו, "תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 38.
3.5.84 - נאם סאנג מי (סו אין, "גיבור") - תחגוג החודש 33.
6.5.84 - אוסבלדו דה לאון (חרמן, "אקאסיה") - יחגוג החודש 33.
9.5.80 - ג'ו היון ג'ה (גאנג, "49 ימים") יחגוג החודש 37.
10.5.72 - ויקטור נורייגה (דריו, "חיים כפולים) יחגוג החודש 45.
12.5.80 - אלכסנדרה דה לה מורה (הלנה, "עלובי החיים") – תחגוג החודש 37.
12.5.60 - גרסיאלה סטפני ("פלוריסיינטה", "דון חואן") - תחגוג החודש 57.
12.5.77 – אונור סיילאק (טקין, "גונול") – יחגוג החודש 40.
13.5.64 - רג'פ אקטו ("אהבה אסורה") - יחגוג החודש 53.
14.5.41 - ליטו קרוז ("הנבחר") - יחגוג החודש 76.
16.5.82 - ג'ו ג'י הון ("הנסיכה") - יחגוג החודש 35.
13.5.39 - סאבי קמליץ' (חוספינה, "אלמה") - תחגוג החודש 78
14.5.83 - אנהי ("רבלדה", "כיתה 406") תחגוג החודש 34
15.5.92 – קימברלי דוס רמוס (אירינה "מילה של כבוד", "מי זה מי") תחגוג החודש 25.
17.5.62 - ארתורו פניצ'ה (כריסטובל, "הכל בשביל האהבה") יחגוג החודש 55.
18.5.76 - לאישה ווילקינס (מריפס, "כוחו של גורל", "אנה כפול שלוש") תחגוג החודש 41.
18.5.87 - לואיסנה לופילטו (מיה, "המורדים") - תחגוג החודש 30.
18.5.71- אדאמרי לופז ("חתולה פראית") - תחגוג החודש 46.
19.5.62 - פרנסס אודיביילה ("אווה לונה", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 55.
20.5.80 - קאואן ריימונד (ז'וליאנו, "חוקי המשחק") יחגוג החודש 37.
21.5.57 – רבקה ג'ונס (רנטה "רק אלוהים סולח", "אישה רעה") תחגוג החודש 60.
23.5.73 - קים סונג סו ("פול האוס") - יחגוג החודש 43.
24.5.90 - קטלינה ארטוסי ("דון חואן", "פלוריסיינטה", "קטנטנות") - תחגוג החודש 27.
29.5.43 - חוליו אלקזר ("חתולה פראית", "הכל למען אהבתך") - יחגוג החודש 74.
19.5.77 - נטליה אוריירו ("בובה פראית", "חיים שלי", "ג'ילדה") תחגוג החודש 40.
20.5.80 - קאואן ריימונד (ז'ורז'יניו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 37.
31.5.62 - ויקטוריה רופו (כריסטינה, "אקאסיה") - תחגוג החודש 55

Feliz Cumpleaños

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully