בלוג ויוה - נובמבר

  • בלוג
ויוה

מבט על יוצר הטלנובלות המקסיקניות – חוסה אלברטו קסטרו

26 בנובמבר, 2015

אולה אמיגוס!
אנחנו שמחים להביא בפניכם פוסט מאת הגולשת רנת זיתונה, והפעם בבלוג, מבט מעניין על אחד היוצרים והמפיקים הגדולים של הטלנובלות המקסיקניות – חוסה אלברטו קסטרו. כולנו מכירים את השחקנים המוכשרים והיפים אך מאחורי הטלנובלות האהובות עומדים יוצרים מוכשרים לא פחות שמביאים לנו פעם אחר פעם הנאה צרופה על המסך. אז קבלו את הפוסט של רנת שנכתב ככתבה וכלשונה -

פוסט זה העוסק באחד מיוצרי הטלנובלות המקסיקניות הגדולים מבית טלויסה, מדובר בחוסה אלברטו קסטרו או בכינויו גוארו קסטרו. יש לי סיבה טובה לכתוב עליו: הטלנובלות שלו לרוב יוצאות מהקופסה, מפתיעות ולא שגרתיות. הטלנובלה הראשונה שלו בארץ הייתה "נקמתה של אנחלה" בכיכובם של חואן סולר ואנחליקה ריברה, אך הטלנובלה הראשונה הנועזת שלו שהגיעה גם לערוץ ויוה הייתה "רובי" שנחלה הצלחה עולמית ואף קסטרו זכה בפרס עליה - "TVYNOVELAS". באותה תקופה שודרו טלנובלות קלאסיות ומקובעות, "רובי" היא בעצם סדרה שמספרת על דמות ראשית ביצ'ית שאפתנית ובוגדנית, ובאותה תקופה לא נתקלנו בדמות ראשית כזאת מסוגה, והקהל הישראלי היה רגיל לדמויות ראשיות טובות תמימות ונאיביות עד שהגיעה רובי ושברה את המוסכמות.

כעבור זמן מה קסטרו הפיק את טלנובלת הנעורים "ים של סודות" ואת "מילה של אישה" שעוסקת בעצמאות של נשים ולשם שינוי היו ארבע ראשיות עם כל אחת והסיפור שלה. למרבה הצער לא זכינו לראות בעוד יצירות מופת של קסטרו כמו Los exitosos Pérez, La que no podía amar שגם זכתה בפרס – "Premios People en Español" ו " ".Corona de lágrimas

אבל אז קיבלנו הפתעה נעימה עם בואה של "אקאסיה" ששם מספר על דמות ראשית גברית רשעית בדומה לרובי ואף היו נגיעות ריאליסטיות כמו תשוקה של הבעל בבת חורגת, וסחר בנשים בדגש על אלחנדרה ששודלה לזנות ונכפה עליה לשכב עם גברים, וחייה לפני השיקום ואחרי השיקום, חיים חדשים, אהבה חדשה והתמודדות עם העבר שרודף אותה ומייסר אותה. בטלנובלה זו נוכחתי לדעת את גדולתו של המפיק, שכן מעט מפיקים כמוהו נועזים ושוברים את המוסכמות ויוצאים מהקופסה.

כרגע יש טלנובלה חדשה שלו באופק הנקראת "תשוקה וכוח" שהחלה את שידוריה לפני חודש ועלתה החודש (3.11) בארה"ב. כולי תקווה שנזכה לראות אותה בארץ ואני בטווחה שנהנה ממנה כמו שנהנינו מ"אקאסיה", חוץ מזה פרננדו קולונגה בתור רשע זה כבר ליהוק לא צפוי.

מי זה חוסה אלברטו קסטרו מלבד היותו מפיק במקסיקו?

אז ככה, קסטרו היה נשוי לשחקנית אנחליקה ריברה, ולהם 3 בנות שאחת מהם מתקרבת למשחק.
הוא יצא עם השחקנית אנחליק בוייר במשך 3 שנים. הוא אחיה של ורוניקה קסטרו ודוד של הזמר, כריסטיאן קסטרו.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

לכתבה המלאה

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הסוף" חוזרת לויוה פלוס!

23 בנובמבר, 2015

היי חברים!
אנחנו שמחים לספר לכם שאחרי אינספור בקשות בפורומים ובפייסבוק, הסדרה הטורקית המצליחה -"הסוף" תשודר שוב בערוץ ויוה פלוס החל מ- 22.12, במקום הסדרה "פטמגול".

למי שלא ראה, מדובר בסדרת מתח עוצרת נשימה, מהיוצרים של הסדרה המצליחה "אזל". הסדרה זכתה לאינספור ביקורות טובות ולרייטינג גבוה לא רק בטורקיה. בסדרה נזהה כמה פרצופים מוכרים, ביניהם ייהיט אוזשנר (ג'ינגיז, "אזל").

העלילה מספרת על בחורה בשם איילין, היא אישה יפהפייה שיש לה הכול. היא ארכיטקטית מצליחה, שמאוהבת בבעלה סלים, ואם מסורה לבנם המשותף עומר. באחד הימים, איילין מורידה את סלים, שנוסע לכנס בחו"ל, בשדה התעופה, נפרדת ממנו בנשיקה וממשיכה בדרכה. זמן קצר לאחר מכן, היא מקבלת את הבשורה המרה מכל: המטוס, שבו טס סלים, התרסק ואין ניצולים. איילין אינה יודעת את נפשה מרוב צער ומתאבלת על בעלה האהוב, אך מספר ימים לאחר מכן מופיע שביב של תקווה. חברת התעופה מודיעה לאיילין ששמו של סלים אינו מופיע ברשימת הנוסעים ושלמעשה הוא כלל לא עלה על המטוס.

איילין מתקשה להבין את המתרחש ומצלמות האבטחה בשדה התעופה חושפות בפניה אמת קשה מנשוא. לאחר שנפרדה ממנו, סלים נכנס לאולם הנוסעים ופגש שם אישה מסתורית עם ילד, ואיתם עזב את שדה התעופה. מאותו הרגע, חייה המושלמים של איילין מתנפצים לרסיסים, והיא אינה יודעת למי להאמין או על מי לסמוך. היעלמותו של סלים תיאלץ אותה לפתוח תיבת פנדורה שמעולם לא הייתה צריכה להיפתח. האם איילין תלך עד הסוף כדי לגלות את האמת?

50 פרקים, טורקיה, 2012.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כששירלי פגשה את בנחמין...

19 בנובמבר, 2015

היי חברים! אנחנו שמחים להביא לכם עוד סיפור נפלא על הגשמת חלומה של הגולשת שירלי דוידסון ובו היא משתפת אותנו בפגישתה המרגשת עם בנחמין רוחאס ("המורדים"). אז קבלו את הפוסט המקסים של שירלי שמפורסם היום בבלוג לכבוד יום הולדתה שתחגוג בסופ"ש.. המון מזל טוב והגשמת חלומות רבים!

היי לכולם!

אני שירלי ואני רציתי לשתף אתכם בחלום שהתגשם לי כשטסתי לארגנטינה לפני 3 שנים לראות את בנחמין רוחאס.
החלום שלי היה תמיד לפגוש את בנחה ולטוס אליו ולארץ שאני הכי אוהבת שזו ארגנטינה. זה בשבילי הכל, לדעת שאני עומדת להגשים חלום.. ובכל פעם שאני נזכרת בימים האלה עולה לי חיוך על השפתיים.הידיעה שחלומות תמיד מתגשמים זו השמחה שלי וזאת התרגשות בשבילי לחלוק את זה איתכם גם.

הכל התחיל לפני 3 שנים ב- 11.7.12 שהתכוונתי לצאת מהבית בסביבות 12 בלילה ישראל ולהגיע לטיסה הראשונה - קודם לאמסטרדם ומשם לארגנטינה. הטיסה הייתה אמורה לצאת ב-4:50 לפנות בוקר (שעון ישראל).
אחרי ההגעה לשדה וכל הסידורים בשדה עצמו הגענו אני ואבא שלי לטיסה הראשונה וכאן מתחיל המסע לחלום שלי.
ב-4 השעות הראשונות של הטיסה התרגשתי מאוד והייתי מתוחה לקראת הפגישה עם בנחה.
ה- 13.7.12 זה היום של הגשמת החלום לראות את בנחמין. באותו היום הייתי כולי בהתרגשות בידיעה שהגיע יום שחלום שלי עומד להתגשם, בבוקר קמתי עם מחשבות על הערב שאני הולכת להצגה שבנחה משחק בה שנקראת - Huicio husto. (בעברית – "משפט צודק").
בבוקר החלטתי לעשות הכול לכבוד הערב ונסעתי עם אבא לעיר בתוך בואנס איירס ולכבוד הגשמת החלום נכנסנו לחנות המפורסמת וידועה בארגנטינה "47 סטריט", שם קניתי לי ז'קט יפה.

עוד כמה שעות וזה קורה! הזמן לא זז וכבר הייתי חסרת סבלנות וספרתי את הדקות לפגישה עם בנחה.
לאחר כמה שעות של הכנות והתרגשות הייתי מוכנה לצאת לתיאטרון של ההצגה והמלון שלקחתי עם אבא שלי היה ממש במרחק הליכה. לאחר שהגענו לתיאטרון "לה קלק"'(La Clac) שהוא גם מסעדה, תפסנו מקום מקומות וחיכנו לתחילת ההצגה ולבואו של בנחה. לאחר זמן קצר התחילה הצגה, והתרגשות שבתוכי ומחוץ לה זו הרגשה שרק לרשום אותה מעלה לי הכל כאילו היה אתמול.

כשבנחה עלה לבמה הייתי נרגשת כולי עם חיוך גדול על שפתיי ושמחה גדולה אחזה בי. לא האמנתי והייתי בטוחה שאני בתוך חלום. ההצגה הייתה על שופט שעושה משפט לא צודק על רצח של מישהו ומחפשים מי האשם ובנחה בתפקיד השופט והוא פשוט תפור עליו. אותי אישית הוא הצחיק מלא והכישרון המשחק שלו מדהים. הרגשתי מאושרת לראות אותו מתקדם ככה ועושה הכל מהלב.

ועכשיו רגע האמת הגיע...

לאחר סיום ההצגה לא היה לי מושג איך לספר לבנחה שהגעתי מישראל ושבאתי במיוחד בשבילו כי רק לחברות הקרובות לידידים ומשפחה סיפרתי על החלום שלי ועל הטיסה ,לבנחה עצמו לא, כי רציתי להפתיע אותו ובמקום זאת המופתעת הייתה אני! לאחר ההצגה אחד השחקנים שישבו לידי (לא ידעתי לפני) אמר לי לחכות כי בנחה בא אלי! !כן כן! בנחה בא אליי!! הייתי בהלם ששמעתי את זה וחיכיתי לו עם אבא שלי כולי לחוצה מהשמחה מהתרגשות ומכל מה שהרגשתי. לאחר זמן קצר ולאחר שבנחה החליף בגדים בא אליי וחיבק אותי ואמר לי בעברית: "שלום מה נשמע?" חשבתי שעוד רגע לא ארגיש את הרגליים מהתרגשות והשמחה שעברה בי.
בנחה דיבר אליי והייתה לי התגשמות חלום הכי מרגשת שיכולתי לקבל! בנחה דיבר איתי ותוך כדי אבא שלי מצלם אותנו בוידאו ובנחה מדבר עם אבא שלי ובנחה מספר לנו
שתמיד הוא רואה את הוידיאו שאני שולחת לו ועושה בשבילו ושמחתי כל כך! המשכנו לדבר ואח"כ גם על ההצגה ועל הטיסה והרגשתי מאושרת כשבנחה נתן לי חיבוק ושמח לראות שבאתי מכל כך רחוק לראות אותו. לאחר דקות קצרות של פגישה הבאתי לבנחה 2 מתנות שעשיתי לו בארץ ובנחה פתח לידי והתרגש! הרגשתי שאנחנו כמו ידידים טובים והיה לנו נוח לדבר אחד עם השני. היו לידנו עוד מחבריו להצגה והציג אותי בפניהם כשירלי מישראל והכרתי אותם דרכו. היה הכי כיף שיש ובנחה היה כל כך טוב וחברותי איתי. לאחר כמה דקות קבענו לעלות למעלה למסעדה ואבא שלי צילם אותנו יחד!

חלומות תמיד ומתגשמים והמשפט שאני תמיד חושבת מאז שהגשמתי את החלום ופגשתי את בנחה הוא : "האמונה מזיזה את הדברים" וככה אני מאמינה בכל הלב שלי!
שמחתי מאוד לשתף אתכם בחלום שלי שהתגשם ולהגיד שבנחה הבנאדם הכי טוב שיש עם לב זהב ואני שמחה לעשות למענו הכל והכל מהלב.

בנחה התחיל לפני כמעט חצי שנה קריירה של סולן, יש לו כבר 5 שירים שהקליט למיני דיסק והם מצליחים מאד, לאחד מהשירים יש וידאו קליפ ואם תרצו עוד פרטים תוכלו לפנות אליי. אני כל כך שמחה לראות את השמחה החיוך והצלחה שלו כסולן ושגם הוא מגשים את החלום שלו.

למעריצות ומעריצים של בנחמין רוחאס - אם תרצו שבנחה יגיע לפה בעתיד להופיע עם הדיסק שיוצא לו בקיץ (של ארגנטינה) ולהראות לו כמה הוא חשוב לנו וכמה אנחנו מתגעגעים ואוהבים אותו יש דרך - כנסו לפייס ולטוויטר שפתחתי שם קיים כל המידע הכי עדכני על בנחה כסולן ועוד...

בפייס זאת הכותבת:

https://www.facebook.com/Benja-Rojas-Solista-En-Israel-487866738061833/

ובטוויטר:

https://twitter.com/BenjaRojasILS

לתקשר איתי תוכלו גם בטוויטר:

@BenjaBenjaminet

מצפה לכם בשמחה! ותאמינו - חלומות תמיד תמיד מתגשמים.

שירלי.


אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לפעמים חלומות מתגשמים!

12 בנובמבר, 2015

אנחנו שמחים להביא לכם הפעם פוסט מרגש במיוחד על הגשמת חלום ענקי של גולשת מקסימה בשם עדן טפירו שמתארת לנו את החוויה הענקית שלה כשפגשה את השחקנית האהובה עליה ועלינו גם- אריקה באונפיל, המוכרת לנו מהטלנובלה "אהבות אמיתיות". אז קבלו את הפוסט של עדן, אותו אנו מביאים ככתבה וכלשונה:

היי חברים!
חודש נובמבר הגיע ואיתו יום ההולדת של השחקנית שאני מעריצה מזה 5 שנים, הלוא היא אריקה בואנפיל שנולדה ב- 23.11.64 והחודש תחגוג 51.

החלטתי לשתף אתכם בטיול שעשיתי באוגוסט האחרון...
הרבה מכם יודעים שאני מעריצה אותה הרבה זמן ובינואר האחרון הזמנתי כרטיסי טיסה,כן כן,כרטיסי טיסה היישר למקסיקו סיטי,שאליה טסתי באוגוסט האחרון.

אריקה בשנה האחרונה מככבת בהצגת תיאטרון מצליחה מאוד שנקראת Infidelidades בתרגום לעברית – בגידות .זוהי הצגת תיאטרון קומית של וודי אלן, שעלתה בפברואר 2015 לתיאטראות בכל הרפובליקה המקסיקנית ואפילו הגיע לסימפוני בניו יורק!!! כן כן, גאווה גדולה לכל המקסיקנים שהצגת תיאטרון מופיעה בתיאטרון הנחשב ביותר של ניו יורק.

ביום שישי ה- 7.9.2015 נסעתי אל התיאטרון בה ההצגה עולה מדי סוף שבוע. מודה בפניכם שרעדתי מהתרגשות, השניות להתחלת הסצנה נעשו ארוכות מתמיד. כשעלה הוילון ופתאום ראיתי את אריקה הולכת מולי,אני חושבת שעדיין לא האמנתי לעצמי שאני יושבת ורואה אותי מולי, משחקת בלייב. ההצגה הייתה נהדרת ולראות מקרוב שחקן שאת כל כך אוהבת, הייתי פשוט בעננים!
כשנגמרה ההצגה,המתנתי ונכנסתי לחדר הלבשה ואז קרה המפגש המרגש, ראיתי אותה, חיבקתי אותה חיבוק חזק ומתרגש.דיברנו,צחקנו,וכמובן שהצטלמנו.

גם היום,יש פעמים שאני לא מאמינה לעצמי שראיתי אותה.
זוהי הגשמת חלום שלא אשכח! וחבר'ה, אני מספרת את זה לכם כדי שתדעו - אל תוותרו על החלומות שלכם,גם אם נמצאים במרחק של 20 אלף קילומטרים ויותר.

רוצה לספר לכם ממבט אישי שמקסיקו היא ארץ מדהימה ביופייה, מלאת צבעים ואנשים מקסימים,שאוהבים מאוד את ישראל...ללא ספק,יש לי רצון לחזור לשם.

ועוד קצת על אריקה:
בימים אלו אריקה משחקת ככוכבת ראשית בתקופה השנייה של הטלנובלה A que no me dejas מבית טלוויסה, זו סדרה שלפני 29 שנים אריקה הייתה הכוכבת הראשית הצעירה. מקווה שנוכל לראות אותה גם על מסכנו.

שמחתי לשתף אתכם ומקווה שנהניתם,מצרפת לכם תמונות שלי עם אריקה. :)

נשתמע! :)
עדן
אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הפרקים המלאים של "מילה של כבוד" כבר באתר ויוה!

שבוע טוב חברים!

אמנם רק יום ראשון היום, אבל רצינו מאוד שתתחילו אותו עם חיוך גדול על הפנים, ועם הידיעה שהפרקים של הסדרה המצליחה "מילה של כבוד" כבר לרשותכם באתר! מהיום תוכלו לצפות אונליין בפרקי הסדרה, והם יעלו לאתר עם פרק אחד אחורה מהשידור בערוץ ויוה. מילה זאת מילה, לא? :)

אז שתיהיה לכם צפייה נעימה ואחלה של שבוע!

באהבה,
צוות ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

5 בנובמבר, 2015

אולה אמיגוס! הפעם בפינת יום ההולדת החודשית שלנו, הבאנו לכם רשימה מפוארת במיוחד של כל כוכבי הטלנובלות מכל הזמנים החוגגים החודש את יום הולדתם! יכול להיות שתרגישו קצת נוסטלגיים כשתקראו את השמות הבאים...
קבלו את רשימת ימי ההולדת המלאה!

תגידו מזל טוב ל...

1.11.42 – מיגל פאלמר ("חיים כפולים") – יחגוג החודש 73. 2.11.82- חורחה (קוקו) מאחיו ("המורדים", "רולאבוגן") - יחגוג החודש 33.
4.11.79 - ג'סיקה קוץ' (רוברטה, "שקרים") - תחגוג החודש 36.
4.11.40 - מנואל אוחדה (פרננדו, "גאטה") - יחגוג החודש 75.
4.11.59 - ססאר אבורה ("אהבה מנצחת", "הכל בשביל האהבה", "אם חורגת", "לילות מריאנה") - יחגוג החודש 56. 6.11.67 - אלחנדרו רואיס ("שקרים", "אשת הברזל", "מחר ולתמיד") - יחגוג החודש 48.
8.11.43 - חואן פררה ("כוחו של גורל", "ים של אהבה", "תשוקות", "רבלדה") - יחגוג החודש .72
8.11.51 - הרסון קאפרי ("לב משוגע") - יחגוג החודש 64.
8.11.62 - חולייטה רוסן (אלווירה, "הקמע") - תחגוג החודש 53.
8.11.76 - אדריאנה רומרו ("אל קלון", "ויקטוריה") - תחגוג החודש 39.
9.11.84 – קו היאה סון (סו וואן, "עיני מלאך") – תחגוג החודש 31.
11.11.79 - מישל וייט (דניאלה, "אלמה") - תחגוג החודש 36.
11.11.92 - ברונה לינזמאייר ("לב משוגע") - תחגוג החודש 23.
13.11.86 - מון צ'ה וון (אן גי, "בין שתי נשים") - תחגוג החודש 29.
12.11.80 - נור פטהאולו (פייקר, "אהבה אסורה") - תחגוג החודש 35.
14.11.74 - נטליה אספרון (אדריאנה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 41.
15.11.79 - ג'ונתן איסלאס (לוקאס, "האחים דל מונטה") - יחגוג החודש 36.
15.11.77 - גבי אספינו (סנטה/אמנדה, "סנטה דיאבלה") - תחגוג החודש 38.
15.11.81 - כריסטיאן דה לה קמפה (סמואל, "מילה של כבוד", אלברטו, "השיבה הביתה") - יחגוג החודש 34.
17.11.85 - רפאל קרדוסו (רודריגו, "בזמן שישנת") - יחגוג החודש 30
17.11.74 - זאריק לאון ("תשוקת הנצים") - תחגוג החודש 41.
17.11.36 - חוסה קרלוס רואיס ("אשת הברזל", "כישוף", "לילות מריאנה", "בדרך אל האושר") - יחגוג החודש 79.
17.11.80 - קרינה מורה ("יפה במנהטן", "מרינה") - תחגוג החודש 35.
17.11.77 - חואן פבלו ז'אנו ("יפה במנהטן") - יחגוג החודש 38.
17.11.50 - חורחה סאסי ("אחים בדם") - יחגוג החודש 65.
20.11.86 – אדריאנה בירולי (פטריסיה, "שקר היופי") תחגוג החודש 29.
21.11.73 - מרסלו קורדובה ("כוחו של גורל", "ים של אהבה", "כישוף", "תשוקות") - יחגוג החודש 42.
21.11.80 - גריידיס חיל (קלאודיה, "אווה לונה") - תחגוג החודש 35.
23.11.64 - אריקה בואנפיל ("אהבות אמיתיות", "ים של אהבה", "מחר ולתמיד") - תחגוג החודש 51.
24.11.52 - לאורה לאון ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 63.
24.11.74 – איילין מוחיקה (ליליאנה, "עלובי החיים") – תחגוג החודש 41.
27.11.79 - ליז גיירדו ("יפה במנהטן", "נשות אפריסיו") - תחגוג החודש 36.
29.11.72 - דיאגו ראמוס ("עשירים ומפורסמים", "בובה פראית", "קח אותי רודריגו") - יחגוג החודש 43.
30.11.65 - דניאל קוזנייקה ("יורשי הנקמה", "אחים בדם", "קשר דם", "יאגו") - יחגוג החודש 50.

!Feliz cumpleaños a todos

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אספרנסה מיה" על קצה המזלג...

2 בנובמבר, 2015

החודש זה קורה! הטלנובלה שכבשה את ליבם של מיליוני צופים וזכתה לנתוני רייטינג מרשימים ביותר, מגיעה בסוף החודש לערוץ ויוה ואנחנו לא יכולים להישאר אדישים. אז כדי להרגיע מעט את ההתרגשות, חיפשנו קצת מידע על הסדרה ועל השחקנים, טוב נו.. וגם קצת רכילות עסיסית על מה שקורה מאחורי הקלעים, ומצאנו כמה פרטים מעניינים...

1. השחקנית הראשית – מריאנה (לאלי) אספוסיטו היא רק בת 24 וכבר הספיקה לככב בשלל טלנובלות מוכרות ואהובות כמו: "פינת אור", "פלוריסיינטה", "קטנטנות" ו"כמעט מלאכים". היא התחילה את הקריירה שלה כבר מגיל 10בעקבות עבודתה עם המפיק והיוצר כריס מורנה. לאלי ניחנה בשלל כישרונות וכיום היא גם שחקנית, דוגמנית וזמרת עם קריירת שירה מוצלחת מאוד שזיכתה אותה בתואר הזמרת האהובה ביותר בארגנטינה.

2. השחקנית ריטה קורטסה ולאלי אספוסיטו המגלמות את אספרנסה וחנובבה, הן שתי דמויות שבסדרה אמנם הן אויבות אך מסתבר שבמציאות הן חברות די טובות ואף לאחרונה כיכבו יחד בהצגה שנקראת "המכשפות של סיילם".

3. עוד קצת על לאלי.. בשנת 2012 החלה את צילומי הסדרה "Solamente Vos" עם אאוחניה סוארס, ניקולס ואסקז, ונטליה אוריירו בארגנטינה. גם הזמר ריקי מרטין ראה שמדובר בכישרון גדול ובחר בה לשיר איתו דואט ולהשתתף במסע ההופעות שלו שיתחיל במהלך 2016. בשנים האחרונות עד היום, אין מועמדות שלאלי אינה נמצאת בה, כגון : "השחקנית הטובה ביותר" ,"האלבום הפופ הטוב ביותר", "האמנית הפופ הטובה ביותר" ו"השיר הפופ הטוב ביותר".

4. בעקבות הצלחת הסדרה והכימיה הבולטת לעין בין לאלי לבין מריאנו מרטינז, עלו שמועות על רומן סודי ביניהם, אך לאלי מיהרה לפרסם באחד העיתונים הארגנטינאים שהיחסים ביניהם הם מקצועיים בלבד ושיש ביניהם יחסי חברות טובה.

5. השחקן מריאנו מרטינז (שעליו נרחיב עוד בהמשך..) שיחק בעשרות טלנובלות מוכרות כמו "אחים בדם" בתפקיד סגונדו, "הדרך לאהבה" בה גילם את דמותו של ויקו קולוצ'י, לצדם של אאוחניה סוארס, סבסטיאן אסטבנס וקרינה סמפיני. לאחרונה דווח בתקשורת על פרידה בין מרטינז לאשתו- חוליאנה גיאמברוני, ואנחנו תוהים האם זה קשור למיסיס אספוסיטו...?

וזה רק קצה המזלג עם "אספרנסה מיה" ! אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח...

נתראה בפוסט הבא :)

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully