בלוג ויוה - מאי

  • בלוג
ויוה

הקוריאניות החדשות שמגיעות אלינו ביוני

28 במאי, 2015

חודש יוני אוטוטו פה וזה הזמן לבשר על שתי הסדרות הקוריאניות החדשות שיגיעו במהלכו לערוץ ויוה פלוס – "פינוקיו" ו"הילר". הראשונה שתגיע אלינו היא הדרמה "פינוקיו" (Pinocchio), שתחל את שידורה ב-18.6 במקום "אהובתי". הסדרה השנייה – "הילר" (Healer) תגיע אלינו ב-25.6 במקום "גיבור".

אז כדי שתדעו למה לצפות נספר לכם בקצרה על הדרמות המוצלחות. "פינוקיו" היא דרמה רומנטית וקומית שסיימה את שידורה בחודש ינואר האחרון בקוריאה. השחקן הראשי יי ג'ונג סוק חוזר לשתף פעולה בסדרה זו עם התסריטאי והבמאי שעבדו איתו שנה קודם לכן בדרמה "קולו של הלב", שגם שודרה אצלנו בויוה פלוס. כוכבי הסדרה זכו במספר פרסים בטקסים שונים בדרום קוריאה ביניהם פרס השחקנית הטובה ביותר, השחקן הטוב ביותר והזוג הטוב ביותר.

במרכז עלילת הסדרה עומד דאל פו, שמשפחתו התמוטטה לאחר דיווח שגוי בתקשורת שבו האשימו את אביו במותם של הכבאים עליהם היה אחראי. דאל פו, יחד עם צעירים נוספים, מתחיל במסע להפוך לעיתונאי כדי להוציא את האמת לאור. במהלך המסע חבורת הצעירים שעובדת יחד סביב השעון חווה אהבה, תסכול, תחרות וצמיחה. הם בוכים ונפגעים מהאמת, אבל מבינים שכעיתונאים הם חייבים לדבוק בה ומטרתם היחידה היא לחשוף אותה.

הסדרה השנייה, "הילר" היא דרמה רומנטית, קומית ומסתורית שסיימה את שידורה בחודש פברואר האחרון בקוריאה. החוט המקשר בין הסדרות הוא העלילה שעוסקת בתחום העיתונות. בסדרה זו תקרית שהתרחשה בשנות ה-80 ובה היו מעורבים כמה חברים שניהלו תחנת שידור בלתי חוקית, מפגישה כעת שני צעירים (שבמקרה הם גם ילדיהם): הראשון הוא ג'ונג הו - אדם מסתורי שעובד בלילות, הוא מכונה 'הילר' ויש לו כישורי לחימה מעולים, השנייה היא יונג שין - כתבת של אתר רכילות לא מוצלח באינטרנט. חלומם של השניים הוא להגשים את אותו החלום שהיה להוריהם – להפוך לעיתונאים מצליחים.

יחד הם פותחים במסע כדי לגלות את האמת ולפתור את תעלומת העבר ותוך כדי כך הם נאלצים להתמודד עם הקונפליקט של אמת מול גורל. האם הילדים האלה יוכלו להפוך לעיתונאים האמיתיים שהוריהם חלמו פעם להיות? האם הם יוכלו להתיר את הקשרים של העבר ולשנות את העולם?

"פינוקיו" (20 פרקים), החל מ-8 ביוני, ערוץ ויוה פלוס!
"הילר" (20 פרקים), החל מ-25 ביוני, ערוץ ויוה פלוס!

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הפרקים החדשים של קרדאיי גם באתר ויוה

21 במאי, 2015

בשבוע שעבר הודענו לכם כי הפרקים החדשים של "קרדאיי" מגיעים לערוץ ויוה פלוס ב-14.6 ומאז קיבלנו מיילים רבים בבקשה לשדר את הפרקים גם באתר. עכשיו אנחנו יכולים לבשר שאכן הפרקים החדשים יגיעו לאתר וזה יקרה מהר מאוד, רק חודש לאחר עליית הסדרה בערוץ ויוה פלוס וליתר דיוק ב-19.7. הפרקים החדשים ישודרו באתר במתכונת של ארבעה פרקים בשבוע, כחודש לאחר שידורם הטלוויזיוני הראשון. אז אל דאגה! זה אוטוטו קורה וכל מי שיפספס את הפרקים החדשים של הסדרה המוצלחת בטלוויזיה, יוכל להשלימם מהר מאוד באתר שלנו!

הודעה נוספת: אמנם כבר הודענו בעבר כי הסדרה "החיים שגנבו ממני" תרד מהאתר ב-12.7, אך הצלחנו לדחות זאת בעוד כמה ימים, כך שב-19.7, היום בו יעלו הפרקים החדשים של קרדאיי לאתר, תרד באופן סופי הסדרה החיים שגנבו ממני, אנא שימו לב והערכו בהתאם, יש מספיק זמן להשלים את הצפייה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

טלנובלה ספרדית בערוץ ויוה

14 במאי, 2015

כן כן, קראתם נכון! אנחנו מתרגשים להודיע כי בפעם הראשונה מגיעה לערוץ ויוה טלנובלה ספרדית! הטלנובלה "לוסיה מחפשת אהבה" (Ciega A Citas), תגיע אלינו ב-16 ביוני ותשודר מדי ערב ב-18:10 במקום "יורשי הנקמה". "לוסיה מחפשת אהבה" היא טלנובלה קומית ששודרה בספרד בשנת 2014 בכיכובם של השחקנים אותם תכירו בקרוב: טרסה אורטדו דה אורי (לוסיה), אלכס גדאה (סרחיו) ואוקטבי פוחאדס (קרלוס). למי שתהה מהיכן מוכר לו השם הספרדי של הטלנובלה נספר כי היא רימייק לטלנובלה הארגנטינאית המצליחה "דייט בליינד", שזכתה בשני פרסי מרטין פיירו ושודרה בעבר בערוץ ויוה פלטינה. גם הגרסה הצ'יליאנית של הטלנובלה, ששודרה בשנת 2012 בערוץ 13 הצ'יליאני, זכתה להצלחה רבה והפכה לסדרה הנצפית ביותר בערוץ בשנים האחרונות.

הטלנובלה מביאה את סיפורה של לוסיה, רווקה בשנות ה-30 לחייה, שעובדת בתחנת רדיו וחולמת להיות שדרנית מצליחה. יש לה אבא מרושש, אמא שתמיד התייחסה אליה בזלזול ואחות קטנה יפיפייה. ביום שבו איירין, אחותה של לוסיה, מודיעה כי היא תתחתן עם נסיך החלומות שלה, חייה של לוסיה משתנים. היא שומעת את אמה אומרת לאיירין כי היא בטוחה שלוסיה תגיע לחתונה ללא בן זוג, עם עודף משקל ולבושה בשחור. לוסיה מתעמתת עם אמה ומתערבת איתה שעד החתונה היא תמצא חבר.

כעת ללוסיה יש תשעה חודשים לעמוד במשימה, היא נחושה מתמיד ותעשה הכל כדי למנוע מאמה לנצח בהתערבות. לוסיה שואפת להיפגש עם כמה שיותר גברים עד למועד החתונה והיא מאמינה שמבחינה סטטיסטית, אחד מהם יזכה בליבה. במהלך מסע החיפושים שלה, לוסיה מתאהבת במגיש הרדיו שעובד איתה בתחנה, אך היא לא שמה לב שגבר חלומותיה הוא בעצם העיתונאי הביישן שנמצא מאחורי הקלעים. האם היא תגלה זאת בזמן ותצליח לנצח בהתערבות?

"לוסיה מחפשת אהבה" (140 פרקים), החל מ-16 ביוני, ערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קרדאיי – הפרקים החדשים

11 במאי, 2015

כמה שאלתם וחיכיתם לזה ועכשיו אנחנו סוף סוף יכולים להכריז שהפרקים החדשים של "קרדאיי" (Karadayi) מגיעים לערוץ ויוה פלוס ב-14.6. הסדרה תחליף את "אהבה ועונש" ותשודר בימים א'-ד', בשעה 21:50. קרדאיי, שהחלה את שידורה בטורקיה בסוף שנת 2012, תגיע לסיומה שם בחודש יוני הקרוב, כמה ימים לפני שהפרקים החדשים יגיעו לערוץ ויוה פלוס. למי שלא יודע הסדרה זכתה להצלחה רבה, במיוחד במזרח התיכון, באירופה ובמדינות הבלקן, היא דובבה לשפות שונות ביניהן פרסית, ספרדית, כורדית וערבית וזכתה בעשרות פרסים בכל הקטגוריות.

הפרקים החדשים שכולנו מצפים להם כל כך ממשיכים את הסיפור מהמקום בו נפרדנו מהם בסיום המותח של העונה הקודמת - מאהיר ופרידה חושפים את אהבתם בפומבי וחוגגים בחתונה גדולה אבל הטרגדיה מכה בהם שוב, ופיצוץ הופך את היום המאושר של מאהיר ליום הגרוע ביותר בחייו. הפצצה נועדה לו, אבל במקום זאת פוגעת ביקיריו.

כתוצאה מכך מאהיר משתנה. דווקא כאשר הוא ופרידה חשבו שהם הגיעו לסוג מסוים של אושר למרות כל מה שהם עברו, חייהם יתנפצו שוב. מאהיר ייצא למסע נקמה, אבל כדי להגיע לאנשים שפגעו ביקיריו, הוא יהיה חייב לאמץ שוב זהות חדשה והפעם הוא יתחזה לפושע אכזרי כדי לחדור לעולם התחתון ולנקום.

בתחום הרומנטי, אהבתם של מאהיר ופרידה שוב תעמוד למבחן. פרידה תרצה נקמה בדיוק כמו מאהיר, אבל היא תרצה לעשות זאת בדרך אחרת, דרך החוק. עבור מאהיר, הצדק הוא לא עניין של בתי משפט ואישומים. בשבילו מדובר במקרה עמוק ואישי יותר מזה.

הפרקים החדשים של קרדאיי יקחו אותנו למסע מרתק אל העולם התחתון שבו מאהיר ייתקל בהרבה דמויות חדשות, אבל ללא ספק זה יהיה גם מסע רגשי שבסופו נדע האם האהבה הגדולה של מאהיר ופרידה תשרוד את כל המכשולים שהגורל תכנן להם.

"קרדאיי" – הפרקים החדשים, החל מ-14 ביוני, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 במאי, 2015

חודש מאי התחיל לפני שבוע וגם בו אנו חוגגים שניים מחגי ישראל. כבר אתמול ישבנו בערב סביב המדורות וחגגנו את ל"ג בעומר, ולקראת סוף החודש נלבש לבן ונחגוג גם את חג השבועות בטקסי ביכורים ועם הרבה מאכלים חלביים טעימים כמיטב המסורת. בינתיים, זה הזמן לחגוג עם הכוכבים שיציינו החודש את יום הולדתם. אז למי מגיע החודש מזל טוב?


תגידו מזל טוב ל...
3.5.75 - ולנטינו לאנוס (פטריסיו, "אין טיפשות בגן העדן") יחגוג החודש 40
3.5.79 – סלבדור סרבוני (גבינו, "תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 36
3.5.84 – נאם סאנג מי (סו אין, "גיבור") - תחגוג החודש 31
6.5.84 – אוסבלדו דה לאון (חרמן, "אקאסיה") - יחגוג החודש 31
12.5.80 – אלכסנדרה דה לה מורה (הלנה, "עלובי החיים") – תחגוג החודש 35
13.5.39 – סאבי קמליץ' (חוספינה, "אלמה") - תחגוג החודש 76
14.5.83 – אנהי ("רבלדה", "כיתה 406") תחגוג החודש 31.
17.5.62 – ארתורו פניצ'ה (הקטור, "אקאסיה") - יחגוג החודש 53
18.5.87 – לואיסנה לופילטו (מיה, "המורדים") - תחגוג החודש 28
19.5.77 – נטליה אוריירו ("בובה פראית", "חיים שלי") תחגוג החודש 38
31.5.62 – ויקטוריה רופו (כריסטינה, "אקאסיה") - תחגוג החודש 53

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 במאי, 2015

היי חברים.. אמנם אנחנו פותחים כל חודש בפוסט ימי ההולדת אבל הפעם אנחנו חורגים ממנהגנו כי אנחנו לא יכולים להתאפק מלדווח לכם על הפגישה שלנו עם כוכבי הטלנובלות שביקרו בארץ (אל דאגה, פוסט ימי ההולדת יפורסם בהמשך השבוע). כפי שבטח שמעתם - ביום שני שעבר נחתו בישראל ארבעה שחקנים מוכשרים ומצליחים שכיכבו על מסכנו בעבר: חוליאן חיל ("אווה לונה", "כישוף"), מריאנה סיאואנה ("ים של אהבה", בלב הסערה"), גבריאל סוטו ("כוחו של גורל", "אויבת יקרה", "האמת הסמויה", "כישוף") ואשתו ג'רלדין בזאן ("מישהו צופה בך", "עמק התשוקות", "ויקטוריה").

השחקנים הגיעו לארץ בעקבות הזמנה של משרד התיירות שאירח אותם וארגן להם לו"ז צפוף ומהנה במיוחד והם מצידם דאגו לתעד כל רגע במסעם בארץ ולפרסם ברשתות החברתיות שלהם. חשוב לנו לציין שוב, עבור כל אותם גולשים שביקשו מאיתנו לארגן מפגש מעריצים עם הכוכבים – פנינו למשרד החוץ ושמחנו לשמוע שהם כבר חשבו על זה בעצמם וארגנו מפגש כזה וכי כולם יצאו מרוצים.

השחקנים סיימו את ביקורם בארץ היום לפנות בוקר ועלו על טיסה חזרה לביתם, אך לפני שזה קרה צוות ויוה הספיק לתפוס אותם לשיחה קצרצרה. אנו יכולים לספר לכם שהשחקנים ביקרו בישראל במקומות רבים וחשובים ביניהם ים המלח, מצדה, חיפה, עיר דוד בירושלים אבל השיא הגיע ביום האחרון כשהיו ביפו העתיקה, שם חיכתה לשחקנים גבריאל סוטו וג'רלדין בזאן הפתעה רומנטית - צוות הטיול ארגן להם בגן הפסגה אל מול הנוף המדהים של הים, מעין טקס קטן לחידוש הנדרים ביניהם. הטקס, שלווה בנגינת נבל, היה קצר ומרגש ואחריו זכינו לדבר עם השחקנים שסיכמו את החוויה בישראל וכמובן שלבסוף מסרו ד"ש לצופי ויוה.

אז במקום לכתוב לכם מה הם אמרו - אתם מוזמנים ללחוץ כאן כדי לראות את קטעי הוידאו שהעלנו לאתר, צפייה מהנה!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully