בלוג ויוה דצמבר: מסכמים את שנת 2014

  • בלוג
ויוה

מסכמים את שנת 2014: זו השנה שהיתה לנו

31 בדצמבר, 2014

היום האחרון של שנת 2014 הגיע ואוטוטו תתחיל לה שנה אזרחית חדשה! אך לפני שזה יקרה, הבאנו לכם פוסט לסיכום השנה בערוצי ויוה, באתר שלנו ובעולמם של כוכבי הטלנובלות.

שנת 2014 היתה שנה מרגשת, שנה של התחלות חדשות, בה הכרזנו על הפרדה בין ערוצי ויוה. בחודש ספטמבר, עם תחילתה של השנה העברית החדשה, ערוץ ויוה חזר לשורשיו והחל לשדר טלנובלות לטיניות בלבד. בעוד שאחיו הצעיר, ערוץ ויוה פלוס, הפך לערוץ בינלאומי שמוקדש כולו לז'אנרים החדשים - דרמות טורקיות, סדרות קוריאניות ועוד.

אך עוד לפני השינוי הזה (וגם אחריו) קיבלנו סדרות מעולות בשני הערוצים. בגזרת הסדרות הטורקיות הבאנו לכם את שתי העונות הראשונות של הסדרה המוצלחת "קרדאיי", הסדרה זכתה להצלחה גדולה ורבים ממכם פונים אלינו בשאלה מתי תגיע העונה השלישית? אז בהזדמנות זו נעדכן אתכם, כי העונה השלישית עדיין מצולמת ומשודרת בטורקיה וגם אנחנו מחכים לה במתח רב. כרגע היא צפויה להגיע אלינו בקיץ 2015 וכאשר יהיו לנו פרטים נוספים, כמובן שאתם תיהיו הראשונים לדעת.

"קרדאיי" היא הסדרה הטורקית היחידה והאחרונה ששודרה השנה בערוץ ויוה. פרט אליה, קיבלנו שלל סדרות טורקיות מעולות בערוץ ויוה פלוס: "סודות אפלים", "הסוף", "יופי מסוכן", "קוזיי גוניי" - שהחזירה למסכינו את קיבאנץ' טטליטו הכובש, "אהבה ועונש" ו"אלף לילה ולילה", בכיכובם של ברגוזאר קורל ובעלה האליט ארגנץ'.

גם בגזרת הסדרות הקוריאניות הבאנו לכם בערב הקוריאני שלנו, מידי יום חמישי בערוץ ויוה פלוס, כמה סדרות משובחות במיוחד. שתי קומדיות רומנטיות "מלך הדרמה" ו"אהבה מכוכב אחר", דרמת נעורים רומנטית - "היורשים", ועוד סדרות רבות המשלבות אקשן, מתח ורומנטיקה: דרמת המתח המשפטית "קולו של הלב", "14 יום", דרמת המתח הרומנטית "הבן האובד", "שלושה ימים" ו"טירונים".

וכמובן בגזרת הסדרות הלטיניות זכינו לראות את הסדרות הטובות ביותר של חברות ההפקה הגדולות: "סנטה דיאבלה", "פשוט לאהוב" ו"בגוף אחד" של חברת 'טלמונדו', "בלב הסערה", "לב פראי", "החיים שגנבו ממני" ו"גאטה" של 'טלויסה' ושתי ברזילאיות של חברת גלובו - "בזמן שישנת" ו"הלוחמת".

גם טלנובלה ישראלית מקורית אחת היתה לנו השנה בערוץ ויוה, בלעדית לצופי yes. עופר שכטר ועדי הימלבלוי המהממים כיכבבו בטלנובלה "אניגמה" שהביאה את סיפורו של אמן קומיקס, הנקרע בין רצונו ליצור אמנות אמיתית לבין רצון סביבתו לעשות כסף מהכישרון שלו. "אניגמה" סימנה את חזרתה של הטלנובלה הישראלית למסך ערוץ ויוה לאחר יותר מעשור!

לא נשכח גם את הסדרות שביקשתם לראות שוב וחזרו אלינו לשידור נוסף: "יורשת העצר", "49 ימים", "צייד עירוני" ו"הנסיך שלה" הקוריאניות, "אהבה אסורה" ו"אזל" הטורקיות, ומהסדרות הלטיניות: "כוחו של גורל", "האומץ לאהוב", "אל קלון", "יורשי הנקמה" ו"האחים דל מונטה".

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

לכתבה המלאה

אחרי שנזכרנו בכל מה שהיה בערוצים שלנו השנה, נעבור למה שהיה פה באתר. הבאנו לכם את הפרקים המלאים של הסדרה הקלאסית "עמק התשוקות" ואת העונה השנייה של סדרת הנוער המצליחה "המורדים". נתנו לכם לצפות לפני כולם בפרקים של "לב פראי" ו"החיים שגנבו ממני", והחזרנו להקרנה חגיגית את "משולש גורלי" ו"שקרים" - ששודרו באתר במקביל לשידורן החוזר בערוץ, "אלמה" והסדרות הטורקיות המוצלחות: "פטמגול" ו"קרדאיי".

ואם זה לא מספיק לכם.. אנחנו מבטיחים לכם כי כבר בחודש הראשון של שנת 2015 תקבלו הודעה על שתי סדרות חדשות שצפויות לעלות לאתר. בהחלט יש למה לחכות!

עד כאן הסיכום של מה שאנחנו עשינו השנה, אבל אי אפשר לסכם שנה בלי לדווח על מה שעשו כוכבי הטלנובלות השנה. הנה סיכום של כמה מהאירועים המשמעותיים:

התחלנו את השנה בידיעה עצובה ומזעזעת על כך שהשחקנית מוניקה ספיר, המוכרת לנו כביאנקה מהטלנובלה "יחסים מסוכנים", נרצחה בונצואלה.

בהמשך השנה כבר היו לנו בשורות טובות ומשמחות יותר על כמה לידות: בחודש אפריל מאריצה רודריגס ילדה תאומים בנים שזכו לשמות עקיבא ויהודה. ז'קלין ברקמונטס ילדה בחודש יולי בת שנייה וקראה לה קרולינה ובחודש אוגוסט נולדה לאהרון דיאז וזוגתו לולה פונסה בת שנייה בשם רחינה, אחות לארין, שנולדה שנה וחצי קודם לכן.

בשורות טובות נוספות קיבלנו משני זוגות: ברן סאאת (פטמגול, "פטמגול") התחתנה בחודש יולי האחרון בלוס אנג'לס עם כוכב הפופ הטורקי קנאן דואולו לאחר שנתיים וחצי של זוגיות. וזוג השנה שלנו: סבסטיאן רולי ואנחליק בויר, כוכבי הטלנובלה "החיים שגנבו ממני", שאחרי אינספור הכחשות, הודו בחודש ספטמבר האחרון שהם במערכת יחסים!

אך לצערנו, השנה היו גם כמה מערכות יחסים שהסתיימו: אנה ברנדה קונטררס, שבחודש מרץ הודיעה על ביטול החתונה הדתית עם בן זוגה, הודיעה רשמית בחודש מאי על פרידתם הסופית. כוכב הסדרה "אהבה ועונש" מוראט יילדירים, נפרד בחודש יוני האחרון מאשתו השחקנית בורצ'ין טרזיאולו (אזאד, "אזל") לאחר 6 שנות נישואים. בחודש אוגוסט, אחד הזוגות האהובים עלינו ביותר - גבי אספינו וג'נקרלוס קנלה, הודיעו בעמודי הפייסבוק הרשמיים שלהם על פרידה לאחר 3 שנות זוגיות ובן משותף בשם ניקולס. ועוד פרידה מרעישה עליה שמענו לא מזמן, לפי המגזין "People En Español" וויליאם לוי ובת זוגו אליזבת גוטיירס נפרדו לאחר מערכת יחסים של 11 שנים ושני ילדים משותפים. השניים עדיין לא אישרו זאת באופן רשמי, אך גם לא דאגו להכחיש.

אין ספק ששנת 2014 היתה שנה מלאה בטלנובלות מוצלחות, התחלות וחדשות מסעירות. אנחנו ממשיכים לעבוד עבורכם במרץ כדי ששנת 2015 תיהיה מוצלחת אף יותר! בינתיים כל שנותר לנו לאחל הוא שתיהיה לכולנו שנה אזרחית מאושרת ומלאה בהנאות!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

החיים כטלנובלה - פוסט מאת הגולש רני רוטשילד

29 בדצמבר, 2014

פוסט כזה עדיין לא היה לנו בפינת הגולשים שלנו.. פוסט מהחיים האמיתיים שבהחלט היה אפשר לכתוב עליו טלנובלה. אז בלי לפרט יותר מדי, הנה הפוסט המרגש של הגולש רני רוטשילד, אותו אנחנו מביאים לכם במלואו:

היי חברים, אני רני. אמנם לא כתבתי בפורום מעולם, אך אני צופה בטלנובלות, בעיקר מותחות ואקשן. וגם גולש באתר ויוה ומרבה להתעדכן בפורומים השונים. מי שכן כתבה כאן בפורום, זאת בת דודה שלי. וכאן מתחיל הסיפור, הכל כך מרגש הזה, שהביא לאהבה גדולה ואין סופית.

אז ככה, כשהודיעו ש"אהבות אמיתיות" מתחלפת ב"סודות אפלים" הייתה מהומה גדולה בפורום. הרבה מחו והתנגדו, ומנגד אוהדי הטורקיות הגנו על הסדרות שלהם. בת דודה שלי, כאוהדת טלנובלות ספרדיות בלבד מחתה על העניין ומנגד, אוהדת הז'אנר הטורקי ניסתה להסביר לה את ההיגיון שבדבר. מכאן הן נהיו חברות, והמשיכו להתכתב במיילים במשך זמן מה, וכאן אני נכנס לסיפור.

בת דודה שלי שיגעה לי את השכל עם כך שיש מישהי שהיא מתכתבת איתה והיא מדהימה. היות ואני יודע שבת דודה שלי בן אדם מאוד קשה, החלטתי לנסות ולהכיר את אותה אחת.

כבר מהשיחה הראשונה שלנו, הרגשתי משהו מיוחד, מן חיבור כזה שלא הרגשתי בחיי, אף פעם. מן תחושת חיבור עם עצמי, עם הלב שלי - שרק היא הצליחה לגרום לי. אבל, סירבתי להאמין שמדובר בהתאהבות, היה לי חבר באותה תקופה, ותמיד התעניינתי רק בגברים. ומנגד, היא - נפגעה הרבה מגברים וויתרה על אופציה להקים משפחה.

כמה ימים אחרי זה, בת דודה שלי שלחה לחבר שלי הודעה: "I hate you" כעוד חלק מהתכסיסים שהיא נוהגת לעשות לי, "רק בצחוק". חבר שלי לשעבר לא האמין לי שזה לא אני, והייתי שבור.

אחרי ששוחחתי עם הבחורה המדהימה הזאת היא גרמה לי להרגיש מאושר מייאוש מוחלט. אז הבנתי כבר שמדובר במשהו על מסלול ההתאהבות, אבל לא ידעתי איך להגדיר את זה.

המשכנו לדבר, ועם הזמן הבנתי שאני מאוהב בה, ניסיתי לרמוז לה, והיא לא הבינה את הרמזים.
לא היה לי אומץ לספר לה ישירות, עד שפעם אחת היא סיפרה שהיא דיברה עם בחור אחד, וקינאתי נורא. עד שלא התאפקתי ואמרתי לה: "אני לא הומו, טוב?!" היא הייתה בהלם, ובאותה השיחה שנינו התוודינו על אהבתנו.
הייתי מאושר, לא האמנתי שזה קורה לי. האהבה שלי אליה היא אחרת מכל מה שהרגשתי אי פעם.
עברנו דברים מאוד דומים בחיים, שנינו מזל דגים ואהבתנו היא מעל הכל. אני בטוח בזה.

לאורך הזמן, אנחנו נתקלים בהרבה קשיים בקשר, כמו כן גם הבת דודה שהכירה בנינו ניסתה להפריד מספר פעמים, אבל אנחנו מתגברים על הכל מול העולם.

זאת ההזדמנות שלי להודות לצוות ויוה, על הפורומים האלה, שעם כל הויכוחים והאי הבנות שעלולים להתעורר בהם, הם מביאים גם הרבה טוב, וזאת ההוכחה לכך. בזכות הפורום מצאתי את אהובתי הנצחית.

אני מאחל לכל אחד מכם, למצוא אהבה כזאת, ולחיות בטלנובלה מקסימה שלעולם לא תגמר.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דף פייסבוק חדש לערוץ ויוה!

24 בדצמבר, 2014

אופססס.. סגרו לנו את דף הפייסבוק!

היי חברים, כפי ששמתם לב, מי מביניכם שניסה להיכנס לדף הפייסבוק שלנו בימים האחרונים לא הצליח לעשות זאת מכיוון שהדף נמחק. ניסינו לעשות מאמצים ולשחזר את הדף, אך לאחר בירורים שונים הבנו שהדבר אינו אפשרי.

לכן, אנו מכריזים בזאת על פתיחתו של דף פייסבוק חדש לערוץ ויוה, בו נמשיך לעדכן בכל מה שחדש בערוצים ובאתר שלנו. אז למה אתם מחכים? היכנסו לדף, תנו לייק ותתחילו להתעדכן!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עדכון מערוץ 9 לגבי "הסולטן"

23 בדצמבר, 2014

הי חברים,
מקריאת ההודעות בפורומים נחשפנו למצוקת אוהדי הסדרות הטורקיות הצופים בסדרה הסולטן בערוץ 9. אמנם הסדרה אינה משודרת בערוצי ויוה אבל אם אפשר לעזור במשהו לגולשינו הנאמנים ולערוץ קולגה - אנחנו בעניין. אז שלחנו את קומנדו ויוה למשימה הנועזת של שיחת טלפון עם מנכ"לית ערוץ 9 והרי הדיווח:

כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, לעיתים קרובות כשמתחילים לשדר סדרה מקבלים רק חלק מהפרקים ושאר הפרקים מתקבלים במהלך השידור. לצערו של ערוץ 9, 50 הפרקים האחרונים של הסולטן התקבלו עם בעיות טכניות שאינן מאפשרות לשדרן. בזמן שהערוץ עובד על פתרון הבעיה הוא העלה לשידור סדרה זמנית אבל עושה כמיטב יכולתו לוודא שהפרקים האחרונים של הסולטן ישודרו החל מסוף פברואר.

אז אל ייאוש, פברואר מתקרב במהירות ובינתיים - פורום הסדרות הטורקיות שלנו מחכה לכם.

חג חנוכה שמח!
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בין שתי ארצות - נדידת כשרונות - פוסט מאת הגולשת אנט

18 בדצמבר, 2014

היי חברים, לפני שנציג לכם את פוסט הגולשים השבועי, רצינו לאחל לכם ולכל עם ישראל חג חנוכה מואר ושמח :)
היום בפינת הגולשים שלנו יש לנו פוסט בנושא חדש ומעניין.. למי שלא יודע, חברות ההפקה הגדולות של הטלנובלות חותמות על חוזה עם כוכבי הטלנובלות כדי להבטיח את נאמנותם לחברה ולטנובלות שלה. אך הדברים לא תמיד מסתדרים בין הצדדים ואנו עדים לתופעת הנדידה של השחקנים בין חברות ההפקה. על תופעה זו כתבה לנו הגולשת אנט, בפוסט אותו אנחנו מביאים לכם במלואו:

בשנים האחרונות אנחנו ערים לעובדה שהרבה שחקנים מחברת ההפקות 'טלויסה' פורשים כנפיים ועוברים ל'טלמונדו', מקבלים במה גדולה ומרכזית.

מספיק שאציין את רפאל אמאיה ששיחק בטלויסה בעיקר בתפקידי משנה ב"הבית על החוף", "להתאהב מחדש", "בדרך אל האושר", וקיבל במה מרכזית בטלמונדו ב"מישהו צופה בך", "מלכת הדרום" ושתי עונות ב"אדון השמיים".
אנה לאייבסקה ("אויבת יקרה", "יש מצב לאהבה") עברה לטלמונדו ושיחקה בהרבה הפקות בתפקידים מרכזיים ואפילו התנסתה בתפקידי הרעה ("לאהוב את לולה"), משהו שהיא לא עשתה בטלויסה.

ארסלי ארמבולה, אמנם קיבלה תפקידים ראשיים בטלויסה, נעלמה לכמה שנים לעשות ילדים וחזרה להפקה חדשה של "לב פראי" בטלויסה. אז באה ההצעה שאי אפשר לסרב לה, והיא עברה לטלמונדו ושיחקה ב"השיבה הביתה", הסדרה הנפלאה והמוצלחת של שנת 2013 בטלמונדו. כיום ארסלי מככבת בגרסה החדשה לספר של ויקטור הוגו "עלובי החיים" בטלמונדו בתפקיד ראשי לצד אריק הייסר ואהרון דיאז.

כן, יש עוד ועוד דוגמאות, אבל אין ספק שהדוגמא הדומיננטית ביותר של השנים האחרונות היא הנדידה של חואן סולר. חואן סולר היה כוכב על בטלויסה, מאז שהגיע בתור דוגמן מצליח מארגנטינה לפני יותר מ-20 שנה למקסיקו.

מהרגע הראשון חואן קיבל תפקידים ראשיים והזדמנויות גדולות. הטלנובלה "כפר קטן גיהנום גדול" לצידה של ורוניקה קסטרו - דיווה ידועה מלפני 20 שנה, נתנה את הפוש הרציני בקריירה שלו. מאז הוא רק מככב ואנחנו זכינו לראותו ב"נקמתה של אנחלה", "אהבת נפש", "הימור מסוכן", "מילה של אישה", ו"שקרים" מ-2010, הסדרה האחרונה שבה הוא כיכב בטלויסה.

חואן שחקן אמיץ, ולא היה איכפת לו לככב בתפקידי משנה ב"אין אשמה באהבה", וגלאן שני בטלקומדיה "יפה היא לא". ב"הימור מסוכן" משחקו הגיע לשיא כאשר גילם גלאן מסוג אחר: קלפן, שתיין, רודף נשים, וגם מפליק מידי פעם ומקלל חופשי, אך עם זאת מלא קסם ותהפוכות אופי.

אחרי "שקרים" חואן הבין שהוא מיצה את עצמו בטלויסה והחליט לעבור לגור במיאמי ומכאן הדרך לטלמונדו היתה סלולה. הוא כיכב בתפקיד הראשי בטלקומדיה "בעל להשכרה" - גירסה בספרדית ל"שקר היופי" הברזילאית וכיום חואן משחק את הרע הראשי בטלנובלה "מלכת הלבבות", שעוד מעט מסתיימת בטלמונדו. אנחנו מצפים בכליון לדעת אם תגיע או לאו למסכינו. כי האמת? התגעגענו מאוד לחואן.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כמה עדכונים על הכוכבים הגדולים

11 בדצמבר, 2014

הסופ"ש כבר בפתח ולפני שנצא למנוחת השבת, הגיע הזמן לכמה עדכונים על כוכבי הטלנובלות האהובים עלינו.

נתחיל בידיעה מרעישה! וויליאם לוי רווק! המגזין "People En Español" חשף כי לוי ובת זוגו השחקנית אליזבת גוטיירס נפרדו לאחר מערכת יחסים של 11 שנים ושני ילדים משותפים. לוי, בתגובתו למגזין, לא הודה אך אמר: "כל החלטה שאנו לוקחים בתור זוג היא בינינו. אני רק מבקש שתכבדו אותה ואת הילדים שלי". גוטיירס מצידה בחרה שלא להגיב, אך בהמשך צייצה בחשבון הטוויטר שלה: " אף פעם אל תתחרט על שום דבר, במיוחד אם עשית אותו מאהבה". לנו רק נותר לאחל להם המון הצלחה ואושר, בכל החלטה שיבחרו.

ועוד מלוי, השחקן הקובני משיק בושם חדש שיישא את שמו ותמונתו. לוי שיתף את עוקביו בטוויטר ביום חמישי שעבר והודיע להם שהוא מוכן להתחיל הרפתקה חדשה ושהוא בדרכו לאורוגוואי כדי לצלם פרסומת לבושם החדש שלו. מאז הוא הספיק להעלות כמה תמונות מהצילומים. למי שלא יודע, לוי כבר השיק בשנת 2008 בושם, שהרווחים ממכירתו הועברו לסיוע לנשים בהיריון עם איידס.

בראיון למגזין "People En Español" השחקן והזמר ג'נקרלוס קנלה אמר כי לא ישתתף בזמן הקרוב בטלנובלה מכיוון שהוא יוצא בחודש ינואר לסיבוב הופעות עולמי והעדיפות שלו כרגע היא לקדם את הדיסק שלו. בנוסף, קנלה סיפר כי הוא נאלץ לסרב להצעה של המפיק סלבדור מחייה לככב בטלנובלה חדשה של 'טלויסה'. למרות רצונו הרב להשתתף בטלנובלה, השחקן הבין שהדבר אינו אפשרי מכיוון שתאריכי הצילומים של הטלנובלה מתנגשים עם סיבוב ההופעות שלו, שמתחיל בחודש ינואר, ולכן הוא נאלץ לוותר.

גם גבריאלה ספניק הצהירה בראיון שכרגע היא לוקחת הפסקה מקריירת המשחק וזאת בכדי להתמקד בתפקידה כאם לבנה גבריאל. השחקנית שהחליטה לטפח כעת גם קריירה כזמרה אמרה: "אני בסדר, נחה, מבלה עם בני, מבשלת הרבה בבית ועושה חזרות עם הלהקה שלי". אך אין מה לדאוג! למרות שהשחקנית הקליטה כעת דיסק, היא אישרה כי היא לא מתכוונת לעזוב לגמרי את עולם הטלנובלות ואמרה שהיא אוהבת להלחין, לשיר, לכתוב ולשחק והיא רוצה להתנסות בהכל. אנחנו בטוחים שגבריאלה תצליח בכל תפקיד שתבצע!

ונעבור לקצת עדכונים על הכוכבים הטורקיים...

ברן סאאת (פטמגול, "פטמגול"), שלקחה פסק זמן מעולם המשחק מאז שהתחתנה בחודש יולי האחרון בלוס אנג'לס עם כוכב הפופ הטורקי קנאן דואולו, חוזרת למסכים! השחקנית תככב בסרט קולנוע חדש שייקרא"9oN" ותגלם דמות שמתכוננת להיות אמא. והשאלה המתבקשת היא - האם זו בעצם הכנה לתפקיד בחייה האמיתיים?

קיבאנץ' טטליטו הכובש, שסיים לא מזמן לצלם את הסדרה האחרונה בה כיכב, טס עם בת זוגו מעצבת האופנה לפריס, שם הם השתתפו באירוע לציון מאה שנים לקולנוע הטורקי. בזמן האחרון צצו שמועות רבות כי השחקן עובר לגור בארצות הברית, טטליטו הגיב לראשונה לשמועות ודחה אותן, מה שבוודאי שימח את מעריציו הטורקים. דבר שפחות שימח את מעריציו היא הצהרתו של השחקן כי בזמן הקרוב הוא יקח הפסקה מצילומי סרטים ודרמות.

כוכב הסדרה "אהבה ועונש" מוראט יילדירים, שנפרד בחודש יוני האחרון מאשתו השחקנית בורצ'ין טרזיאולו (אזאד, "אזל") לאחר 6 שנות נישואים התראיין לראשונה בנושא והסביר את סיבת הפרידה. השחקן אמר: "אנשים גדלים וחווים דברים, לפעמים אחרי כמה זמן בנישואים דברים לא מסתדרים וזה מה שהיה אצלנו. הציפיות שלנו היו שונות. נפרדנו עם כבוד, ואנחנו עדיין מדברים אם זה נחוץ. נישואים זה דבר טוב, אבל אני לא חושב להתחתן שוב לבינתיים".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת על הזוכה בטקס האמי הבינלאומי - פוסט מאת הגולשת שירן זכרייב

8 בדצמבר, 2014

פוסט גולשים חדש בבלוג! הגולשת שירן זכרייב, שאוהבת מאוד את הז'אנר הברזילאי, בפוסט חדש.. הפעם על הסדרה הברזילאית שזכתה בטקס האמי הבינלאומי. הנה הפוסט של שירן ככתבו וכלשונו:

ב-24 לנובמבר 2014 ברזיל ניצחה שוב פעם את פרס האמי הבינלאומי! ברזיל (גלובו) היא הפקה מאוד חזקה בתחום הטלנובלות, מין הוליווד כזו, אם זה בגלל הצילומים ואם זה בגלל ההשקעה, בברזיל עדיין ממשיכים ליצור תקופתיות שמצליחות לרגש את הצופים.

בניו יורק נערך פרס האמי הבינלאומי שבו הטלנובלה הברזילאית Joia Rara (''תכשיט נדיר'') ניצחה. ''תכשיט נדיר'', היא טלנובלה תקופתית ברזילאית שמביאה למסך הרבה שחקנים מוכרים כמו טיאגו לסרדה (''טרה נוסטרה'', ''אמריקה'', ''סלבריטי'', ''לחיות את החיים'', ו''בזמן שישנת''), קרולינה דיקמן (''קשרי משפחה'', ''הגורל שלה'', ''מעבר לים'', ''שקר היופי'', ו''הלוחמת''), רפאל קרדוסו (''בזמן שישנת''), מרקוס קרוסו (''יומן חיים'' ו''שדרות ברזיל''), רוזי קמפוס (''אמריקה'' ''לב משוגע'' ו''הלוחמת'') וכמובן השחקנים הראשיים ביאנקה בין (''מעבר לים'') וברונו גאגילסו (''אמריקה'' ''הדרך להודו'' ו''מעבר לים'')

לברזיל יש השפעה מאוד חזקה על פרס האמי הבינלאומי. בפרס האמי הבינלאומי מתחרות כמה מדינות, ברזיל הספיקה לנצח כבר 4 נצחונות, זה קרה שהטלנובלה ''הדרך להודו'' זכתה בפרס האמי, אחר כך ''הכוכב'' (O Astro) ואז ''זה לצד זה'' (Lado a Lado) ואני לא מתפלאת. הברזילאים יודעים להשקיע בטלנובלות שלהם ולתת הרגשה של יותר מהוליווד, כי גלובו היא חברת ההפקה הכי גדולה בעולם. ולא לחינם היא מנצחת בפרס האמי הבינלאומי, גלובו יודעת איך להפוך את הטלנובלות שלה להצלחה עולמית, איזה תכונות להוסיף שגם הקהל העולמי יזדהה עם העלילה. אלו נופים יכבשו את הצופים ממבט ראשון. וכבר ציינתי בעבר שבטלנובלות של גלובו כמעט כל נופי העולם נמצאים.

בטלנובלה הברזילאית Joia Rara השחקנית המתוקה מל מאיה (ריטה הקטנה מ''שדרות ברזיל'') זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר ומה אני אגיד? למל מאיה יש פוטנציאל מאוד ענקי להשתלב ולהצליח בגלובו, ב''שדרות ברזיל'' היא הצליחה לכבוש הרבה עם המתיקות שלה לתפקיד ריטה הקטנה, ובטלנובלה Joia Rara היא משחקת את פרולה, ילדה מתוקה שהיא בעצם גלגול נשמה של נזיר בודהיסטי. בטלנובלה פרולה היא ילדה מיוחדת שמצליחה להרגיע את רוחות המשפחה לטובים יותר, שהיא מאוד מתחברת לנושא של נזיר בודהיסטי. ללבוש שלהם. ובהחלט בטלנובלה יש הרבה זמן מסך על נזירים בודהיסטים. בטלנובלה ממש רואים את היופי של הנזירים. הלבוש, התרבות. גלובו יודעת ליצור טלנובלות תקופתיות והיא עושה את זה באמת טוב.

ובצדק Joia Rara זכתה בתור הטלנובלה הטובה ביותר. בטלנובלות התקופתיות של גלובו יש משהו קסם מאוד כובש, בטלנובלה ''טרה נוסטרה'' היא הצליחה לתאר את האווירה של איטליה בטלנובלה. אם כבר הזכרתי את איטליה, זו מדינה שלרוב מאוד נפוצה בתקופתיות הברזילאיות. אין ספק שאני מאוד מחכה שהטלנובלה התקופתית תנחת גם בישראל. טלנובלה מדהימה שמצליחה להעביר לנו את נופיה הישנים של ריו דה ז'נרו והנופים הקסומים של נפאל וגם של הר ההימלאיה. אין ספק שבצדק הטלנובלה זכתה בפרס האמי, היוצרים דוקה ראשיד ותלמה ז'ודז'יס עשו עבודה מעולה בטלנובלה והטלנובלה היא פשוט פנינה נדירה כמו שמה האמיתי.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ביוגרפיה לשחקנית אריקה בואנפיל - פוסט מאת הגולשת עדן טפירו

4 בדצמבר, 2014

היי חברים.. קצת לפני שהשבוע נגמר אנחנו מביאים לכם פוסט גולשים ראשון לחודש דצמבר! בפוסט הבא הגולשת עדן טפירו מביאה לכם פרטים ביוגרפיים על השחקנית שהיא כל כך אוהבת - אריקה בואנפיל. הנה הפוסט של עדן ככתבו וכלשונו:

שלום לכולם! שמי הוא עדן טפירו וברצוני להביא לכם בלוג שיכלול ביוגרפיה ועוד פרטים מעניינים על השחקנית הגדולה של הטלנובלות והתיאטרון המקסיקני הלא היא אריקה בואנפיל, שמוכרת לכם מ"אהבות אמיתיות", "אהבה מנצחת" ועוד...

אריקה נולדה ב-23.11.1964 במונטריי שבמקסיקו, שמה המלא הוא אריקה טרסה דה חסוס בואנפיל לופס. השם "אריקה" התווסף לה עם תחילת הקריירה שלה, לצורך הצלחה מסחרית יותר, אך בקרב משפחתה וחבריה היא נשארה טרסה.

לאריקה יש כבר מעל 35 שנות קריירה מצליחות וזוהרות בקרב "ההוליווד של הטלנובלות" שכוללות 32 טלנובלות, עשרות הצגות תיאטרון,5 סרטים וגם 3 דיסקים! כן, כן, בעברה היא גם הייתה זמרת.

את הקריירה שלה אריקה התחילה כשהייתה קטנה בפרסומות, אבל ההשתלבות האמיתית שלה בתחום הטלנובלות התחיל בגיל 12. היא נכנסה לבית ספר המשחק של טלוויסה שבמקסיקו סיטי ונאלצה לעזוב את מונטריי ואת סביבתה כדי להצליח במשחק .אריקה התחילה עם תפקידים קטנים, אך לא עבר הרבה זמן עד שהיא קיבלה את התפקיד הראשי הראשון שלה.

בגיל 17 אריקה נבחרה לכבב ב"EL MALEFICIO" או בעברית "הקללה" לצידו של אדוארדו יאנייז, כן, אותו שחקן שכיכבה לצידו ב"אהבות אמיתיות" שהסתיימה אצלנו לא מזמן וגרפה הצלחה גדולה בכל העולם. האיחוד לאחר 23 שנים של אריקה ואדוארדו היה מרגש והוכיח את עצמו.

עם השנים אריקה קיבלה עוד ועוד תפקידים וכיכבה במספר סדרות ביניהן: "מריסול" / "3 נשים" / "ככה הן" ועוד עשרות טלנובלות שבין היתר כמה מהן שודרו גם על מסכי ויוה. את אריקה אנו רואים כיום על המסך שלנו כ"פלה" בטלנובלה "גאטה".

אך מלבד סיפורי הקריירה הזוהרת, יש להוסיף פרט, בשנת 2005 אריקה הפכה להיות אם חד הורית לניקולס, אביו של ניקולס הוא הבן של נשיא מקסיקו לשעבר, אבל החליט שלעזוב את אריקה כשנודע לו שהיא בהיריון. כיום ניקולס הוא כמעט בן 9, חי עם אריקה במקסיקו סיטי ואפילו גם הוא התחיל בצעדי משחק קטנים גם ב"אהבות אמיתיות" וגם ב"גאטה" שאותו נראה לקראת סוף הטלנובלה, ואף השתתף במספר לא קטן של תצוגות אופנה לילדים.

אריקה גרפה עשרות פרסים בחייה ובקריירה שלה, קיבלה הוקרות תודה על התנדבות ועשייה ועוד ועוד.

בין השנים 2004-2012 אריקה עשתה רק תפקידים קטנים בטלנובלות, אך בשנת 2012 היא חזרה לככב, למקום שמגיע לה, בזכותו של המפיק הענק ניקנדרו דיאז. אל הבחינות של Amores Verdaderos "אהבות אמיתיות" אריקה הגיעה "בטעות", היא לא תכננה זאת, אבל בסופו של דבר אריקה גברה על ויקטוריה רופו ומריבל גוארדיה, ונבחרה לככב לצידו של אדוארדו יאנייז, בסיפור הכובש לבבות והמרגש שנמכר למעל 120 מדינות שישראל ביניהן.

בשנת 2015 אריקה צפויה לחזור בפרוייקט תיאטרון שיתחיל בחודש פברואר ולאחר מכן לחזור לבית השני שלה...טלוויסה. אריקה הודתה שהיא הייתה רוצה לשחק רעה ראשית, נקווה שהיא תחזור לככב בטלנובלות בקרוב.

מקווה שנהניתם מהמידע, עד לבלוג הבא....עדן! :)

גם אתם רוצים לספר על השחקן האהוב עליכם ולהופיע בבלוג שלנו? אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 בדצמבר, 2014

כבר הגענו לחודש דצמבר?? אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לנו שנת 2014 עברה ממש מהר! אז לפני שאנו מקבלים את שנת 2015 בקול תרועה, זה הזמן לציין בפעם האחרונה לשנה זו את ימי ההולדת של כוכבי הטלנובלות האהובים. בין החוגגים החודש: אנה ברנדה קונטררס היפייפיה, גבריאלה ספניק ואדית גונזלס, שביקרה לא מזמן בישראל, מחליפה קידומת וחוגגת 50!

תגידו מזל טוב ל...
3.12.74 - מוניקה סנצ'ז (כריסטינה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 40
8.12.68 - מריסלה גונזלס (סלמה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 46
9.12.76 - בה סו בין (מין הו, "49 ימים") - יחגוג החודש 38
10.12.73 - גבריאלה ספניק (אלמה, "אלמה") - תחגוג החודש 41
10.12.64 - אדית גונזלס (אלמה, "תחת שמיים אדומים") - תחגוג החודש 50
18.12.65 - קארן סנטיס (לורנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 49
20.12.67 - אאוחנייה קאודורו (לוליטה, "תהום של תשוקה") - תחגוג החודש 47
21.12.85 - מריה אליסה קמרגו (אדריאנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 29
23.12.66 - קלאודיה ראיה (ליביה, "הלוחמת") - תחגוג החודש 48
24.12.86 - אנה ברנדה קונטררס (מריקרוס, "לב פראי") - תחגוג החודש 28

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully