בלב הסערה - על הסדרה

  • בלב הסערה
ויוה
ויוה

מרינה היא מנהלת בבית מלון, שמפוטרת מעבודתה במפתיע. זמן קצר לאחר מכן, אישה מסתורית ועשירה בשם מרסדס מציעה לה לעבור לכפר נידח ולנהל מפעל שבבעלותה. מרינה רואה בכך הזדמנות לפתוח דף חדש ונענית להצעה, מבלי לדעת שמרסדס היא למעשה אמה הביולוגית. כשהייתה נערה, מרסדס הענייה ילדה תאומות, אך אחת מהן נחטפה לאחר הלידה. כדי למנוע ממרינה גורל דומה, מרסדס מסרה אותה לאימוץ, כשהיא נשבעת להחזיר לחיקה את בנותיה ביום מן הימים.

מרינה מגיעה לכפר ושם היא פוגשת בדמיאן פברה - גבר חתיך, מחוספס וחם מזג. דמיאן הוא בעלים וקפטן של ספינת דיג, שמספק שירותים למפעל שמנהלת מרינה. היא מתייחסת אליו בזלזול וביהירות כאילו היה פועל פשוט והוא בתגובה זורק אותה לים כדי ללמד אותה לקח. מרינה מחליטה לפטר אותו, אך עד מהרה היא מבינה שאין לה ברירה אלא להסתגל לעבודה במחיצתו.

אסתרסיטה, בתו של ראש הכפר, מאוהבת בדמיאן זה זמן רב, אך הוא אינו נענה לחיזוריה. בלילה אחד של שכרות, דמיאן נכנע לפיתוייה, מבלי לדעת שהוא עומד לשלם על כך מחיר כבד. בה בעת, מרינה פוגשת בכפר את הרנן, חבר ותיק שמאוהב בה מזה שנים ורואה במפגש המחודש הזדמנות לכבוש את לבה אחת ולתמיד.

דמיאן ומרינה מתנגחים ללא הרף, אבל העבודה יחד מדליקה ביניהם תשוקה עזה והם מתאהבים. אהבתם תדע סערות רבות - אסתרסיטה והרנן יעשו הכול כדי להפריד ביניהם, וסודות מן העבר יצופו אל פני השטח וישימו אותם בלב הסערה. האם יצליחו להגיע לחוף מבטחים?

וויליאם לוי, אהוב הנשים, חוזר בטלנובלה סוערת וסקסית, כשלצידו מככבים חימנה נאברטה, מיס יוניברס לשנת 2010, והשחקן הספרדי איוון סנצ'ס ("מלכת הדרום"). שיר הנושא לסדרה מבוצע ע"י כריסטינה אגילרה והזמר המקסיקני אלחנדרו פרננדז.

שודר באתר ובערוץ ויוה.

122 פרקים, מקסיקו, 2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully