שדרות ברזיל - על הסדרה

  • שדרות ברזיל
ויוה
ויוה

ריטה היא אישה צעירה וטובה, שנלחמת להחזיר לעצמה את החיים שנלקחו ממנה על ידי אמה החורגת כרמיניה, בעודה ילדה. כשאביה של ריטה נפטר בטרם עת, כרמיניה והמאהב שלה מקס שלחו אותה לגדול בשכונת עוני כדי שלא תפריע להם במשימתם להתעשר.

חייה של ריטה קשים מנשוא במקום מגוריה החדש, אך היא מוצאת נחמה, אהבה וחברות אצל נער צעיר ומקסים בשם בטטה. לאחר זמן מה, ריטה מאומצת על ידי זוג מארגנטינה והיא עוזבת את ברזיל עם משפחה נפלאה, כששמה הוא מעתה נינה. היא נפרדת בעצב רב מבטטה, שמאומץ זמן לא רב לאחר מכן על ידי כרמיניה ובעלה החדש טופאו. השניים משנים את שמו לז'ורז'יניו.

השנים עוברות והצורך לנקום אינו עוזב את נינה. היא חוזרת לברזיל ומצליחה לחדור בגניבה אל ביתם של כרמיניה וטופאו, ולשמש להם כשפית פרטית. טופאו אינו מודע לשקרים ולמניפולציות של כרמיניה ובוודאי לא לעובדה שמקס, גיסו, הוא למעשה המאהב שלה כל השנים. בביתה של כרמיניה פוגשת נינה שוב את בטטה, הלוא הוא ז'ורז'יניו, והאהבה ביניהם ניצתת ביתר שאת.

נינה אוהבת את ז'ורז'יניו בכל מאודה, אך היא שקועה כל כך ברצון לנקום עד שחייה נכנסים לסחרור מסוכן. נינה תצטרך להחליט אם להתעמת עם עברה עד הסוף המר או לשמור על הדבר הטוב היחיד שיש לה בחיים - אהבתו של ז'ורז'יניו...

הטלנובלה הסוחפת "שדרות ברזיל" הייתה לסדרה המצליחה בברזיל בשנת 2012, ובפרק הסיום צפו מעל 80 מיליון צופים (!). בסדרה מככבים שחקנים מוכרים רבים, ביניהם דבורה פלבלה ומורילו בניסיו. השניים, שגילמו אב ובתו בסדרה "האחד", פצחו ברומן סוער לאחר צילומי הסדרה.

שודר בערוץ ויוה.

160 פרקים, ברזיל, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully