המורדים - על הסדרה

  • המורדים
ויוה
ויוה

"אליט-ווי" הוא תיכון יוקרתי לאומנויות הבמה, בעל שם עולמי. כולם רוצים להתקבל אליו, אבל רק מעטים מצליחים. מרבית התלמידים בבית הספר מגיעים ממשפחות עשירות, אך חלקם הם תלמידים חסרי אמצעים, שמתקבלים לביה"ס על סמך כישרונותיהם בלבד. חלק מתלמידיו הותיקים והסנובים של התיכון אינם רואים זאת בעין יפה, ועושים הכול כדי לחבל בסיכויי ההצלחה של חבריהם לספסל הלימודים.

מיה, מריצה, מנואל ופבלו הם ארבעה תלמידי כיתה י', שרק רוצים לצלוח בשלום את השנים הקשות של גיל ההתבגרות. מיה היא נערה יפה ומפונקת, שחיה עם אביה מאז התייתמה מאמה. בביה"ס היא פוגשת במנואל, שחזר לארגנטינה לאחר שנים רבות, בעקבות מות אביו. מנואל מגלה להפתעתו שמיה היא בתו של פרנקו קולוצ'י, האיש שלדעתו אשם במותו של אביו. הוא מחליט לנקום בפרנקו באמצעות מיה, אבל לבו יבגוד בו בהמשך הדרך כשיתאהב בה. פבלו המתנשא הוא בנו של ראש העיר והוא יגלה את טעמה של אהבה ראשונה עם מריצה, נערה מרדנית ודעתנית, שהגיעה לביה"ס לאחר שאביה הכריח אותה להירשם אליו.

ארבעת המתבגרים הופכים אט אט לחברים קרובים ומגלים, שעל אף שהם שונים מאוד זה מזה, יש דבר אחד משותף לכולם: האהבה למוסיקה. הם מקימים להקה מחתרתית ונקלעים לעימותים חוזרים ונשנים עם הנהלת בית הספר כמו גם עם כמה מהתלמידים, שחברים במסדר סודי ומעורר אימה, הפועל במרתפים החשוכים של בית הספר.

"המורדים" היא סדרת נוער מצליחה, קו-פרודוקציה ישראלית-ארגנטינאית, שזכתה להצלחה מסחררת ברחבי העולם כמו גם בישראל. בסדרה מככבים אלילי הנוער האהובים קמילה בורדונבה, פליפה קולומבו, לואיסנה לופילטו ובנחמין רוחאס, שהגיעו מספר פעמים לביקורים בישראל. הארבעה הגיעו גם לצורך הופעות חיות בהיכל נוקיה, וזכו לליווי צמוד של המעריצים ולסיקור תקשורתי נרחב.

139 פרקים, ארגנטינה , 2002

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully