לב משוגע - על הסדרה

"לב משוגע" היא טלנובלה משובחת בכיכובם של שחקנים רבים ומוכרים, שזכתה להצלחה רבה כששודרה לראשונה בברזיל בשנת 2011.

  • לב משוגע
ויוה
ויוה

פדרו הוא גבר טוב ונעים הליכות, טייס במקצועו, שעומד להינשא לחברתו מזה כמה שנים, לוסיאנה. ערב חתונתו, פדרו נופל ברשתה של מרינה היפה ומתאהב בה נואשות. השניים נפגשים במהלך נסיון חטיפה של מטוס, כששניהם תופסים פיקוד על הטיסה ומביאים לסיומו המוצלח של האירוע. בלהט הרגע, מרינה מנשקת את פדרו בחום והם מתחברים מייד, מבלי לדעת שמרינה היא חברה ותיקה של לוסיאנה, ארוסתו של פדרו. כשהדבר מתגלה, לא נותר למרינה ופדרו אלא להיפרד ולפנות איש איש לדרכו, אך אירועים בלתי צפויים ישנו את מהלך חייהם לנצח.

בעקבות תאונת מטוס, שאותו הטיס, פדרו הפצוע מואשם בהריגה על לא עוול בכפו ונשלח לכלא. הוא מבקש ממרינה לשכוח אותו וזו נאלצת להדחיק את רגשותיה ולהתרחק ממנו עד יעבור זעם. לאו, אחיו של פדרו, הוא בחור מושחת ורודף בצע, שקינא בפדרו ובהצלחותיו מאז ומתמיד. פדרו אוהב את לאו ואינו יודע שזה יעשה הכול כדי לפגוע בו, רק מתוך קנאה ובצע כסף. לאו עושה כל שביכולתו כדי להמאיס את פדרו על מרינה - שמקווה כי יבוא יום ופדרו יהיה שלה - ובמקביל, הוא מנהל רומן עם אחות פשוטה בשם נורמה רק כדי שזו תסייע לו לגנוב כסף מהבוס שלה. בגללו, נורמה נאלצת לרצות עונש מאסר על פשע שלא ביצעה, דבר שמביא אותה, עם שחרורה, להתחיל במסע נקמה בלתי נלאה נגד לאו.

פדרו ולאו, שני האחים שגדלו יחד, הופכים לאויבים מרים בלב ובנפש. פדרו יעשה הכול כדי שלאו ייענש על מעשיו הנפשעים וכדי שמרינה תשוב לחייו אחת ולתמיד.

שודר בערוץ ויוה.

150 פרקים, ברזיל, 2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully