יורשי הנקמה - על הסדרה

  • יורשי הנקמה
ויוה
ויוה

אנטוניו הוא אגרונום צעיר, שמגיע לכפר הפסטוראלי וידיסטרה כדי להינשא לאנז'י, ארוסתו ילידת הכפר. במהלך החתונה, אנז'י נעלמת וגורלו של אנטוניו נחרץ לעד. לאחר חיפושים קדחתניים, גופתה של אנז'י נמצאת מוטלת ביער, כשעליה סימני אלימות. אנטוניו הזועם והכואב מחליט להישאר בכפר כדי לפתור את תעלומת הרצח של אשתו ולהביא לדין את האשמים בדבר. אנטוניו אינו יודע שהכפר הרגוע, המוקף בכרמים וביקבים, נמצא למעשה תחת שליטתו הרודנית של מסדר אפל, שבו חברים עשירי הכפר. הוא גם אינו יודע שהם משוכנעים כי עליהם להגן על המקום מפני כוחות הרשע בעולם, יהיה אשר יהיה, וכי אנז'י הייתה רק קורבן נוסף של אמונתם המטורפת.

ביום שבו אנטוניו מגיע לכפר, הוא פוגש במרסדס, בחורה צעירה ויפה, שזה עתה השתחררה מהכלא לאחר שריצתה עונש של שמונה שנים. מרסדס הורשעה ברצח בעלה על לא עוול בכפה וכעת היא נחושה להוכיח את חפותה בכל מחיר ולמצוא את הפושעים האמיתיים.

הרצון של אנטוניו ומרסדס בצדק ונקמה יאחד אותם ויעורר ביניהם אהבה גדולה, אולם יהיו רבים בכפר שינסו להפריד ביניהם ולהרחיק אותם מהאמת. בעזרתה של מרסדס, אנטוניו יגיע אל האנשים שהרסו את חייו אך גם יגלה סודות קשים ומטלטלים על מוצאו ועברו...

הטלנובלה "יורשי הנקמה" כבשה את המקום הראשון בטבלאות הרייטינג בארגנטינה כששודרה שם ב-2011-2012. במהלך שידור הסדרה, נפוצו שמועות לגבי רומן לכאורה בין כוכבי הסדרה לוסיאנו קסטרו ורומינה גאייטני, שכמובן הכחישו את הדבר, מה שכמובן לא הפסיק את חרושת השמועות ורק סייע לעליית הרייטינג. שיר הנושא לטלנובלה זכה להצלחה עצומה והוא מבוצע ע"י דוד ביסבאל, אחד מהזמרים הלטינים הגדולים ביותר כיום.

שודר בערוץ ויוה.

194 פרקים, ארגנטינה, 2011-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully