האומץ לאהוב - על הסדרה

  • האומץ לאהוב
ויוה
ויוה

לואיס וקמילה מאוהבים עד מעל לראש ועומדים להתחתן. ערב חתונתם, לואיס נהרג בתאונת דרכים וקמילה שוקעת בצער עמוק. היא מוצאת מפלט ונחמה בחווה של דודה, דון דניאל, שם היא מתחילה לעבוד כווטרינרית. במקביל, בצ'ילה, דניאל מתחתן עם מרים, אהובתו מזה זמן רב, והשניים נרגשים להתחיל את חייהם החדשים יחד. זמן מה עובר, ודניאל מצפה לילדו הראשון בעוד קמילה נישאת לאלונסו, מנהל החווה של דון דניאל.

בעקבות מותה של אהבת נעוריו, דון דניאל מגלה שיש לו בן ממזר שחי בצ'ילה. הוא גם מגלה שאלונסו התחתן עם קמילה, דודניתו האהובה והיורשת היחידה שלו, אך ורק כדי שיוכל להשתלט בעתיד על רכושה. כדי להגן על קמילה מפני אלונסו, דון דניאל מצווה את כל רכושו לבנו הלא חוקי, אך הוא נפטר לפני שהוא מספיק להכיר אותו או להסביר את החלטתו לקמילה.

כשנודע לדניאל שאיש זר במקסיקו הוריש לו את כל רכושו, הוא מחליט לנסוע לשם כדי לקבל את הירושה. אבל אנשיו של אלונסו מגיעים אליו קודם נסיעתו והורגים את אשתו. דניאל מופלל ברצח על לא עוול בכפו ונשבע לנקום באנשים שהרסו את חייו.

דניאל בורח מהכלא ומצליח להגיע בדרך לא דרך לחווה של דון דניאל בזהות בדויה. הוא משוכנע שקמילה הייתה זו שגרמה למות אשתו ולמאסרו והוא מחליט לעשות הכול כדי להוציא את הצדק לאור. למרות זעמו העז והדחף לנקום, דניאל מתאהב נואשות בקמילה, שאינה נשארת אדישה לגבר המרשים שנכנס במפתיע לחייה.

"האומץ לאהוב" היא טלנובלה חושנית וסוחפת, בכיכובם של סילביה נברו ("שקרים", "מחר ולתמיד") וכריסטיאן דה לה פואנטה, כוכב טלנובלות ידוע, שטרם נראה במחוזותינו. הסדרה היא חידוש לטלנובלה "כלוב הזהב", ששודרה בערוץ ויוה פלטינה בתחילת דרכו.

שודר בערוץ ויוה.

162 פרקים, מקסיקו, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully