אהבה אסורה - על הסדרה

"אהבה אסורה", בכיכובו של קיבאנץ' טטליטו ("מנקשה וחליל"), היא טלנובלה טורקית מרתקת, שזכתה להצלחה עצומה בטורקיה ובעולם.

  • אהבה אסורה
ויוה
אהבה אסורה (אהבה אסורה)

אדנן הוא אלמן עשיר, שגר באחוזה מפוארת באיסטנבול עם שני ילדיו ועם אחיינו, בהלול, שהתייתם מהוריו בגיל צעיר. בהלול הוא גבר יפה ומרשים, שכל בחורות האיזור נופלות לרגליו.

ביחטר היא בחורה צעירה ויפה, בתה של אשת חברה בשם פידרבס. פידרבס שמה עינה מזה זמן מה על אדנן ורואה בו מטרה כלכלית שתביא לסגירת חובות העסק המשפחתי.

לתדהמתה, היא מגלה שאדנן התאהב דווקא בבתה ביחטר, שצעירה ממנו בשנים רבות, ושהשניים עומדים להינשא. על אף התנגדותם של ילדיו, נושא אדנן את ביחטר לאישה, שהסכימה להינשא לו בעיקר כדי לנקום באימה רודפת הבצע.

בהלול וביחטר אינם מחבבים זה את זה כלל וכלל - ביחטר חושבת שבהלול הוא דון ז'ואן אגואיסט, שמשחק ברגשותיהן של בחורות, והוא סמוך ובטוח שהיא התחתנה עם אדנן אך רק בגלל הכסף.

על אף תחושותיהם, השניים מוצאים את הדרך לשמור על שקט תעשייתי. אולם עם הזמן קורה משהו בין בהלול וביחטר. הם מכירים זה את זה טוב יותר והקרבה ביניהם הופכת למשיכה עזה. בין השניים מתפתח רומן אסור וסוער, שהשלכותיו יהיו קשות מנשוא לכל הסובבים אותם.

א-ה 21:40
158 פרקים, טורקיה, 2008-2010

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully