החלטות - על הסדרה

"החלטות" היא סדרת דרמות מקורית ואיכותית מבית היוצר של ערוץ טלמונדו האמריקאי, שמביאה אל המסך סיפורים מרגשים ונוגעים ללב, המבוססים על סיפורים אמיתיים.

  • החלטות
ויוה
ויוה

כל פרק בסדרה "החלטות" הוא למעשה טלנובלה שלמה, בה הגיבורים נאבקים, מתאהבים, טועים ולומדים מטעויותיהם על מנת להמשיך הלאה לחיים טובים יותר.

בסדרה משתתפים בתפקידי אורח מיטב שחקני הטלנובלות של היום כמו מיגל ורוני (למדי אותי לאהוב), מישל בראון (תשוקת הנצים), דנה גרסיה (בגידה), גבריאלה ספאניק (עמק התשוקות), איילין מוחיקה (מרינה), נטשה קלאוס ("הסערה", "תשוקת הנצים"), קתרין סיאצ'וקה ("אין שטוחות בגן עדן", "עמק התשוקות", "למדי אותי לאהוב"), מאוריסיו אוכמן ("אל קלון", "ויקטוריה") ועוד.

גבריאלה ספאניק מככבת בתפקיד דניאלה, דוגמנית צמרת שתופסת את בעלה עם אישה אחרת ופוגשת את מרטין, צעיר מסתורי שעובד באפריקה. דנה גרסיה משחקת את פרנסיסקה, נערה פתיה שנישאת לגבר זר ונוסעת עימו לארץ רחוקה, שם היא מגלה סוד אפל שהסתיר ממנה. מישל בראון מככב בפרק שמבוסס על קורות חייו כגבר צעיר שהגיע למקסיקו כדי לפתח קריירת משחק, והסתבך ברומן מסוכן עם ידידתו הקרובה. קתרין סיאצ'וקה תגלם את אלמה, גרושה נואשת שמסתבכת עם עבריין שמכניס אותה לעסקי הסמים והזנות.

שודר בערוץ ויוה.

ארה"ב, 2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully