אגדת הים הכחול - על הסדרה

  • אגדת הים הכחול
ויוה
ויוה

אגדת עם קוריאנית עתיקה מגוללת את סיפור אהבתם של אציל משושלת ג'וסון בשם דאם ריונג ובתולת ים יפהפייה בשם סה הוואה. האגדה מספרת שכשדאם ריונג היה ילד, הוא ניצל מטביעה על ידי סה הוואה, אירוע שבעקבותיו הפכו השניים לחברים הכי טובים. דאם ריונג חי על היבשה בעוד סה הוואה חיה בים, והם הקפידו להיפגש זה עם זה לעיתים תכופות. בחלוף הזמן, דאם ריונג וסה הוואה בגרו והתאהבו, אך לא יכלו לממש את אהבתם כיוון שדאם ריונג אולץ על ידי משפחתו להינשא לאחרת. סה הוואה שבורת הלב החליטה לעזוב את דאם ריונג לעולמים, אך הוא עצר בעדה והשניים ניסו לברוח יחד. אולם אנשים רעים השיגו אותם וגדעו את סיפור אהבתם באיבו.
2016. במהלך חופשה בספרד, ג'ון ג'ה הנאה פוגש את שים צ'ונג, בחורה יפה ומעט מוזרה, שמושכת את תשומת לבו. השניים מבלים יחד בנעימים וג'ון ג'ה חוזר לסיאול, מבלי לדעת שהם למעשה גלגולי הנשמות של דאם ריונג וסה הוואה, גיבורי אותה אגדה ישנה.
שים צ'ונג לא מצליחה לשכוח את ג'ון ג'ה והיא מגיעה לסיאול בדרך לא דרך. היא מוצאת את ג'ון ג'ה, שמופתע לראות אותה בפתח ביתו, אך נותן לה מחסה. יופייה ותמימותה של שים צ'ונג כובשים אט אט את לבו של ג'ון ג'ה והוא מתאהב בה עד כלות.

מאז חזרתו מספרד, ג'ון ג'ה חולם חלומות משונים על אישה מסתורית ועל בן דמותו משושלת ג'וסון. הוא לא מבין מה פשר החלומות, אך משהו בלבו אומר לו שלשים צ'ונג יש קשר כלשהו לחלומותיו. כשרמזים נוספים מובילים את ג'ון ג'ה לסיפורו של דאם ריונג, הוא מגיע להכרה שהגורל מייעד עבורו ועבור שים צ'ונג סוף דומה לזה של אלה שקדמו להם. ג'ון ג'ה מחליט לעשות כל שביכולתו כדי לשמור את אהובתו לצדו ולדאוג לכך שהטרגדיה מן העבר לא תישנה.

"אגדת הים הכחול" היא פנטזיה רומנטית מקסימה, שזכתה להצלחה אדירה בקוריאה עם צפיית שיא של 22%. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בעיקר בשל שני כוכבי העל הקוריאנים שמככבים בה – יי מין הו ("צייד עירוני"' , "היורשים") וג'ון ג'י היון ("אהבה מכוכב אחר").


20 פרקים, דרום קוריאה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully