בלוג ויוה - ספטמבר

  • בלוג
ויוה

מי חוגג יום הולדת החודש?

29 בספטמבר, 2016

שלום חברים!

אנחנו ממש כמה רגעים לקראת חג ראש השנה, אך רגע לפני שנאחל לכם שנה מתוקה כמו דבש, לא יכולנו שלא לברך את חוגגי יום ההולדת של חודש ספטמבר. אז קבלו באהבה את שמות הכוכבים הגדולים של הטלנובלות מכל הזמנים שמגיע להם מזל טוב:

תגידו מזל טוב ל...

01.09.69 - ארמנדו ארייזה ("תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 47
02.09.45 - אריקה וואלנר ("לב אמיץ") - תחגוג החודש 71
04.09.81 - ריקרדו פרנקו ("האומץ לאהוב") - יחגוג החודש 35
04.09.84 - קמילה בורדונבה (מריצה, "המורדים") תחגוג החודש 32
07.09.88 - האקן קורטאש (סינאן, "הנערה שאהבתי") יחגוג החודש 28
07.09.88 – איסבל בר – (פביולה, "הקמע") תחגוג החודש 28
09.09.75 - אילקר קיזמאז (ניהאט ב"אהבה אסורה") - יחגוג החודש 41
10.09.52 – פאולו בטי (ז'ונס, "בזמן שישנת") יחגוג החודש 64
11.09.59 - רובן מוראלס (רמון, "לאהוב את לולה") יחגוג החודש 57
12.09.75 - קרינה זמפיני ("לב אמיץ", "גברים עם כבוד", "המחרוזת") - תחגוג החודש 41
14.09.89 - יי ג'ונג סוק (סו הא, "קולו של הלב") יחגוג החודש 27
14.09.84 – פרננדה ואסקונסלוס (אנה, "בזמן שישנת") תחגוג החודש 32
14.09.78 – סילביה נברו (קמילה, "האומץ לאהוב") תחגוג החודש 38
15.09.77 – מארק תאצ'ר (מתאו, "רק אלוהים סולח") יחגוג החודש 39
16.09.78 - קרולינה דיקמן (תאודורה, "שקר היופי") תחגוג החודש 38
16.09.94 - סטפנו דה גרגוריו ("פינת אור", "פלוריסיינטה", "כמעט מלאכים") - יחגוג החודש 22
18.09.80 - אדריאנה לובייר (מריה דולורס, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 36
19.09.85 – סונג ג'ונג גי (מארו, "בין שתי נשים") יחגוג החודש 31
19.09.73 – דוד ספדה (ברונו, "כישוף", "אנה כפול שלוש") יחגוג החודש 43
20.09.50 - רוברטו ואנדר ("הקמע", "האחים דל מונטה", "שיכורה מאהבה", "רובי") - יחגוג החודש 66
21.09.73 - יון סאנג היון (קוואן וו, "קולו של הלב") יחגוג החודש 43
24.09.80 - ז'וליאנו קזארה (ניניו, "שובל של שקרים") יחגוג החודש 36
23.09.62 – אלברטו אסטריה (חובנטינו, "בגוף אחד") יחגוג החודש 54
23.09.90 - אגוסטין סיירה ("קטנטנות", "פינת אור", "פלוריסיינטה", "כמעט מלאכים") - יחגוג החודש 26

24.09.86 – ננדה קוסטה (מורנה, "הלוחמת") תחגוג החודש 30
25.09.60 - אדוארדו יאנייז (חוסה אנחל, "אהבות אמיתיות") יחגוג החודש 56
26.09.51 - חוויאר דיאז דואנייס (רדמס, "עלובי החיים") יחגוג החודש 65
27.09.44 - אנחליקה מריה (צ'בלה, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 72
30.09.70 - לורנה מריטנו ("תשוקת הנצים") - תחגוג החודש 45

Feliz Cumpleaños

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אדית גונסלס חוזרת למסך של ויוה

21 בספטמבר, 2016

אהלן חברים!
הכוכבת האהובה אדית גונסלס עושה את דרכה למסך שלנו והפעם עם טלנובלה מקסימה בשם "הגורל של אווה" - Eva la Trailera.
הרומן שלנו עם אדית גונסלס התחיל כבר מימי הטלנובלות הנוסטלגיות הבלתי נשכחות: "כלוב הזהב" ו"לעולם לא אשכחך", לאחר מכן כיכבה בטלנובלות המצליחות: "דונה ברברה" ו"תחת שמים אדומים".

הטלנובלה "הגורל של אווה" מבית טלמונדו זכתה לביקורות מצוינות ולנתוני רייטינג גבוהים מאוד, כמו כן, העניקה לאדית גונסלס מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בתור אווה בפרסי "Premios Tu Mundo". הטלנובלה תשודר החל מ-4.10.16 מדי ערב ב-20:00 בערוץ ויוה.

קצת על העלילה -

אווה סולר היא אישה יפה וחזקה. אביה היה נהג משאית והיא החליטה להמשיך בדרכו לאחר שנפטר והוריש לה את משאיתו. אווה הפכה לנהגת משאית מדופלמת, ובדרכים גם מצאה אהבה בדמותו של ארמנדו. אווה וארמנדו נישאו, הביאו לעולם שתי בנות, והקימו יחד חברת משאיות מצליחה ומשגשגת. החיים היו טובים והכול זרם על מי מנוחות.

עם חלוף הזמן ועם ההצלחה, הגיעו גם הבעיות. לאווה וארמנדו ילדה אוטיסטית, שארמנדו אינו מסוגל לאהוב, למגינת לבה של אווה; בתם הבכורה היא נערה מתבגרת ומרדנית עם בעיות סמים; ארמנדו הסתבך בעסקים מפוקפקים ובוגד באווה על ימין ועל שמאל, וכאילו לא די בכך – אחותה מקנאה בה מאוד וחברתה הטובה היא למעשה יריבתה המרה ביותר.

אווה מחליטה לעשות שינוי בחייה ולסלק מקרבתה את כל אלה שפוגעים בה, אך הקרובים אליה ביותר בוגדים בה והיא ומואשמת בפשע שלא ביצעה. אווה נשלחת לכלא, אך היא אינה מוותרת. היא נחושה להוכיח את חפותה ומתחילה לתכנן בדקדקנות את נקמתה. רק אז, כשמטרה ברורה לפניה, אווה מצליחה לפתוח את לבה אל פבלו, גבר הצעיר ממנה בשנים רבות, אך היחיד שהחזיר לה את האמונה באהבה. האם גורלה של אווה ישתנה?

120 פרקים, ארה"ב, 2016

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

השחקן האהוב בברזיל, דומינגוס מונטגנר, טבע למוות בגיל 54

18 בספטמבר, 2016

חדשות עצובות מברזיל - השחקן האהוב דומינגוס מונטגנר בן ה-54 (מיגל מ"שבע נשמות") טבע למוות במהלך צילומים בנהר פרנסיסקו סאו בברזיל. הוא היה אחד מכוכבי הטלוויזיה האהובים והנערצים בברזיל. דומינגוס החל את דרכו כשחקן תיאטרון ולאחר מכן החל להשתתף בסדרות טלויזיה וסרטים. הוא זכה בפרסים רבים, בינהם, השחקן הטוב ביותר במסגרת תפקידו בסדרה "O Brado Retumbante"

הקטע האירוני בכל הסיפור הוא שבמהלך צילומי הסדרה החדשה בברזיל, "Velho Chico", בוימה סצינה בה הוא כמעט טובע באותו הנהר בו הוא מצא את מותו שלשום.

הידיעה על מותו של מונטגנר הכתה בהלם את מעריציו בברזיל ובעולם כולו והובילה לגל של הספדים בפייסבוק ובטוויטר של קולגות ואנשי ציבור. הוא הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים.

יהי זכרו ברוך.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אלשנדרי נרו וז'יובאנה אנטונלי בטלנובלה ברזילאית חדשה!

אהלן חברים!

אנחנו שמחים להציג לכם את הטלנובלה הברזילאית "חוקי המשחק" (A Regra do Jogo), מהיוצרים של הטלנובלה המצליחה "שדרות ברזיל". בסדרה מככבים אלשנדרי נרו ("אימפריה") וז'יובאנה אנטונלי ("האחד", "הלוחמת"), שזכו בפרסים רבים על תפקידיהם.

הסדרה עצמה קיבלה ביקורות מצוינות וזכתה לרייטינג מרשים במיוחד, כששודרה בברזיל ב-2016. "חוקי המשחק" תשודר בערוץ ויוה החל מ-27.9.16, בימים א'-ה' ב-19:05.

קצת על העלילה -
עבור רבים, רומרו רומולו הוא גיבור לאומי. הוא פוליטיקאי לשעבר, שעומד בראש קרן לשיקום אסירים ומסייע למשטרה לעיתים קרובות. רק מעטים יודעים שמאחורי חזותו המיטיבה, מסתתר פושע אכזר, חבר בארגון פשע, שלמעשה משתמש בקרן כדי לגייס עבריינים. רחוק מעיני הציבור, רומרו מנהל רומן עם אתנה, נוכלת מתוחכמת שפיתתה אותו כדי לפלס את דרכה אל ארגון הפשע. אתנה המניפולטיבית רצתה בתחילה רק לנצל את רומרו למטרותיה, אך עם הזמן נשבתה בקסמו.

אויבו הגדול של רומרו הוא זה-מריה, אביו החורג ובכיר לשעבר בארגון הפשע. רומרו האשים אותו בעבר ברצח 20 איש וגרם בכך להפיכתו לפושע נמלט. דז'נירה, אמו של רומרו, מעולם לא סלחה לו על כך וגידלה את ז'וליאנו, בנה החורג, ואת בתה המאומצת טויה, הרחק מרומרו.
טויה וז'וליאנו הפכו לזוג בבגרותם, אך נאלצו להיפרד כשז'וליאנו הופלל באחזקת סמים ונשלח לכלא. ז'וליאנו משוכנע שהופלל על ידי ארגון הפשע, שבו חבר רומרו, ועם שחרורו, הוא נחוש למצוא את האשמים במעשה.

בעקבות הסתבכות של טויה עם המשטרה, היא פונה לרומרו כדי שיסייע לה. רומרו מתאהב בה נואשות ובכך מקים עליו אויבים חדשים בדמותם של ז'וליאנו ואתנה. העניינים מסתבכים עוד יותר כשזה-מריה חוזר לתמונה לאחר שנים של היעדרות כדי לעשות סדר בארגון ובחיי משפחתו המסוכסכת. חזרתו תוציא לאור אמת אפלה ותשנה לחלוטין את חוקי המשחק עבור רומרו ועבור כל הסובבים אותו.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אני והיא - דרמה קוריאנית חדשה

6 בספטמבר, 2016

אהלן חברים!

אנחנו שמחים לספר לכם על הלהיט הקוריאני הבא - "אני והיא" (Another Oh Hae Young) בכיכובם של אריק מון ("לגלות מחדש") וסו היון ג'ין. הסדרה זכתה להצלחה אדירה כששודרה בקוריאה ולנתוני רייטינג מרשימים במדינות נוספות ברחבי העולם. הדרמה תשודר החל מ-15.9.16 עם שני פרקים ברצף בימי חמישי משעה: 19:00 בערוץ ויוה פלוס.

קצת על העלילה -
דו גיונג הוא גבר צעיר ומצליח, שנושא כאב בלבו. לפני כשנה, הוא עמד להינשא לארוסתו, או הא יונג, אך היא נעלמה ביום חתונתם ללא הסבר. דו גיונג נותר עם לב שבור וכעס כלפי הא יונג, אך כעבור שנה, נופלת לידיו הזדמנות פז לנקום בה. בעודו יושב עם חברו בבר, הוא שומע גבר בשם האן טה ג'ין מדבר על חתונתו הקרבה לאו הא יונג. מבלי לחשוב פעמיים, דו גיונג מחליט לפגוע בגבר שכביכול גזל ממנו את אהובתו ותוך זמן קצר גורם לטה ג'ין לקרוס כלכלית ואף להישלח לכלא.

דו גיונג אינו יודע שלמעשה עשה טעות מרה כיוון שארוסתו של טה ג'ין היא אישה אחרת לחלוטין, ששמה גם הוא או הא יונג...
כדי למנוע מארוסתו סבל מיותר, טה ג'ין מודיע להא יונג שהוא מבטל את חתונתם. הוא משקר לה ואומר שאינו אוהב אותה יותר, ואף מסתיר ממנה את דבר הליכתו לכלא. הא יונג אינה יודעת את נפשה מרוב צער ואינה מבינה כיצד חייה התרסקו בבת אחת. זמן קצר לאחר מכן, מגלה דו גיונג את דבר טעותו ושבעצם שלח לכלא איש חף מפשע והרס את חייה של האישה הלא נכונה.

דו גיונג מחפש דרך לכפר על העוול הנורא שעשה וכשהגורל מציב בדרכו את הא יונג, הוא רואה בכך הזדמנות לתיקון. השניים מתיידדים ומגלים שהם חולקים דברים רבים ובעיקר גורל משותף כארוסים שננטשו. זמן חולף והא יונג מתאהבת בדו גיונג, מבלי לדעת שהוא הגבר שפגע בה כל כך ושינה את מסלול חייה. גם דו גיונג מתחיל להתאהב בהא יונג, אך האם יש סיכוי לאהבתם לאור מה שעולל לה?

18 פרקים, דרום קוריאה, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully