בלוג ויוה אוגוסט: גונול מגיעה לויוה פלוס

  • בלוג
ויוה

הרשעים הגדולים של טלויסה - פוסט מאת אנה קופלר

25 באוגוסט, 2016

הפעם חברים, החלטנו להביא לכם פוסט דווקא על הצד האפל של הדמויות הרעות בטלנובלות. אז מי הם האנטגוניסטים המהוללים, רוקמי המזימות, הרשעים והאכזריים ביותר שהכרנו בסדרות טלויסה? הגולשת אנה קופלר תשתף אותנו ותתן דוגמאות של דמויות גבריות רעות מהסדרות המקסיקניות, ובפוסט הבא - על הדמויות הנשיות הרעות. אז קבלו באהבה את הפוסט של אנה שנכתב כלשונה וככתבה:

במשך כל השנים שמביאים לנו בערוצי ויוה סדרות ממקסיקו, זכינו לכמה פנים מוכרות היטב בנוף "הרעים".

הבולט ללא ספק כבר משנת 2000 הוא ססאר אבורה, שהתודענו אליו לראשונה בויוה דווקא בתפקיד הכומר הטוב ב"הזכות לאהוב" אבל לאחר מכן עשה את טבילת האש ב"חבקי אותי חזק" בתור פדריקו ריברה הרשע. הוא הפליא במשחקו ואנחנו התמכרנו לקול הבס הגברי הנמוך, לעיניים הירקרקות, למבנה הרחב והגברי וכמובן לקסם הקובני שהוא הביא מהוואנה.

ססר המשיך להיות רע ושטני גם בסידרה מ2003 : "לילות מריאנה" לצידה של אנחליקה ריברה, חורחה סאלינס ואלחנדרה בארוס. שם שיחק בתפקיד של אטיליו מונטנגרו המוניפאלאטיבי והיה רשע ללא גבולות. כנראה שההתלהבות ממנו ב"טלויסה" היתה כה גדולה שהוא המשיך לקבל תפקידים גם של "גלאן" הטוב הראשי. ומאז הוא מזגזג בין "רע" לטוב. הסידרה: עולמם של חיות פרא שיחק תאומים שהאחד היה רשע והשני טוב.

זכינו לטעום מהרוע שלו ב"האומץ לאהוב" בתור דיוניסיו פרר חובב ההונאות הכספיות וכיום ניתן לראותו בסידרה "בלב הסערה" בשידור חוזר בתור פולחנסיו המושך בכל החוטים, נואף, גונב ורוצח.

הסידרה הנוכחית שלו "לאס אמאזונס" לצידה של הבת זוג האולטימטיבית שלו ויקטוריה רופו מביאה לנו רוחות חדשות איתו. דמות ראשית בעלת אופי מאוד חזק אבל עדיין הגיבור הטוב. מקווים לראותו בקרוב מאוד על מסכינו.

אחרי ססר אבורה נעבור לסרחיו סנדל, בן ה 49, שחקן יליד מקסיקו, בהיר שיער וכחול עיניים. שבהחלט תבע את חותמו בתור אחד הרעים של "טלויסה". גם לו היו זיגזוגים בקריירה לתפקידי "הטוב" הראשי. אך אצלו מאוד דומיננטי הצד "הרע" במשחק. אנחנו התוודענו אליו לראשונה ב"הפולשת", שם היה דנילו רולדן שחיזר אחרי גבריאלה ספאניק ועשה צרות לכולם.

לצערי הרב לא זכינו לראות בסידרה "האחרת" אבל זכינו לראותו "בכואב הלב" מ - 2006 בתפקיד הרע הראשי, ססאר בלטראן.
המשכנו להנות ממנו גם ב"שיכורה מאהבה" משנת 2007 שבאותה השנה גם זכה בפרד השחקן הרע הטוב ביותר ב"טלויסה", ו"מחר ולתמיד" שם חלק קרדיטים של רוע עם לוסרו. לאחרונה צפינו בו ב"החייים שגנבו ממני" כמובן בתפקיד הרע הראשי והמתסובך מאוד של ראש העירייה פדרו מדינה.

הסידרה האחרונה שהשתתף בה היתה "הבלתי ניסלח" לצידה של אנה ברנדה קונטררס, ודווקא בתפקיד הגלאן השני..-:))) אבל אנחנו מחכים בכליון לסידרה הבאה שהוא יחזור להיות הרע ויקפיא לנו את הדם עם עיניו הכחולות והמזוקקות.

בגיזרת השחקנים שמתמחים כ"רעים" בסדרות של טלויסה והם צעירים יותר, נציין את פלאביו מדינה שללא ספק מאוד בולט בתפקידיו ב"האומץ לאהוב" ו"לא מאמינה בגברים" הוא יודע את העבודה היטב וגורם לנו ממש ממש לשנוא אותו. והשחקן השני שמתבלט לאחרונה הוא חורחה פוסה שמשחק בימים אלה ב"מלון הסודות" ומפליא שם ברוע ומאניפולאטיביות המתוחכמת שלו. אנחנו ראינו אותו בעבר הרחוק בסידרה "בשם האהבה" וב"גאטה" לפני כשנתיים בתפקיד האח של הגלאן הראשי שהתחבט הרבה בין רע לטוב. אין ספק שחורחה אחד הכשרונות המבטיחים של "טלויסה" ומקווים לראותו בקרוב על מסכינו ב"מלון הסודות".

שחקן ותיק נוסף ומאוד מעניין הוא גיירמו גרסיה קנטו שהאמת יצא לנו לראות על מסכי "ויוה" הרבה פעמים. בפעם הראשונה ראינו אותו דווקא בערוץ 2 ברוסלינדה בתפקיד קטן, לאחר מכן הכרנו אותו ב"הפולשת" כבר בתפקיד דמות רעה שבמהלך הסידרה משתנה ומתחרטת על מעשיה. המשכנו לראות אותו ב"להתאהב מחדש" בתפקיד רשע לצד ולנטינו לאנוס ואירן קאסיטיג'יו. התפקיד המשמעותי שלו בתור "רע" היה ללא ספק ב"אם חורגת" ששם היה רשע מתוחכם שאפילו התחפש לאישה בשביל לרצוח ולמעשה אף אחד לא ידע על ההפרעה שלו עד הפרקים ממש אחרונים של הסידרה. לצערי הרב "אש בדם" לא שודרה בארץ ולכן לא זכינו לראותו אותו כרע הראשי בגירסה המקסיקנית של "תשוקת הניצים". אבל זכינו לראות אותו בתור הרע הראשי ב"זיקיות" , תפקיד של מפקד משטרה קשוח, ומושחת. תפקיד מעניין מאוד ללא ספק, גם "אהבה מנצחת" לצידו של ויליאם לוי, ויקטוריה רופו ואוסבלדו ריוס ראינו אותו בתור הרע הראשי. ולאחרונה צפינו בו ב"אקאסיה" בתפקיד מוסבך מאוד של נורברטו שהיה רע עד גבול מסויים, השתנה והבין את טעויותיו. לאחרונה משחק ב"לאס אמאזונס" שכולי תקווה שתגיע למסכינו ונוכל לצפות במעשיו "הרעים" של גיירמו על המסך. השחקן מוכשר כמו שד, נוכנס לתפקידיו עד הסוף וסופר משכנע. שחקן שפשוט תענוג לצפות בו.

רוצה לסיים את הפוסט עם השחקן האהוב עלי ביותר בגיזרת "הרעים" הלא הוא סרחיו גווירי בן ה-58, שאנחנו נהנים ממנו היום על המסכים בסידרה "שאלוהים יסלח לך" בתפקיד פאוסטו השטני. מעניין לציין שסרחיו החל דווקא את הקריירה שלו בטלויסה בגיזרת הגלאנים הטובים והראשיים ולמעשה התפקיד הראשון שלו בתור רע היה ב1996 בסידרה "te sigo amando" - הגירסה המוקדמת יותר ל "la que no podia amar" ואז מפיקי טלויסה שמו עליו עין לכיוון הזה. אמנם הוא זיפזפ מידי פעם בין הטוב ורע. ואנחנו זכינו לראות גם מזה וגם מזה אצלו. בתפקיד הטוב זכינו לראותו ב"הבית על החוף", "חיים כפולים" ו"לב פראי" שם נילחם על ליבה של אנה ברנדה קונטררס מול דניאל ארנס. אבל מצד שני זכינו לראותו בתור רע לראשונה ב"אין אשמה באהבה" לצידה של אנחליקה ריברה וקרלוס פונסה ושם שיחק את אמיליאנו, דמות קשה מאוד, סוטה, פרברטית ואולי אחת הדמויות המסבוכות שלו ושל טלנובלות בכלל.

המשכנו לראות אותו בתור רע ב"רובי", וב"אשת הברזל" לצד לוסרו ופרננדו קלונגה. כיום הוא עבר לשחק בעונה החדשה של "גברת אסרו" בטלמונדו ואיך לא? בתור הרע המרכזי.
סרחיו שחקן אינטלגנטי מאוד ונבון, מאוד מחובר למעריציו בפייסבוק. ובמקסיקו מאוד אהוב בגלל המראה הגברי המקסיקני, השפם והכאריזמה הגברית. הדמויות שלו משכנעות מאוד גם כשהוא טוב וגם כשהוא רע. וזאת בגלל שמדובר בשחקן עם ותק עצום והמון כישרון. נקווה לראותו חוזר במהרה ל"טלויסה".

ללא ספק יש מלא שחקנים אחרים שמשחקים את הרעים כמו אנריקה רוצ'ה הותיק (אהבות אמיתיות), אלברטו אסטרז'ה הפנטסטי (אקאסיה, כנגד כל הסיכויים), אלכסיס איילה (החיים שגנבו ממני, כנגד כל הסיכויים) ועוד ועוד...אבל ככה באמת לא נגמור את הפוסט ורציתי להביא בפניכם את הרעים הכי "כבדים" של "טלויסה".

מקווה שאהבתם, נמשיך בפעם הבאה עם הנשים הרעות של טלויסה....


אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ט"ו באב שמח לכל צופי ויוה!

18 באוגוסט, 2016

היי חברים!

אנחנו לקראת יום האהבה החל בתאריך העברי ט"ו באב, יום סמל לא רק לאהבה שבין גבר לאישה, אלא לאהבת חינם בין איש לרעהו ואחדות עם ישראל.

אנחנו רוצים לאחל לכולכם חג אהבה שמח, ומי יתן שבכל יום נתעורר בבוקר לאהבת חינם ונמשיך להתאהב בכל יום מחדש.

שלכם תמיד,
צוות ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

האריות והלביאות שחוגגים החודש יום הולדת!

17 באוגוסט, 2016

שלום לכולם!
אמנם אנחנו כבר בחצי השני של חופשת הקיץ הלוהטת, וזה בדיוק הזמן לצנן אתכם קצת עם פינתנו האהובה: ימי ההולדת. הידעתם שאחד המאפיינים של מזל אריה הוא כישרון בימתי וכריזמה? בהחלט אפשר להבין את זה לפי הרשימה הבאה.. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

תגידו מזל טוב ל...
3.8.72 - חורחה לואיס פילה (חררדו, "בגוף אחד") יחגוג החודש 44
5.8.29 - נטליה טימברג (ויטוריה, "לב משוגע") תחגוג החודש 87
5.8.64 - זרין טקינדור ("אהבה אסורה") - תחגוג החודש 52
5.8.76 - מרלן פבלה ("תשוקה וכוח", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 40
6.8.65 - קים סאנג ג'ונג (ג'ין פיו, "צייד עירוני") יחגוג החודש 51
6.8.75 - ג'רלדין סיביק (כריסטינה, "אל קלון") תחגוג החודש 41
7.8.53 - ורה הולץ (לוסינדה, "שדרות ברזיל") תחגוג החודש 63
7.8.82 - אנחלס בלביאני (פליסטס, "המורדים") תחגוג החודש 34
7.8.56 - לטיסיה פרדיגון ("כוחו של גורל", "ים של סודות") - תחגוג החודש 60
8.8.87 - גבריאלה קרייו ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 29
9.8.57 - אוליביה קולינס ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 59
9.8.65 - אלכסיס איילה (אסקיאל, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 51
10.8.29 - דייזי לוסידי ("מעבר לים") - תחגוג החודש 87
12.8.85 - אפריקה סאבלה (אלחנדרה, "אקאסיה") תחגוג החודש 31
13.8.62 - מרסלו נובאיס (מקס, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 54
13.8.85 - אלצ'ין סנגו (גוזידה, "שורה וסאיט") תחגוג החודש 31
14.8.83 - מרימאר וגה (אליסה, "משולש גורלי") תחגוג החודש 33
14.8.57 - אלחנדרו תומאסי ("כוחו של גורל", "שיכורה מאהבה", "כישוף") - יחגוג החודש 59
15.8.81 - יי סאנג יון (דונג ג'ו / דילן, "עיני מלאך") יחגוג החודש 35
16.8.86 - אריאדנה דיאז (אקאסיה, "אקאסיה") תחגוג החודש 30
17.8.89 - פארה זיינפ אבדולה (שורה, "שורה וסאיט") תחגוג החודש 27
17.8.69 - דניאלה קסטרו (גרסיאלה, "החיים שגנבו ממני") - תחגוג החודש 47
17.8.88 - וונדי גונזלס ("כישוף", "שקרים") - תחגוג החודש 28
20.8.82 - גידו מסרי (דמיאן, "מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 34
23.8.63 - גלוריה פיריס (נורמה, "לב משוגע") תחגוג החודש 53
23.8.42 - סוסנה ויירה (פילאר, "שובל של שקרים) - תחגוג החודש 74
23.8.63 - לאורה פלורס ("מי זה מי", "בגוף אחד", "מלכת הלבבות") תחגוג החודש 53
23.8.80 - אלחנדרה סנדובל ("האחים דל מונטה", "דונה ברברה") - תחגוג החודש 35

24.8.84 - סו ג'י היאה ("49 ימים") - תחגוג החודש 32
24.8.84 - מרים היגארדה (אלנה, "משולש גורלי") תחגוג החודש 32
24.8.60 - גיירמו גרסיה קנטו (נורברטו, "אקאסיה") יחגוג החודש 56
24.8.77 - אזקיאל מונטלט (רוקי, "מלכת הלבבות") יחגוג החודש 39
26.8.65 - אסלה רובינסון (חוספה, "לא מאמינה בגברים") תחגוג החודש 51
27.8.82 - ברגוזאר קורל (פרידה, "קרדאיי") תחגוג החודש 34
27.8.59 - דניאלה רומו (מרסדס, "בלב הסערה") - תחגוג החודש 57
29.8.80 - וויליאם לוי (דמיאן, "בלב הסערה") יחגוג החודש 35
30.8.69 - רוסנה סן חואן (סולדד, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 47
30.8.93 - ג'רלדין גלוואן (גרטה, "מלכת הלבבות") תחגוג החודש 23
30.8.86 - קרלה חיראלדו (לטיפה, "אל קלון") - תחגוג החודש 30
30.8.77 - אליזבת אלברז (לוסיה, "לב פראי") תחגוג החודש 39
31.8.78 - רג'ינה אלבס (כריס, "בזמן שישנת") תחגוג החודש 29

מזל טוב לכל החוגגים! Feliz Cumpleaños

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

גונול מגיעה לויוה פלוס!

10 באוגוסט, 2016

היי חברים!
איך אפשר לשכוח את השחקן אנגין אוזטורק שכיכב בתפקיד סלים באחת הטלנובלות המרגשות שהיו לנו פה - "פטמגול".
כן חברים, אנחנו מתרגשים לספר לכם שנראה אותו שוב והפעם בתפקיד ראשי בסדרה טורקית חדשה ומרגשת בשם "גונול". לצידו מככבת השחקנית גוקצ'ה באהאדיר, אחת השחקניות הפופולאריות בטורקיה.

הסדרה תשודר החל מ- 31.8.16 (במקום "איפט") בימי א'-ד' ב-22:05, ערוץ ויוה פלוס.

בראש העלילה עומדת גונול, כירורגית שמאורסת לרופא בשם טקין. העתיד נראה ורוד, אך זמן קצר לפני חתונתם, הכול משתבש.

אילקנור, חברה לשעבר של טקין, מופיעה לפתע בחייה של גונול ומספרת לה שטקין הוא איש מסוכן ושעליה להיזהר ממנו. גונול ההמומה מספרת זאת לטקין, שמכחיש כל קשר לאילקנור. גונול מאמינה לו עד שהיא רואה את השניים רבים ומבינה ששיקר לה. למחרת מתגלה גופתה של אילקנור וגונול נחושה להיפרד מטקין. כשהיא מנסה לעשות זאת, הוא מאבד את עשתונותיו ושובר את אצבעה. גונול הודפת אותו ובורחת כל עוד נפשה בה.

גונול נוסעת למרפאה רחוקה כדי לקבל טיפול ופוגשת שם את יוסוף. יוסוף השתחרר זה עתה מהכלא לאחר שריצה מאסר על הריגת רוצח בנו, והוא נחוש לנקום באיש ששלח את אותו רוצח. גונול יודעת שטקין מחפש אחריה ולא יפסיק לרדוף אותה עד שתשוב אליו, והיא מחליטה להישאר באזור ולהסתתר בבית היתומים שבו גדלה. בזמן שהותה שם, היא ויוסוף נתקלים זה בזה שוב ושוב והאהבה ניצתת ביניהם.

בד בבד, גונול מגלה שאביה, קורשאט, עדיין חי אך נמצא על ערש דווי ומעוניין לפגוש אותה. היא נענית לבקשתו מבלי לדעת שהוא האיש שעומד מאחורי רצח בנו של יוסוף. מה יקרה כשהאמת תתגלה ליוסוף וגונול? האם טקין ישיג את מבוקשו?

38 פרקים, טורקיה, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מלכת היופי של טורקיה בדרך למסך שלנו!

1 באוגוסט, 2016

אהלן חברים,

אנחנו מתרגשים לספר לכם שמלכת היופי של טורקיה לשנת 2014, אמינה גולשה היפיפייה, הולכת לכבוש אותנו בסדרה טורקית מצליחה ומרגשת בשם "נור" (Never let go), לצידה יככב השחקן טולגאהאן סיישמן ("עידן הטוליפ").

הסדרה תשודר החל מ-17.8.16 מדי א'-ד' ב-20:10, ערוץ ויוה פלוס. (במקום "מחכים לשמש")

תקציר העלילה:

לאחר מות אביה, נור נוסעת לאיסטנבול כדי לגור עם משפחתה, שעובדת וגרה בחוות קוזאן. שם היא מכירה את ייאיט קוזאן, שמגדל את מרט, בנו הקטן, לבד. מזה שלוש שנים, איג'לאל, אשתו של ייאיט, מאושפזת בתרדמת בעקבות תאונה שלה אחראי ייאיט. ייאיט הדחיק את רגשות האשם והכאב על שהתרחש וסיפר לבנו שאמו בגן עדן כדי להגן עליו מהאמת המרה.

כשנור מגיעה לחווה, ייאיט נשבה מיד בקסמה וביופייה. השנים מתאהבים ועד מהרה ייאיט מציע לנור להינשא לו. נור המאוהבת מסכימה מבלי לדעת על קיומה של איג'לאל.

ייאיט מתגרש מאשתו ומתחתן עם נור ללא ידיעתה של משפחתו, שמגלה זאת ביום חתונתם. משפחתו של ייאיט מביעה את מורת רוחה מהנישואים וכאילו לא די בכך, בית החולים מודיע לייאיט שאיג'לאל התעוררה. נור המומה מהחדשות ומנסה לברוח, אך ייאיט משכנע אותה להישאר ומבקש ממנה להאמין באהבתם ולתת לו זמן לעשות סדר בענייניו.

כעבור מספר ימים, איג'לאל חוזרת הביתה כשהיא סובלת מאבדן זיכרון חלקי. בגלל מצבה הרגיש, בני הבית מחליטים להעמיד פנים כאילו דבר לא השתנה ומציגים את נור כאישה שנשכרה לטפל במרט. נור מסכימה לכך ומחליטה להישאר בחווה עד יעבור זעם, אבל כשזיכרונה של איג'לאל ישוב אליה, אושרם של נור וייאיט יהפוך לחלום רחוק.

157 פרקים (לא סופי), טורקיה, 2015-2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully