מתחת לשמים - על הסדרה

  • מחתת לשמים
ויוה
ויוה

קרלוס הוא מהגר לא חוקי ממקסיקו, שחי בלוס אנג'לס מזה כמה שנים. הוא איש טוב וחרוץ, שהגיע לארה"ב כדי לתת עתיד טוב יותר לילדיו. הוא אלמן, שעובד כגנן, והוא חי רק עם בנו הצעיר לואיס, כיוון שרודריגו, בנו הבכור, עזב את הבית לפני שנים והפך לחבר כנופיה. קרלוס עושה הכול כדי שלואיס ישקיע בלימודיו ולא ילך בדרכו של רודריגו.

אדלה היא אישה צעירה ויפה, שהצטרפה לכנופיה בצעירותה כדי להתרחק מבית מתעלל. הכנופיה, שאחד ממנהיגיה הוא רודריגו, רצחה זה מכבר את אחיה מתיאס, לאחר שהואשם בבגידה. חברי הכנופיה מחפשים כעת את אדלה לאחר שרודריגו הורה לחסל גם אותה, והיא בורחת כל עוד נפשה בה וגונבת רכב - הטנדר של קרלוס ומקור פרנסתו.

קרלוס מצליח לתפוס את אדלה ולהחזיר אליו את הטנדר. על אף עגמת הנפש שגרמה לו, המפגש עם אדלה מסעיר את קרלוס, ולראשונה מזה זמן רב, הוא מתאהב. אדלה גם היא מתאהבת באיש הטוב שנקרה בדרכה ורואה בכך הזדמנות להתחלה חדשה. אבל עבור שניהם הדרך אל האושר לא תהיה קלה, במיוחד לאחר שאדלה תגלה שרודריגו, האיש שרוצה במותה, הוא לא אחר מאשר בנו של קרלוס.

"מתחת לשמים" היא טלנובלה נוגעת ללב, שזכתה להצלחה גדולה כששודרה בערוץ "טלמונדו" האמריקאי. בסדרה מככבים גבריאל פוראס ("עלובי החיים") ומריה אליסה קמרגו ("בגוף אחד").

122 פרקים, ארה"ב, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully