בלוג ויוה - מאי

  • בלוג
ויוה

תתכנו להתמכר לברזילאית החדשה!

30 במאי, 2016

היי חברים!
תתכוננו להתאהב בסדרה הברזילאית החדשה שעושה את דרכה לערוץ ויוה. "שבע נשמות" (Sete Vidas), היא טלנובלה מרגשת ומצליחה, מהתסריטאית של הסדרה "בזמן שישנת" (שתעלה בקרוב באתר). היא תשודר החל מ-14.6.16 במקום "אימפריה", מדי ערב ב-19:05. בטלנובלה מככבים דומינגוס מונטגנר ודבורה בלוך.

כולנו מחכים לאהבה אמיתית שתגיע ותהפוך לנו את החיים, אך כשהיא מגיעה עם כל העוצמה שלה, זה יכול להיות מפחיד, בייחוד לגבר שחושש ממחויבות ורגיל לקשרים קצרים.
כמו סיפורו של מיגל, צלם הרפתקן, שחווה לראשונה בחייו אהבת אמת עם ליז'יה. ליז'יה רוצה להקים עם מיגל משפחה, אבל הוא מקבל רגליים קרות, והם נפרדים. מיגל יוצא למסע צילומים באנטארקטיקה ושם, ספינתו נטרפת והוא נחשב למת. ליז'יה אינה יודעת את נפשה מרוב צער, אבל בד בבד מגלה שהיא בהריון. איש אינו יודע שמיגל למעשה ניצל, אך איבד את זכרונו ומחלים באי מבודד.

לאחר שנה, מיגל חוזר לברזיל ומגלה שנולד לו בן מהאישה היחידה שאהב. הוא גם מגלה על קיומם של שני ילדים נוספים – ז'וליה ופדרו, שנולדו מתרומת זרע שנתן כשהיה בן 18. מיגל אינו יודע את מה שז'וליה ופדרו גילו בחיפושם אחר אביהם הביולוגי – שקיימים עוד ארבעה אחים למחצה: ליילה, לואיס, ברנרדו ופליפה.

כשלמיגל נודע שליזי'ה נשואה באושר לגבר אחר, הוא מבין שלא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור ומחליט להמשיך בחייו מבלי לגלות לה שהוא חי. הכול היה נשאר כשהיה אלמלא התברר שפליפה זקוק להשתלה ושאביו הביולוגי הוא היחיד שיכול להציל אותו. מיגל מגיע כדי להציל את בנו ומחליט לעשות כל שביכולתו כדי לזכות באהבתה של המשפחה שנולדה לו ולהחזיר אל חיקו את אהבתו היחידה – ליז'יה.

75 פרקים, ברזיל, 2015

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"רק אלוהים סולח" - בקרוב בערוץ ויוה!

26 במאי, 2016

היי חברים!
אחרי אינספור בקשות בפורומים ובמיילים, הטלנובלה שרבים חיכו לה עושה את דרכה לערוץ ויוה, ותשודר החל מ-15.6.16 מדי ערב ב-18:10, במקום הטלנובלה "דרך לאהבה".

"רק אלוהים סולח" היא טלנובלה קלאסית מצליחה, וחידוש לטלנובלה "חבקי אותי חזק" ששודרה בעבר בערוץ "ויוה פלטינה". בסדרה מככבים סוריה וגה ("ים של אהבה"), מארק תאצ'ר ("תהום של תשוקה"), סרחיו גוירי ("לב פראי") ואלתאיר חראבו ("תשוקה וכוח").

קצת על העלילה -
רנטה הצעירה מאוהבת בפבלו, פועל שעובד בחווה של אביה ברונו. כשברונו מגלה שבתו מנהלת רומן עם פועל ואף מצפה לילד ממנו, הוא שולח אותה הרחק כדי שתלד בסתר. רנטה עוזבת את הכפר עם המשרתת שלה, מקריה, מבלי שהיא מספיקה להיפרד מפבלו.
פאוסטו, שכנו של ברונו, שקוע בחובות, והוא מעוניין להינשא לרנטה כדי שיוכל להשתלט על רכוש המשפחה. אבל רנטה אינה מעוניינת בו וטרם עזיבתה, היא מגלה לו שהיא בהריון מפועל. פאוסטו, שאינו מוכן שאיש יחבל בתוכניותיו, מגלה מיהו אהובה של רנטה והורג את פבלו.

רנטה יולדת בת בשם אביגיל וברונו נותן למקריה כסף כדי שתרשום את הבת תחת שמה ותגדל אותה. הוא מכריח את רנטה לוותר על בתה ולספר לכולם שהיא רק הסנדקית שלה. הוא גם מאלץ אותה להינשא לפאוסטו, שאותו הוא הופך לאפוטרופוס על רכושו. כשמקריה מגלה לרנטה שפאוסטו הוא זה שרצח את פבלו, רנטה מחליטה לברוח עם בתה, אך פאוסטו רודף אחריה וגורם לתאונה, שמותירה אותה עיוורת.
שמונה עשרה שנים חולפות ואביגיל הופכת לאישה יפהפייה.

רנטה עדיין נשואה לפאוסטו, רק כדי להיות קרובה לבתה, ובעיוורונה, אינה מבחינה שפאוסטו חושק באביגיל. כשמתאו, אחיינו הצעיר של פאוסטו, חוזר מחו"ל לאחר שהות ארוכה, הוא שובה מיד את לבה של אביגיל. אבל לבו של מתאו נתון לאחרת – הוא מאוהב בדיאנה, מבלי לדעת שהיא המאהבת של פאוסטו. עם הזמן, מתאו מבין מיהי אהבתו האמיתית, ובינו ובין אביגיל ניצתת אהבה גדולה למורת רוחם של דיאנה ופאוסטו, שיעשו הכול כדי להפריד בין השניים.

האם אהבתם של אביגיל ומתאו תשרוד את התככים של הסובבים אותם? ומה יקרה כשאביגיל תגלה את האמת על אמה האמיתית?

123 פרקים, מקסיקו, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"באנו לכאן, מתחת לשמים...."

23 במאי, 2016

היי חברים!
אנחנו שמחים ונרגשים להציג לפניכם את הטלנובלה הבאה שתכבוש את לבכם. תתכוננו להתמכר ל"מתחת לשמים" (Bajo el Mismo Cielo), שתשודר החל מ- 13.6.16, מדי ערב ב-22:30 ,ערוץ ויוה.

הסדרה זכתה להצלחה גדולה כששודרה בערוץ "טלמונדו" האמריקאי. בסדרה מככבים גבריאל פוראס ("עלובי החיים") ומריה אליסה קמרגו ("בגוף אחד").

העלילה מספרת על קרלוס, מהגר לא חוקי ממקסיקו, שחי בלוס אנג'לס מזה כמה שנים. הוא איש טוב וחרוץ, שהגיע לארה"ב כדי לתת עתיד טוב יותר לילדיו. הוא אלמן, שעובד כגנן, והוא חי רק עם בנו הצעיר לואיס, כיוון שרודריגו, בנו הבכור, עזב את הבית לפני שנים והפך לחבר כנופיה. קרלוס עושה הכול כדי שלואיס ישקיע בלימודיו ולא ילך בדרכו של רודריגו.

אדלה היא אישה צעירה ויפה, שהצטרפה לכנופיה בצעירותה כדי להתרחק מבית מתעלל. הכנופיה, שאחד ממנהיגיה הוא רודריגו, רצחה זה מכבר את אחיה מתיאס, לאחר שהואשם בבגידה. חברי הכנופיה מחפשים כעת את אדלה לאחר שרודריגו הורה לחסל גם אותה, והיא בורחת כל עוד נפשה בה וגונבת רכב - הטנדר של קרלוס ומקור פרנסתו.

קרלוס מצליח לתפוס את אדלה ולהחזיר אליו את הטנדר. על אף עגמת הנפש שגרמה לו, המפגש עם אדלה מסעיר את קרלוס, ולראשונה מזה זמן רב, הוא מתאהב. אדלה גם היא מתאהבת באיש הטוב שנקרה בדרכה ורואה בכך הזדמנות להתחלה חדשה. אבל עבור שניהם הדרך אל האושר לא תהיה קלה, במיוחד לאחר שאדלה תגלה שרודריגו, האיש שרוצה במותה, הוא לא אחר מאשר בנו של קרלוס.

122 פרקים, ארה"ב, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לפעמים חלומות מתגשמים! פוסט מאת שלי דמארי

19 במאי, 2016

היי חברים,
לפני כמעט חודש, כוכבת אספרנסה – לאלי אספוסיטו, התארחה בישראל והגיעה לשתי הופעות ב"היכל מנורה" בתל אביב. אי אפשר היה שלא להתרגש מבואה של לאלי. בעיקר המעריצים שמלווים אותה מהשתתפותה ב"פינת אור", "כמעט מלאכים" ועד ל"אספרנסה". אנחנו שמחים להביא לכם פוסט שכתבה שלי, על החוויה שלה מהרגע שלאלי נחתה בישראל עד לרגעי השיא בשתי ההופעותיה בפסח. הפוסט נכתב כלשונה וככתבה.

"שלום לכל קוראי בלוג ויוה המדהימים !!
אני רוצה לשתף אתכם בחוויות שלי מ"השבוע לאלי" הנה זה בא:

אז ככה , קוראים לי שלי, אני בת 18. ואת לאלי אני בעצם מכירה ואוהבת כבר 12 שנים מהפעם הראשונה שהופיעה על המסך בישראל. כבר בתור ילדה קטנה הייתי יושבת מול הטלוויזיה מחכה לראות אותה מופיעה- הילדה הזו מלאת הקסם שגרמה לי כל פעם לצחוק יחד איתה ולאהוב אותה יותר מפעם לפעם.
הרגיש לי כאילו גדלתי איתה וגדלתי עליה, בתור הילדה הקטנה שאהבה את מלנה מ"פינת אור" לנערה מתבגרת ולבחורה שיושבת מדיי ערב לצפות ב"אספרנסה".
לאלי ליוותה אותי בכל הזמן הזה, קשה להסביר במילים כמה היא חשובה לי כמה אני אוהבת אותה, וכמה מאושרת הייתי כשהיא הגיעה לארץ!!

זה התחיל בתאריך ה- 13.11.15 כשהיא העלתה לאינסטגרם סרטון ובו היא מודיעה על הגעתה לישראל בפסח, מאותו רגע החלו הפרפרים.. ספרתי את הימים, לא יכולתי לחכות!!!
לאחר חצי שנה - היום הגדול הגיע: לאלי אספוסיטו נחתה בישראל !!!
יום שלישי ה19.4.16 , חיכינו לה במלון מלא מעריצות. שרנו את השירים שלה. מרימות שלטים לכבודה.
כשהבנו שהיא כבר הגיעה למלון והכניסו אותה דרך החניון תת קרקעי. הסתובבנו לצד השני של המלון, עמדנו כולנו מתחת לחלון החדר שלה ושרנו את השירים שלה, קראנו לה, רק שתצא!! לפתע היא נופפה לנו לשלום מהחלון של החדר. לאחר ציפייה ארוכה והרבה מעריצות שכבר התפזרו לבתיהם- היא הצליחה לרדת אל מחוץ למלון ונופפה לנו לשלום. הכמה שניות האלה עשו לנו את היום!!!

וככה בעצם כל השבוע המשיך בניסיון לראות אותה. לעמוד מתחת למלון. לחכות מחוץ לאולפנים. אני אישית זכיתי לקבל מלאלי כמה חיוכים, אומנם רגעים קטנים- אבל מלווים באושר גדול! לאחר ציפייה ארוכה - היום הגדול הגיע!! ההופעה של לאלי!! התרגשות מטורפת.. קמתי בבוקר מוקדם- ונסעתי למלון שוב- בציפיה לראות אותה. חיכינו שם שעות. הכרתי חברות חדשות. הרצנו צחוקים. לאחר כמה שעות- ראינו את ההפקה של לאלי מעמיסה על המכונית את כל הציוד שלה ונוסעים ישר להיכל מנורה מבטחים. לחץ מטורף, "היא צריכה לרדת!!" הזמן עבר.. לפתע ראינו את הספר והמאפרת של לאלי, החלפנו כמה מילים. והם סיפרו לנו שלאלי עדיין במלון ישנה. לאחר זמן מה- ראינו שתי רקדניות של לאלי, מדהימות !! הן ישבו לדבר איתנו. אמרו לנו תודה וכל הכבוד על הסבלנות. שכרגע הן עולות למלון ובנוסף ימסרו ללאלי שמעריצים מחכים לה כאן מתחת למלון כבר משעות הבוקר המוקדמות.. הן סיפרו לנו שבעוד כשעה לאלי אמורה לרדת!! נתנו להן חיבוק והודנו להן, והמשכנו לחכות..
השומרים מציבים מחסומים בכניסה למלון ואנחנו מבינים שהיא עומדת לצאת. לאחר ציפיה ארוכה היא יצאה !!! כמובן שהשומרים מנעו מאיתנו להתקרב אליה, אך החיוך שהצלחתי להוציא ממנה, ונפנוף השלום עשה לי את היום והיה שווה את כל שעות ההמתנה.

עזבנו את המלון. הלכנו הביתה להתארגן לקראת הערב.
החולצה שעיצבתי במיוחד להופעה של לאלי עליי. הכרטיסים והפאן אקסיון בתיק. מלאה בהתרגשות ועם חיוך מאוזן לאוזן יוצאת לכיוון ההופעה.
"לאלי אנחנו בדרך" .. הגענו להיכל, ממתינות להופעה. לפתע שמענו את הסדרנים "הקהל מתבקש להיכנס לאולם" רצנו לבפנים. נעמדנו על הכיסאות במתחם הויאיפי. האורות נכבו. והנה זה מתחיל...לאלי על הבמה קרובה יותר מתמיד, לא הייתה מאושרת ממני באותו הרגע. שרנו איתה. רקדנו איתה..
בשיר "No estoy sola" כולנו הרמנו את הפאן אקסיון- שלט עם המשפט : "aunque la distancia nos separa el amor nos une"- למרות שהמרחק מפריד בנינו האהבה מאחדת אותנו. היא קראה את זה. כולנו מאושרות.
נגמרה ההופעה. העלנו סרטונים לאינסטגרם. החלפנו חוויות. והלכנו הביתה.

היום שלמחרת- ההופעה האחרונה של לאלי בישראל, ההופעה האחרונה של A Bailar Tour !!!
עוד לא התאוששנו מההופעה , וכבר יוצאות שוב לכיוון מנורה מבטחים, לעוד הופעה מושלמת. והפעם- גם יותר מרגשת! לשמוע אותה מקדישה שיר למעריצה שלה שנפצעה בפיגוע ולא יכלה להגיע, לראות אותה בסוף ההופעה שרה כשהיא עוטפת את עצמה בדגל ישראל. לראות את התמונה הזו באינסטגרם שלה עם הכיתוב "am Israel jay"- עם ישראל חי. ירדו לי דמעות של אושר. מלאה בגאווה. בשמחה. בהתרגשות. קשה להסביר במילים מה עבר לי בגוף באותו רגע. האישה שאני הכי אוהבת בעולם!!!

זו בעצם הייתה הפעם האחרונה שראיתי את לאלי הביקור הזה.
ישבתי בבית, בהלם מכל השבוע הזה. ימים ללא שינה. לא מעכלת בכלל את כל מה שעברתי.
אומנם לא הצלחתי לפגוש אותה פנים מול פנים. לא הצלחתי לחבק אותה ולעשות איתה סלפי. אבל כל החיוכים שהוצאתי ממנה. עם הידיעה שהמכתב שכתבתי לה אצלה. שהיא קיבלה את המתנה שלי. ששלושה חברות שכן זכו לפגוש אותה סיפרו לה שיש לה מעריצה, שקוראים לה שלי. שעושה הכל כדי לפגוש אותך ואוהבת אותך יותר מכל. לדעת שהמילים האלה הגיעו אליה.
שבוע שלם שהייתי כלכך קרובה לאישה שגדלתי עליה, האישה שאני הכי אווהבת בעולם-עשה אותי כלכך מאושרת.

אז לסיכום, שבוע שכולו לאלי. שתי הופעות יום אחרי יום. וחיוך שלא יורד מהפנים. לאלי, אני כבר מתגעגעת!!!

חברים, אני מאחלת לכולכם להגשים את החלומות שלכם. להיות קרובים לאנשים שאתם אוהבים ומעריצים. ולהיות תמיד עם חיוך על הפנים.

אוהבת, שלי.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מה דנה גרסיה עושה היום? - פוסט מאת רנת זיתונה

היי חברים!
אנחנו שמחים להביא לכם פוסט על אחת השחקניות האהובות והמצליחות - דנה גרסיה. הגולשת רנת מביאה לנו סיקור על מעשיה כיום בתחום המשחק, ועל הטלנובלות בכיכובה שהשתתפה לאחרונה. אז קבלו את הפוסט של רנת שנכתב ככתבה וכלשונה:

"שלום לכם, ברצוני לספר לכם הפעם קצת על השחקנית האהובה עליי, דנה גרסיה והתפקיד האחרון שעשתה בסדרה הנרקומנית, Ruta 35.

רובכם בטח לא שמעתם על הסדרה הזאת אם אינכם מעריצים שלה או שלא עוקבים אחרי הקריירה שלה כל כך כמוני.

אז מה בעצם מיוחד בתפקיד של דנה גרסיה בסדרה? אז ככה קודם כל דנה גרסיה מגלמת תפקיד שונה ממה שאנו מכירים אותה בטלנובלות שתמיד היא טובה, פשוטה, צנועה וסובלת בניגוד לדמותה בסדרה שם היא מגלמת את סופיה, אישה שמתלבשת חשוף נורא, בגדים לא צנועים ולא הולמים, היא מכונה "בוצ'ונה", אישה עם חזה בולט. היא נשואה לגבר שיש לו עסק לא כל כך חוקי, לא מאוהבת בו ויש לה בן איתו בן 17, היא מחזיקה מאהב שהוא בן דוד של בעלה. סופיה היא אישה חושנית ומפתה. דנה גרסיה נאלצה לעלות כמה קילוגרמים על מנת לגלם את סופיה כפי שניתן לראות בתמונות.

דנה גרסיה סיפרה שנהנתה לגלם את סופיה שכן היא לא מסוג הדמויות שרגילה לגלם אותן, והייתה רוצה להמשיך לקבל תפקידים כאלה שכן כבר היא רוצה להיות מישהי שהיא לא היא עצמה. השחקנית גם סיפרה שלא שילמו לה על התפקיד מאחר וזה סיפור אמיתי (מצפייה בשני פרקים שונה בהתמקדות מנרקונובלה) דנה הוסיפה ואמרה שסמים, אלימות ופשע הם בכל מקום ולא רק במקסיקו וקולומביה.

בסדרה זו משחקים כמה שחקני טלנובלות מוכרים כמו אוסבלדו בנבידאס (החיים שגנבו ממני), קרולינה גומז(הראשית מקח אותי רודריגו והאקסית של מרטין קרפאן), מאוריסיו אספה (אם חורגת, אויבת יקרה).
הסדרה משודרת כיום בארה"ב והצילומים הסתיימו לפני כשנה.

אם אתם מתגעגעים לדנה גרסיה בטלנובלות אז אל דאגה, כיום מצטלמת לטלנובלה חדשה בהפקתו של סלבדור מחיה בתפקיד מפתיע ומרענן עליה כתבתי בפוסט הקודם, רק אציין שהטלנובלה בה תככב דנה לצד אנדרס פלסיוס (תחת שמים אדומים), ססר אבורה וויקטוריה רופו, תהיה תערובת של שתי טלנובלות: Las dos dianas וlas amazonas שאותה אגב ראינו בגרסה חדשה בערוץ המוזיקה הישראלית, לאס בנדידאס שלמרבה הצער שודרה חלקית. דנה גרסיה תגלם את דמותה של אנה לוסיה דומינגז, נקווה שנזכה לראות אותה בטלנובלה זו במחוזותינו בתפקיד שאותו גילמה אנה לוסיה דומינגז. "

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

2 במאי, 2016

חודש מאי התחיל ממש עכשיו ובעוד שבוע נחגוג כולנו עם מדינתו את יום הולדתה ה - 68. פרט למדינה, ישנם עוד כמה כוכבים אהובים שמציינים החודש את יום הולדתם הפרטי שלהם. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

תגידו מזל טוב ל...

2.5.34 - אליסיה רודריגז ("אהבה מנצחת", "חבקי אותי חזק") תחגוג החודש 82
3.5.75 - ולנטינו לאנוס (פטריסיו, "אין טיפשות בגן העדן") יחגוג החודש 41
3.5.79 - סלבדור סרבוני (גבינו, "תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 37
3.5.84 - נאם סאנג מי (סו אין, "גיבור") - תחגוג החודש 32
6.5.84 - אוסבלדו דה לאון (חרמן, "אקאסיה") - יחגוג החודש 32
9.5.80 - ג'ו היון ג'ה (גאנג, "49 ימים") יחגוג החודש 36
10.5.72 - ויקטור נורייגה (דריו, "חיים כפולים) יחגוג החודש 44
12.5.80 - אלכסנדרה דה לה מורה (הלנה, "עלובי החיים") – תחגוג החודש 36
12.5.60 - גרסיאלה סטפני ("פלוריסיינטה", "דון חואן") - תחגוג החודש 56
13.5.64 - רג'פ אקטו ("אהבה אסורה") - יחגוג החודש 52
14.5.41- ליטו קרוז ("הנבחר") - יחגוג החודש 75
16.5.82 - ג'ו ג'י הון ("הנסיכה") - יחגוג החודש 34
13.5.39 - סאבי קמליץ' (חוספינה, "אלמה") - תחגוג החודש 77
14.5.83 - אנהי ("רבלדה", "כיתה 406") תחגוג החודש 33
17.5.62 - ארתורו פניצ'ה (כריסטובל, "הכל בשביל האהבה") יחגוג החודש 54
18.5.76 - לאישה ווילקינס (מריפס, "כוחו של גורל") תחגוג החודש 40
18.5.87 - לואיסנה לופילטו (מיה, "המורדים") - תחגוג החודש 29
18.5.71- אדאמרי לופז ("חתולה פראית") - תחגוג החודש 45
19.5.62 - פרנסס אודיביילה ("אווה לונה", "חתולה פראית") - תחגוג החודש 54
23.5.73 - קים סונג סו ("פול האוס") - יחגוג החודש 43
24.5.90 - קטלינה ארטוסי ("דון חואן", "פלוריסיינטה", "קטנטנות") - תחגוג החודש 26
29.5.43 - חוליו אלקזר ("חתולה פראית", "הכל למען אהבתך") - יחגוג החודש 73
19.5.77 - נטליה אוריירו ("בובה פראית", "חיים שלי") תחגוג החודש 39
20.5.80 - קאואן ריימונד (ז'ורז'יניו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 36
31.5.62 - ויקטוריה רופו (כריסטינה, "אקאסיה") - תחגוג החודש 54

Feliz Cumpleaños

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully