תשוקה וכוח - על הסדרה

  • תשוקה וכוח
ויוה
ויוה

אלדיו וארתורו הם אויבים בלב ובנפש מאז שהיו צעירים. הם נלחמים ביניהם על כוח והצלחה בעסקים, אך בעיקר על ליבה של אישה אחת - חוליה.

חוליה וארתורו חוו אהבה גדולה ועמדו להתחתן, אך ארתורו בגד בחוליה לאחר לילה של שכרות והכניס אישה אחרת להריון. כדי לנקום בו, חוליה נישאת לאלדיו, אויבו של ארתורו וגבר שהיא אינה אוהבת. אלדיו, שמאוהב בחוליה נואשות, מאושר מכך שנישא לאשת חלומותיו, אך בליל כלולותיהם, הוא מתקשה לקבל את דחייתה של חוליה ואונס אותה. מספר חודשים לאחר מכן, נולד בנם דויד טרם זמנו, ואלדיו, שאהבתו הנכזבת לחוליה שיבשה את דעתו, משוכנע שדויד הוא בנו של ארתורו. למרות שחוליה טוענת אחרת, אלדיו משוכנע בצדקתו והדבר רק מגביר את שנאתו לארתורו.

לאחר פרידתו מחוליה, ארתורו מתחתן עם נינה, אישה יפה ושאפתנית, שאליה הוא נמשך אך אינו אוהב. בחלוף השנים, המלחמה בינו ובין אלדיו הופכת לעקובה מדם וארתורו מתמסר לעסקיו בשאיפה להצליח יותר מאלדיו ולנצח אותו בכל הזדמנות.

מפגש מחודש בין חוליה לארתורו מבהירה לארתורו שלמעשה מעולם לא הפסיק לאהוב אותה. על אף שחוליה מכחישה זאת, אלדיו יודע בעומק לבו שהיא עדיין אוהבת את ארתורו. יותר מתמיד, אלדיו נחוש לעשות הכול כדי להחזיק אותה לצידו, ובלבד שהאויב הגדול שלו לא יזכה בה.

גם נינה, אשתו של ארתורו, אינה מוכנה לאבד את בעלה ובפרט את העושר, המעמד והיוקרה שהוא מספק לה. היא חוברת לאלדיו כדי להפריד בין חוליה לארתורו, אך הם מחליטים לשים מאחור את כאבי העבר ולהיאבק על הזדמנות שנייה לאהבה.

"תשוקה וכוח" היא טלנובלה מצליחה ועטורת כוכבים בכיכובם של פרננדו קולונגה ("אשת הברזל"), סוסנה גונזלס ("אהבות אמיתיות"), מרלן פבלה ("האחים דל מונטה") וחורחה סלינס ("לילות מריאנה").

שודר בערוץ ויוה.

137 פרקים, מקסיקו, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully