בלוג ויוה פברואר: הקוריאנית החדשה - יונג פאל, בדרך לויוה פלוס

  • בלוג
ויוה

הקוריאנית החדשה - יונג פאל, בדרך לויוה פלוס!

אהלן חברים!

שמחים לספר לכם על הקוריאנית החדשה שתגיע לערוץ ויוה פלוס ב- 10.3.16 ותחליף את "לגלות מחדש".

יונג פאל (Yong Pal) היא סדרת מתח רומנטית ומצליחה, שהייתה לאחת הסדרות הנצפות ביותר בקוריאה בשנת 2015. בסדרה מככבים קים טה הי ("אייריס", "יורשת העצר") וג'ו וון, שחקן וזמר מצליח שטרם נראה על מסכינו.

העלילה מספרת על טה היון, מתמחה צעיר בכירורגיה בבית חולים יוקרתי בסיאול. שמו הולך לפניו כעילוי וכולם צופים לו גדולות ונצורות. אבל טה היון נאלץ לסכן את עתידו, כיוון שהוא זקוק נואשות לכסף כדי לממן טיפול יקר לאחותו החולה. תחת שם הקוד "יונג פאל", טה היון מטפל בלילות בחשאי בגנגסטרים פצועים שמשלמים הרבה ובמזומן. עד מהרה הוא הופך למטרה של בלשי המשטרה, שנחושים ללכוד אותו ולעצור את פעילותו העבריינית.

טה היון מצליח לחמוק מהמשטרה, אך לא ממנהל ביה"ח, שמבין מי הוא. המנהל בוחר לא להסגיר את טה היון ומקדם אותו לתפקיד רופא בכיר במחלקת האח"מים, כשהשניים מסכימים על דיסקרטיות הדדית. במחלקה טה היון מתוודע ליו ג'ין, יורשת יפה ועשירה, שמצויה בתרדמת מזה שלוש שנים ומוחזקת בחדר מבודד ומאובטח. טה היון הופך לאחד מרופאיה ובאחד מביקוריו, הוא נדהם לגלות שיו ג'ין למעשה בהכרה, אך מורדמת בכוונה ובניגוד לרצונה.

יו ג'ין רוצה לצאת מבית החולים ולנקום בכל האנשים שהרסו את חייה, והיא מציעה לטה היון כסף רב בתמורה לעזרתו. הוא רואה בכך פתרון לבעיותיו ומסכים, מבלי לדעת שהוא עומד להיכנס לגוב אריות אכזרי...

18 פרקים, דרום קוריאה, 2015

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ולנטיין שמח לכל צופי ויוה!

14 בפברואר, 2016

היי חברים,
אנחנו רוצים לאחל לכולכם, יום אהבה שמח! שנתאהב, נתרגש ונצחק כל יום מחדש!
שנמשיך לחוות יחד על המסך עוד הרבה רגעים של אהבה..

שלכם,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלות המקסיקניות למחצית הראשונה של שנת 2016 - פוסט מאת רנת זיתונה

11 בפברואר, 2016

היי חברים!

לכל אוהבי הטלנובלות המקסיקניות, הפוסט הזה בשבילכם! הגולשת רנת זיתונה מביאה לנו סיקור של כמה מהסדרות הבולטות של "טלויסה" לשנת 2016, ועל השחקנים האהובים עלינו שישתתפו בהן. אז קבלו את הפוסט של רנת שנכתב ככתבה וכלשונה:

טלויסה מתכננת כמה טלנובלות חדשות לשנת 2016, הנה כמה מהם למחצית הראשונה בשנה החדשה: לפני כמה שבועות התחילה טלנובלה תקופתית חדשה מקסיקנית בארה"ב, היא נקראת "מלון של הסודות" בכיכובו של אריק אליאס ("על החיים ועל המוות", "צעניים", "הכל בשביל האהבה"). העלילה מספרת על בחור צעיר (אריק אליאס) שבא לבקר את אחותו בבית מלון והוא מגלה שהיא נעלמה. הוא מתקבל לעבודה על מנת לחקור מה קרה לאחותו. דיאנה ברצ'ו ("כואב הלב", "אהבת נפש") וחורחה פוזה ("גאטה", "כנגד כל הסיכויים") משחקים את הרשעים, וגם דניאלה רומו ("בלב הסערה", "אהבה מנצחת", "כישוף") משחקת בטלנובלה.

הטלנובלה השנייה המדוברת, היא טלנובלה חדשה של המפיקה - אנג'לי נסמה,שהפיקה את "החיים שגנבו ממני" ו"תהום של תשוקה" שהגיעו לאחרונה, וגם את הטלנובלה "שיסלח לך האל" (Qué te perdone dios). הטלנובלה נקראת - "Al frente el mismo rostro", בה הדמות הראשית היא השחקנית אנג'ליק בוייר המוכרת לנו מ"חיים שגנבו ממני" ו"תהום התשוקה". אנג'ליק תגלם שלושה אחיות תאומות ולהן שלוש גאלנים ששניים מהם כבר כיכבו לצידה בעבר: סבסטיאן רולי "מחיים שגנבו ממני" ודויד זפדה "מתהום של תשוקה". הגאלן השלישי היה אמור להיות קרלוס דה לה מוטה שנראה במחוזותינו לא מזמן ב"חיים שגנבו ממני" אך הוחלף בפדרו מורנו (זהות אבודה). עוד בקאסט יהיו: אריק דל קסטיליו, בלנקה גרה, אנה ברטה אספין. הטלנובלה היא רימייק לLazos de amor שם כיכבה לוסרו את התפקיד המשולש. הטלנובלה תעלה באפריל 2016, תשודר בפריים טיים ותחליף את תשוקה וכוח.

הטלנובלה השלישית היא בהפקתו של סלבדור מחיה, שאחראי לטלנובלות כמו "בלב הסערה", "אהבה מנצחת", "אם חורגת", "חבקי אותי חזק". בטלנובלה הבאה שלו יש זוג ראשי מבוגר וזוג ראשי צעיר. הזוג הראשי מבוגר נבחר הזוג המלכותי במקסיקו: ויקטוריה רופו וססר אבורה, שכבר כיכבו יחד בכמה סדרות כמו (אם חורגת, חבקי אותי חזק ואהבה מנצחת). הזוג הצעיר הוא דנה גרסיה ואנדרס פלסיוס, הזוג הכיר בהפקה אחרת שהפיק נרקונובלה בשם Camelia Tijuana והם השתתפו בתפקיד מיוחד. בטלנובלה דנה גרסיה תגלם בחורה מרדנית, מפונקת שעושה מה שבא לה, היא תשחק את בתו של ססר אבורה. אנדרס פלסיוס יהיה וטרינר.

את דנה גרסיה אנו מכירים בהרבה סדרות כמו "תשוקת הנצים", "למדי אותי לאהוב", "בגידה" ו"מישהו צופה בך". אנדרס פלסיוס לא מוכר במחוזותינו. לטלנובלה אין עדיין שם רשמי, היא רימייק לטלנובלה ונצואלנית Las Dianas. הטלנובלה תעלה לשידור באמצע שנת 2016 ותחליף את Corazon que miente שעלתה לשידור השבוע במשבצת 7 בערב. אז יש למה לחכות בטלוויסה :)

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קוריאנית מכוכב אחר!

היי חברים!

אנחנו שמחים לספר לכם שהסדרה הקוריאנית המצליחה, "אהבה מכוכב אחר" תחזור לויוה פלוס ותשודר החל מ-25.2 במקום הדרמה - "הזמן שאהבתי אותך".

"אהבה מכוכב אחר" היא קומדיה רומנטית קסומה שזכתה לרייטינג גבוה ולשבחי המבקרים כששודרה בקוריאה בתחילת 2014. בסדרה מככבים השחקן קים סו היון ("דרים היי") והשחקנית ג'ון ג'י היון, אחת משחקנית הקולנוע הגדולות של קוריאה כיום.

קצת על העלילה -
מין ג'ון הגיע לכדור הארץ מכוכב אחר לפני 400 שנה ומאז הוא חי בסיאול. כשרק הגיע, הוא נחלץ לעזרתה של נערה צעירה, ובשל כך פספס את הנסיעה חזרה לכוכב שלו. מאז הוא תקוע בכדור הארץ ללא יכולת לשוב לביתו.

כיום, מין ג'ון הוא מרצה באוניברסיטה. הוא גבר צעיר למראה - שכן מעולם לא הזדקן - עם יכולות על טבעיות, שבהן הוא משתמש לעתים רחוקות. הוא לא כל כך מחבב בני אנוש ואין לו חברים, למעט אחד, שמלווה אותו כבר 50 שנה. יום אחד, מין ג'ון מגלה שבעוד 3 חודשים יוכל סוף סוף לחזור הביתה. הוא מחכה לכך בקוצר רוח, אבל אישה אחת עומדת לשנות הכול.

סונג יי היא שחקנית יפהפייה ומפורסמת, שעוברת לגור בדירה הצמודה לזו של מין ג'ון. היא כוכבת גדולה, בחורה יהירה ומעצבנת, ובקיצור - דיווה לכל דבר. מין ג'ון לא מייחס לה כל חשיבות בתחילה, עד שהוא מגלה שסונג יי היא הנערה שהציל ממוות לפני 12 שנה וכאילו לא די בכך - היא דומה שתי טיפות מים לנערה שבה התאהב לפני 400 שנה...

מין ג'ון מבין שהגורל כנראה הועיד לו את סונג יי כבר לפני יובלות, אבל הוא מעדיף להתרחק ממנה ולחזור לביתו בשלום. כשרוצח מסתורי מאיים על חייה של סונג יי, מין ג'ון אינו יכול לעמוד מהצד והוא מציל אותה שוב ושוב בעזרת כוחותיו המיוחדים. למרות הקשיים והמכשולים שעומדים בדרכם, השניים מתאהבים, אבל האם יצליחו לחיות יחד או שמא כוחות חזקים מהם יכניעו את אהבתם?

21 פרקים, דרום קוריאה, 2013-2014.

החל מ-25.2, חמישי ב-19:00, 2 פרקים ברצף. פרקי השבוע ברצף - שישי ב-16:40, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

8 בפברואר, 2016

אמנם חודש פברואר הוא החודש הקצר ביותר בשנה, אך רשימת חוגגי היומולדת החודש כוללת בתוכה לא מעט כוכבים, ולא סתם כוכבים...מדייגו אוליביירה עד ברן סאאת, וזאת רק ההתחלה, אז למי מגיע מזל טוב החודש?

תגידו מזל טוב ל...

1.2.75 - פאולו קבדו (איסידרו, "מלכת הלבבות", ויקטור, "יפה במנהטן") - יחגוג החודש 41.
3.2.84 - קים ג'ון (וו בין, "בחורים רעים") יחגוג החודש 32.
7.2.68 - דייגו אוליביירה ("אהבה מנצחת" "הירושה") יחגוג החודש 48.
7.2.72 - גבריאל בראגה נונס (לאו, "לב משוגע") יחגוג החודש 44.
9.2.64 - אלחנדרו אווילה (ויקטור, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 52.
9.2.59 - גיא אקר (דניאל, "אווה לונה") - יחגוג החודש 57.
10.2.89 - סקרלט גרובר (אנדראה, "מילה של כבוד") תחגוג החודש 27.
13.2.74 - אנה פטריסיה רוחו (ראיסה, "לב פראי") - תחגוג החודש 42.
13.2.87 - גבריאל קורונל (פרנק, "מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 29.
23.2.68 - גבריאל פוראס (אולגריו, "עלובי החיים") יחגוג החודש 48.
13.2.77 - וירנה פלורס (פאולה, "סנטה דיאבלה") - תחגוג החודש 39.
14.2.68 - קרלוס טורס טוריחה (חוליו, "השיבה הביתה") - יחגוג החודש 48.
15.2.81 - הונג סו היון (גיונג היאה, "הנסיך שלה") - תחגוג החודש 35.
18.2.48 - רוסה מריה ביאנקי (אורסולה, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 68.
21.2.74 - מרסדס מולטו (דניס, "יחסים מסוכנים") - תחגוג החודש 42.
22.2.82 - בוהרה גולסוי (גוניי, "קוזיי גוניי") - יחגוג החודש 3 22.2.79 - דבורה פלבלה (נינה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 37.
22.2.88 - חימנה נאברטה (מרינה/מגדלנה, "בלב הסערה") - תחגוג החודש 28.
24.2.83 - פריסילה פראלס (אליאנה, "יחסים מסוכנים") - תחגוג החודש 33.
24.2.73 - מרתה חוליה (מרינה, "שקרים") - תחגוג החודש 43.
26.2.79 - שאלים אורטיז (חוסה מנואל, "פשוט לאהוב") - יחגוג החודש 37.
26.2.84 - ברן סאאת (ביחטר, "אהבה אסורה", "פטמגול") - תחגוג החודש 32.

Feliz Cumpleaños!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הביקור מאיטה פרוטי ואדמארי לופז בישראל!

3 בפברואר, 2016

אולה אמיגוס!

אנחנו שמחים לספר לכם שהשחקנית היפיפייה, מאיטה פרוני, כוכבת "אהבה מנצחת" "גאטה" ו"רבדלה", נחתה בארץ הקודש יחד עם אמה. השתיים בילו יחד עם השחקנית אדאמרי לופז ("חתולה פראית") ובעלה בת"א וברחובות יפו העתיקה.

השחקניות היפיפיות הוזמנו מטעם "America's Voices" - ארגון המעודד טיולים של סלבריטאים מכל העולם, בארץ ישראל.

מאיטה פירסמה בחשבון האינסגרם שלה תמונות שלה עם אמה, על רקע נופי תל אביב היפה וברחוב מרכזי ביפו. היא כתבה על התפעלותה מהעיר מהמיוחדת -
La ciudad q nunca para !!! A la entrada del cityhall de TelAviv ... Compartiendo con mi madre esta aventura" -"העיר שלא עוצרת! בכניסה לעיר תל אביב, חולקת עם אמי את החוויה."

קצת על מאיטה פרוני למי שלא מכיר - היא שחקנית וזמרת מקסיקנית. ידועה בתור חברה בלהקת RBD, בילדותה הופיעה בתכניות טלוויזיה ובפרסומות של ערוץ דיסני. בשנת 2000 החלה ללמוד משחק ושיחקה בהצגות תיאטרון כגון: "המאוהבים" ו"הדברים הפשוטים". תפקידה המרכזי היה בסדרה "רבלדה" Rebelde, במקביל התחילה גם את קריירת השירה שלה. לאחר מכן מאיטה השתתפה לצד השחקן וויליאם לוי ב"אהבה מנצחת" וב-2013 כיכבה ב"גאטה" בתפקיד ראשי. לא מזמן מאיטה זכתה גם כן לתפקיד הראשי בסדרה: "Antes Muerta Que Lichita". בקיצור, אין מה להגיד! כבוד לארח אותה בארץ!

גם השחקנית אדאמרי לופז טיילה יחד עם בעלה בירושלים וכתבה בצירוף תמונה לצד פסל, כמה הם נהנים לטייל באזורים הקדושים של ישראל.

השחקנית הפורטוריקנית היפה עברה תקופה לא פשוטה בשנים האחרונות, כשנאלצה להתמודד עם מחלת סרטן השד וגם עם פטירת אביה לפני שנה, אך כמו הטלנובלות הטובות, הסוף טוב, וכיום היא נקייה מסרטן ואפילו חובקת ילדה חדשה בשם אלאיה.

אנחנו יכולים לגלות לכם שניסינו לקיים מפגש מעריצים בעזרת הארגון שיזם את הגעתן לארץ, אך לצערנו זה לא התאפשר מפאת לוח זמנים צפוף של הכוכבות. אנחנו מקווים שלהבא זה יקרה.
למרות הכל, אנחנו כל כך שמחים שכוכבים ובמיוחד כוכבי טלנובלות מגיעים לארצנו הקטנטונת ומראים למעריצים בכל העולם איזו ארץ יפה יש לנו.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully