בלוג ויוה - ינואר

  • בלוג
ויוה

וויליאם לוי חוזר בסערה לערוץ ויוה!

21 בינואר, 2016

אהלן חברים!

מזג האוויר הסוער, שהתרחש בימים האחרונים ברחבי הארץ הגיע גם אלינו לערוץ לויוה, עם החדשות על הטלנובלה המקסיקנית המצליחה שחוזרת אלינו לאחר אינספור בקשות שלכם, בפורומים ובמיילים. "בלב הסערה" (La Tempestad), היא הסדרה שתחליף את "לא מאמינה לגברים" ותשודר בערוץ ויוה, החל מ- 17.2, בימי א'- ה' בשעה: 20:00. למי שלא יודע, בסדרה מככב אחד השחקנים הנערצים ביותר בז'אנר, הלא הוא וויליאם לוי, לצד השחקנית ומיס יוניברס לשנת 2010, חימנה נאברטה. הטלנובלה הופקה על ידי חברת Televisa וזכתה להצלחה רבה במדינות רבות בעולם.

הטלנובלה מביאה את סיפורם של מרינה ודמיאן. מרינה היא אישה צעירה שמנהלת מלון בעיר. הקריירה הניהולית שלה חווה משבר קשה, כאשר מודיעים לה כי אמה סובלת ממחלה שלא תאפשר לה לתפקד לבד. באותו זמן, באחת העיירות הסמוכות גר דמיאן, קפטן צעיר שבבעלותו סירת דייג ששמה "הסערה". דמיאן אחראי על אספקת סחורה ל"נפטון" - מפעל למזון משומר. מרסדס, אישה מסתורית ואלגנטית, והבעלים של מפעל "נפטון", מגיעה לעיר ומחפשת בדחיפות מישהו שיעזור לה להציל את המפעל מפשיטת רגל. היא מציעה למרינה את ההזדמנות לשקם את חייה המקצועיים על ידי לקיחת האחריות על הניהול הפיננסי של המפעל. למרות שהיא היתה קצת סקפטית בהתחלה, מרינה מסכימה לעבור לעיירה, במיוחד לאחר שאומרים לה כי זה עדיף לאמה מכיוון שבעיר מצבה הבריאותי ימשיך להתדרדר.

הרנן, גבר צעיר ועשיר מחזר אחרי מרינה באובססיביות ולמרות שהיא לא סומכת עליו היא נענית לחיזוריו לבסוף ויוצאת איתו רק בכדי לעורר את קנאתו של דמיאן. הרנן הוא גבר מפוקפק שעובד עם המאפיה ויש לו כמה בעיות עם סירות דייג, במיוחד עם הסירה של דמיאן, "הסערה", שמקשה על ניהול העסק שלו.
דמיאן ומרינה נאלצים לעשות הפסקת אש ביחסים הסוערים ביניהם, על מנת להגן על עצמם מפני האויבים המשותפים שלהם. המאבק הזה גורם להם להבין שהם התאהבו והם מתחילים ברומן. אך דמיאן ומרינה נמצאים במסלולים שונים בחייהם וכדי להיות ביחד הם יצטרכו לגבור על המכשולים שהגורל הציב בפניהם. האם אהבתם תהיה חזקה כסערה והם יצליחו לעשות זאת?

"בלב הסערה" 122 פרקים, מקסיקו 2013

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

לכתבה המלאה

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הדרמה הטורקית המצליחה מגיעה לויוה פלוס!

14 בינואר, 2016

אהלן חברים!

אנחנו רוצים להציג בפניכם את הסדרה הטורקית החדשה שהולכת לכבוש את לבכם! "מחכים לשמש"- Gunesi Beklerken היא הסדרה החדשה שתחליף את "הנערה שאהבתי", ותשודר בערוץ ויוה פלוס החל מ-8.2.16, מדי ראשון-רביעי בשעה 20:05. "מחכים לשמש" זכתה להצלחה גדולה כששודרה בטורקיה וכוכביה הפכו לאלילי נוער, במיוחד השחקן קרם בורסין, המגלם את דמותו של קרם בסדרה.

קצת על העלילה - זיינפ היא נערה צעירה ויפה, שגדלה עם דמט אמה בעיירה קטנה. היא מעולם לא הכירה את אביה, שלפי אמה, היה ימאי שעקבותיו נעלמו בים. קשיים כלכליים מאלצים את השתיים לעזוב את ביתן ולעבור לאיסטנבול כדי להתחיל מחדש. הן נעזרות בז'אלה, חברתה הטובה של דמט ומנהלת בית הספר הפרטי, היוקרתי ביותר בעיר. ז'אלה מקבלת את זיינפ לבית הספר ואף עוזרת לדמט למצוא עבודה.

זיינפ מתקשה להסתגל לחיים בעיר הגדולה וכבר ביום הראשון שלה בבית הספר, היא מתעמתת עם הבריון השולט, קרם. קרם הוא בנם היחיד של בעלי בית הספר, בחור חתיך, מפונק ועשיר, ששולט בבית הספר כאילו היה ממלכתו הפרטית. הוא מתעמר בכל מי שמרגיז אותו, וכשזיינפ עוזרת לאחד מקורבנותיו, קרם שם אותה על הכוונת. אבל זיינפ אינה מפחדת ממנו והיא אינה מוכנה להיכנע למעשי הבריונות שלו. מרדנותה ותעוזתה של זיינפ מעוררים את כעסו של קרם, שאיש לא ערער על מעמדו בעבר.

זיינפ היא אצנית מוכשרת וכשרונה מושך את תשומת לבו של ג'יהאן, המורה לספורט. ג'יהאן מחליט לאמן את זיינפ ומשקיע בה זמן, והדבר מעורר את קנאתה של מליס בתו. מליס, שמאוהבת בסתר בקרם, מחליטה לעזור לו "לחנך מחדש" את זיינפ. קנאתה של מליס בזיינפ תגבר כשהיא תגלה שאביה הוא למעשה גם אביה הביולוגי של זיינפ, ושקרם מתחיל להתאהב בבחורה האמיצה, שאותה נשבע להכניע...

108 פרקים, טורקיה, 2013-2014

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה – פוסט מאת יבגני ילין

11 בינואר, 2016

היי חברים!

אנחנו שמחים להביא לכם פוסט חדש מאת הגולש יבגני ילין, הפוסט אמנם ארוך, אך בהחלט שווה קריאה. אז קבלו באהבה את הניתוח המעניין של יבגני שנכתב ככתבו וכלשונו:

הרבה פעמים בטלנובלות מענישים הורים במות הילדים וגורמים להורים לחזור בתשובה בדרך כזאת, ולפעמים הילדים משלמים מחיר גבוהה למרות שההורים מנוולים גדולים יותר.

הדוגמא המובהקת היא "אזמרלדה" שבה גרסיאלה שודכה על ידי אימה לבן דודה חוסה ארמנדו שלמעשה התגלה כלא בן דודה בגלל החלפת הילדים אבל מה שעניין את אימה זה הכסף של גיסה בכל מחיר ולכן גרסיאלה בהתחלה הייתה עוינת כלפי אזמרלדה אהובתו האמיתית של חוסה ארמנדו שהיא גם התגלתה כבת דודתה האמיתית. גרסיאלה עצמה התאהבה בפועל וכמובן שאימה לא יכלה לקבל קשר כזה. אימה סחטה אותה עם חובות המשפחה ולבסוף היא התחתנה עם עשיר שנהרג בתאונה בהמשך. גם אהובה מצא מחזרת אווארורה שהיה איתה ואז הפכו אותה למגעילה כדי להשחיר אותה ולהצדיק את משפחת הפועל שלא קיבלה אותה והיא הצליחה לגרום לאהובה לשכב איתה ולבגוד באהובתו והמציאה הריון כדי לכבול אותו. בסוף הכול התמוטט והיא מתה מדיכאון ואחרי מותה אימה המכשפה שתמיד הייתה מגעילה כלפי אהובה וכלפי אזמרלדה ותמיד הייתה רעה התחננה על הברכיים בפני הפועל שיהיה עם ביתה ברגעיה האחרונים ואחרי מות ביתה האימה המכשפה הפכה פתאום לדודה התומכת של חוסה ארמנדו ואזרמלדה והייתה מלאך, בעוד ביתה שהיה לה לב כל הסדרה מתה ללא סיבה הגיונית.

דוגמא נוספת היא "שיכורה מאהבה", שם הרשע אהרון באמת היה רשע מגעיל שרצה להקים עסק עצמאי ממשפחתו ולשם ממנו מכר טקילה מזוייפת, הוא היה נוכל, אבל בן דודו פטריסיו שהיה אחראי על חברת הספנות לא רצה לשתף איתו פעולה אבל אימו גררה גם את אחיינה לעסק שעליו הוא שילם בכלא. גביוטה הראשית הייתה קוצרת בחווה ועובדת זמנית וכדי להתקדם לאחר שרימו אותה עם דוגמנות ושלחו לבית בושת שהיא ברחה ממנה, היא באה לעבוד בחברה של המשפחה של אהובה שהיא הופרדה ממנו כי כשהיא רומתה הוא האמין שהיא הלכה לעבוד בזנות והתחתן עם אחרת, אבל היא ניצלה את הדרכון המזויף שקיבלה מהסרסורים כדי לזייף קורות חיים ולהתקבל בחברת הטקילה של משפחת אהובה ושם היא הוכיחה את עצמה. אבל כשהתגלה שהיא קוצרת פשוטה והרומן שניהלה עם אהובה הנשוי בחברה היא פוטרה בבושת פנים והמציאו לאהובה שקרים עליה ולה שקרים עליו, אז אימו ואישתו של הרשע הפיצו שקרים בכל התעשייה שהיא גנבה מהם כסף ובכך הבטיחו שלא יקבלו אותה לעבודה. אחר כך כשהאמת יצאה לאור וגביוטה התקדמה באיגוד הטקילה לתפקיד בכיר, אימו של הרשע ניסתה להסית את נשות העמיתים שלה נגדה כאילו היא האחרונה שבזונות שתגנוב להם את בעליהם. בסוף הרשע פתח עסק עצמאי של משקאות מהולים שהגזימו עם החומר והמשקאות גרמו למותם של מאות אנשים באי שיש בו עונש מוות והוא הוצא להורג בזריקת רעל. ואז פתאום אותו אם מכשפה שאמנם פשעה פחות מבנה פתאום הייתה עם המשפחה של הראשיים שלהם הזיקה ומאושרת עם ביתה ועם בעלה שהיא מזועזע מהפשעים של בנו שהיא חיפתה עליהם, אבל פתאום בנה שילם את המחיר בצדק הפעם, אבל השינוי שלה לא היה אמין.

דוגמא נוספת היא "כוחו של גורל", שבה מריפס פיתתה את איוון ונכנסה ממנו להריון, אבל הוא היה מבחינתה צעצוע מיני והיא רצתה לעשות הפלה כמו אימה, ואיוון איים שיחשוף את מריפס ברבים ואימה של מריפס לוקרסיה שלחה בריונים להרביץ לאיוון ואחיו הבכור של חברו הטוב של איוון דקר את אחד הבריונים ולוקרסיה בתיאום עם מנהל העבודה שלו מנעו מהנדקר טיפול רפואי והוא מת. איוון פחד שיואשם בדקירה ובעצת הדוקר האמיתי ברח לארה"ב. שם הוא הכיר את אנטוני שאימץ אותו והפך אותו לעשיר, כשהוא חזר לברר מה קרה מריפס ניסתה לחזר אחרי איוון העשיר בעוד הוא דווקא התאהב באחותה הצעירה לוסיה. מריפס הייתה שיכורה כרונית ותוך כדי נסיעה דרסה זקנה בתאונת פגע וברח והמשפחה עזרה לה להסתיר את הפשע וכולם כולל הראשיים שתקו על זה וגם איוון ולוסיה שמרו את זה ורצו להיעזר בזה במאבק על בנם של איוון ומריפס. אז מריפס שכל הסדרה הייתה פרחה ולא אהבה את בנה, פתאום לקראת הסוף רצתה להשתנות ולהחזיר לה את משפחתה ובעיקר את בנה, אבל גם אז היא לא לקחה אחראיות והמציאה לעצמה שאחותה מסיתה את בנה נגדה. לוקרסיה מצידה חלתה באי ספקת כליות והייתה זקוקה להשתלת כלייה ומריפס כדי להרשים את משפחתה הסכימה לתרום ובאופן מפתיע הנתרמת יצאה וההשתלה הצליחה, אבל התורמת מתה ומריפס מתה ובכך נענשה על מעשיה בעוד אם זה בגלל תאונת פגע וברח שגרמה למוות, אז גם ללוקרסיה יש דם על הידיים של הבריון שנדקר ועצם הרעיון של לתקוף את איוון, אבל היא הייתה מאושרת עם משפחתה כולל איוון שאותו רדפה קודם ומריפס מתה ובכך נענשה.

גם בכוחו של גורל גם לוקרסיה וגם האח הדוקר שגרם לאיוון לברוח ולקחת על עצמו את האשמה בטענה שאחיו הקטן שהוא חברו הטוב הוא הדוקר אז גם אותו אח נכלולי וגם לוקרסיה קיבלו הזדמנות שנייה והיו חיים מאושרים ורק את מריפס הענישו בחומרה גם כשניסתה להתחרט.

ומכאן ל"גאטה", ששם לא מדובר בהורים אלא בסבתא. שריטה הייתה מכשפה שפינקה את נכדתה בעוד את הילדים שהיא גידלה איתה היא הכריחה לקבץ נדבות בשבילה ונתנה להם פירורים ופינקה את עצמה ואת נכדתה. נכדתה כשגדלה הצטרפה לכנופיית פושעים שהיא הייתה מאוהבת באחד מהם ובסוף נכנסה להריון ממנו, אבל לא רצתה את בנה ומכרה את בנה. באופן מפתיע הפושע שאיתו יצאה חזר בתשובה ולמד והשתנה לטובה ואימץ בחשאי את בנו. ריטה מצידה זכתה בלוטו והפכה לעשירה וגם גאטה ואביה התייחסו אליה יפה וגם מצאה אהבה והכול היה טוב מבחינתה וגם מבחינת הכנופיה שחוץ המנהיג שלהם שנהרג בטעות ואחד שהחליט להמשיך בדרך הפשע, הפכו לאנשים טובים ויצאו מהפשע ורק אינס הפכה לקבצנית מוזנחת. היא גילתה על בנה ובדיוק בנה היה זקוק להשתלת מוח עצם והיא תרמה לו ושוב הילד ניצל והאם התורמת מתה. ריטה בסוף הייתה מאושרת עם בעלה וחיה באושר ובעושר חוץ משאיבדה את בנה הנבל ונכדתה ולאינס שגנבה ומכרה את בנה לא זכתה להזדמנות שנייה. וגם בשני המקרים האחרונים תוצאה מפתיע שהאדם החולה שזקוק לתרומה ניצל ובריא והבריא התורם מת, העיקר לא להיפטר מהרעה שמנסה לחזור בתשובה ולא לתת לה הזדמנות שנייה שבגאטה כולם חוץ ממנה קיבלו את ההזדמנות השנייה ורק אחד חוץ ממנה לא ניצל אותה והמשיך לפשוע ובסוף נעצר וגם סבתה.

אבל הדוגמא הבולטת ביותר היא "שקרים" שבה אמנם פינה האיומה הייתה רוצחת סדרתית שרצחה הרבה אנשים. היא הרתה את רוברטה והאישה החוקית של המאהב שלה רחינה ילדה באותו זמן את ביתה והיא חטפה את הבת החוקית שהיא קראה לה רנטה ורשמה אותה כביתה. היא שנאה את הבת החטופה ותמיד דאגה לטפח יחסי שנאה בין האחיות למחצה שחושבות שהן אחיות משני הורים. היא לא אהבה את הקשר של רוברטה עם רפאל וכתבה מכתב מזוייף בשם ביתה שהוא אפילו לא קרה, אבל היא הקליטה שיחה של רוברטה כשהיא אמרה לחברתה שהיא לא כנה עם רפאל ומשקרת לו שכאילו גם אביה המאמץ לא יקבל אותו ועליהם לברוח ובכך הלשינה על ביתה וכשרפאל רצה לחשוף הכול היא הרגה אותו. באותה צורה אחרי שחרונימו אחיו של רפאל קרה את המכתב של פינה וחיפש את האישה שנטשה את אחיו שהוא חשב שהוא התאבד בגלל זה, פינה שיקרה לו שרנטה הייתה עם אחיו ושיחקה ברגשותיו. בדרך להשיג את הירושה של רנטה היא רצחה אנשים רבים. רוברטה מצידה ספגה את החינוך והגנים של אימה וקינאה באחותה ותמיד חשבה שאצל אחותה הכול דבש ולכן הסכימה לזייף בדיקת ד.נ.א כדי להציג את עצמה כבת של רחינה, כי פינה רצחה את אבי ביתה אחרי כשהוא עמד לשנות את הצוואה ולחלק את הירושה בין בנותיו, אבל הוא נרצח על ידה וכך רנטה נשארה היורשת היחידה וחיה חודשים כבת של רחינה וגזלה את מקומה של רנטה. בסוף אחרי שיחה קודם עם רחינה ורנטה שגילו את האמת ואחר כך עם אביה המאמץ גונסלו היא התחרטה על מעשיה ובסוף הגנה על רנטה בגופה כשאימה ניסתה לרצוח אותה ומתה מידי אימה. וכך גם כאן העונש של פינה היה לאבד לרצוח את הבת שלה. אבל אני לא מקבל את זה, כי אני לא מאמין באהבה של פינה לביתה הביולוגית של התרחשות העלילה העיקרית בסדרה היא היא הרסה את החיים לשתי הבנות באותה מידה. ובעיקר כשהתגלה שרפאל נרצח ולא התאבד וחרונימו חשד ברוברטה בתור בת זוגו, פינה נתנה לביתה האהובה לכאורה לבלות לילה בתא המעצר על פשע שלה. וגם פינה התאמצה לחתן את רוברטה עם אחיה החורג ולכן כשהיו לה סיבוכים עם ההריון מרפאל שנוצל כדי לכבול את מתיאס אחיה החורג, פינה התאמצה להסתיר את זה ומנעה מרוברטה טיפול רפואי לילה שלם שבו היא נאנקה מכאבים ואחר כך כשקיבלה טיפול רפואי איבדה את היכולת להרות. לכן אני לא קונה את זה שהעונש שלה הוא שרצחה את ביתה, כי אני לא מאמין באהבתה כלפיה, והשיא שהיא השתגעה אחרי זה ובזכות זה במקום להיות כלואה בכלא, היא מקבלת טיפול כמסכנה בבית משוגעים, אם כי עדיין עונש בניגוד למקרים הקודמים בהם האם או הסבתא חיה באושר ובשלום עם כולם. לפחות התסריטאי בטח שם לב לזה והביא את הרוח של רוברטה לייסר את פינה ולמרוח לה מלח על הפצעים וגם בבגדים לבנים, כך עבר מסר של פיצוי חלקי שיש חיים אחרי המוות ורוברטה הגיע לגן עדן ופינה אמנם לא סובלת מהשגרה בכלא ומיחס הסוהרות והאסירות, אבל יש לפחות את הרוח של ביתה ההרוגה להביע את שנאתה כלפיה ולמרר לה בכך את החיים.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

7 בינואר, 2016

אהלן חברים!
הנה התחלנו שנה אזרחית חדשה וזה בדיוק הזמן לפתוח את הבלוג החודשי עם ברכות לכוכבים האהובים עלינו שחוגגים החודש את יום ההולדת. שלוש משחקניות הסדרה הטורקית המוצלחת "קוזיי גוניי" חגגו ממש ביום הראשון של השנה החדשה את יום הולדתן, גם לצוות השחקנים של "לאהוב את לולה" יש מקום נכבד ברשימה. חוץ מהם, ישנם עוד כמה וכמה כוכבים שיחגגו החודש, קבלו את הרשימה המלאה:

תגידו מזל טוב ל...

1.1.92 - האזר ארגוצ'לו (סימאי, "קוזיי גוניי") - תחגוג החודש 24
1.1.90 - אויקו קארייל (ג'מרה, "קוזיי גוניי") - תחגוג החודש 26
1.1.65 - סמרה דינצ'ר (האנדן, "קוזיי גוניי") - תחגוג החודש 51
1.1.58 - רוברטו הויקוצ'יאה (פפה, "לאהוב את לולה") יחגוג החודש 58
5.1.40 - אנריקה רוצ'ה (אניבל, "אהבות אמיתיות") יחגוג החודש 76
5.1.87 - פביולה גאז'רדו (איסלה, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 29
5.1.79 - בלנקה סוטו (קמילה, "הקמע") - תחגוג החודש 37
7.1.61 - מרקו טרביניו (איגנסיו, "עלובי החיים") יחגוג החודש 55
8.1.83 - פליפה קולמבו (מנואל, "המורדים") - יחגוג החודש 33
10.1.53 - בלנקה גרה (אלפונסינה, "תהום של תשוקה") - תחגוג החודש 63
10.1.82 - אנה לאייבסקה (דבורה, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 34
12.1.79 - יי בו יונג (היאה סונג, "קולו של הלב") - תחגוג החודש 37
13.1.87 - יי סונג גי (ג'י יונג / דה גו, "טירונים") - יחגוג החודש 29
15.1.25 - איגנסיו לופז טארסו (רמירו, "לב פראי") - יחגוג החודש 91
15.1.66 - וירחיניה אינוסנטי ("גברים עם כבוד", "חיים גנובים", "אלופים", "אנטונלה") - תחגוג החודש 50
15.1.44 - קרלוס ברבוסה רומירו ("אל קלון") - יחגוג החודש 72
18.1.69 - דייגו סולדאנו (פבלו, "לאהוב את לולה") יחגוג החודש 47
19.1.66 - חואן סולר (חרונימו, "שקרים") - יחגוג החודש 50
21.1.72 - קתרין סיאצ'וקה (מרסיה, "עמק התשוקות") - תחגוג החודש 44
22.1.82 - סדף אבג'י (בהאר, "אזל") - תחגוג החודש 34
28.1.82 - סינתי אולווריה (סופיה, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 34
28.1.78 - ונסה ויילה (אלנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 38
28.1.85 - סינתיה אולווריה ("לאהוב את לולה", "מישהו צופה בך") - תחגוג החודש 31
28.1.65 - מרסלו אנתוני ("מעבר לים", "בליסימה", "נשים מאוהבות", "טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 51
30.1.90 - אאיסה גונסלס (ניקול, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 26
30.1.85 - חימנה דוקה (אינס, "סנטה דיאבלה") - תחגוג החודש 31
30.1.83 – ג'רלדין בסן (בלינדה, "עמק התשוקות") - תחגוג החודש 33
31.1.82 - מרתה נייטו (נטליה, "לוסיה מחפשת אהבה") תחגוג החודש 34

!Feliz Cumpleaños

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully