בלוג ויוה דצמבר: אספרנסה מגיעה לאתר ויוה

  • בלוג
ויוה

שנתאהב כל יום מחדש בשנה האזרחית החדשה - 2016!

31 בדצמבר, 2015

איזו שנה הייתה לנו...איך אפשר לסכם אותה במילים? התרגשנו, בכינו, צחקנו, ויותר מכל - התאהבנו! בנוסף למדנו עוד כמה מילים בטורקית ובקוריאנית וזה רק על קצה המזלג ממה שאנחנו מכינים לכם ב-2016.

אפשר עכשיו להגיד בבטחה שעברה עלינו שנה עמוסה וגדושה בטלנובלות מדהימות, ואנחנו מצידנו, עושים כמיטב יכולתנו שהשנה הבאה תהיה לא פחות מדהימה מזו, ואולי אפילו יותר... תמשיכו לכתוב לנו ולהמליץ על הסדרות שהייתם רוצים לראות בויוה ובויוה פלוס, אנחנו מבטיחים לעשות את כל המאמצים כדי שתראו על המסך את מה שאתם הכי אוהבים.

אנחנו מאחלים לכולנו שנה מוצלחת, כייפית ומרתקת במיוחד!
אוהבים אתכם מאוד!

שלכם, צוות ויוה.

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

לכתבה המלאה

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תתכוננו "לגלות מחדש"...

29 בדצמבר, 2015

אהלן חברים!

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על "הזמן שאהבתי אותך"- הקוריאנית הרומנטית שתתחיל אוטוטו בערוץ ויוה פלוס. היום אנחנו שמחים לספר לכם על מי שתחליף את סדרת הדרמה -"אישה במסכה". תכירו את הדרמה הקוריאנית המצליחה - "לגלות מחדש" - (Discovery of Love), שתגיע לערוץ ויוה פלוס ב- 14.1.16. מדובר בסדרה רומנטית ומרגשת, שזכתה באין ספור פרסים בשנת 2014, ביניהם פרסי השחקנים הטובים ביותר לכוכבי הסדרה, אריק מון וג'ונג יו מי. כמו כן הסדרה זכתה לנתוני הרייטינג גבוהים במיוחד.

העלילה מספרת על יו רום, אישה צעירה שיש לה הכול - היא מעצבת רהיטים מצליחה, היא חיה עם שני חבריה הטובים בבית יפה ויוצאת מזה שנתיים עם רופא מקסים בשם הא ג'ין, שעתיד להציע לה נישואים. הכול מושלם וזורם על מי מנוחות עד שיו רום פוגשת במקרה את טה הא, החבר שלה לשעבר.

טה הא הוא גבר נאה ומרשים, והיו"ר של חברת עיצוב פנים מצליחה. הוא מציע ליו רום לשתף פעולה בפרויקט יוקרתי, והיא מחליטה להסכים להצעה על אף משקעי העבר. השניים חוזרים לבלות זמן משותף יחד והקרבה המחודשת מציפה בשניהם רגשות ומועקות ישנים. טה הא מבין די מהר שמעולם לא הפסיק לאהוב את יו רום והוא מנסה לגלות מדוע הקשר ביניהם לא צלח בסיבוב הקודם. הוא גם מבהיר ליו רום שהוא מעוניין בה ומחזר אחריה במרץ. יו רום, שנאמנה לזוגיות הנוכחית שלה, מתבלבלת משובו של טה הא לחייה ונאלצת לבחון מחדש את רגשותיה כדי לגלות מה היא באמת רוצה מאהבה. האם יו רום וטה הא ימצאו את דרכם חזרה זה לזה?

16 פרקים, דרום קוריאה, 2014

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אספרנסה מגיעה לאתר ויוה!

27 בדצמבר, 2015

היי חברים!

הנה התחיל עוד שבוע, ולא סתם אחד, השבוע האחרון לשנת 2015. אז לפני שנתחיל לסכם באופן חגיגי את השנה שהייתה לנו, אנחנו שמחים לספר לכם שהטלנובלה המצליחה "אספרנסה מיה" תגיע לאתר ויוה עם פרקים מלאים לצפייה ישירה! כן, כן.. זה קורה! אחרי אינספור בקשות בפייסבוק ובמיילים, הצלחנו להביא אותה אלינו לאתר!

לצד אספרנסה, יעלו לאתר הסדרות הבאות : "היורשים" ו"יופי מסוכן" - הטורקית המצליחה שזכתה לרייטינג גבוה במיוחד.
*מועד עליית הסדרה "בלב הסערה" יפורסם בהמשך.


כמו כן, זו קריאה אחרונה למי שלא הספיק לצפות ב"אהבה אסורה" ו"לאהוב את לולה". (שלא תגידו שלא אמרנו..)

מוזמנים להתעדכן במועדי עלייה וירידה של סדרות בלינק המצורף למטה

אז שיהיה שבוע טוב כולם!
נתראה ממש עוד מעט...:)

שלכם,
צוות ויוה.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אם רוצים - אין זו אגדה"

21 בדצמבר, 2015

היי חברים!

לאחרונה השם מריאנו מרטינז מופיע די הרבה במחוזותינו ובכל חדשות הטלנובלות בעולם. אי אפשר להתעלם מכישרון המשחק שלו, ומהרשימה המרשימה יש להגיד, של הסדרות בכיכובו. (בנינו, גם הרומן עם לאלי אספוסיטו הלוהטת מוסיף לא מעט אבק כוכבים מעליו). אנחנו מתאהבים בו מדי ערב בטלנובלה המצליחה - "אספרנסה מיה", ובקרוב נפגוש אותו בטלנובלה הקלאסית "דרך לאהבה" שם יגלם את ויטו. אז מי זה בעצם מריאנו מרטינז? יש מישהי שפגשה אותו במציאות והייתה חייבת לספר לנו! את האמת? אנחנו ממש מתרגשים להציג לכם את הסיפור המרגש והמפתיע של הגולשת בר, שתחשוף בפניכם את כל החוויה במלואה, ככתבה וכלשונה - אז קבלו אותה:

אולה ציקס!

קוראים לי בר ואחרי שסיפרתי את סיפור הפגישה שלי עם מריאנו מרטינז (ההורס!) אינספור פעמים לחברותי, עד שכבר נמאס להן לשמוע! החלטתי לשתף אותו איתכן קוראי הבלוג של ויוה, הרי מי יבין אותי יותר מכם?:)
ונתחיל...
סיפור ההתאהבות שלי במריאנו התחיל אי שם בטלנובלה ""Son Amores לפני למעלה מעשור, זה המשיך עם "Alma Pirata", "Son De Fierro" ושלוש שידורים של Valientes"" (פעם אחת באינטרנט ופעמיים בויוה. נו מה לעשות מכורה!)

בינואר לפני שנה הגשמתי חלום וטסתי לטיול של חודשיים וחצי לברזיל, אורוגוואי וארגנטינה אהובתי. תמיד ידעתי שכשאטוס לארגנטינה אעשה הכל לפגוש את האנשים שגדלתי עליהם ובזכותם אני ודור שלם מדבר ספרדית! ובמיוחד את מריאנו מרטינז השחקן האהוב עלי.
כשבוע לפני שהגעתי לבואנוס איירס התחלתי בעבודת תחקיר על מריאנו, בדיוק באותו השבוע יצאו תמונות הסטילס שלו יחד עם לאלי (המדהימה!) שבישרו על "Esperanza Mia" והרגשתי שזה סימן! מפה לשם הגעתי לבואנוס איירס ומאותו הרגע לא פסחתי על אדם בשאלה היכן pol-ka שם מצלמים את Esperanza Mia?
נהגי מוניות, האנשים בהוסטל, בקניון, במספרה, במסיבה בכל מקום אפשרי הסתכלו עלי במבט של את חיה בסרט שתפגשי אותו והיו גם כאלה שדאגו להגיד לי את זה... אך לא התייאשתי ומזל שכך!

יום שישי הגיע וקרוב להוסטל שלנו בשכונת פלרמו הייתה מכולת כשרה ובעל המכולת יהודי מקסים החליט לעזור לי! לאחר שחיפש באינטרנט אמר שמצא משהו אך הוא לא בטוח. מבלי להיות בטוחה בכתובת הודעתי לחברותי שביום שלישי בשעה שבע בבוקר נוסעים לכתובת הזאת! יום שלישי הגיע, שמתי שעון לשש, מההתרגשות קמתי בחמש!
מלווה בחברה (שבכלל לא מכירה את מריאנו) הגענו למקום. שלט ענק של pol-ka בישר שיש סיכוי שהגענו למקום הנכון!

מולנו שער ענק אך סגור, הבנו שהאולפנים עוד לא נפתחו ופנינו לשומר שהיה במקום.
עם קצת חוצפה ישראלית הצלחנו להוציא ממנו מידע שאכן זהו המקום שבו מצלמים אבל רוב הזמן השחקנים בצילומי חוץ והוא בכלל לא יודע אם יגיעו היום ושבכל מקרה השער נפתח רק ב-9:00.
השעה הייתה 7:20, חברה שלי רצתה קפה, אני רציתי WIFI לבדוק אם אחד השחקנים החליט לתת לי סימן חיים בטוויטר או באינסטוש. החלטנו ללכת לקפה ברחוב שליד. התחברתי לWIFI-. צעקה של אושר. מי אם לא מריאנו מעלה תמונה לאינסטוש עם כוס קפה ביד והכיתוב "buenos dias!!! Esperanza mia ahi voy" כמה אושר במשפט אחד! אחרי היום הזה קעקעתי את המשפט על היד (לא באמת).

אנחנו יוצאות מהר מהמסעדה, אני חופרת לחברה שלי כל הדרך על מריאנו ואני בהתרגשות שיא.
אנחנו מגיעות ועומדות שוב מול השער הענק שעדיין סגור. מאחורי השער עומד עם הגב אלינו בחור בחליפה שמעשן. התספורת שלו מוכרת לי, ברור שהיא מוכרת לי! מריאנו הוריד את התלתלים בשביל התפקיד הזה ותאמינו לי שבחנתי את התספורת החדשה טוב טוב בתמונות. אוקיי זה מריאנו. חברה שלי חושבת שמריאנו הוא שומר חתיך ורוצה להגיד לי לשאול אותו. אני חושבת איך לקרוא לו בלי להתעלף.
אני קוראת פעמיים מריאנו, בפעם השנייה הוא שומע ומסתובב אלי עם העניים והחיוך המושלם שלו מופתע ולא מבין מי זאת שנופלת עליו על הבוקר.
מפה אני רק זוכרת שסיפרתי לו שאני מישראל ולא מאמינה שאני פוגשת אותו! שאני עוקבת אחריו עוד מימיי האהבות שלנו ושהוא מדהים! וההורס שואל אותי איך אני יודעת ספרדית ואני עונה לו שבזכותו וההורס נבוך אבל החיוך לא יורד לו ובטח שלא לי וכל הזמן הזה יש בנינו שער ענק שמפריד וההורס מצחיק את עצמו ואותי ואומר שזה כאילו אנחנו בכלא או בווידוי ואני מעולפת...
ואז הוא מנסה לפתוח את השער כדי שנצטלם אבל הוא לא מצליח ואנחנו מצטלמים עם השער בנינו והוא אומר לי שאחכה לו ושנצטלם שהוא יסיים את הצילומים וכמובן שאני מחכה!

אני משחררת את חברה שלי לדרכה ומתחברת עם מעריצה ארגנטינאית שהייתה במקום. בינתיים מגיעים עוד ועוד מעריצים ואנחנו יושבים ביחד כולם, הם שואלים ומתעניינים בי ואני מספרת להם על הפגישה עם מריאנו ושאני חייבת תמונה! והם מרגיעים אותי ואומרים לי לא לדאוג, שהוא יצטלם איתי!
כבר צהריים ולאלי יוצאת אבל היא חייבת לנסוע לצילומי חוץ אז היא מחייכת אלינו ועושה שלום ולצערי לא הספקתי להצטלם איתה...
אבל היי אני פה בכלל בשביל מריאנו!
השעה 18:00 בערב, כל אנשי ההפקה כבר יודעים שאני מישראל ומחכה למריאנו, השחקנים האחרים יוצאים בזה אחר זה והולכים לביתם וכך גם אנשי הניקיון וההפקה ורק מריאנו לא יוצא.
המעריצים כבר חסרי סבלנות ואז מישהו מעלה את הרעיון שאולי הוא יצא מהיציאה האחורית ואני חושבת שאין מצב! ואנחנו מחליטים לחכות עוד חצי שעה ודיי.
וזהו כבר 18:30, השומרים סוגרים את השערים ואני חצי שמחה וחצי מאוכזבת מדברת עם המעריצים האחרים והם מאוכזבים בשבילי יותר בשבילם. ואזזזזזז בלי הודעה מוקדמת הוא יוצא!
עכשיו אני חייבת לעצור לרגע ולשתף אתכן במשהו שהפתיע אותי מאוד,
בשלב הזה של היום נשארנו בערך עשרים מעריצים, היו שם בנות שנסעו שלוש שעות כדי לראות את מריאנו, אחרות הגיעו אחרי יום לימודים ארוך, סבתא שליוותה את נכדתה וכו', ועדיין ברגע שמריאנו יצא רגע אחרי שכולנו הופתענו, ברגע אחד המבטים של כולם הופנו ממנו אלי מלווים בקריאות בשמי שאגש אליו ראשונה! אני מופתעת איך כולם עומדים מסביבנו, לא דוחפים אלא רק מחייכים ושמחים בשבילי (בארץ זה בטח לא היה קורה!).
מריאנו פונה אלי ואומר לי שאני הבחורה מהבוקר ואני כולי מחוייכת ומבקשת ממנו תמונה, אנחנו מצטלמים ותוך כדי אני קולטת שאחת הבנות מוציאה דף ומבקשת ממריאנו לחתום לי, הוא שואל איך קוראים לי ואני מנסה לאיית לו בר באנגלית, הוא מבקש רק לא באנגלית " a Hollywood nunca" וכולם צוחקים.
הוא ממשיך להצטלם עם שאר המעריצים, אני מנסה לגנוב עוד איזה סלפי אחרון וזהו הוא נפרד מאיתנו אומר תודה שחיכינו וכולנו שמחים ומרוצים!
אני נפרדת משאר המעריצים מחליפה איתם טלפונים ומבטיחה לשמור על קשר.
וזהו אני עולה למונית בדרך חזרה להוסטל מאושרת, לא מאמינה שהצלחתי, שפגשתי את מריאנו מרטינז!

נ.ב.
1. מסתבר שהיה שווה לחכות יותר מעשר שעות למריאנו! כפי שסיפרתי באותו היום הכרתי מעריצים ארגנטינאים ששמרתי איתם על קשר ובימים שאחרי הם לקחו אותי לפגוש גם את פקונדו ארנה ובנחמין וויקוניה (אבל זה כבר סיפור בפני עצמו:)
2. שבועיים לאחר מכן אנחנו גם נוסעים יחד לפרזנטציה של Esperanza Mia בלה פלטה. היה נדיר!
3. מסיימת בלאחל לכולכן לפגוש את מי שאתן רק רוצות:)


אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו .vivasheli@walla.co.il

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"משחק השתיקה" ומוראט יילדירים מגיעים לויוה פלוס!

10 בדצמבר, 2015

Selam חברים!

אנחנו רוצים לספר לכם על סדרת האקשן הטורקית "משחק השתיקה" (Game of Silence), שתגיע לערוץ ויוה פלוס ב- 4.1.16 במקום הסדרה "קרדאיי". מדובר על סדרת אקשן רומנטית עתירת רייטינג, שזכתה בפרסים רבים בטורקיה כגון: "הסדרה הטובה ביותר" ו"הבימוי הטוב ביותר". כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את הדובדבן שבקצפת (לכל חובבי הסדרות הטורקיות) - השחקן מוראט יילדירים (סבאש, "אהבה ועונש") שיככב בסדרה בתפקיד הראשי לצד אסלי אנבר (אוזלם,"סודות אפלים"). לאור ההצלחה הרבה, זכתה הסדרה לגרסה אמריקאית, שתעלה לשידור ברשת NBC במהלך 2016.

"משחק השתיקה" (בטורקית - "Suskynlar"), מספרת על אג'ביט, בילאל, זקי ואיבו - ארבעה ילדים קטנים ושובבים, שגדלו יחד באיסטנבול. כשמעשה קונדס שלהם מסתיים במותו של אדם, הם נשלחים למוסד לעבריינים צעירים, מקום טראומטי שישנה את חייהם לעד.

לאחר שהם משתחררים מהמוסד, דרכיהן של ארבעת החברים נפרדות והם נשבעים לא לספר לאיש את אשר עבר עליהם ולשמור את סודם עד יומם האחרון.

עשרים שנה אחרי, החברים נפגשים שוב לאחר שזקי רוצח את מי שאחראי לטראומה שלהם. אג'ביט, כיום עו"ד מצליח, אינו רוצה לנבור במכאובי העבר, אבל מחליט לחבור לחבריו כדי להציל את זקי. הם אינם מספיקים לעשות דבר כיוון שזקי נרצח בעודו בית המעצר. אג'ביט, בילאל ואיבו יודעים בדיוק מי עומד מאחורי הרצח ומדוע עשה זאת. הטרגדיה הזו היא הקש האחרון עבורם והם מחליטים שהגיע הזמן לנקום באנשים שגזלו מהם את ילדותם...

56 פרקים, טורקיה, 2012

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דרמה קוריאנית חדשה בויוה פלוס

10 בדצמבר, 2015

אהלן חברים!

סוף- סוף הסופ"ש הגיע, וזו הזדמנות טובה לספר לכם על הדרמה הקוריאנית שבדרך אלינו - "הזמן שאהבתי אותך" (The Time We Were Not In love), היא תשודר בערוץ ויוה פלוס ב-31.12 עם שני פרקים ברצף החל משעה 19:00.

"הזמן שאהבתי אותך" היא דרמה רומנטית בכיכובה של הא ג'י וון ("גן סודי"). היא זכתה לשבחים רבים ובזכותה גם זכה במאי הסדרה - ג'ו סו וון בפרס "הבמאי הטוב ביותר".

כולנו מכירים את הסיפורים האלה של החברים הכי טובים שמחפשים ללא הפסקה אהבת אמת, והם תמיד יחפשו רחוק מדי כשבעצם האהבה נמצאת ממש מתחת לאף שלהם.
זה גם הסיפור של הא נה והשכן שלה וון. הם החברים הכי טובים מאז ביה"ס התיכון. הם קשורים זה לזה בלב ובנפש ומבלים זמן רב יחד. קרוביהם של השניים משתוקקים שיהפכו לזוג, אבל וון והא נה מתעקשים שהם רק ידידים ושכך יהיו לתמיד.

ביום הולדתה ה-34, וון מקניט את הא נה וטוען שכדאי לה למהר אחרת לא תמצא חתן. היא כתגובה מציעה לו התערבות - עליהם למצוא אהבה ולהתחתן לפני שימלאו להם 35. הא נה אפילו מתחייבת להיות זו שתתחתן ראשונה. האם הם ימצאו אהבת אמת עם אנשים אחרים או שמא הם יגלו שהיו עיוורים לאהבה שהייתה ביניהם כל הזמן...?

ועד שהשניים הללו יגלו את האהבה ביניהם, אנחנו לא נשחרר אתכם לסופ"ש מבלי לגלות לכם על המחליפה של הסדרה הטורקית "קרדאיי" - שבמקומה תעלה ותבוא הסדרה הטורקית - "משחק השתיקה" בכיכובו של מוראט יילדירים המוכר לנו כסבאש מ"אהבה ועונש". הסדרה תשודר החל מ- 4.1.16 בערוץ ויוה פלוס. פרטים נוספים על הסדרה יפורסמו בפוסט הבא שלנו בבלוג.

עד אז, שיהיה לכם סופ"ש חמים ורגוע :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 בדצמבר, 2015

היי חברים!
אפשר כבר להריח את השנה הלועזית החדשה שמתקרבת אלינו, אך לא לפני שנאחל למיטב כוכבי הטלנובלות הגדולים יום הולדת שמח! הפעם, הרשימה מרשימה במיוחד - ממריאנו מרטינז שמככב ועוד יככב על המסך שלנו עוד הרבה בשנה הקרובה, לגבריאלה ספניק וגבריאל קוראדו. קבלו את רשימת החוגגים המלאה -

תגידו מזל טוב ל...

3.12.74 - מוניקה סנצ'ז (כריסטינה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 41.
5.12.78 - מריאנו מרטינז ( תומאס, "אספרנסה") יחגוג החודש 37.
6.12.61- אנטוניו קאלוני ("הדרך להודו", "יומן חיים", "האחד", "טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 54.
7.12.77- אנדראה לופז (מריסה, "אל קלון") - תחגוג החודש 38.
8.12.68 - מריסלה גונזלס (סלמה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 47.
8.12.73 - מאיה מישאלסקה ("חיים כפולים", "תשוקות", "אהבת אמת") - תחגוג החודש 42.
9.12.76 - בה סו בין (מין הו, "49 ימים") - יחגוג החודש 39.
10.12.73 - גבריאלה ספניק (אלמה, "אלמה") - תחגוג החודש 42.
10.12.64 - אדית גונזלס (אלמה, "תחת שמיים אדומים") - תחגוג החודש 51.
11.12.64 - מיגל ורוני (מרטין, "מלאך ושטן") - יחגוג החודש 51.
11.12.84 - סנדרה אצ'ווריה (חאדה, "אל קלון") - תחגוג החודש 31.
12.12.60 - גבריאל קוראדו (מרטין, "קטנטנות" "פנינה שחורה") יחגוג החודש 55.
13.12.80 - אריק הייסר (דניאל, "עלובי החיים") יחגוג החודש 35.
15.12.69 - אדריאנה אסטבס (כרמיניה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 46.
15.12.37 - לורנה ולאסקז ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 78.
17.12.78 - פבלו מאגז'אנס ("חיים כפולים", "הכל בשביל האהבה") - יחגוג החודש 37.
17.12.83 - רודריגו אנדרדי ("לב משוגע") - יחגוג החודש 32.
18.12.65 - קארן סנטיס (לורנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 50.
20.12.67 - אאוחנייה קאודורו ("תהום של תשוקה") - תחגוג החודש 48.
20.12.79 - יון גיאה סאנג ("אהבה גדולה") - יחגוג החודש 36.
20.12.49 - מקריה (אספרנסה, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 66
21.12.85 - מריה אליסה קמרגו (אדריאנה, "בגוף אחד") - תחגוג החודש 30.
23.12.66 - קלאודיה ראיה (ליביה, "הלוחמת") - תחגוג החודש 49.
23.12.79 - ז'קלין ברקמונטס (מריה חוסה, "כישוף") תחגוג החודש 36.
24.12.86 - אנה ברנדה קונטררס (מריקרוס, "לב פראי") - תחגוג החודש 29.
25.12.81 - גונסלו גרסיה ויואנקו (פלביו, "מילה של כבוד") יחגוג החודש 34
28.12.67 - פאולה פריירה ("הדרך להודו") - תחגוג החודש 48.
31.12.84 - אלה לסקנו (דניאלה, "תחת שמיים אדומים") - תחגוג החודש 31.


!Feliz Cumpleaños

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"דרך לאהבה" בדרך לערוץ ויוה!

3 בדצמבר, 2015

היי חברים,

בעוד פחות מחודש אנחנו נפרדים מהסדרה "לוסיה מחפשת אהבה". נהנינו לצאת איתה מדי ערב לאינספור בליינד דייטים משעשעים במיוחד, להתרגש ולצחוק איתה מול המסך, היא הוכיחה לנו שכדי למצוא אהבה צריך לעבור דרך... זה קצת סימבולי שלטלנובלה החדשה שתחליף אותה קוראים - "דרך לאהבה" - Camino Al Amor". היא תשודר בערוץ ויוה החל מ-31.12 ב- 18:10.

"דרך לאהבה" היא טלנובלה ארגנטינאית מצליחה עטורת כוכבים בינהם: סבסטיאן אסטבנז ("הירושה"), קרינה זמפיני ("המחרוזת"), חואן דארטס ("קוראים לזה אהבה") ומריאנו מרטינז ("אספרנסה"). היא זכתה לביקורות מעולות ורייטינג גבוה במדינות רבות.

העלילה מספרת על בחור בשם רוקו שעזב את ארגנטינה לפני שנים רבות והשתקע במקסיקו. ביום נישואיו, אחותו מודיעה לו שאביו עבר התקף לב וכי מוטב שיחזור. רוקו לא דיבר עם אביו מאז שגילה שהאב ניהל חיים כפולים עם לילי, חברתה הטובה של אמו, שהתאבדה לאחר שנודע דבר הבגידה.

רוקו מגיע לבואנוס איירס והזיכרונות מציפים אותו. הוא תוהה מה עלה בגורלה של מי שהייתה אהבת חייו - מלנה, אחייניתה של לילי. מלנה ורוקו חוו אהבה גדולה לפני 15 שנה, אבל נפרדו לאחר שרוקו גילה על בגידתו של אביו עם לילי. רוקו היה משוכנע שמלנה הייתה בסוד העניינים וכל ניסיונותיה לשכנע אותו שלא ידעה דבר לא נענו. לאחר עזיבתו של רוקו, מלנה התחתנה וילדה בן. היא נפרדה מבעלה לא מכבר, לאחר שזה הסתבך בחובות.

רוקו ומלנה נפגשים שוב במקרה ושניהם מרגישים שהתשוקה ביניהם עדיין קיימת. אולם רוקו נשוי לאחרת ועדיין סמוך ובטוח שמלנה ידעה על הרומן בין אביו לדודתה והסתירה זאת ממנו. מלנה מבולבלת מהמפגש המחודש, אבל מבינה עד מהרה שהיא עדיין אוהבת את רוקו. האם השניים ימצאו את דרכם חזרה לאהבה?

120 פרקים, ארגנטינה, 2014.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully