בלוג ויוה אוגוסט: הסידרה "דילה" מגיעה לויוה

  • בלוג
ויוה

"לא מאמינה לגברים" - הנשיקה המנצחת

27 באוגוסט, 2015

בעוד ימים ספורים זה קורה! הטלנובלה המקסיקנית שכולנו מחכים לה - "לא מאמינה לגברים" מגיעה לערוץ ויוה ואנחנו לא יכולים שלא לשתף אתכם בכמה שאנחנו מתרגשים לקראתה. גם אתם מרגישים כמונו? יש לנו תחושה שכן... אז לפני שנפרוס את השטיח האדום, הנה כמה עובדות מעניינות על הסדרה :

"לא מאמינה לגברים" היא הזוכה הגדולה בטקס הפרסים היוקרתי - "Premios TVyNovelas" שנערך במקסיקו במרץ האחרון. זוהי הסדרה המקסיקנית שצברה רקורד מרשים של כ - 14 מועמדויות ו-7 זכיות, ביניהם נמנתה אדריאנה לובייר שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה כמריה דולורס, השחקן פלאביו מדינה שזכה על תפקיד הרשע הטוב ביותר בתור דניאל. רוסה מריה ביאנקי זכתה בפרס השחקנית המובילה הטובה ביותר על תפקידה כאורסולה, ופביולה גאז'רדו זכתה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה כאיסלה.

אבל הפרס הבאמת באמת חשוב הוא לא אחר מאשר הנשיקה הטובה ביותר על המסך לשנת 2015, ונחשו מי הנשיקה הזוכה? אתם צודקים! הכימיה הנהדרת בין גבריאל סוטו לאדריאנה לובייר השאירה אבק למתחרים רציניים לא פחות וזיכתה אותם בנשיקה המרגשת ביותר שנראה השנה על המסך. האמת? אנחנו כבר לא יכולים להתאפק...

"לא מאמינה לגברים" החל מ- 30 באוגוסט, ערוץ ויוה.

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"דילה" - הסדרה הטורקית המצליחה מגיעה לויוה פלוס

24 באוגוסט, 2015

בהתרגשות גדולה, אנחנו גאים להציג בפניכם את העיבוד הטלוויזיוני המוצלח לאחד מאבני היסוד של הקולנוע הטורקי. "דילה" ("DILA"), שתגיע אלינו לערוץ ויוה פלוס החל מ-27 בספטמבר ותשודר בימי א'-ד' ב-20:55, היא סדרה טורקית מצליחה, בכיכובם של הדוגמנית והשחקנית האטיג'ה שנדיל וארקאן פטקאיה - אחד מהשחקנים הנערצים והאהובים בטורקיה. סדרה זו זכתה בפרס על העיבוד הטוב ביותר לרומן ידוע באותו השם.

העלילה מספרת את סיפורם של שתי משפחות ששנאו אחת את השנייה במשך שנים ארוכות. דילה, היא עורכת דין יפיפייה ומצליחה המתחתנת עם איהסאן, בנו של סייט בארזאולו, האיש העשיר והחזק בעיירה סאריגול. ריזה סלאמאולו, בעל קרקעות נאה ומרשים, מעוניין לרכוש קרקע הנמצאת בבעלותו של סייט, למורת רוחו של בנו הסורר אזר. עד מהרה מתפתח ויכוח אלים בין ריזה ואזר, ואזר חמום המוח שולף אקדח. ריזה, בניסיון להגן על עצמו, יורה לעבר אזר אך הורג בטעות את איהסאן.

דילה מקבלת את הידיעה על מותו של בעלה הטרי בעודה ממתינה לו בשדה התעופה. היא מחליטה להישאר בסאריגול כדי לנקום את מותו של איהסאן ולמצות את הדין עם רוצחו. דילה פוגשת את ריזה במקרה מבלי לדעת מיהו, וריזה, הסובל מייסורי מצפון, מסתיר את זהותו ומציג עצמו בפניה בשם בדוי.

דילה וריזה מתאהבים וחווים יחד אהבה סוערת, אך היא לא יודעת שהיא התאהבה ברוצח של בעלה. האם דילה תגלה את האמת? והאם האהבה תנצח את השנאה, הגאווה והמסורת?

"דילה" (124 פרקים), החל מ- 27 בספטמבר, ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הנערה שאהבתי" - הדרמה הטורקית החדשה בקרוב בויוה פלוס

20 באוגוסט, 2015

"הנערה שאהבתי"- (Bir Cocuk Sevdim) בכיכובם של גולג'ן ארסלן והאקן קורטאש (ששיחק תפקיד אורח ב"אזל"), מגיעה לערוץ ויוה פלוס ב-21 לספטמבר ותשודר בימי א'-ד' ב-20:10.

מדובר על סדרת דרמה המשקפת לנו עד כמה דעות קדומות, איסורים ולחץ חברתי יכולים להשפיע על חיי אדם. גם אצל משפחות מאוחדות ואוהבות, יכולות להתקבל החלטות אכזריות כתוצאה מהרצון להתאים את עצמם לנורמה החברתית.

העלילה מספרת את סיפורם של מינה וסינאן השייכים לשתי משפחות ממעמדות שונים - מינה היא צעירה יפיפייה, בת למשפחה שמרנית מאוד, המתגוררת באחת השכונות של המעמד הבינוני באיסטנבול. סינאן, הוא בן יחיד למשפחה עשירה, שנולד עם כפית זהב בפיו. למרות הבדלי המעמדות, סינאן ומינה מתאהבים זה בזו ומבטיחים להישאר ביחד לנצח. אביו של מינה, טוראן, אוהב את אשתו ושלושת ילדיו, אך "כבוד" ו"גאווה" תמיד באו לפני הכל. זו הסיבה שעולמו מתמוטט כאשר הוא שומע על היריון בתו, בטרם נישאה.

סיפור אהבתם האמיץ והעדין של סינאן ומינה הופך לטרגדיה כאשר שתי המשפחות עושות הכל על מנת להפריד בין השניים. האם הם יצליחו לממש את אהבתם למרות הכל?

"הנערה שאהבתי " (79 פרקים), החל מ- 21 בספטמבר, ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"מילה של כבוד" - הטלנובלה המצליחה בקרוב בויוה

13 באוגוסט, 2015

יותר ממיליון צופים בלילה אחד לא טועים! "מילה של כבוד" (Tierra De Reyes) - הטלנובלה מבית "טלמונדו" ששברה שיאי צפייה בערב הבכורה, מגיעה לערוץ ויוה ב-15 בספטמבר ותשודר מדי ערב ב- 21:40 במקום הסדרה "אקאסיה".

"מילה של כבוד", בכיכובם של אהרון דיאז ("עלובי החיים", "הקמע") ואנה לורנה סאנצ'ס, זכתה להצלחה גדולה בארה"ב וכמה משחקני הטלנובלה אף זכו בפרס על תפקידם בטקס הפרסים היוקרתי במיאמי - "Miami Life Awards" ביניהם: קימברלי דוס ראמוס (השחקנית הצעירה הטובה ביותר) וסוניה סמית (השחקנית הרשעית הטובה ביותר).

הטלנובלה מספרת את סיפורם של שלושה אחים: ארתורו, פלביו וסמואל גיירדו, שאיבדו את כל הונם וכעת הם קורבנות של פשע נורא - מותה המסתורי של אחותם הצעירה וההרה. שלושת האחים בטוחים שהחשוד העיקרי ברצח הוא איגנסיו דל חונקו - הבעלים של קרקע עשירה הרוויה בסודות כמוסים ובגידות. בנחישות לגלות את האמת ולשרת את הצדק, הם מתחילים לעבוד כפועלים בעלי זהות בדויה אצל אלמנתו של איגנסיו דל חונקו ובנותיה - סופיה, אירינה ואנדראה.

הרצון שלהם לנקמה ולצדק מסתבך כאשר האחים גיירדו והאחיות דל חונקו מתחילים לפתח רגשות אמיתיים אחד כלפי השני. האם האחים גיירדו יצליחו לשלוט ברגשותיהם ולממש את נקמתם?

"מילה של כבוד" (160 פרקים), החל מ- 15 בספטמבר, ערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קולו של הלב חוזרת לערוץ ויוה פלוס

6 באוגוסט, 2015

דרמת המתח המשפטית -"קולו של הלב" (I Hear Your Voice), שסחפה את קוריאה וכוכביה יי ג'ונג סוק ויי בו יונג, זכו יחד בקרוב ל-20 פרסים בטקסים שונים, חוזרת לשידור נוסף בערוץ ויוה פלוס! הדרמה המצליחה תגיע לערוץ ב-3 בספטמבר ותשודר מדי חמישי ב-21:20, במקום "הילר".

למי שלא זוכר, "קולו של הלב" מביאה את סיפורם של סו הא והיאה סונג. סו הא היה ילד כאשר אביו נרצח מול עיניו ואז הוא גילה כי ביכולתו לקרוא מחשבות של אנשים. הוא ניסה לשכנע את בית המשפט כי אביו נרצח ולא מת בתאונת דרכים אך לא הצליח, עד שהנערה האמיצה היאה סונג הגיעה לבית המשפט והצביעה על הרוצח. סו הא מבטיח להיאה סונג שישמור עליה תמיד. 10 שנים לאחר מכן, סו הא, שמאוהב בהיאה סונג מאז שהיה ילד, מוצא אותה סוף סוף, אך לצערו, באותו זמן רוצח אביו משתחרר מהכלא ומאיים לפגוע בהם. סו הא והיאה סונג חוברים יחד בכדי להילחם ברוצח ולאט לאט גם מתאהבים האחד בשנייה.

למידע נוסף על דמויות הסדרה, קריאת תקצירי הפרקים וצפייה בפרומו ובגלריות התמונות, אנו מזמינים אתכם להיכנס לדף הסדרה באתר שלנו. תהנו!

"קולו של הלב" ש.ח. (18 פרקים) - החל מ-3 בספטמבר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 באוגוסט, 2015

חודש אוגוסט הגיע והביא איתו עומס חום כבד. אנחנו מעדיפים לבלות את הימים הללו צמוד למזגן וממליצים לכל גולשינו שבכל זאת מחליטים לבלות תחת השמש לא לשכוח לשתות הרבה ולהקפיד על כל אמצעי ההגנה האפשריים. ולא רק בחום יש לנו עומס, גם רשימת ימי ההולדת החודש עמוסה בשלל כוכבים, ביניהם: כוכבת הסדרה "אקאסיה" - אריאדנה דיאז, השופטת האהובה עלינו מ"קרדאיי" - ברגוזאר קורל וכוכב הסדרה הקוריאנית "עיני מלאך" שתתחיל ב-28 לחודש בויוה פלוס - יי סאנג יון. למי עוד מגיע מזל טוב החודש?

תגידו מזל טוב ל...
5.8.29 - נטליה טימברג (ויטוריה, "לב משוגע") תחגוג החודש 86
12.8.85 - אפריקה סאבלה (אלחנדרה, "אקאסיה") תחגוג החודש 30
13.8.85 - אלצ'ין סנגו (גוזידה, "שורה וסאיט") תחגוג החודש 30
15.8.81 - יי סאנג יון (דונג ג'ו / דילן, "עיני מלאך") יחגוג החודש 34
16.8.86 - אריאדנה דיאז (אקאסיה, "אקאסיה") תחגוג החודש 29
17.8.89 - פארה זיינפ אבדולה (שורה, "שורה וסאיט") תחגוג החודש 26
20.8.82 - גידו מסרי (דמיאן, "מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 33
23.8.63 - לאורה פלורס (סמית, "מלכת הלבבות") תחגוג החודש 52
23.8.63 - גלוריה פיריס (נורמה, "לב משוגע") תחגוג החודש 52
23.8.42 - סוסנה ויירה (פילאר, "שובל של שקרים) - תחגוג החודש 73
24.8.60 - גיירמו גרסיה קנטו (נורברטו, "אקאסיה") יחגוג החודש 55
24.8.77 - אזקיאל מונטלט (רוקי, "מלכת הלבבות") יחגוג החודש 38
26.8.65 - אסלה רובינסון (חוספה, "לא מאמינה בגבר") תחגוג החודש 50
27.8.82 - ברגוזאר קורל (פרידה, "קרדאיי") תחגוג החודש 33
29.8.80 - וויליאם לוי (דמיאן, "בלב הסערה") יחגוג החודש 34
30.8.69 - רוסנה סן חואן (סולדד, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 46
30.8.93 - ג'רלדין גלוואן (גרטה, "מלכת הלבבות") תחגוג החודש 22

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully