לוסיה מחפשת אהבה - על הסדרה

"לוסיה מחפשת אהבה" היא טלנובלה מצליחה תוצרת ספרד וחידוש לטלנובלה הארגנטינאית "דייט בליינד", ששודרה בעבר ערוץ ויוה פלטינה.

  • לוסיה מחפשת אהבה
ויוה
ויוה

לוסיה היא בחורה בת 30, עם כמה קילוגרמים עודפים, שעובדת כעורכת בתחנת רדיו. היא חולמת להפוך לאשת תקשורת מוערכת ולהתחתן, אבל היא מרגישה שחלומותיה מתרחקים ממנה ככל שהזמן עובר. עד שמשהו טוב יקרה בחייה, לוסיה מסתפקת בצפייה בסרטים רומנטיים ובאכילת גלידה.

אירנה, אחותה הצעירה והיפה של לוסיה, מכריזה על ארוסיה בפני המשפחה, ואמם מרוצ'י, אינה יודעת את נפשה מרוב אושר. החדשות נוחתות על לוסיה כרעם ביום בהיר - היא כמובן שמחה בשמחת אחותה, אך היא מרגישה שהגיע הזמן לעשות שינוי כלשהוא בחייה. זמן מה לאחר מכן, לוסיה שומעת את אמה אומרת לאירנה שהיא בטוחה שלוסיה תגיע לחתונה רווקה, שמנה ולבושה בשחור. באותו הרגע לוסיה עושה מעשה - היא מתערבת עם אמה שעד החתונה היא תמצא בן זוג אמיתי ואוהב. מרוצ'י מודיעה ללוסיה שאם כך יהיה, היא תעביר לידיה את בית החוף של המשפחה.

כעת ללוסיה יש רק תשעה חודשים כדי לזכות בהתערבות. היא מתחילה בחיפוש קדחתני ומשעשע אחר הגבר המתאים, שכולל אין ספור פגישות עיוורות עם גברים שונים ומשונים. עד מהרה לוסיה מבינה שהאתגר שהציבה לעצמה קשה משחשבה. האם היא תמצא אהבה?

שודר בערוץ ויוה.

140 פרקים, ספרד, 2014

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully