הבן האובד - על הסדרה

  • הבן האובד
ויוה
ויוה

דונג סוק הוא בן עשירים, שזקוק להשתלת לב דחופה. אביו, היו"ר קאנג, מוכן לעשות הכול כדי למצוא תורם, גם אם יהיה עליו להרוג מישהו. ג'י היוק הוא בחור פשוט ועני, פורע חוק לשעבר שמנסה לחזור למוטב. שמו עולה באקראי כתורם מתאים במאגרי המידע של בית החולים והוא הופך לקרבן המושלם, זה ש"יתרום" לב. היו"ר קאנג שולח אנשים להרוג את ג'י היוק בתאונה, שבעקבותיה נקבע שהוא מת מוות מוחי. הרופאים מכינים את חדר הניתוח לביצוע ההשתלה, אך ג'י היוק מראה לפתע סימני חיים..

היו"ר קאנג מוצא פתרון מקורי כדי להסיר מעצמו חשד למעשה הנפשע שעשה. הוא הופך את ג'י היוק ל"בנו האובד" וכשזה שב להכרה, הוא אינו מבין מה נפל עליו. לפתע הוא "בן" למשפחה עשירה, שמרעיפה עליו כל טוב, ובעיקר הרבה כסף. ג'י היוק מתקשה להאמין שהסיפור שמספרים לו אמיתי, אך משפחת קאנג מפברקת ראיות כדי להסיר כל חשד מליבו, בעוד היא מתכננת להיפטר ממנו בהמשך הדרך.

ג'י היוק מתחיל לחיות חיי מותרות עם משפחתו החדשה, כשהוא סמוך ובטוח שחייו השתנו לעד. כשהוא מגלה שהכול היה שקר אחד גדול, הוא מזועזע מהיוהרה והאכזריות של משפחת קאנג, שבחרה לשחק כך בחייו. ג'י היוק מחליט להשיב למשפחה כגמולה ולנקום בה נקמה כואבת, כזו שלא תשכח לעולם.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2014.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully