בלוג ויוה - יוני- מקסיקנית חדשה

  • בלוג
ויוה

מקסיקנית חדשה בערוץ ויוה - "החיים שגנבו ממני"

18 ביוני, 2014

אנג'ליק בויר (אליסה, "תהום של שתיקה") וסבסטיאן רולי (פרנסיסקו, "אהבות אמיתיות") חוזרים לערוץ ויוה בטלנובלה המקסיקנית שכל כך ציפינו לה - "החיים שגנבו ממני" (Lo Que La Vida Me Robo). הטלנובלה תגיע לערוץ ב-20 ליולי במקום "אניגמה" ((Yes, שמסתיימת ב-9 ליולי ו"משולש גורלי" (Hot) שמסתיימת ב-16 ליולי. הפיצול של ערוץ ויוה יסתיים ב-17 ליולי בשעה 18:10 ועד ה-20 לחודש ישודרו במשבצת זו פרקים של הסדרה "החלטות".

"החיים שגנבו ממני" עדיין לא סיימה את שידוריה במקסיקו אך זוכה להצלחה רבה בקרב הקהל. סבסטיאן רולי ואנג'ליק בויר מועמדים בטקס פרסי הנוער של רשת הטלוויזיה האמריקאית Univision, שיתקיים בחודש יולי, לפרס "החתיך" ולפרס "הבחורה שגורמת לי לנדודי שינה". בנוסף, שיר הנושא לסדרה, בביצועם של אנריקה איגלסיאס ומרקו אנטוניו סוליס, מועמד בטקס זה לפרס הבלדה הטובה ביותר. הטלנובלה המצליחה היא חידוש לטלנובלה מצליחה אחרת - "אהבת אמת" בכיכובם של פרננדו קולונגה ואדלה נורייגה, ששודרה בעבר בערוץ ויוה פלטינה.

אז לכל המתעניינים נספר שהטלנובלה מביאה את סיפורה של מונסרט היפה, שמאוהבת בחוסה לואיס, איש אציל וצנוע. כשמשפחתה נקלעת לקשיים כלכליים, אמה התככנית ורודפת הבצע של מונסרט מחליטה להשיא אותה לגבר עשיר, ובכך לפתור את בעיות המשפחה. הגבר הזה הוא אלחנדרו, שמתאהב במונסרט ממבט ראשון. על אף התנגדותה העזה, מונסרט נאלצת להינשא לאלחנדרו ולוותר על אהבתה לחוסה לואיס, שאותו דאגה אמה לסלק מחייה. מונסרט מוצאת עצמה נשואה לגבר אחד בעוד היא מאוהבת באחר. היא מתקשה להתמודד עם המצב שנכפה עליה ומחליטה לעשות מעשה. האם מונסרט תילחם על האהבה שהחיים גנבו ממנה או אולי תישאר עם הבעל, שלהפתעתה, מתחיל "לגנוב" את לבה...

אל תפספסו! "החיים שגנבו ממני" (197 פרקים), החל מ-20 ביולי, בשעה 19:05, ערוץ ויוה!

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

גם הקוריאניות מצטרפות לחגיגה

16 ביוני, 2014

אחרי שבשבוע שעבר סיפרנו לכם על שלוש סדרות מז'אנרים שונים שמגיעות לערוצי ויוה, הגיע הזמן לעדכן גם את אוהבי הז'אנר הקוריאני בשתי סדרות שמגיעות לערוץ ויוה פלוס ב-17 ליולי. הראשונה היא הקומדיה הרומנטית הקסומה "אהבה מכוכב אחר" (My Love from the Star) שזכתה לאהבה רבה מהצופים הדרום קוריאנים ולשבחים רבים מהמבקרים.
בסדרה מככבים קים סו היון ("דרים היי") והשחקנית ג'ון ג'י היון, שנחשבת לאחת משחקניות הקולנוע הגדולות של קוריאה כיום.

מין ג'ון הוא חייזר שנוחת בכדור הארץ מכוכב אחר ובגלל שנחלץ לעזרתה של נערה צעירה הוא מפסס את הנסיעה חזרה לכוכב שלו ונשאר תקוע בכדור הארץ. 400 שנה לאחר מכן מין ג'ון חי בסיאול ומרצה באוניברסיטה, הוא מעולם לא הזדקן ולכן נשאר גבר בעל מראה צעיר וכוחות על טבעיים. כאשר נודע לו כי יוכל לשוב לביתו בקרוב הוא מתרגש ומחכה לזה בציפייה גדולה, אך אישה אחת עומדת לשנות את תוכניותיו.

סונג יי היא דיווה מוחלטת - יפהפייה ומפורסמת אך גם יהירה ומעצבנת. סונג יי עוברת לגור בסמוך למין ג'ון והוא לא מתייחס אליה בהתחלה, עד שהוא מגלה כי היא הנערה שהציל ממוות 12 שנה לפני כן ובנוסף היא דומה מאוד לנערה שבה התאהב לפני 400 שנה. מין ג'ון מחליט להתרחק מסונג יי כדי שיוכל לחזור לביתו בשלום, אבל כאשר רוצח מסתורי מאיים על חייה של סונג יי, מין ג'ון אינו יכול להתעלם מכך ומפעיל את כוחותיו המיוחדים כדי להציל אותה שוב.

הסדרה הנוספת היא סדרה שכבר זכינו להינות ממנה - "צייד עירוני" (City Hunter), דרמת האקשן המבוססת על קומיקס יפני, ששודרה בעבר בערוץ ויוה פלוס. הסדרה, שהביאה לסיפור אהבה בין כוכביה, יי מין הו ופק מין יונג, תחזור כאמור לערוץ גם ב-17 ביולי. פרטים נוספים על הסדרה ניתן למצוא בדף הסדרה שבאתר.

אל תפספסו את הקוריאניות שמגיעות לערוץ ויוה פלוס, החל מ-17 ביולי, בימי חמישי מהשעה 19:00!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"בגוף אחד" (En Otra Piel) בקרוב בערוץ ויוה

12 ביוני, 2014

אז השבוע כבר סיפרנו לכם על שתי סדרות שמגיעות לערוצי ויוה - אחת ברזילאית ואחת טורקית, ולסיום השבוע נקנח בטלנובלה המקסיקנית המצליחה שעדיין לא סיימה את שידוריה בארצות הברית ומגיעה לערוץ ויוה בחודש יולי! "בגוף אחד", שהופקה על ידי חברת טלמונדו, תחל את שידוריה בערוץ ויוה ב-10 ביולי ותשודר מדי ערב בשעה 20:00 במקום סנטה דיאבלה.

למי שלא יודע, הטלנובלה המצליחה היא חידוש לטלנובלה "על החיים ועל המוות" ששודרה בעבר בערוצי ויוה בכיכובו של מריו סימארו. בגרסה החדשה מככבים לאורה פלורס (קמילה, "הכל בשביל האהבה"), דוד צ'וקארו (בנחמין, "מישהו צופה בך") ומריה אליסה קמרגו הצעירה ולצידם חורחה לואיס פילה (אלחנדרו, "השיבה הביתה") וונסה ויילה (ויקטוריה, "אווה לונה", שרה "יפה במנהטן"), שגם שיחקה בגרסה המקורית של הטלנובלה.

בטלנובלה מוניקה סראנו היא אישה המגיעה ממשפחה עשירה והיתה פסנתרנית מצליחה בעלת שם עולמי. האוצר הכי גדול שלה בעולם הן שתי בנותיה המתבגרות. מוניקה מתחתנת בשנית עם חרדדו אהובה הצעיר ממנה, ואינה יודעת שהוא בחור תאב בצע שהתחתן איתה רק עבור כספה. חררדו מנהל במקביל רומן עם אלנה, אחיינתה המרושעת של מוניקה שמתכננת לרצוח אותה.

אלנה אמנם מצליחה במזימתה אך נפשה של מוניקה אינה יודעת מנוח והיא נולדת מחדש בגוף אחר כדי להגן על מה ששייך לה. גוף זה שייך לאדריאנה, אישה צעירה ויפה שהיה לה הכל - עבודה טובה, גבר אוהב ותכניות רבות. חיים אלה נגדעו בידיו של פושע מסוכן שגורם לכך שנשמתה של אדריאנה תצא מגופה ומפנה בכך מקום לנשמתה של מוניקה שנכנסת לגופה.

כעת מתחיל המאבק בין הנשמות של מוניקה ואדריאנה. מוניקה תגן על בנותיה ותרדוף אחרי הצדק, היא תתנגד לצאת מגופה של אדריאנה עד שמשימתה בעולם תושלם. מנגד, אדריאנה שנשמתה נודדת בעולם, אינה מוותרת בקלות על גופה ורוצה להחזיר לעצמה את החיים היפים שהיו לה לצד דייגו אהובה.

"בגוף אחד" (156 פרקים), החל מ-10 ביולי, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הסדרה "אזל" חוזרת למסך בערוץ ויוה פלוס

10 ביוני, 2014

ביום ראשון בישרנו בשורה משמחת לאוהבי הטלנובלות הברזילאיות והיום יש לנו בשורה משמחת גם לאוהבי הטלנובלות הטורקיות שביקשו שוב ושוב והמתינו בסבלנות לשידור נוסף של הסדרה "אזל". אז אכן זה קורה והסדרה הכובשת "אזל" תגיע לערוץ ויוה פלוס ב-7 ביולי במקום "כוחו של גורל".

"אזל" שהחלה את שידוריה בערוץ ובאתר ויוה במקביל בחודש ספטמבר 2012 סחפה אחריה קהל גדול שנשבה בקסמיה של סדרת האקשן הרומנטית. הסדרה עוסקת בבגידה שמפרידה בין ארבעה חברי נפש. עומר (קנאן אימירזאליאולו שמככב בימים אלו בטלנובלה "קרדאיי") מופלל ברצח שלא ביצע. חבריו הטובים נעלמים וגם ארוסתו היפהפייה, איישאן. לאחר שנים של תהייה בכלא עומר ייצא לחופשי ויעטה על עצמו זהות חדשה: אזל, ואז יחל במסע הנקמה שלו.

את שאר המידע על הסדרה הכולל תקצירי פרקים, תמונות וקליפים קצרים ניתן למצוא בדף הסדרה (לינק) שבאתר. ועכשיו כל מה שנשאר לעשות הוא לחכות ל-7 ביולי כדי להיסחף מחדש.

"אזל" ש.ח. (142 פרקים), החל מה-7 ביולי, ערוץ ויוה פלוס

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"בזמן שישנת" - הברזילאית החדשה בערוץ ויוה!

8 ביוני, 2014
אחרי שכולנו חיכינו בקוצר רוח אנחנו שמחים להציג את הטלנובלה הברזילאית החדשה שמגיעה לערוץ ויוה - "בזמן שישנת" (A Vida da Gente). הטלנובלה הברזילאית המוצלחת מבית חברת גלובו תגיע לערוץ ויוה ב-7 ביולי ותשודר מדי ערב בשעה 21:40 במקום "פשוט לאהוב".

בטלנובלה ששודרה בברזיל בשנת 2011, מככבים שחקנים רבים שפגשנו כבר בעבר כמו פרננדה ואסקונסלוס (ננדה, ''יומן חיים''), מרג'ורי אסטיאנו (מרינה, ''יומן חיים''), אנה ביאטריס נוגירה (אילנה, ''הדרך להודו'') וטיאגו לסרדה (ז'ורז'י, יומן החיים", מתאו, ''טרה נוסטרה'', ברונו, ''לחיות את החיים''). "בזמן שישנת" הייתה מועמדת לפרסים רבים ואף זכתה בטקסים שונים בברזיל, בפרס השחקנית הטובה ביותר (מרג'ורי אסטיאנו), השחקנית הצעירה הטובה יותר (ג'זואלה מורו), הכותב הטוב ביותר והטלנובלה הטובה יותר.

הטלנובלה מביאה את סיפורן של האחיות אנה ומנואלה, שמעורבות במשולש אהבה עם אחיהן החורג, רודריגו, ואת הדרמה המשפחתית שהם חווים לאחר תאונה טרגית. אנה, רודריגו ומנואלה חיים יחד עוד לפני גיל ההתבגרות. במהלך הזמן אנה ורודריגו מבינים שהם מאוהבים מאוד ונכנעים לתשוקה. הוריהם, אווה וחואנס העומדים בעצמם בפני הליך גירושין, מתנגדים נחרצות לרומן מכיוון שאנה ורודריגו גדלו יחד, כמו אחים.. אנה, שחקנית טניס מוצלחת ומבטיחה, מגלה כי היא בהיריון מרודריגו ואמה מאלצת אותה לצאת מברזיל כדי לא להזיק לקריירה שלה ובעיקר כדי להתרחק מרודריגו.

אנה נאלצת להסתיר את ההיריון מרודריגו, אך מקבלת תמיכה מאחותה האוהבת מנואלה, שנדחתה תמיד על ידי אמן וסובלת מפגם פיזי. אנה יולדת את ז'וליה וזמן קצר לאחר שחזרו לברזיל, היא ומנואלה מחליטות לעזוב את הבית של אמן עם התינוקת. אך בדרך לבית סבתן הן עוברות תאונה איומה ואנה נכנסת לתרדמת עמוקה.

עקב מצבה של אנה לוקחת על עצמה מנואלה את תפקיד האם. היא מגלה לרודריגו כי ז'וליה היא בתו ותוך כדי כך שהם מגדלים יחד את התינוקת מתפתחת ביניהם מערכת יחסים עמוקה.כעבור חמש שנים, וכנגד כל הסיכויים, אנה מתעוררת מהתרדמת ומגלה מציאות שונה מאוד ממה שהיא זוכרת. האם אנה תצליח להשתלב בחיים שהמשיכו בלעדיה? מה יקרה כעת למשולש האהבה והאם המשפחה תישאר מאוחדת ותצליח להתגבר על כל הקשיים?

"בזמן שישנת" (70 פרקים), החל מ-7 ביולי, ערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

5 ביוני, 2014

בתחילת השבוע התחלנו את חודש יוני וכבר הספקנו לחגוג את חג השבועות ועכשיו הגיע הזמן לאחל יום הולדת שמח לכוכבי הסדרות והטלנובלות שחוגגים החודש יום הולדת. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

תגידו מזל טוב ל...
1.6.56 - סאול ליסאסו (לאונרדו, "אל קלון", פרנסיסקו, "עמק התשוקות") יחגוג החודש 58.
9.6.87 - סופיה למה (מיריה, "פשוט לאהוב") תחגוג החודש 27.
11.6.58 - רפאל סנצ'ז נבארו (מנואל, "משולש גורלי") - יחגוג החודש 56.
17.6.74 - פדרו רנדון (אפרין, "האחים דל מונטה") - יחגוג החודש 40.
18.6.74 - קנאן אימירזאליאולו (מאהיר, "קרדאיי") יחגוג החודש 40.
22.6.58 - רוסיו באנקלס (קרולה, "לב פראי", חוספינה, "שקרים") תחגוג החודש 56.
22.6.87 - יי מין הו (טאן, "היורשים") יחגוג החודש 27.
25.6.79 - לולה פונסה (לוקרסיה, "הקמע") תחגוג החודש 35.
28.6.91 - קאנג מין היוק (צ'אן יונג, "היורשים") יחגוג החודש 23.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully