בלוג ויוה - אפריל

  • בלוג
ויוה

"סודות אפלים" (KAYIP) מגיעים בקרוב לערוץ ויוה פלוס!

30 באפריל, 2014

אפשר כבר לפתוח יומנים ולסמן את ה-8 ביוני... Kayip, סדרת הלהיט הטורקית החדשה עושה עלייה ותשודר בויוה בשם "סודות אפלים"! בתחילת חודש יוני תגיע לסיומה הטלנובלה המצליחה שכבשה את כולנו - "אהבות אמיתיות", אך לפני שתספיקו להתבאס, אנו שמחים להציג בפניכם את הסדרה הטורקית המוצלחת והמותחת שתחליף אותה, "סודות אפלים" (Kayip). הסדרה שסיימה את שידוריה בטורקיה רק לפני שלושה חודשים תגיע, כאמור, לערוץ ויוה פלוס ב-8 ביוני ותשודר בימים א'-ד' בשעה 21:50.

"סודות אפלים" היא דרמת מתח שמציגה לנו את קמאל (קאאן טשאנר, ארדואן מ"פטמגול"), אשתו ליילה וילדיהם החיים כמו באגדות. יש להם עסק משפחתי מצליח, בית יפה ונראה כי הם המשפחה המושלמת שיש לה הכל. אבל התמונה המשפחתית המושלמת הזאת נהרסת בלילה אחד כאשר בנם האהוב של קמאל וליילה נלקח מביתם על ידי שני קציני משטרה. ליילה מזועזעת מהסיפור, אך היא אינה יודעת כי ישנם פרטים מזעזעים אף יותר, אליהם היא טרם נחשפה.

בליל החטיפה, ליילה מקבלת הודעה עם מסר ברור: "אל תערבי את המשטרה, אחרת בנך ימות!" הודעה זו מלמדת כי מאחורי החטיפה עומד תכנון מוקפד וההורים האומללים שוכרים את שירותיו של מהמט, קצין משטרה לשעבר, כדי שיעזור להם לפתור את התעלומה ולמצוא את בנם.

ברגע שמהמט פוגש את המשפחה הוא מבין שמדובר במקרה מסובך יותר ממה שנראה. עבור מהמט, כל אדם במשפחה ובסביבתה נחשב בגדר חשוד פוטנציאלי, החל מאביו של הילד, סבו, צוות משק הבית, העוזרת וחברת המשפחה היפה - אוזלם ועורך הדין של המשפחה.

סיפור החטיפה המסתורי יזעזע עמוקות את מערכות היחסים במשפחה ויכריח את כולם לחשוף את סודותיהם. האם "האויב" הוא מישהו מבין האנשים הקרובים או מישהו רחוק ולא מוכר? האם זו תכנית נקמה שקשורה לעבר האפל של בני המשפחה? או שהבן האהוב נחטף עבור כופר? לנו רק נותר לחכות במתח כדי לגלות מי הוא הכוח האמיתי שמושך בחבלים מאחורי הקלעים.

"סודות אפלים" - החל מ-8 ביוני, ערוץ ויוה פלוס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"עמק התשוקות" מגיעה לאתר!

13 באפריל, 2014

גבריאלה ספניק חוזרת לאתר בטלנובלה סוחפת נוספת! הטלנובלה המקסיקנית "עמק התשוקות", בכיכובם של גבריאלה ספניק וסאול ליסאסו, תעלה לאתר במלואה (172 פרקים) ב-11 במאי. הסדרה, כזכור, שודרה בעבר בערוץ ויוה פלטינה.
**שימו לב: באותו יום תרד מהאתר הסדרה "כוכבים מדברים", כך שמי שעדיין לא הספיק לראות את הראיונות המרתקים עם כוכבי הטלנובלות על הדרמות שמאחורי הקלעים, מוזמן לעשות זאת בהקדם.

למי שלא צפה ולא יודע, "עמק התשוקות" היא טלנובלה מקסיקנית שהופקה על ידי חברת טלמונדו ומביאה את סיפורה של ולריה, אישה צעירה ויפייפיה, בעלת אופי חזק שהתמודדה עם קשיים רבים בחיים. צ'מה, אביה התובעני של ולריה, מנהל את היקב המשפחתי יחד איתה ואף פעם אינו מרוצה ממנה. ולריה תמיד הרגישה חסך באהבת אב וסבלה המון מיחסו הקשה של אביה, אך המצב ביניהם מתדרדר אף יותר כאשר בערב שלפני נישואיה היא מגלה כי אביה שילם לבעלה המיועד כדי שיתחתן איתה, כחלק מעסקה בין השניים.

אל העמק מגיע פרנסיסקו, אלמן ועיתונאי מצליח שגר בעיר יחד עם בנו. הוא מגיע לביקור שגרתי בחוות אביו ומגלה לתדהמתו כי אביו התחתן עם מרסיה, אישה צעירה ומלאת שאיפות שהובילה את העסק המשפחתי לאבדון וגרמה להתאבדותו של אביו. פרנסיסקו מחליט להציל את העסק המשפחתי ולשם כך הוא נאלץ להישאר בעמק.

כשולריה ופרנסיסקו נפגשים, הם מחליטים לרקום ברית עסקית שתסייע להציל את העסקים המשפחתיים שלהם. בתחילה, אופיים השונה גורם לעימותים רבים ביניהם, אך עם הזמן הם לומדים לקבל זו את זה, הם משתפים פעולה ומתאהבים. למען האהבה השניים יילחמו בתככים, בסודות ובכל המכשולים שיעמדו בדרכם.. האם הם יצליחו לגבור עליהם?

לסיום, אנו רוצים לאחל בהזדמנות זו, לכם גולשינו היקרים ולכל עם ישראל חג פסח שמח. מקווים שהאביב יביא עימו צמיחה חדשה, הזדמנויות טובות ושפע של בריאות ואהבה. לכבוד החג העלנו היום לאתר שלושה פרקים חדשים מהסדרות "שקרים", "משולש גורלי", "פטמגול" ו"המורדים 2". צפייה מהנה , צוות ויוה.

"עמק התשוקות" - החל מ-11 במאי (172 פרקים), בלעדי באתר ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הקוריאניות שמגיעות אלינו בחודש מאי

8 באפריל, 2014

הסדרות הקוריאניות ממשיכות להגיע בקצב מהיר ובתחילת חודש מאי מגיעה אלינו דרמת הנעורים הרומנטית "היורשים" בכיכובו של יי מין הו האהוב עלינו כל כך מהסדרות "בחורים רעים" ו"צייד עירוני". הסדרה תחל את שידוריה ב-8 במאי ותשודר בימי חמישי, בשעה 19:00 (שני פרקים ברצף).

"היורשים" מביאה את סיפורה של אן סאנג שגרה עם אמה האילמת, שעובדת כמשרתת בבית עשירים. אן סאנג גם עובדת במשרה חלקית בכדי לתרום לפרנסתן, אך כאשר מודיעה אחותה המתגוררת בקליפורניה כי היא מתכננת להתחתן, מחליטה אן סאנג לטוס לשם גם כדי לבחון את מצבה של האחות וגם כדי לנסות את מזלה בארה"ב.

כאשר היא מגיעה לקליפורניה היא נותרת המומה. אחותה הגדולה גרה בבית מטונף עם חבר שנראה אלים, אין לה כל כוונה להתחתן והיא גונבת את כל כספה של אן סאנג ונעלמת.

מי שנחלץ לעזרת אן סאנג הוא טאן, בנם של אילי הון מקוריאה, שלומד בארה"ב. הוא מציע לה לשהות בביתו עד שתמצא פתרון למצבה ואן סאנג מסכימה. למרות שהם מגיעים מעולמות שונים, הם מפתחים במהירות קשר טוב, יופייה ופשטותה של אן סאנג שובים את לבו של טאן ועד מהרה הוא מתאהב בה. אך בבית הספר אן סאנג פוגשת את רא הל, שמודיעה לה כי היא ארוסתו של טאן ודורשת ממנה לעזוב את ביתו מיד. בעזרת חבר טוב, אן סאנג מצליחה לחזור לקוריאה וטאן משוכנע שלא יפגוש אותה שוב.

עם חזרתה היא נאלצת לעבור לגור עם האם בבית מעסיקיה אך כשטאן מחליט גם הוא לחזור לקוריאה מתברר שמעסיקיה של האם הם, למעשה, הוריו של טאן כך שהם שוב מתגוררים באותו בית.

אן סאנג וטאן מתקרבים מאוד ואף מתחילים ללמוד באותו ביה"ס, שמרבית מתלמידיו הם יורשים עשירים. אן סאנג כאמור באה מבית ללא אמצעים והם מבינים שיתקשו להיות יחד בשל הבדלי המעמדות ביניהם וציפיות החברה ממנו כיורש של תאגיד ענק. האם הם ייאלצו לבחור בין אהבה לכסף? לא יודעים בקשר אליכם אבל אנחנו כבר מחכים.

הסדרה הנוספת ששידורה יחל באותו יום (ה-8 במאי) היא "49 ימים", הדרמה הייחודית והמרתקת, שכבשה את לב המבקרים והצופים כששודרה בקוריאה בשנת 2011. הסדרה שודרה בעבר בערוץ ויוה פלוס ועכשיו חוזרת לשידור נוסף בימי חמישי בשעה 21:20 (שני פרקים ברצף). אתם מוזמנים להיכנס לדף הסדרה בכדי לקרוא מידע על הדמויות ולהיזכר בעלילה.

אל תפסידו את הקוריאניות שמגיעות לערוץ ויוה פלוס, החל מ-8 במאי, בימי חמישי מהשעה 19:00!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

פורום הסדרות הברזילאיות מקבל תוספת

8 באפריל, 2014

היי חברים, בוקר טוב...

פורום הסדרות הברזילאיות משמש כבר הרבה זמן גם כפורום לסדרות הטורקיות, אז רק רצינו לעדכן שהחל מהיום זה גם רשמי! פורום הסדרות הברזילאיות שינה את שמו ל-"פורום סדרות ברזילאיות וטורקיות". שמנו לב שזה עובד מצויין עד כה ושני הז'אנרים מתקבלים בברכה בפורום ואנחנו מקווים שנמשיך כך.

צוות אתר ויוה עומד לרשותכם בדף יצירת הקשר שבאתר וישמח לענות על שאלותיכם ולהגיב לפניות שיגיעו לאימייל vivasheli@walla.co.il. המשך גלישה נעימה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"המורדים" - איפה הם היום?

3 באפריל, 2014

למי שלא שם לב היום עלה לאתר פרק 100! בעונה השנייה של סדרת הנוער שהפכה כבר מזמן לקאלט - "המורדים". לכבוד המאורע המשמח החלטנו לבדוק עבורכם מה עשו כובבי הסדרה - מיה, מנואל, פבלו ומריצה מאז סיום הסדרה ומה הם עושים היום, כעשור לאחר שהטלנובלה החלה את שידוריה.

מיה - לואיסנה לופילטו:
לואיסנה צברה פופולריות רבה ברחבי העולם בעקבות ההצלחה של "המורדים". לאחר שהטלנובלה הסתיימה היא שיחקה במספר סדרות נוספות ביניהם גם בגרסה הארגנטינאית לסיטקום האמריקאי המצליח "נשואים פלוס" והיתה מועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס מרטין פיירו הנודע בארגנטינה על תפקידה בסדרה.

בנוסף לואיסנה שיחקה קצת בתיאטרון וצילמה סרטים. בשנת 2007 היא הנחתה את טקסי פרסי ה-MTV הלטיני ובאותה שנה גם נבחרה על ידי מגזין people הלטיני כ"פנים של השנה".

ב-2011 היא ערכה את הופעת הבכורה בסרט שיועד לשוק העולמי ושיחקה בתפקיד דרמטי מאוד ומאתגר יותר מכל תפקיד ששיחקה קודם. לואיסנה המשיכה במקביל בקריירת הדוגמנות שלה והיתה הפנים של חברת הלבשה תחתונה בארגנטינה בין השנים 2006-2010.

כיום היא בת 26 והנשואה היחידה מבין החבורה. ואמא לילד. בשנת 2009 היא התארסה לזמר הקנדי מייקל בובלה, איתו היא הופיעה בקליפ שלו "עדיין לא הכרתי אותך" והם התחתנו בשנת 2013. בחודש אוגוסט של אותה שנה נולד בנם הבכור, נוח בובלה.

מנואל - פליפה קולומבו:
לאחר שהסתיימו צילומי "המורדים" פליפה המשיך בקריירת המשחק והופיע בתפקידים שונים בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע. בשנת 2006 הוא שיחק בהצגת תאטרון יחד עם אביו, בה הוא גילם את דמותו של סולן להקת נירוונה המנוח, קורט קוביין. באותה שנה הוא גם שיחק בתפקיד כומר בטלנובלה.

פליפה חגג את יום הולדתו ה-31 בחודש ינואר האחרון ונכון לעכשיו הוא נמצא כבר כמעט 7 שנים עם בחורה בשם ססיליה, איתה הוא הביא לעולם בת בשנת 2009. ומי הסנדקים של הבת? חבריו הטובים מימי "המורדים" - קמילה בורדונבה ובנחמין רוחאס.

בשנת 2010 הוא הקים להקה בשם "מיס טיחואנה" יחד עם קמילה בורדונובה ומאמן הקול של להקת "ארווי" ווילי לורנסו, אך הלהקה לא שרדה וכיום הוא חלק מהלהקה "רוקו", בה גם שותף ווילי לורנסו וחבר אחר של פליפה מ"המורדים" - בנחמין רוחאס. אגב, שם הלהקה הורכב משמות משפחתם של פליפה ובנחמין.

פבלו - בנחמין רוחאס:
בנחמין לא נפרד מכריס מורנה, אחת ממפיקות "המורדים", כל כך מהר. לאחר סיום צילומי הסדרה הוא המשיך לעבוד איתה בטלנובלה פלורסיינטה ולאחר מכן בסדרה נוספת - "נשמה פיראטית", בה שיחק לצד לואיסנה לופילטו. רוחאס גם הקליט מספר שירים לאלבום של הסדרה.

בשנת 2008 בנחמין הופיע בשני סרטים ואלה היו הפרוייקטים העצמאיים הראשונים שלו ללא חסותה של כריס מורנה. באותה שנה הוא גם חתם על חוזה עם כריס מורנה וערוץ דיסני הלטיני לסיטקום טלוויזיוני באנגלית. כהכנה לצילומי הסיטקום הוא נסע לניו יורק לחצי שנה בכדי ללמוד אנגלית.

מאז בנחמין ביצע מספר הופעות אורח בסדרות שונות ובשנת 2011 שיחק בטלנובלה לצד פקונדו ארנה. בנחמין, שיחגוג החודש יום הולדת 29, היה מאורס עד שנת 2008 לדוגמנית ארגנטינאית אך הם נפרדו וכרגע הוא נמצא בזוגיות עם חברתו מרטינה כבר מעל שנתיים. מבחינת קריירה בנחמין מקדיש את זמנו בימים אלו בעיקר ללהקה שהקים יחד עם חברו מימי "המורדים", פליפה קולמבו. הם מקליטים שירים ומופיעים ברחבי ארגנטינה.

מריצה - קמילה בורדונובה:
לאחר סיום צילומי "המורדים", קמילה כמו יתר חבריה לצוות קיבלה הצעות רבות והשתתפה בפרוייקטים שונים. אחד מהפרוייקטים בהם קמילה השתתפה בתפקיד אורח היה הגרסה הארגניטנאית לסדרה האמריקאית המצליחה - "מי הבוס".

בשנים 2007-2008 היא שיחקה בסדרה "משפחת פיירו", שהפכה לאחת הסדרות הנצפות ביותר בארגנטינה. קמילה שיחקה בסדרה את בת זוגו של פליפה קולמבו. בשנת 2008 קמילה ופליפה שוב שיתפו פעולה, אך הפעם לא בפרוייקט טלוויזיוני אלא בפרוייקט עבור הקהילה, הם הקימו יחד בית ספר לאמנות לילדים שלא יכלו לשלם עבור בית ספר מקצועי.

בשנת 2010 השתפפה בסרט אימה ובאותה שנה היא יצרה פרוייקט משותף נוסף עם חברה הטוב פליפה קולמבו, הם הקימו יחד להקה שנקראה "מיס טיחואנה" והוציאו מספר שירים עד שקמילה החליטה בשנת 2011 להקדיש את עצמה לחלוטין לפרוייקט שבו היא היא הסתובבה בקראוון ברחבי המדינה יחד עם חלל האמנות שלה. סגנון החיים הזה, שכלל שינה במחנה ובישול על כיריים משך את תשומת לבה של התקשורת שעקבה אחריה במהלך המסע.

כיום קמילה בת 29, גרה ליד מרכז תרבותי שמארח עשרות אמנים מקומיים ועובדת בחלל האמנותי הזה, שבו מתקיימים בסופי השבוע הופעות של להקות מהאזור.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 באפריל, 2014

האביב כבר הגיע וגם חודש אפריל וזה אומר שבקרוב נשב בשולחן לארוחת חג הפסח החגיגית ונציין את יציאתם של בני ישראל מעבדות לחירות. פרט לחג הפסח, בחודש אפריל גם נציין ונחגוג עם מספר כוכבים אהובים את יום ההולדת שלהם. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

תגידו מזל טוב ל...
1.4.81 - פק יה ג'ין (יון ג'ו, "יורשת העצר") - תחגוג החודש 33.
2.4.83 - לאורה קרימינה (אסתרסיטה, "בלב הסערה", חימנה, "האומץ לאהוב") - תחגוג החודש 31.
3.4.78 - קרימה לוסאנו (מראינו, "הקמע") - תחגוג החודש 36.
8.4.81 - עופר שכטר (אדם, "אניגמה") - יחגוג החודש 33.
16.4.85 - בנחמין רוחאס (פבלו, "המורדים") - יחגוג החודש 29.
17.4.82 - יי ג'ון גי (טה סאן, "14 יום") - יחגוג החודש 32.
17.4.75 - גבריאל סוטו (קמילו, "כוחו של גורל") - יחגוג החודש 39.
19.4.78 - פלאביו מדינה (אלונסו, "האומץ לאהוב") - יחגוג החודש 36.
21.4.88 - ג'נקרלוס קנלה (ברונו, "יחסים מסוכנים", אנדרס, "לאהוב את לולה") - יחגוג החודש 26.
22.4.77 - כריסטינה דיקמן (קרינה, "פשוט לאהוב") - תחגוג החודש 37.
23.4.80 - מרג'ורי דה סוסה (קנדרה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 34.
27.4.62 - רנה סטריקלר (מיגל, "לב פראי", מריאנו, "האומץ לאהוב") - יחגוג החודש 52.
30.4.58 - גיז'רמו קפטיו (נלסון, "אהבות אמיתיות") - יחגוג החודש 56.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully