בלוג ויוה פברואר: שתי סדרות קוריאניות חדשות

  • בלוג
ויוה

שתי סדרות קוריאניות ובשורה לאוהבי הברזילאיות

20 בפברואר, 2014

2 סדרות קוריאניות מגיעות בקרוב לערוץ ויוה פלוס! הקוריאנית החדשה שתגיע לערוץ ב-13 במרץ, היא "14 יום" (Two weeeks). הסדרה תשודר בימי חמישי, בשעה 21:20 (שני פרקים ברצף), במקום "מלך הדרמה". לכל הסקרנים שרוצים לדעת מה יהיה בדרמה החדשה "14 יום" נספר שזאת דרמת אקשן מותחת, בכיכובו של יי ג'ון גי שזכה על תפקידו בסדרה בפרס שחקן השנה לשנת 2013.

יי ג'ון גי מגלם בסדרה את טה סאן, עבריין החבר בארגון פשע שלמד לשרוד לבד. אין היאה הסטודנטית הכובשת היא היחידה שתצליח לזהות את הלב הרחב שמאחורי החזות הקשוחה של טה סאן וכך הוא יתאהב בה. בעקבות ההיריון הלא צפוי של אין היאה, טה סאן מחליט לעזוב את חיי הפשע כדי לתמוך בה ולהתחיל חיים חדשים ביחד. אך הבוס של טה סאן, איל סוק, לא מאפשר לטה סאן להתחיל את חייו החדשים ודורש ממנו לחפות עליו ולרצות במקומו עונש מאסר. בעקבות האיומים של איל סוק שיהרוג את אין היאה, טה סאן נאלץ להסכים ומבקש מאין היאה לעשות הפלה. טה סאן מורשע ונכלא לשבע שנים ומותיר את אין היאה לבדה ללא הסברים.

השנים עוברות ולאחר שחרורו מהכלא, אין היאה מגיעה במפתיע אל טה סאן ומספרת לו שהיא לא ביצעה הפלה ויש לו ילדה בת שמונה שחולה בלוקמיה וזקוקה להשתלת מוח עצם. הוא נבדק ונמצא מתאים כתורם, אך ניתוח ההשתלה שנקבע לעוד 14 יום עומד בסכנה מכיוון שאיל סוק מפליל שוב את טה סאן והפעם ברצח. טה סאן נעצר ומצליח לברוח, הוא מסובך קשות ונרדף על ידי המשטרה כשמטרה אחת עומדת בפניו - להגיע לניתוח ולהציל את חיי בתו, האם הוא יצליח?

את הסדרה השניה (שדווקא מגיעה ראשונה) כולנו מכירים - "יורשת העצר" (My princess), הדרמה הרומנטית האהובה ששודרה בעבר בערוץ ויוה פלוס, חוזרת אלינו בדיוק באותו יום, ה-13 במרץ, ותשודר גם בימי חמישי, בשעה 19:00 (שני פרקים ברצף), במקום "קולו של הלב". מי ששכח ורוצה להיזכר בעלילת הדרמה, מוזמן להיכנס לדף הסדרה באתר ולקרוא את כל הפרטים.

ולא שכחנו גם את אוהבי הסדרות הברזילאיות: מאז הודעתנו על כך שהטלנובלה המקסיקנית "לב פראי" תחליף את הסדרה "שדרות ברזיל", קיבלנו פניות רבות מגולשים שתהו לגבי עתידן של הסדרות הברזילאיות בערוץ. אז רק רצינו לעדכן שיש לנו בשורה משמחת. בחודשים הקרובים אנו מתכננים לשדר סדרה ברזילאית חדשה בערוץ וברגע שיהיו לנו פרטים נוספים, אנו כמובן נדאג לעדכן.

אל תפסידו את הקוריאניות שמגיעות לערוץ ויוה פלוס, החל מ-13 במרץ, בימי חמישי מהשעה 19:00!

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

פורום חדש באתר!

11 בפברואר, 2014

לכל הסקרנים מביניכם שלא יכולים לחכות לפרק הבא של הטלנובלה האהובה עליכם - יש לנו פורום בדיוק עבורכם! אנחנו שמחים לפתוח את פורום הספויילרים בו תוכלו לדון בתקצירי הפרקים הבאים, לחשוף עלילות ולחלוק מידע על כל מה שעתיד לקרות בסדרות השונות שבערוצי ויוה.

פורום הספויילרים נוצר בעקבות רשימת ההמלצות ששלחה לנו הגולשת קרן א מפורום סדרות קוריאניות. ראינו שאכן יש הרבה התרעות ספויילר בפורומים וישר אימצנו את הרעיון והתחלנו לעבוד בעזרת הצוות הנחמד של וואלה. אז אמנם, כמו תמיד במערכות גדולות, זה לקח קצת זמן, אבל ההמלצה הראשונה שאימצנו יוצאת לדרך, ואנחנו מקווים שתמשיכו לשלוח לנו רעיונות יצירתיים לשיפור חווית הגלישה באתר.

הפורום כבר נפתח ואתם מוזמנים להיכנס ולהתחיל בדיונים. צוות אתר ויוה עומד לרשותכם בדף יצירת הקשר שבאתר וישמח לענות על שאלותיכם ולהגיב לפניות שיגיעו לאימייל vivasheli@walla.co.il גלישה נעימה!

לכניסה לפורום ספויילרים

בברכה,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 בפברואר, 2014

חודש פברואר הגיע ואיתו התחיל גם חודש אדר וכידוע "משנכנס אדר מרבין שמחה", אז כל מה שנותר לנו הוא לשמוח יחד עם כוכבי הטלנובלות שחוגגים החודש יום הולדת. ביניהם - ברן סאאת הכוכבת המרגשת של "פטמגול", גיא אקר מ"אווה לונה" שאוטוטו יורדת מהאתר (16.2 למי ששכח), חימנה נבארטה שסוחפת אותנו בימים אלה יחד עם וויליאם לוי בטלנובלה "בלב הסערה" ועוד שחקנים אהובים נוספים.

תגידו מזל טוב ל...
9.2.59 - גיא אקר (דניאל, "אווה לונה") - יחגוג החודש 55.
13.2.77 - וירנה פלורס (פאולה, "סנטה דיאבלה") - תחגוג החודש 37.
14.2.68 - קרלוס טורס טוריחה (חוליו, "השיבה הביתה") - יחגוג החודש 46.
21.2.74 - מרסדס מולטו (דניס, "יחסים מסוכנים") - תחגוג החודש 40.
22.2.79 - דבורה פלבלה (נינה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 35.
22.2.88 - חימנה נאברטה (מרינה/מגדלנה, "בלב הסערה") - תחגוג החודש 26.
24.2.83 - פריסילה פראלס (אליאנה, "יחסים מסוכנים") - תחגוג החודש 31.
26.2.79 - שאלים אורטיז (חוסה מנואל, "פשוט לאהוב") - יחגוג החודש 35.
26.2.84 - ברן סאאת (ביחטר, "אהבה אסורה", פטמגול, "פטמגול") - תחגוג החודש 30.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully