האגדה של קאנג צ'י - על הסדרה

"האגדה של קאנג צ'י" היא דרמה תקופתית מצליחה, רווית הומור ואקשן, בכיכובם של כוכבי הפופ הקוריאנים יי סונג גי ("יופי של ירושה") וסוזי ("דרים היי").

  • האגדה של קאנג צ'י
ויוה
ויוה

לאחר מות אביה, סו הוואה הצעירה נשלחת לבית בושת. היא מסרבת לעבוד שם כזונה ולישועתה מגיע וול יונג, ישות מיסטית בדמות אדם, שמציל אותה ומחביא אותה במעמקי היער. השניים מתאהבים וחיים כבעל ואישה, מבלי שסו הוואה מודעת לכך שוול יונג אינו בן אנוש. יום אחד שלוותם מופרת, כאשר השלטונות תופסים את סו הוואה ההרה. וול יונג חש לעזרתה וזעמו גובר. לתדהמתה של סו הוואה, השד שבו מתפרץ והיא בורחת ממנו כל עוד נפשה בה. זמן מה לאחר מכן היא יולדת את בנם המשותף ומשאירה אותו בקרבת הנהר. אציל בשם מו סול מוצא אותו, מאמץ אותו לחיקו ומעניק לו את השם קאנג צ'י.

השנים עוברות וקאנג צ'י הוא כבר גבר צעיר. הוא אינו יודע שהוא אינו בן אנוש מושלם וכי חבויים בו כוחות מסתוריים. הוא גדל שמח וטוב לב בקרב משפחתו המאמצת, עד היום שבו חייו מקבלים תפנית טרגית. אביו האהוב נרצח לילה אחד, בעודו מגן על קאנג צ'י, ומשפחתו מתפרקת לרסיסים. הדבר מעורר בו זעם רב וכאב עצום ועקב כך, כוחותיו נחשפים בפניו לראשונה במלוא עוצמתם. הסובבים אותו מתרחקים ממנו ורואים בו מפלצת, בעוד אחרים מנסים לפגוע בו. היחידה שעמדת לצידו היא יו אול, לוחמת אמיצה ללא חת, שפגש לא מכבר. היא היחידה שרואה את האנושיות שבו והיא מחליטה לעזור לקאנג צ'י כשהוא מחליט לעשות הכול כדי להפוך לבן אנוש אמיתי. הקשר המיוחד שנרקם ביניהם הופך לאהבה גדולה, אך האם יש לה כלל סיכוי לשרוד?

שודר בערוץ ויוה פלוס

24 פרקים, דרום קוריאה, 2013

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully