בין שתי נשים - על הסדרה

  • בין שתי נשים
ויוה
ויוה

מארו הוא סטודנט צעיר ומבטיח לרפואה. הוא מאוהב מזה שנים בשכנתו היפה, ג'ה הי, כתבת טלוויזיה מתחילה. מארו הוא חבר מפנק ואוהב לג'ה הי, שמספרת תמיד לכולם שהוא הבית והמשענת שלה. לילה אחד, ג'ה הי מזעיקה את מארו לחדר מלון אפלולי, שבו הוא מוצא אותה רועדת ובוכה לצד גופה של גבר זר. היא מספרת לו שהגבר ניסה לאנוס אותה ולכן הרגה אותו, ומארו מורה לה להיעלם מיד. הוא מסגיר עצמו למשטרה ונכנס לכלא במקומה, ובכך מחסל לחלוטין את סיכוייו לעסוק ברפואה.

לאחר מספר שנים, מארו יוצא מהכלא ומגלה שג'ה הי נשואה לגבר עשיר, חולה ומבוגר ממנה בהרבה. הוא מבין שויתרה עליו ושייתכן שאף ניצלה אותו כדי לחיות בעולם של מותרות, ולמעשה בחרה כסף על פני האהבה.

הבגידה האכזרית של ג'ה הי מותירה את מארו מתוסכל וזועם, ולמעשה משנה אותו. הוא כבר לא הבחור הטוב שהיה, אלא גבר תאב נקמה שעובד כברמן וכג'יגולו למחייתו. פגישה מקרית עם ג'ה הי מדרבנת אותו לעשות מעשה והוא מחליט לנקום בה באמצעות אן גי, בתה החורגת. אן גי היא אישה קרה ומחושבת, שמנהלת את התאגיד המשגשג של אביה. היא חונכה לא להראות רגשות לאיש, אבל מארו מסקרן אותה ועד מהרה היא מתאהבת בו נואשות.

מארו מתחיל גם הוא לפתח רגשות כלפי אן גי, אך מדחיק אותן כדי להיות מרוכז בנקמתו בג'ה הי. זו אינה מרוצה כלל וכלל מהופעתו המחודשת בחייה וחוששת עוד יותר שדבר היכרותם יתגלה. אף על פי כן, אן גי מגלה זאת ונפרדת ממארו, שרואה בכך הזדמנות לפתוח דף חדש הרחק משתיהן. אולם תאונת דרכים מחרידה מחזירה לחייו את אן גי וג'ה הי באופן בלתי צפוי...

הסדרה "בין שתי נשים" היא מלודרמה מותחת וסוחפת, בכיכובו של סונג ג'ונג גי, אחד השחקנים המצליחים בקוריאה היום, שזכה באין ספור פרסים על תפקידו בסדרה. לצידו מככבות מון צ'ה וון ("הנסיך שלה") ופק שי יון (" החברה שלי").

בלעדי לאתר ויוה.

20 פרקים, דרום קוריאה, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully