בלוג ויוה - מאי

סדרות חדשות - "שדרות ברזיל", "באושר ובעושר", "יחסים מסוכנים", "אהבות אמיתיות" ו"השיבה הביתה"

  • בלוג
ויוה

השיבה הביתה, לשדרות ברזיל

30 במאי, 2013

ברזילאית הולכת, ברזילאית באה: הטלנובלה הסוחפת "שדרות ברזיל" (Avenida Brazil) תגיע לערוץ ויוה ב-18 ביולי ותתפוס את מקומה של "הדרך להודו". אל "שדרות ברזיל" תצטרף ב-29 ביולי סדרה חדשה נוספת בשם "השיבה הביתה" (La Patrona), שתשודר במקום "חופן של יהלומים".

"שדרות ברזיל" הייתה ללא ספק הסדרה המצליחה ביותר בברזיל בשנת 2012. בפרק הסיום של הסדרה צפו מעל 80 מיליון איש בברזיל - נתון מדהים לכל הדעות. "שדרות ברזיל" נהנתה לאורך כל שידורה מביקורות מצוינות וכן הייתה לנושא שיחה פופולרי מאוד ברשתות החברתיות, בעיקר בטוויטר. ב"שדרות ברזיל", בת 160 הפרקים, מככבים שחקנים מוכרים רבים, כשבראשם דבורה פלבלה ומורילו בניסיו. השניים שיחקו יחד בסדרה "האחד" בתור אב ובתו, ובתום צילומי הסדרה פצחו ברומן סוער.

ריטה היא אישה צעירה וטובה, שנלחמת על מנת להשיב לעצמה את החיים שנלקחו ממנה על ידי אמה החורגת, כרמיניה. לאחר שאביה של ריטה נפטר בטרם עת, כרמיניה והמאהב שלה, מקס, שלחו אותה לגדול בשכונת עוני כדי שלא תפריע להם במשימתם להתעשר. חייה של ריטה במקום מגוריה החדש היו קשים מנשוא, אך היא מצאה נחמה, אהבה וחברות אצל נער צעיר ומקסים בשם בטטה. לאחר זמן מה, ריטה אומצה על ידי זוג מארגנטינה, עזבה את ברזיל ונאלצה להיפרד בעצב רב מחברה בטטה. בטטה אומץ גם כן על ידי כרמיניה ובעלה החדש, טופאו, ושמו שונה לז'ורז'יני.

השנים חולפות והצורך לנקום אינו עוזב את ריטה, שנקראת מעתה - נינה. נינה חוזרת לברזיל ומצליחה לחדור אל ביתם של כרמיניה וטופאו, תוך שהיא משמשת להם כשפית פרטית. בביתה של כרמיניה נינה פוגשת שוב את בטטה ואהבתם ניצתת ביתר שאת. נינה אוהבת מאוד את ז'ורז'יני, אך שקועה כל כך ברצון לנקום עד שחייה נכנסים לסחרור מסוכן. נינה תצטרך להחליט האם להתעמת עם עברה עד הסוף המר, או לשמור על הדבר הטוב היחיד שיש לה בחיים - אהבתו של ז'ורז'יניו...

גם הסדרה "השיבה הביתה", שמשודרת בימים אלו בערוץ "טלמונדו" בארצות הברית וזוכה לרייטינג גבוה מאוד, עוסקת במסע נקמה - ובמקרה הזה של גבריאלה, אותה מגלמת השחקנית המקסיקנית ארסלי ארמבולה. ארסלי חוזרת למסך שלנו לאחר שכיכבה בטלנובלות הקלאסיות "חבקי אותי חזק" ו"בדרך אל האושר". לצידה מככב בסדרה השחקן חורחה לואיס פילה, הלא הוא ג'ימי מ"מלאך ושטן".

גבריאלה היא אישה אמיצה ויפה, שעובדת קשה לפרנסתה במכרה הזהב של עיירת סאן פדרו דל אורו. גבריאלה מסתירה סוד כואב מהעבר - היא נאנסה בנערותה על ידי פרננדו האלכוהוליסט, נכנסה להריון וילדה את בנה דויד. לפרננדו מעולם לא נודע שיש לו בן מגבריאלה, ועל אף שהוא כבר גבוי נשוי, הוא עדיין מאוד אובססיבי לגביה. טירופו של פרננדו גדל עוד יותר כאשר אחיו הבכור, אלחנדרו, חוזר לעיירה לאחר שנים רבות וכובש את ליבה של גבריאלה.

אנטוניה, בעלת מכרה הזהב ואמם של פרננדו ואלחנדרו, היא האישה החזקה ביותר בעיירה. היא נחושה לסלק את גבריאלה מדרכה ומחיי בניה. כשאביה של גבריאלה מוצא מאגר זהב חדש בעיירה, אנטוניה רודפת הבצע מנסה בכל דרך לשים את ידיה על הזהב הנכסף. היא ממררת את חייה של גבריאלה ומצליחה להרחיק אותה מהעיירה לתקופה ארוכה, אבל גבריאלה עוד תחזור, נחושה מתמיד להשיב לחיקה את יקירה ולהרוס את אויביה.

"שדרות ברזיל" - החל מ-18 ביולי, ימים ראשון עד חמישי ב-22:30 בערוץ ויוה.
"השיבה הביתה" - החל מ-29 ביולי, ימים ראשון עד חמישי ב-21:40 בערוץ ויוה.

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ג'נקרלוס קנלה הוא בהלול החדש ב"יחסים מסוכנים"

29 במאי, 2013

ועוד שתי סדרות חדשות נוחתות בערוץ ויוה פלוס - ג'נקרלוס קנלה חוזר אלינו עם "יחסים מסוכנים" (Pasion Prohibida), הגרסה הלטינית ללהיט הטורקי "אהבה אסורה", ופק שי הו חוזר בקומדיה הרומנטית "באושר ובעושר" (Cheongdamdong Alice).

ב"יחסים מסוכנים" יכנס ג'נקרלוס, כוכב הסדרות "מלאך ושטן" ו"לאהוב את לולה", לנעליו הגדולות של קיבאנץ' טטליטו וישחק את בהלול - או ליתר דיוק את ברונו. הסדרה מגיעה אלינו במהירות שיא כאשר היא עדיין משודרת בערוץ "טלמונדו" בארצות הברית. ככה זה כשמדובר בג'נקרלוס שלנו, אנחנו פשוט לא יכולים להתאפק!

"יחסים מסוכנים" תתפוס את מקומה של "תהום של תשוקה". את בת הזוג של ג'נקרלוס בסדרה, כלומר את ביחטר החדשה - שתקרא ביאנקה, תגלם שחקנית צעירה ומבטיחה מוונצואלה בשם מוניקה ספיר. גם ב"יחסים מסוכנים", בדומה לסדרות הקודמות של ג'נקרלוס, נזכה לשמוע את קולו הערב בשיר הנושא של הסדרה שנקרא Dime ("תגידי לי").

ביאנקה היא בחורה צעירה ויפה ובתה של פלביה, אשת חברה מוכרת במיאמי. היא שונאת את אמה ומאשימה אותה במות האיש שאהבה יותר מכל - אביה, מרטין. מתוך רצון לנקום באמה היא נישאת למיליונר אלמן בשם אריאל, שמבוגר ממנה בשנים רבות ואשר האם עצמה תכננה להינשא לו כדי לצאת מהחובות הכספיים שהולכים וסוגרים עליה.

רוב בני ביתו של אריאל אינם מקבלים את ביאנקה בסבר פנים יפות, במיוחד ברונו, אחיינו החתיך ורודף הנשים. ברונו משוכנע שביאנקה נישאה לדודו רק בשל כספו הרב והוא מנסה לחשוף את פרצופה האמיתי. אולם עם הזמן, קורה משהו בין ברונו וביאנקה... הם מכירים זה את זה טוב יותר והקרבה ביניהם הופכת לתשוקה עזה ומסוכנת. בין השניים יתפתח רומן אסור וסוער, שהשלכותיו ישנו את גורל כולם.

"באושר ובעושר" (Cheongdamdong Alice), הקומדיה הרומנטית הקוריאנית, תשודר בערוץ במקום "גבר עם כבוד" ותחזיר לנו את הכוכב האהוב מ"הנסיך שלה" ו"אילג'ימה" - פק שי הו. גם "באושר ובעושר" היא סדרה חדשה מאוד שרק לפני חודשים ספורים סיימה את שידוריה בדרום קוריאה. 16 פרקי הסדרה זכו לרייטינג מרשים.

ב"באושר ובעושר", סה גיונג היא מעצבת אופנה בתחילת דרכה, בעלת חלומות גדולים ורצון עז להצליח. היא מתקבלת לעבודה כמעצבת בחברה גדולה, אולם מגלה ששכרו אותה רק כדי שתשמש כנערת שליחויות של יון ג'ו, אשתו של נשיא החברה. החיים מזמנים לסה גיונג הפתעה מרה נוספת: בן הזוג שלה בורח עם כל חסכונותיה והיא נותרת ללא אגורה שחוקה. סה גיונג מבינה שנמאס לה להיאבק ולהיות תמיד בתחתית שרשרת המזון, היא מחליטה לעשות שינוי בחייה ומציבה לעצמה מטרה - להינשא לגבר עשיר, ויהי מה! לשם כך היא מגייסת את עזרתה של יון ג'ו, שעשתה זאת לפניה ובהצלחה יתרה...

סה גיונג ממלאת בדקדקנות אחר הנחיותיה של יון ג'ו ומתברגת אל תוך החברה הגבוהה. בדרכה אל העושר, היא פוגשת בגבר צעיר בשם סונג ג'ו, שכובש את ליבה וגורם לה לפקפק בדרכה ובמטרה שהציבה לעצמה. סה גיונג אינה יודעת שסונג ג'ו הוא בעצם גבר עשיר, שמתחזה לבחור ממוצע כדי למצוא בחורה פשוטה לאהוב... מה יקרה כשתתגלה לשניהם האמת?

"יחסים מסוכנים" - החל מ-9 ביולי, ימים ראשון עד רביעי ב-20:10 בערוץ ויוה פלוס.
"באושר ובעושר" - החל מ-11 ביולי, ימי חמישי ב-21:20 (2 פרקים ברצף) בערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אהבות אמיתיות" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

28 במאי, 2013

"אהבות אמיתיות", סדרת הלהיט המקסיקנית שירדה מהמסכים במקסיקו רק לפני שבועיים, כבר מגיעה אלינו ותחליף את "יורשי הנקמה" בערוץ ויוה פלוס החל מ-17 ביולי!
הצופים הוותיקים בוודאי זוכרים בחיבה את הטלנובלה הארגנטינאית המשובחת "מישהו שומר עלי" ששודרה בויוה בעבר ו"אהבות אמיתיות" (Amores Verdaderos) היא הגרסה המקסיקנית החדשה, המצליחה ועתירת הרייטינג לאותה טלנובלה.

ב"אהבות אמיתיות" מככבים שחקנים רבים שאתם מכירים מטלנובלות קודמות, כשהבולטים שבהם - אדוארדו יאנייז מ"שיכורה מאהבה", אריקה באונפיל מ"אהבה מנצחת" וסבסטיאן רולי מ"שקרים". אליהם מצטרפים בין היתר גיירמו קפטיז'ו מ"שקרים", שרלין מ"זיקיות" ואנה מרטין מ"אשת הברזל".

הסיפור של "אהבות אמיתיות" מתחיל כשויקטוריה (אריקה באונפיל), אישה עשירה ומכובדת, נופלת קורבן לניסיון חטיפה בביתה שלה. ממש במקרה, גבר חסון בשם חוסה אנחל (אדוארדו יאנייז) נמצא במקום ומציל אותה מידי התוקפים. ויקטוריה מחליטה לשכור את שירותיו של חוסה אנחל בתור שומר הראש האישי שלה. במקביל, היא שוכרת גם את שירותיו של שומר ראש צעיר ונאה בשם פרנסיסקו (סבסטיאן רולי), על מנת שישמור על בתה האהובה ניקול.

ויקטוריה עוברת טלטלה נוספת כשהיא מגלה שבעלה הבוגדני והתככן, נלסון, הכניס את המאהבת שלו להיריון. ויקטוריה דורשת להתגרש מנלסון, אך הוא מסרב לתת לה גט ומתחיל לאמלל את חייה. היחיד שתומך בויקטוריה בתקופה הקשה הזו הוא חוסה אנחל ובין השניים ניצתת אהבה אמיתית, אם כי בלתי אפשרית, מכיוון ששניהם נשואים לאחרים.

בתה המפונקת והיהירה של ויקטוריה, ניקול, מסתירה מכולם את הפרעות האכילה שלה. היא ממררת את חייו של שומר הראש שלה ומתקשה להתמודד עם החוסר בפרטיות. אולם פרנסיסקו מסרב להיכנע לשיגעונות של ניקול ואף מנסה לעזור לה להחלים ממחלתה. בין השניים נרקמת אט אט חברות אמיצה, שהופכת עם הזמן לאהבה גדולה ו... אמיתית. אבל גם במקרה הזה, השניים יצטרכו להתגבר על מכשולים רבים בדרך למימוש אהבתם.

"אהבות אמיתיות" (183 פרקים) - החל מ-17 ביולי, בימים ראשון עד רביעי ב-21:50 בערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לבקשתכם, "אזל" מקבלת הארכה

20 במאי, 2013

גולשים יקרים,

קראנו בפורומים ובמיילים את הבקשות הרבות שלכם להשארת "אזל" באתר "רק עוד קצת...". אז הנהלת הערוץ ואנשי הרכש שלנו יצאו מיד למשימה ואנחנו שמחים מאוד להודיע שהצלחנו להאריך את זכויות ההקרנה של "אזל" בכמעט חמישה שבועות נוספים!

פרקי "אזל" ישארו זמינים לצפייה באתר עד לתאריך 14 ביולי. ביום זה הסדרה תרד מהאתר, כמו גם פרקי הסדרה "תשוקת הנצים". מהרו להשלים את הצפייה בפרקים!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"בין שתי נשים" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

19 במאי, 2013

היכונו, היכונו: סונג ג'ונג גי בהופעת בכורה בערוץ ויוה פלוס! "נשיקה מתוקה" תסיים השבוע את הסיבוב השני שלה בערוץ ויוה פלוס, והחל מיום חמישי הבא (ה-30 במאי) תשודר במקומה סדרה חדשה וסוחפת במיוחד - "בין שתי נשים" (The Innocent Man), מלודרמה מותחת שבה מככב אחד השחקנים המצליחים ביותר בקוריאה כיום: סונג ג'ונג גי. זוהי הופעת הבכורה שלו אצלנו ואנחנו בטוחים שגם אתם תתאהבו בו מיד (ולא רק בגלל המראה המצודד). על תפקידו בסדרה, זכה סונג ג'ונג גי בפרסים רבים, בין השאר בפרס השחקן הטוב ביותר, פרס אייקון האופנה ופרס הזוגיות המוצלחת ביותר אותו חלק עם מון צ'ה וון. מי הן שתי הנשים של סונג ג'ונג גי בסדרה? את שתיהן אתם מכירים היטב: הראשונה היא מון צ'ה וון, סה ריונג מ"הנסיך שלה", והשנייה היא פק שי יון, סה היון מ"החברה שלי". "בין שתי נשים" שודרה בקוריאה רק לפני מספר חודשים (בשנת 2012) וזכתה לנתוני צפייה מרשימים: הרייטינג כמעט הכפיל את עצמו מפרק הבכורה ועד לפרק הסיום!

סונג ג'ונג גי מגלם ב"בין שתי נשים" את מארו, סטודנט צעיר ומבטיח לרפואה. מארו מאוהב מזה שנים בשכנתו היפה, ג'ה הי (פק שי יון), כתבת טלוויזיה מתחילה. לילה אחד, ג'ה הי מזעיקה את מארו לחדר מלון אפלולי שבו הוא מוצא אותה בוכה ורועדת לצד גופה של גבר זר. היא מספרת לו שהגבר ניסה לאנוס אותה ולכן הרגה אותו, ומארו מורה לה להיעלם מיד. באהבתו אליה, הוא מסגיר את עצמו למשטרה ונכנס לכלא במקומה, תוך שהוא מחסל לחלוטין את סיכוייו לעסוק ברפואה בעתיד.

כשמארו יוצא מהכלא, הוא מגלה להפתעתו שג'ה הי נשואה לגבר עשיר, חולה ומבוגר ממנה בשנים רבות. הוא מבין שג'ה הי ויתרה עליו ויתכן שאף ניצלה אותו כדי לחיות בעולם של מותרות. הבגידה האכזרית של ג'ה הי מותירה את מארו מתוסכל וזועם והוא הופך לגבר תאב נקמה. הוא מחליט לנקום בג'ה הי באמצעות בתה החורגת - אן גי (מון צ'ה וון), אישה קרה ומחושבת שמנהלת את התאגיד המשגשג של אביה. אולם כנגד כל התוכניות שלו, וכמו בכל סיפור נקמה קלאסי, מארו ואן גי מתחילים לפתח רגשות עזים האחד כלפי השנייה, כשבאמצע נמצאת ג'ה הי, שלא מרוצה כלל וכלל מהופעתו המחודשת של מארו בחייה.

"בין שתי נשים" - החל מ-30 במאי, ערוץ ויוה פלוס.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully