בלוג ויוה - אפריל

ברן סאאת חוזרת ב"פטמגול", דיווח מאירוע קריאה ראשונה של "אניגמה" וסדרות חדשות בערוץ ויוה פלוס

  • בלוג
ויוה

ביחטר מתעוררת לחיים ב"פטמגול"

28 באפריל, 2013

אז אוטוטו נאלץ להפרד בדמעות מ"אזל" (וכשאנחנו אומרים "דמעות" אנחנו מתכוונים למפלים אמיתיים...), אבל אל תארזו את הממחטות כי מי שתחליף אותה היא הלהיט הטורקי הענק "פטמגול".

ברן סאאת, השחקנית הנפלאה מ"אהבה אסורה", חוזרת אלינו בסדרה הטורקית החדשה! אנחנו יודעים שגם אתם, כמונו, התאהבתם בסאאת בזכות הופעתה הבלתי נשכחת בתפקיד ביחטר ב"אהבה אסורה". אנחנו גם יודעים שכולכם שמעתם על הסדרה הכי מצליחה בטורקיה בתקופה האחרונה, "פטמגול" (בטורקית - Fatmagül'ün Suçu Ne?) שבה היא מככבת. היום אנחנו שמחים לבשר לכם שב-9 במאי "פטמגול" תנחת אצלנו בערוץ ויוה.

"פטמגול" מגיעה אלינו מבית היוצר של "מנקשה וחליל". משחק בה בין השאר מוראט דלטאבן, מי שגילם את מיטהאט ב"מנקשה וחליל". "פטמגול" בת 160 פרקים (שני פרקים יותר מ"אהבה אסורה"), מה שאומר שמצפה לנו נסיעה ארוכה ומפותלת במיוחד. הסדרה מגוללת סיפור עוצר נשימה, שכמיטב הטלנובלות הטורקיות שלמדנו להכיר עד היום יגרום לכם להתרגש, לבכות ולהתאהב... טיפ קטן שלנו: אם ישארו לכם ממחטות כשתסיימו לצפות בפרקי הסיום של "אזל", כדאי שתשמרו אותם בשביל "פטמגול".

פטמגול חיה את חייה השקטים בעיירת חוף קטנה בטורקיה. היא סופרת את הימים בהתרגשות לקראת חתונתה הצפויה למוסטפה, ארוסה ואהבת נעוריה. באותה עיירה מתגורר גם קרים שעובד בבית מלאכה וחי בביתה של אבה נינה שאימצה אותו לאחר מות אימו. החתונה הקרבה של פטמגול ומוסטפה אינה היחידה שמעסיקה את תושבי העיירה: כולם מתרגשים לקראת טקס האירוסין של סלים, בן למשפחת עשירים ואחד מחברי הילדות של קרים. האירוע מחזיר לעיירה גם את חבריו האחרים של קרים: ווראל וארדואן, גם הם בנים למשפחות אמידות.

יום האירוסין של סלים הוא גם היום שמשנה את חייה של פטמגול לעד. ארבעת החברים - סלים, קרים, ארדואן וווראל, שותים ומשתכרים בעת שפטמגול עושה את דרכה לביתה. היא נקרית בדרכם של הארבעה והנורא מכל מתרחש... לא רק שפטמגול נאנסת ואהובה עוזב אותה, משפחתו של סלים עשירה מספיק כדי "לקנות" את החוק ולטייח את הפשע.

זהו סיפור על אונס אכזרי, על אהבת נעורים שאינה עומדת במבחן, על חוסר צדק חברתי ועל תעצומות הנפש של אשה צעירה ואמיצה שמחליטה לשקם את חייה כנגד כל הסיכויים...

"פטמגול" - החל מ-9 במאי, ערוץ ויוה.

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אניגמה" - דיווח מאירוע קריאה ראשונה

25 באפריל, 2013

אז כבר סיפרנו לכם שהטלנובלה הישראלית החדשה של YES לערוץ ויוה, "אניגמה", יוצאת לדרך ואף על פי שהצילומים עדיין לא החלו כבר יש לנו דיווחים מהשטח. כוכבי ויוצרי הסדרה ונציגי התקשורת התאספו בתחילת השבוע בבית תמי בתל אביב לקריאה הראשונה והמסורתית של פרקי הטלנובלה החדשה, שתשודר בהמשך השנה. גם הנציגה שלנו הייתה שם כדי להביא לכם את כל הפרטים העסיסיים מאחורי הקלעים של האירוע וכפי שאתם רואים - גם כמה תמונות.

בתחילת האירוע הוצג בפני כלי התקשורת צוות הכוכבים הגדול והמרשים של "אניגמה". מי היה שם? עפר שכטר, עדי הימלבלוי, אוולין הגואל, אריה צ'רנר, אליאנה תדהר, דנה עדיני, אורי פפר, שרון אלכסנדר, אילה זילברמן, במאי הסדרה יוני גרא, התסריטאים חיים אביחיל וטל רוזנטל ועוד...

ואנחנו (איך לא?) ישר רצנו לעפר שכטר, שהגיע לאירוע כשהוא מצונן במקצת והתוודה שלעומת הדמות שלו בסדרה, אדם, שהוא צייר קומיקס בחסד, הוא אינו יודע לצייר כלל וכלל. שכטר שמח לפגוש באירוע את הימלבלוי, שכיכבה לצידו בעבר בסדרה "האלופה", וסיפר שהוא דווקא לא הספיק להתגעגע אליה בכלל משום שהם נהפכו לחברים טובים ונפגשים באופן קבוע.
מי שזכה לברכות רבות מכל חברי הקאסט היה אורי פפר, שלאחרונה נודע שהוא ובת זוגו יעל גולדמן מצפים לילדה שנייה.

צילומי "אניגמה" יתחילו רק בחודש הבא באולפני דורי מדיה דרסט בנווה אילן, אבל הקאסט כבר נראה מגובש מאוד ובכולם ניכרה ההתרגשות מהפרויקט החדש. השחקנים התיישבו בחצי מעגל והקריאו את התסריטים של הפרקים הראשונים - ואנחנו יכולים לגלות לכם שהיה מאוד מאוד מצחיק... תסריטאי הסדרה, שצפו בהקראה מהצד, סיפרו שבחודשים האחרונים הם עובדים קשה מאוד על כתיבת הפרקים ובקושי מספיקים לישון בלילה, אבל שהכתיבה מספקת להם הנאה גדולה והם בטוחים ש"אניגמה" הולכת להיות להיט. גם אנחנו!

נזכיר לכם שכאן בבלוג נמשיך לעקוב אחרי כל האירועים של "אניגמה" וכמובן נביא דיווחים ותמונות מסט הצילומים. המשיכו לעקוב!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אדית גונזלס ("דונה ברברה") בטלנובלה חדשה

22 באפריל, 2013

חברים, אנחנו יודעים שאתם מאוד מאוד סקרנים לגלות איזו טלנובלה תחליף את "יפה במנהטן" בערוץ ויוה. ובכן, לא תצטרכו להמתין עוד רגע אחד נוסף... זה הרגע לספר!
חלקכם שיערתם שזו תהיה "אניגמה", הטלנובלה הישראלית החדשה והמבטיחה - אבל צילומי הסדרה טרם החלו. אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם כאן בבלוג בכל התפתחות הקשורה ב"אניגמה", כולל דיווחים בלעדיים מאחורי הקלעים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר!
אבל בינתיים, נספר לכם שהסדרה שכן תשודר במקום "יפה במנהטן" היא "תחת שמיים אדומים" (Cielo Rojo), הטלנובלה החדשה בכיכובה של השחקנית האהובה אדית גונזלס, הלוא היא דונה ברברה שלנו.

"תחת שמיים אדומים", בת 165 פרקים, היא הפקה מצליחה מבית TV Azteca המקסיקנית. את בן הזוג של אדית, שנקראת בסדרה אלמה יגלם מאוריסיו איסלאס, שאותו אנחנו מכירים היטב בתור דניאל ב"האסירה". תתחילו להתרגל לשמו החדש - אנדרס.

אלמה ואנדרס היו זוג "מהאגדות" ובורכו באהבה גדולה ועוצמתית. עם זאת, השניים חוו פרידה כואבת ונפרדו לשנים ארוכות. כשדרכיהם הצטלבו שוב, אלמה כבר הייתה נשואה לגבר אלים בשם ויקטור. היא רוצה לברוח עם אנדרס, אבל בעלה מסכל את תוכניותיה וגורם לאנדרס להאמין שאלמה התחרטה.

לאחר שאלמה הורגת את בעלה בטעות מתוך הגנה עצמית, היא נאסרת בעוון רצח וחודשים ספורים לאחר מכן, יולדת בתוך בית הכלא את הבת המשותפת שלה ושל אנדרס: דניאלה. חמותה יודעת היטב שדניאלה אינה בתו של ויקטור, אך כנקמה באלמה היא נעלמת עם התינוקת ומשאירה את אלמה שבורת לב, מאחורי סורגים. בינתיים, אנדרס שלא ידע דבר על המתרחש נישא לחברתו מהעבר, לאחר שזו הודיעה לו שהיא בהריון.

השנים חולפות ואלמה מסיימת תקופת מאסר של 20 שנה. היא יוצאת לחופשי כשבליבה חששות - האם יש עוד סיכוי להחיות את האהבה הישנה שלה ושל אנדרס? האם היא תצליח למצוא את הבת שנלקחה ממנה לפני שנים כה רבות?

"תחת שמיים אדומים" - החל מ-7 במאי, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"גבר עם כבוד" ו"אלמה" - בקרוב בערוץ ויוה פלוס

15 באפריל, 2013

גולשים יקרים, לפני הכל רצינו לאחל לכם חג עצמאות שמח!!! מדינת ישראל חוגגת היום 65 שנה להקמתה ורגע לפני שתצבאו בהמוניכם על הפארקים ותדליקו את המנגלים, אנחנו רוצים לחשוף בפניכם אילו סדרות יחליפו בחודש הבא את "יופי של ירושה" ו"האומץ לאהוב" בערוץ ויוה פלוס. מוכנים? הנה זה מגיע...

ערב הסדרות הקוריאניות של ערוץ ויוה פלוס יקבל ב-2 במאי חיזוק משמעותי עם הגעתה של הסדרה "גבר עם כבוד" (A Gentleman's Dignity). אם שם הסדרה מצלצל לכם מוכר, זה ממש לא במקרה: מדובר באחת הסדרות המצליחות ביותר ששודרו בקוריאה בשנה החולפת. בקומדיה הרומנטית הזו משחקים שניים מכוכבי הקולנוע והטלוויזיה האהובים בקוריאה כיום: ג'אנג דונג גון וקים הנול, והם בוודאי אחת הסיבות לכך שהסדרה זכתה בפרסים רבים והובילה את טבלאות הרייטינג בקוריאה. רגע לפני ש"גבר עם כבוד" מגיעה לרגש גם אותנו, הרשו לנו לספר לכם קצת על סיפור העלילה -

לכל אחד מאיתנו יש את ה"חבורה" שלו: אותה קבוצה מגובשת של חברים וחברות שמלווה אותנו מימי הלימודים - ברגעים הטובים והרעים שלנו, בהצלחות ובכשלונות. כאלה הם דו ג'ין, טה סאן, ג'ונג נוק ויון - ארבעה גברים מצליחים, חברים מאוד מאוד טובים, שנמצאים בתחילת שנות ה-40 לחייהם.

חיי האהבה של ארבעת החברים מסובכים ביותר. זה הולך ככה: דו ג'ין מאוהב במורה יפה בשם יי סו, שמאוהבת בסתר דווקא בחברו הטוב, טה סאן. טה סאן, לעומת זאת, מאוהב בכלל בשותפה לדירה של יי סו, סה רה. יון, חברם של דו ג'ין וטה סאן, מתמודד עם מותה של אשתו ובמקביל מפתח רגשות חזקים כלפי מה ארי, אחותו הצעירה (מאוד) של טה סאן. נשמע מסובך עד כה? זה עוד כלום... חייהם של הרביעיה יקבלו תפנית מפתיעה, כשבחור צעיר בשם קולין יופיע על סף דלתו של דו ג'ין ויטען שאחד מהחברים הוא למעשה אביו הביולוגי. השאלה המסקרנת היא, כמובן - מי מהם?

ומקוריאה נעבור למקסיקו. תחזיקו חזק חזק, כי גבריאלה ספניק האהובה ח-ו-ז-ר-ת!!! ב-6 במאי תעלה בערוץ ויוה פלוס הסדרה החדשה של ספניק "אלמה" (La Otra Cara del Alma) ותשודר במקום "האומץ לאהוב". "אלמה" היא טלנובלה מצליחה שמשודרת במקסיקו מאז חודש נובמבר האחרון. כן כן, עמלנו וטרחנו כדי להביא אותה למסך ערוץ ויוה פלוס במהירות האפשרית! אם אתם נמנים עם מעריציה של ספניק (וברור לנו שאתם כן!), בוודאי תשמחו לשמוע שהיא גם זו שמבצעת את שיר הסיום של הסדרה - El Alma de Taxco.

אז אילו הרפתקאות מצפות לספניק בטלנובלה החדשה? אלמה היא יפהפייה עוצרת נשימה, שמאחורי החיוך המלאכי שלה בוערת תשוקה עזה לנקום את מות הוריה. חייה של אלמה השתנו באחת כשאביה הואשם בגניבה ממפעל היהלומים של דודה, קרלוס. הוריה של אלמה פנו בבקשת עזרה ורחמים לקרלוס ואשתו חוספינה, אך זכו לכתף קרה ונזרקו מביתם. כעבור זמן קצר הם נהרגו בתאונת דרכים ואלמה נשלחה לבית יתומים. היחיד ששימש לאלמה כמשענת היה גאיו, ידיד ותיק של אביה. שנים לאחר מכן, כשהיא מונעת מרגשות אשם, חוספינה הוציאה את אלמה מבית היתומים והביא אותה לביתה, כדי שתגדל לצד נכדתה דניאלה.

בן הברית היחיד של אלמה, גאיו, מאוהב בה נואשות, אך את תשומת ליבה תופס רוברטו, גבר חדש שנכנס לחייה ומחזר אחריה בעקשנות. אלמה, שמוכנה לעשות הכל כדי לפגוע בדניאלה וחוספינה, טווה תוכנית זדונית במטרה לסלק אותן מדרכה. אך כשהיא מבינה שהיא מאוהבת ברוברטו, היא תאלץ לבחור - האם להמשיך בדרכה הנקמנית, או אולי להניח מאחור את הכעס ולהתמסר לאהבה.

אל תחמיצו את הסדרות החדשות והנפלאות שמגיעות לערוץ ויוה פלוס - ושיהיה חג שמח ומהנה לכולם!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רכילויות וחדשות חמות מעולם הטלנובלות

7 באפריל, 2013

מה חדש אצל הכוכבים? כריסטיאן מייר מגלם לראשונה את תפקיד הרשע בסדרת אינטרנט חדשה, דוד ספדה פוצח בקריירה מוסיקלית ולוסרו מסרבת להצעה מפתה במיוחד מאחת מרשתות הטלוויזיה המובילות בארצות הברית. כל הפרטים העסיסיים - במבזק החדשות והרכילויות שלפניכם.

הצד האפל של כריסטיאן מייר. את כריסטיאן מייר אתם מכירים היטב מטלנובלות רבות כגון "מישהו צופה בך", "דונה ברברה" ו"הסערה", בתור הגלאן האמיץ וכובש הלבבות. בימים אלה כריסטיאן מצטלם לסדרת אינטרנט חדשה של Univisión שנקראת Arranque de Pasión. לסדרה יצולמו כ-15 פרקים וכמקובל בסדרות אינטרנט - כל פרק ימשך חמש דקות בלבד. בסדרה החדשה כריסטיאן משחק לצידם של קייט דל קסטיו מ"מלכת הדרום" וקרלוס פונסה מ"חיים כפולים". זו הפעם הראשונה שכריסטיאן מככב בסדרה שמיועדת לשידור באינטרנט בלבד, אבל מה שעוד יותר מעניין וחדשני מבחינתו - זו גם הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא משחק את תפקיד הרשע. סחתיין על האומץ!

דוד ספדה - עכשיו גם זמר? בחודש הבא תעלה על המסכים במקסיקו טלנובלה חדשה של דוד ספדה שתקרא Mentir Para Vivir. בסדרה החדשה והמצופה, שבה ישחק לצידו דייגו אוליברה מ"אהבה מנצחת", ספדה מתכוון לחשוף בפני הקהל הרחב את הכשרון החבוי שלו: שירה. מזה שנים רבות שספדה חולם לפצוח בקריירה מוסיקלית, ולראשונה בטלנובלה החדשה שלו הוא יקבל את ההזדמנות לעשות זאת. בשבועות האחרונים הוא בילה ימים ולילות באולפן ההקלטות במטרה להקליט מספר בלדות שישולבו בטלנובלה, ואפילו נשקלת האפשרות שספדה יבצע בעצמו את שיר הנושא שלה. בהחלט נשמע מסקרן...

הסירוב המפתיע של לוסרו. בחודש שעבר דיווחנו לכם שלוסרו סירבה לשחק בטלנובלה החדשה של כריסטיאן דה לה פואנטה. עכשיו מתברר שהיא סירבה גם להצעה מפתה פי כמה וכמה - לככב בתפקיד הראשי בסדרה חדשה של רשת ABC האמריקאית, Killer Women, שהיא אדפטציה לסדרה הארגנטינאית Mujeres Asesinas. הסיבה? לדברי לוסרו, היא לא מוכנה לעזוב את ילדיה ולהתרחק ממקסיקו לתקופה כה ממושכת, מה שהייתה נאלצת לעשות במידה והייתה מקבלת את התפקיד התובעני. מי שכן ישתתפו ב- Killer Women הם מייקל טרוקו וטרישה הלפר, ששיחקו יחד בסדרה "בטלסטאר גלקטיקה".

להתראות בפעם הבאה!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully