מגזין ויוה פלוס - מרץ 2013

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,

לפני הכל חג שמח וכשר לכולנו, חג אביב פרחוני ושמשי. צאו לטייל עם חברים ומשפחה אהובים, תהנו מהחופש! אנחנו שולחים לכם חיבוק גדול ואהבה.

ולגיליון: אלתאיר חרבו, פלורנסיה הרעה מ"תהום של תשוקה", מודה שהיא אדם מאוד רציני ובררן בכל מה שנוגע לגברים. היא מעולם לא יצאה עם גבר לא יפה ואולי בגלל זה היא עדיין רווקה. עינת אוזן מביאה לנו ראיון עם האשה שמצהירה שגם אם יאיימו עליה שזה סוף הקריירה שלה, לא תצטלם בעירום. התמונות בביקיני שלקחנו מסוכנות מצקל, צולמו בתקופת "ים של סודות" אבל בכל זאת.

אני מודה שהיה לי קצת קשה לצפות במאוריסיו אוכמן ב"חופן של יהלומים", פשוט בגלל שלפני שנים רבות הייתי מאוהבת ב"פנינה שחורה", הגרסה הארגנטינאית המקורית עם גבריאל קורדו ואנדראה דל בוקה, אבל מתרגלים. אוכמן עבר כברת דרך מאתגרת. הוא היה מכור לסמים, מה שכמעט הביא למותו, התגרש, נאלץ לעזוב טלנובלה באמצע, אבל טפו טפו נראה שהכל הסתדר. הכוכב החמוד נהנה לעבוד עם תסריט של אנריקה טורס, לבלות זמן איכות עם בתו ואפילו הכיר על הסט אהבה חדשה בדמותה של השחקנית בגוניה נרבאס (ברברה).

"היפים והאמיצים" נפרדת משניים שהיו באופרת הסבון הזאת מתחילת דרכה - רידג' (רון מוס) שעוזב החודש וסטפני (סוזן פלנרי) שתעזוב בחודש הבא. להאנטר טיילו (טיילור) היה קשה להיפרד והיא מרחיקה לכת ומגדירה את הפרידה כהליכה ללוויה. הבלוגר מייקל פיירמן שוחח איתה והסתבר שהיא לא פוסלת על הסף את האפשרות להפוך לאהובתו החדשה של אריק (ג'ון מק'וק) ואולי אפילו להיות סטפני השנייה.

אני מודה, אני אוהבת טלנובלות ברזילאיות. המשחק תמיד נהדר, הדמויות אמינות והסיפור מרתק. "לב משוגע" מסתיימת ובמקומה עולה "שקר היופי". חייה של אשה קשת יום בשם גריסלדה משתנים כשהיא זוכה בסכום ענק בלוטו. למרות הכסף היא מוכיחה לסובבים אותה שעושר זה לא הכל בחיים. לכבוד סיום "לב משוגע" צ'יפרנו אתכם ואותנו בפוסטר כפול.

אני מאושרת לדווח שהחודש הייתם מאוד פוריים ושימחתם אותנו עם תרגום כתבות מרתקות למדור פפראצי. עמית קצובה תרגמה עבורנו ראיון עם קייטי ברברי, הפרפרית הנהדרת מ"דונה ברברה", ונוגה זיו עדכנה אותנו בחייהם של אאוחניה סווארז מ"טין אנג'לס" שחוגגת הריון מניקולס קברה, וחוליאן חיל שנכנס לנעליו של פרננדו קולונגה בגרסה חדשה ל"מתחזה". תודה רבה לשתיכן.

היא מגדירה את עצמה כילדת פרחים טבעית והאמת שקשה לדמיין את מרסלה מר, דוריס היפה מ"הקמע", ברגלים יחפות וגלביה. עינת מביאה לנו ראיון עם מר החולקת לא מעט מחמאות לרפאל נובואה, השחקן שלצדה.

ביקשנו ביקשנו וסופסוף הורמה הכפפה. הקוראת הנחמדה שלנו סנדי כהן שלחה למדור ויוה שף מתכון של דלעת טורקית, היישר מ"מנקשה וחליל". תמשיכו לשלוח מתכונים. יש גם מתנות לשולחים, וכמובן נתונה להם ההערכה האינסופית שלנו.

"אהבה מנצחת" חוזרת לשידור בויוה+ ב?6.3 במקום "חיים כפולים". כזכור הסדרה החלה את שידורה בפלטינה והועברה באמצע לערוץ ויוה+. היא מובאת בשידור חוזר לכל מי שפספס ולא יכול בלי וויליאם לוי ובינינו - מי יכול? לאחר בקשות חוזרות ונשנות הקוריאנית "נשיקה מתוקה" חוזרת (גם היא החלה בפלטינה ועברה לויוה+ באמצע). היא תחליף את "על גג העולם".

ולסיום, ידיעה קצת עצובה שנפלה על שולחני ממש לפני סגירת העיתון. השחקן מרטין ג'יאנולה שאנחנו מכירים מטלנובלות כמו "רומיאו וחולייטה", "יורשי האהבה", "מישהו שומר עלי" ו"כמוך וכמוני", נפטר בגיל 40 אחרי מחלה קשה.

נשיקות, שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully