בלוג ויוה - דצמבר

מסכמים את שנת 2012, כוכבי הטלנובלות חוגגים את חג המולד והגרסה המחודשת של "פנינה שחורה" בדרך אלינו

  • בלוג
ויוה

מסכמים את 2012: זו השנה שהייתה לנו

31 בדצמבר, 2012

חברים יקרים, הייתם מאמינים שעברה-חלפה לה עוד שנה? זהו היום האחרון של שנת 2012, ובחצות בדיוק תתרגש עלינו שנה אזרחית חדשה - 2013. זה בדיוק הזמן לסכם את השנה שעברה עלינו בערוצי ויוה וכאן באתר, ולבדוק מה היו ההתרחשויות הבולטות בעולם הטלנובלות. מי נישא למי? מי הביאו אותה בקאמבק מפתיע? ואילו כוכבות נכנסו השנה לחדר הלידה? וגם, מי הכוכבים והטלנובלות שהיו הכי מבוקשים במנוע החיפוש של גוגל? בלוג ויוה בסיכום חגיגי של שנת 2012!

שנת 2012 הייתה השנה שבה הטלנובלות הטורקיות ביססו את מעמדן המכובד בערוץ ויוה, עם "אהבה אסורה" המופתית ו"אזל" עוצרת הנשימה. גם הטלנובלות הברזילאיות שמרו על מקומן בערוץ, ובמשבצת של 19:00 שידרנו השנה שני להיטים גדולים במיוחד: "מעבר לים" ו"לב משוגע". אילו עוד סדרות כיכבו השנה בערוצים ויוה וויוה פלוס? מארגנטינה הגיעו אלינו "הנבחר" ו"יורשי הנקמה", וממקסיקו הבאנו לכם את כל הטלנובלות המצליחות: "אהבה מנצחת", "האומץ לאהוב", "תהום של תשוקה", "כוחו של גורל" - וזו רק רשימה חלקית. כמובן שדאגנו שגם אוהבי "טלמונדו" לא ישארו מקופחים, ועל המסך שלנו שודרו גם הסדרות "לאהוב את לולה", "האחים דל מונטה" ו"יפה במנהטן".

אנחנו מוכרחים לציין שהשנה הזו הייתה שנה מוצלחת ועשירה במיוחד בשביל אוהבי הסדרות הקוריאניות. הערב הקוריאני המיוחד שהשקנו בערוץ ויוה פלוס, הביא איתו שלל להיטים מדרום קוריאה. בז'אנר המתח והפעולה שידרנו את "אייריס" ו"צייד עירוני", ובז'אנר המוסיקלי את "הלהקה" ו"דרים היי" המצליחות. הסדרות המרגשות "49 ימים" ו"ניחוח אישה" לא הותירו עין אחת יבשה... ובל נשכח את הסדרות שהובילו את טבלאות הרייטינג בקוריאה, כמו "הנסיך שלה" ו"אהבה גדולה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

פה באתר ויוה פינקנו אתכם בפרקים מלאים של שתי קלאסיקות שנורא נורא התגעגעתם אליהן - "תשוקת הנצים" ו"חתולה פראית". בנוסף, נתנו לכם לצפות לפני כולם בפרקים של "אזל", "הקמע" ו"הנבחר", והחזרנו להקרנה חגיגית את "לב אמיץ", "חיים גנובים", "המלך סאן" ו"גברים עם כבוד".

ואיזה גלאנים חדשים סידרנו לכם ב-2012, לא הורסים? השנה התאהבנו בקנאן אימירזאליאולו מ"אזל" וכריסטיאן דה לה פואנטה מ"האומץ לאהוב, ברן סאאת מ"אהבה אסורה", בלנקה סוטו מ"אווה לונה" ו"הקמע" וליצי מ"יפה במנהטן". זו גם הייתה השנה שבה הילדים גנבו את ההצגה: למשל מאיטה לאנאטה המוכשרת שגילמה את אלמה ב"הנבחר", בטוהאן קארג'קאיה ששיחק את בולנט ב"אהבה אסורה", וחורחה אדוארדו גרסיה - ללו החמוד מ"יפה במנהטן".

יצאנו לבדוק את מי אתם חיפשתם ברשת הכי הרבה וגילינו שמבין שלל הסדרות ששידרנו ב-2012, הסדרות "אהבה אסורה" ו"אזל" היו הסדרות הכי מבוקשות במנוע החיפוש של גוגל. בקטגוריית השחקנים - וויליאם לוי וברן סאאת לקחו את כולם בהליכה, אבל גם צמד הכוכבים הנצחי, פקונדו ארנה ונטליה אוריירו, היו מבוקשים מאוד בקרב ה"מגגלים" השנה.

ומה עוד קרה השנה בעולם הטלנובלות הסוער? נטליה אוריירו ילדה את בנה הראשון, מרלין, וגם לגבי אספינו וג'נקרלוס קנלה נולד בן - ניקולס.
הקאמבק של קיבאנץ' טטליטו והדוגמנית אזרה אקין עשה כותרות, כמו גם הזוגיות של ברן סאאת וזמר הפופ הטורקי קנאן דואולו, מערכת היחסים האינטנסיבית של חוליאן חיל ודנה גרסיה, וכמובן - האהבה הגדולה של כוכבי "הקמע" לולה פונסה וארון דיאז, שמצפים בימים אלה לילד ראשון.
וכמובן, היו השנה גם מספר חתונות נוצצות: רפאל נובואה ("הקמע") נישא למלכת היופי הקולומביאנית אדריאנה טרוד, וממש לאחרונה פקונדו ארנה התחתן עם בת זוגו מריה סוסיני.
ולא נשכח שלצד השמחות, היו גם אבדות מצערות - השנה נפרדנו בין השאר מלידיה לאמסון (אנחליקה ב"בובה פראית") וחוליו אלמאן ("אשת הברזל", "אין טיפשות בגן עדן" ו"שיכורה מאהבה").

אפשר עכשיו להגיד בבטחה: שנה עמוסה וגדושה בטלנובלות מדהימות עברה עלינו ואנחנו, מצידנו, עושים כמיטב יכולתנו שהשנה הבאה תהיה לא פחות מדהימה מזו, ואולי אפילו יותר... ואנחנו מאחלים לכולנו שנה מוצלחת, כייפית ומרתקת במיוחד!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים - ספיישל חג המולד

27 בדצמבר, 2012

היום בפינת הציוצים שלנו: ספיישל מיוחד לחג המולד! נכון שזה לא החג שלנו אבל למה לא לפרגן? אנחנו לא שמחים שמפרגנים לנו ומדליקים חנוכיות גדולות בניו-יורק, לונדון, פריז ואפילו בבית הלבן? אז איך העבירו השנה הכוכבים האהובים את החג, ואילו איחולים הם שלחו למעריציהם דרך דפי הטוויטר? ריכזנו במיוחד עבורכם את הציוצים המובחרים מכולם.

בשביל פקונדו ארנה, חג המולד השנה היה חגיגי ומיוחד הרבה יותר מבשנים עברו. ימים ספורים לפני כניסת החג, פקונדו נישא לבת זוגו בחמש השנים האחרונות - מריה סוסיני. לחתונה החגיגית הוזמנו 250 איש, רובם דווקא לא קולגות מעולם הבידור אלא בני משפחה וחברים קרובים. פקונדו, החתן הטרי, קיבל מאות ברכות בטוויטר מהמעריצים שלו, ועם כניסת חג המולד בחר להודות לכולם בציוץ מיוחד: "אלו ימים מאוד מיוחדים בשבילי... תודה רבה על כל ההודעות היפות. אני שולח איחולים חמים גם למי שכאן קרוב, וגם לאלו שנמצאים שם, רחוק... חג מולד שמח!!". גם ג'נקרלוס קנלה ("לאהוב את לולה") התרגש מאוד מכל האיחולים הלבביים ששלחו לו מעריציו, וצייץ בטוויטר: "חג מולד שמח! אתם (המעריצים) המתנה הכי יפה שקיבלתי! ברכות חמות לכולם, אני אוהב אתכם".

כריסטיאן דה לה פואנטה ("האומץ לאהוב") בילה את חג המולד עם אשתו ובתו לאורה, אותה הוא מכנה בשם החיבה - לאו. בערב חג המולד, כשהשלושה סיימו לאכול את סעודת החג והתיישבו לצד עץ האשוח, צייץ כריסטיאן: "לאו מחכה ש"סנטה" יגיע...". ביום המחרת, כריסטיאן לקח את לאו לבילוי אקסטרימי במיוחד, כזה שהוא מאוד מאוד אוהב: סקי מים. גם וויליאם לוי ("אהבה מנצחת") העביר את החג לצד ילדיו, וצייץ למעריצים שלו בטוויטר: "אני שולח לכם את האיחולים החמים ביותר לכבוד חג המולד. שאלוהים יעניק לכם בריאות, אהבה ואושר. אוהב את כולכם!".

אנאהי ("חיים כפולים") שלחה ציוץ מרגש לכבוד 6.5 מיליון העוקבים שלה בטוויטר. "חג המולד הוא התקופה הכי טובה בשנה. זה הזמן המושלם בשביל לסלוח מכל הלב ולהשתחרר מהטינה", צייצה אנהי, "זה הרגע לתת את החיבוק הזה, שיכול לרפא את הכל... אני מקווה שחג המולד ימלא אתכם בתקווה, אחדות ואהבה! חג מולד שמח לכולם!!! ♥". גם אנג'ליק בויר, כוכבת "תהום של תשוקה", ניצלה את דף הטוויטר האישי שלה כדי לאחל חג שמח לכל מעריציה: "חג מולד שמח! תודה על האיחולים היפים שלכם, גרמתם לי להרגיש אהובה מאוד!! אני מעריצה אתכם. אתם חשובים לי מאוד".

אז נכון שחג המולד הוא לא חג שלנו, אבל בשביל הכוכבים מדרום אמריקה מדובר באחד הרגעים היפים בשנה, בו הם לוקחים פסק-זמן מצילומי הטלנובלות ומקדישים את כל זמנם בשביל משהו שבתכלס, הוא הדבר הכי חשוב בחיים - המשפחה. אנחנו מצטרפים לכל הברכות ומאחלים חג שמח!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בקרוב - הגרסה המחודשת של "פנינה שחורה"

25 בדצמבר, 2012

"פנינה שחורה" היא אחת הטלנובלות הקלאסיות שנחרטו לנו עמוק עמוק בזיכרון. בזכות שני הכוכבים הענקיים שלה - אנדריאה דל בוקה וגבריאל קוראדו וסיפור מיוחד שהיפנט אותנו למסך, היא הוכתרה כאחת הטלנובלות האהובות והמצליחות אי פעם. 17 שנים אחרי ש"פנינה שחורה" ירדה מהמסכים בארגנטינה, ערוץ ויוה גאה להציג בפניכם את "חופן של יהלומים" (Rosa Diamante), הגרסה החדשה והמדוברת של "פנינה שחורה", שתשודר בערוץ החל מ-31 בינואר במקום "הקמע".

מי השחקנים שיכנסו לנעליהם של גבריאל קוראדו (תומס) ואנדריאה דל בוקה (פרלה) ב"חופן של יהלומים"? אז ככה: את תומס, שבגרסה החדשה נקרא חוסה איגנסיו, מגלם השחקן מאוריסיו אוכמן ("אל קלון"). את פרלה, שב"חופן של יהלומים" נקראת רוסה, מגלמת שחקנית צעירה ומבטיחה בשם קרלה הרננדז. עוד מככבים בסדרה: לופיטה פרר (חוסטה מ"אווה לונה") ומנואל באלבי (מאורו ב"נשות אפריסיו"). את "חופן של יהלומים" מביים השחקן מיגל ורוני שביים בעבר את "אין שטוחות בגן עדן", וזכור לנו מתפקידיו הבלתי נשכחים ב"מלאך ושטן" ו"למדי אותי לאהוב". הסדרה "חופן של יהלומים" עלתה לשידור ב"טלמונדו" בחודש יולי האחרון, ואנחנו השקענו מאמצים רבים כדי להביא את הסדרה למסך שלכם במהירות שיא - במקביל לשידורה בארצות הברית!

הסיפור של "חופן של יהלומים" מתחיל כשילדה קטנה בשם רוסה ננטשת בידי אמה, ואישה מסתורית מביאה אותה לפנימיה יוקרתית. אותה אישה מפקידה בידי מנהלת הפנימיה חופן של 18 יהלומים יקרים, כתשלום עבור שהיית הילדה במקום. יהלום אחד נוסף, ורוד ויקר ערך, אמור להימסר לידיה של רוסה ביום שבו תעזוב את המוסד. בפנימיה, נוצרת חברות אמת בין רוסה וילדה מבית עשירים בשם אווה. אדוארדו, סבה של אווה ובעליה של חברה גדולה, הוא המלאך השומר של שתי הילדות.

השנים חולפות להן, ורוסה ואווה הן כבר נערות צעירות, חברות בלב ובנפש. הצרות מתחילות כשלחייהן נכנס בחור חתיך בשם חוסה איגנסיו... חוסה איגנסיו מתאהב ברוסה היפהפייה, אך כשהוא לא מצליח לכבוש את ליבה הוא מתחיל לצאת עם אווה התמימה. אווה מתאהבת בו נואשות, אך חוסה איגנסיו נעלם מחייה במפתיע. הסיפור מסתבך עוד יותר כשאווה הנבגדת מגלה שהיא נושאת ברחמה את בנו של חוסה איגנסיו. רוסה נלחצת לעזרת חברתה הטובה, והשתיים מחליטות לגדל את הילד ביחד. במקביל, סבא אדוארדו האהוב נפטר ומוריש לאווה את כל הונו, מעשה שמוליד מלחמת ירושה בקרב משפחתו. אווה ורוסה עוזבות את הפנימיה ונוסעות לביתה של אווה, אך בדרך הביתה מתרחש אירוע מפתיע שיישנה את חיי שתיהן לעד...

"חופן של יהלומים" - החל מ-31 בינואר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

להיט קוריאני בדרך למסך שלנו: "יופי של ירושה"

20 בדצמבר, 2012

אוהבי הסדרות הקוריאניות - סמנו לכם כבר עכשיו את ה-24 בינואר!
"יופי של ירושה" (Brilliant Legacy), הסדרה שהיתה להיט היסטרי בקוריאה, מצטרפת ל"על גג העולם" (עליה כבר דיווחנו בפוסט קודם) לערב של חגיגה קוריאנית ענקית. שני הפרקים הראשונים של הסדרה ישודרו מיד לאחר שני הפרקים הראשונים של "על גג העולם" ומבטיחים לנו ערב בלתי נשכח. כבר קשה לנו לחכות...

"יופי של ירושה" נחשבת, בעיני הצופים והמבקרים כאחד, לאחת הסדרות המשובחות והמצליחות שיצאו מקוריאה בשנים האחרונות. אבל כשאנחנו אומרים "להיט", למה אנחנו בדיוק מתכוונים? קודם כל, ב"יופי של ירושה" משחקים יופי של כוכבים, שאת רובם אתם כבר מכירים ואוהבים: למשל, האן היו ג'ו (אן צ'ה ב"אילג'ימה"), מון צ'ה וון (סה ריונג ב"הנסיך שלה") ובה סו בין (מין הו ב"49 ימים"). חוץ מזה, לסדרה היה יופי של רייטינג בקוריאה: היא עמדה בראש טבלאות הרייטינג לאורך כל שידורה, וזו הסיבה שהיא נפרסת על 28 פרקים - הרבה יותר ממה שמקובל בדרך כלל בסדרות קוריאניות. הפרק האחרון של "יופי של ירושה" זכה בקוריאה לרייטינג מ-ט-ו-ר-ף של 47.1%!

"יופי של ירושה" היא מלודרמה סוחפת ומרגשת, שמספרת סיפור מיוחד ומפותל שאנחנו מעדיפים שתחשפו אליו לבד, טפח אחר טפח. עם זאת, נגלה לכם רק שבמרכז העלילה נמצאת אן סונג, בת למשפחה עשירה הלומדת בארצות הברית. אן סונג מגיעה לביקור בקוריאה מבלי לדעת שאביה פשט את הרגל. במקביל, בחור עשיר ומפונק בשם הוואן מגיע גם הוא לקוריאה לבקשתה של סבתו, שרוצה שיעבוד בחברה שבבעלותה. אן סונג והוואן חוזרים הביתה באותה הטיסה, ותקרית בודדה שתתרחש תוביל לשרשרת של אירועים שתשנה את מהלך חייהם. מהי אותה תקרית הרת גורל, אתם שואלים? ובכן, בשדה התעופה אן סונג והוואן יחליפו בטעות את התיקים שלהם... ומשם, יתפתח סיפור אהבה עוצמתי שישלב בתוכו קרבות ירושה, סכנה גדולה, אושר והמון המון דמעות.

"יופי של ירושה" - החל מ-24 בינואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבת "המלך סאן" חוזרת ב"על גג העולם"

17 בדצמבר, 2012

השחקנית האהובה האן ג'י מין נכנסה לנו עמוק ללב - התרגשנו איתה ב"המלך סאן" בתור סונג יון, וגם ב"קין והבל" בתור יונג ג'י. ב-24 בינואר היא תגיע לערוץ ויוה פלוס בקומדיה רומנטית חדשה - "על גג העולם" (Rooftop Prince). הסדרה תחליף את "לגמרי במקרה" ותשודר בימי חמישי ב-19:00.

"על גג העולם" שודרה בקוריאה רק בחודש מאי האחרון, ואנחנו מיהרנו להביא אליכם למסך את הסדרה המצוינת הזו. את השחקן שמככב בה לצד ג'י מין אתם עוד לא מכירים, אבל שווה להרחיב עליו את הדיבור: מדובר בפק יוצ'ון, מי שנחשב לאחד מכוכבי הפופ הלוהטים כיום בקוריאה. פק יוצ'ון חבר בלהקת הבנים JYJ, והפופולריות שלו ברחבי אסיה עצומה. השנה הוא יצא לסיבוב מפגשי מעריצים באסיה, ביקר בין השאר בשנגחאי, טיוואן ובנגקוק, וסחף אל המפגשים הללו יותר מ-17,000 מעריצים נלהבים שלו. גם פק יוצ'ון וגם האן ג'י מין, זכו השנה בשלל פרסים יוקרתיים על תפקידהם ב"על גג העולם". כשתראו את הסדרה, תבינו שלגמרי בצדק...

הסיפור של "על גג העולם" מתחיל כשטה מו, בחור שאפתן ואכזרי, הורג את בן דודו טה גאנג מתוך החשש שהוא יקבל במקומו את ניהול העסק המשפחתי. טה מו מספר לכולם שבן דודו נעלם, בתקווה שהאמת לעולם לא תצא לאור. שנתיים חולפות להן, ועל סף ביתה של בחורה צעירה בשם פק הא נוחתים ארבעה אנשים, הלבושים בבגדים מהמאה ה-18. מנהיג החבורה המוזרה הזו טוען שהוא יי גאק, יורש העצר של שושלת ג'וסון העתיקה. פק הא מתקשה להאמין לסיפור, שנשמע מופרך מאוד, אך נותנת לחבורה מחסה בדירתה הצנועה, ועוזרת להם להתאקלם במאה ה-21.

יום אחד רואה יי גאק ברחוב מישהי הדומה שתי טיפות מים לאשתו המנוחה שמתה בנסיבות מסתוריות. הוא עוקב אחריה ומגיע לביתו של טה גאנג שם, בשל הדמיון הרב בינו לבין טה גאנג, מזהה אותו בטעות הסבתא כנכדה האבוד שחזר. יי גאק, מבין שזה לא צירוף מקרים - הוא זינק בזמן 300 שנה קדימה כדי לפצח את תעלומת מותה של נסיכתו, כמו גם את נסיבות היעלמותו של טה גאנג. במהלך מסעו ייגלה יי גאק אמיתות מפתיעות על עצמו, על חייו הקודמים ועל אהבת אמת. ואולי כל זה הוא רק התירוץ של הגורל להפגיש בין הנסיך בן המאה ה-18 לאהבת חייו האמיתית שעתידה להיוולד 300 שנה אחריו?

"על גג העולם" (20 פרקים) - החל מ-24 בינואר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

13 בדצמבר, 2012

שלום לכולם! שנת 2012 עומדת להסתיים, אבל לא לפני שנבדוק בפעם האחרונה לשנה זו: מי חוגג החודש יום הולדת?

12.12.88 - האם און ג'ונג (24)

האם און ג'ונג, ששיחקה ב"דרים היי" את בק הי, חגגה אתמול את יום הולדתה ה-24. און ג'ונג נחשבה לילדת פלא: כשהייתה בת שבע בלבד, היא השתתפה בתחרות "מיס קוריאה הקטנה" וזכתה במקום הראשון. לאחר מכן היא השתתפה במספר סדרות וסרטים בתפקידים קטנים, אך בחרה לזנוח את עולם הבידור ולהקדיש את זמנה דווקא לטאקוונדו, אומנות לחימה קוריאנית. היא אפילו ניצחה בשלוש תחרויות! בשנת 2007, כשאון ג'ונג סיימה את לימודי התיכון, אימא שלה החליטה לעזוב את משרתה כמורה לפסנתר ולעבוד מסביב לשעון בתור הסוכנת האישית של בתה היחידה. מאז, און ג'ונג השתתפה במספר רב של סדרות טלוויזיה, סרטי קולנוע וכן וידיאו-קליפים, וכיום היא נחשבת לכוכבת גדולה בקוריאה. און ג'ונג חברה בלהקת בנות אהובה שנקראת T-ara.

19.12.79 - פאולה ריי (33)

9 שנים אחרי ש"תשוקת הנצים" ירדה מהמסך, אפשר כבר לומר בבטחה שהסדרה עשתה רק טוב לשחקנית פאולה ריי (חימנה). אחרי שכיכבה ב"תשוקת הנצים", פאולה כיכבה בטלנובלות רבות, למשל: "התחלה חדשה" ששודרה בערוץ ויוה פלטינה, בה היא שיחקה לצד הקולגה שלה מ"תשוקת הנצים" - מישל בראון, בפרק "תקוות נכזבות" של הסדרה "החלטות" שגם הוא שודר בערוצים שלנו, וכן בגרסה הקולומביאנית של "מונטה כריסטו" בתור לאורה, התפקיד שמילאה בארגנטינה פאולה קרום. החל מחודש מאי האחרון, פאולה משחקת בתפקיד הראשי בטלנובלה קולומביאנית בשם Pobres Rico, לצידו של חואן פבלו ראבה (סעיד מ"אל קלון"). גם זוגיות לא חסרה לה, תודה ששאלתם: פאולה נשואה מזה כשנתיים לשחקן חואן קרלוס ורגאס. המון המון מזל טוב, פאולה!

27.12.88 - טה קיון (24)

ולעוד כוכב מ"דרים היי" שחוגג החודש יום הולדת 24: טה קיון, שגילם את דמותו של הרקדן החתיך ג'ין גוק. לפני שהפך לדמות נערצת בידי בנות קוריאה, התגורר טה קיון ביחד עם משפחתו במסצ'וסטס שבארצות הברית במשך שבע שנים. ביום הולדתו ה-17 אחותו הכינה לו הפתעה: נסיעה לניו-יורק ואודישן לחברת התקליטים הקוריאנית הנחשבת - JYP Entertainment. החברה זיהתה מיד את כישרון השירה והריקוד של טה קיון, וצירפה אותו ללהקת הבנים הקוריאנית המצליחה 2PM. יחד עם שאר חברי הלהקה, טה קיון הקליט שני אלבומים מוסיקליים שזכו להצלחה מסחררת בקוריאה. בשנת 2010 טה קיון קיבל את התפקיד הראשון שלו בסדרה Cinderella's Sister, ולאחר מכן קיבל את התפקיד הראשי בסדרה "דרים היי". בשנה שעברה הוא חצה לראשונה את גבולות קוריאה ושיחק בתפקיד מרכזי בסדרה יפנית. הימור שלנו: טה קיון בדרך להיות כוכב גדול באסיה...

ותגידו מזל טוב גם ל...

6.12.61 - אנטוניו קאלוני ("הדרך להודו", "יומן חיים", "האחד", "טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 51.
8.12.73 - מאיה מישאלסקה ("חיים כפולים", "תשוקות", "אהבת אמת") - תחגוג החודש 39.
9.12.76 - בה סו בין ("49 ימים") - יחגוג החודש 36.
15.12.37 - לורנה ולאסקז ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 75.
17.12.78 - פבלו מאגז'אנס ("חיים כפולים", "הכל בשביל האהבה") - יחגוג החודש 34.
17.12.83 - רודריגו אנדרדי ("לב משוגע") - יחגוג החודש 29.
18.12.63 - קארן סנטייס ("יפה במנהטן") - תחגוג החודש 49.
20.12.67 - אאוחנייה קאודורו ("תהום של תשוקה") - תחגוג החודש 45.
20.12.79 - יון גיאה סאנג ("אהבה גדולה") - יחגוג החודש 33.
28.12.67 - פאולה פריירה ("הדרך להודו") - תחגוג החודש 45.
30.12.37 - רקל אולמדו ("תהום של תשוקה", "ים של אהבה") - תחגוג החודש 75.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אשת הברזל" מכה שנית

10 בדצמבר, 2012

השלישייה המנצחת חוזרת לערוץ ויוה: פרננדו קולונגה, גבריאלה ספניק ולוסרו חוזרים לשידור נוסף של "אשת הברזל" (Soy Tu Dueña), הטלנובלה המקסיקנית שהצמידה את כולנו למסך לפני כשנתיים. "אשת הברזל" תחזור למסך ערוץ ויוה ב-29 בינואר, ותשודר במקום "אחים בדם" שמתקרבת לסיומה.

"אשת הברזל" זכתה להצלחה אדירה ברחבי העולם, במיוחד בארצות הברית שם 9.4 מיליון איש צפו בפרק הסיום של הטלנובלה. היא הוכתרה כטלנובלה הנצפית ביותר בהיסטוריה של ערוץ יוניוויסיון. בשנה שעברה נודע שאווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות") ורשת ABC האמריקאית עמלים על אדפטציה לסדרה, כפי שנעשה בזמנו עם "בטי", אך נכון לרגעים אלה הדבר לא יצא לפועל. "אשת הברזל" הייתה מועמדת למספר פרסי מגזין "פיפל אן אספניול", ופרננדו קולונגה זכה באחד הפרסים בתור השחקן הטוב ביותר לשנת 2010. קולונגה קטף גם את פרס TvyNovelas על תפקידו בסדרה.

למי שהספיק לשכוח, הנה תזכורת לסיפור העלילה: "אשת הברזל" מספרת את סיפורה של ולנטינה, שננטשת ערב חתונתה בידי ארוסה אלונסו. מאותו הרגע, היא הופכת מבחורה חייכנית וטובת לב לאישה קרה, מרירה וקשה כברזל. ולנטינה עוברת להתגורר באחוזת "לוס קסקבלס" בכפר, שם היא פוגשת את חוסה מיגל... ולנטינה וחוסה מיגל מתאהבים זה בזו, וחוסה מיגל הוא היחיד שמצליח להפיל את החומות הבצורות שולנטינה בנתה סביב ליבה. אבל כשאלונסו חוזר במפתיע לחייה של ולנטינה, וכשבת דודתה הקנאית איוונה מתאהבת אף היא בחוסה מיגל ומנסה לעשות הכל בכדי להפריד בין השניים, ולנטינה וחוסה מיגל נאלצים להתמודד עם מכשולים רבים שמרחיקים אותם האחד מהשניה.

שידור שני של "אשת הברזל" - החל מ-29 בינואר, ערוץ ויוה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully