מגזין ויוה פלוס - דצמבר 2012

דבר העורכת

  • מגזין ויוה פלוס
ויוה

דבר העורכת, שרי שיין

יקיריי,
נתחיל בנימה אישית קצת עצובה. אדי פולונסקי, חבר טוב והכתב הראשי של המגזין, עוזב אותנו החודש והולך לדרך חדשה. החלטנו להיפרד ממנו בראיון חושפני על דרכו העיתונאית במגזין ויוה פלוס. האמת שהכוונה הייתה לעשות עמוד פרידה חביב ואוהב, אבל אז התחלנו לדבר, נזכרנו בראיונות הנפלאים שעברו בדרכו, ויצאה כתבה גדולה, מחוייכת, מפתיעה וכמובן כמובן, מרגשת.

הוא זמר, שחקן, היה נשוי לקייט דל קסטיליו ולא פחות חשוב הוא הורס. ארון דיאז כוכב "הקמע" מדבר על בת זוגו לולה פונסה (אהבה ממבט ראשון), על דמותו ב"קמע" (נהנה לשחק את הרע) ועל לוח השנה החדש שחושף את גופו (זה בשביל המעריצות).

הוא עושה לה פרצופים ומצחיק אותה, הוא אומר שהיא חמודה וכיפית, הוא רווק והיא רווקה אבל בכל זאת אאוחניו סילר וליצי לא ביחד. עינת אוזן ניסתה להבין למה בעצם שני כוכבי "יפה במנהטן" לא מאוהבים.

אני מודה - קוראים לי שרי שיין ואני מכורה ל"משפחת קרדשיאן". אין לי מושג מתי הייתה הפעם הראשונה שהבנתי את זה, אבל כמו כל התמכרות טלוויזיונית, אתה צופה במקרה בפרק או שניים ומוצא את עצמך מחפש במדריך הטלוויזיה מתי השידור הבא. ואז מגיע השלב הבא שאתה יודע בעל פה מתי השידור, והשלב הקריטי בו אתה לא מחמיץ אף פרק ודואג להקליט כשאתה לא נמצא. אז כמו שאמרתי, סדרת הריאליטי הטראשית המשודרת בערוץ E! מדי שישי כבשה אותי והחלטתי שהגיע הזמן להדביק אתכם בחיידק. דבר ראשון לפני הכל - מדריך דמויות מורחב.

קשה לפספס כשמדובר בשני שחקנים כל כך יפים וכל כך מוכשרים. פרננדו קולונגה ובלנקה סוטו התאחדו לטלנובלה חדשה בשם "בגלל שהאהבה מצווה". קולונגה הוא שליח פיצה מלומד שמגלה שיש לו בת מהאקסית וסוטו מנהלת חברה שמעסיקה את קולונגה בתפקיד חדש. יש תמונות.

היא נראית מעולה בגיל 36, והעובדה שפתחה קליניקה לטיפולים אסתטיים בת שלוש קומות במקסיקו סיטי, מסבירה לא מעט. בראיון מדברת נינל קונדה מ"ים של אהבה", על הבת ששלחה ללמוד באנגליה, על היחסים עם בעלה וכמובן על הקליניקה החדשה.

זלפה שלמה היא חובבת מושבעת של דרמות קוריאניות. כששמעה שיש פסטיבל קולנוע קוריאני בסינמטק, מיהרה לאירוע הפתיחה שם פגשה את אורח הכבוד, השחקן אן סונג גי, המכונה רוברט דה נירו הקוריאני. הסרט שלו, "בלתי נכנע", עורר בה תהיות עמוקות על חוסר קיומו של צדק. במדור הפפראצי היא כתבה עליו ביקורת מרתקת שנותנת חומר למחשבה.

פקונדו ארנה ממשיך להגג בבלוג שלו ואנחנו נמשיך לתרגם. אגב פקונדו שלח לי דרך הפייסבוק את דאגתו וברכת השלום שלו למצב. חמוד.

חנוכה בפתח ולכבוד חג האורים גם ויוה שף לבשה מתוק ויש מתכון לצ'ורוס, שזה סוג של סופגניה לטינית. מתוקה מתוקה וקלה להכנה.

הסדרה המעולה "הדרך להודו" חוזרת לויוה במקום "דונה ברברה". אם לא ראיתם זה הזמן, ואם ראיתם כמוני, זה הזמן לראות שוב. מעולה כבר אמרנו?

התחלנו בנימה אישית וגם נסיים בנימה אישית, השקט חזר למדינה ובעיקר לדרום, ואני מאד אני מקווה שדבר לא ישתנה עד צאת הגיליון. טפו טפו טפו. תשמרו על עצמכם. נשיקות שרי

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully