בלוג ויוה - ספטמבר

האושפיזין שלנו, משחק - של מי הציטוט?, מה מצפה לנו בשנה החדשה ו"אזל", הטורקית החדשה שאסור להחמיץ

  • בלוג
ויוה

האושפיזין שלנו

30 בספטמבר, 2012

"פטיש, מסמר, ניקח מהר..." אנחנו מקווים שסיימתם לבנות את הסוכה וקניתם אתרוג, לולב, הדס וערבה, כי הערב מתחיל חג סוכות הנפלא ואיתו חופשה ארוכה וכייפית. לכבוד החג יש לנו שאלה מעניינת בשבילכם, ובשביל לענות עליה תצטרכו להפליג קצת בדמיון: אילו יכולתם לבחור שבעה כוכבי טלנובלות וסדרות קוריאניות לארח בסוכה שלכם כאושפיזין, במי הייתם בוחרים? אנחנו חשבנו טוב טוב על השאלה הזו, ובחרנו את שבעת הכוכבים שהכי היינו רוצים לארח בסוכה שלנו. שבעת הכוכבים האלה הם אולי לא השמות הכי גדולים בעולם הטלנובלות, אבל הם התבלטו לטובה בשנה החולפת והיינו רוצים לפגוש אותם פנים מול פנים. אז קדימה, רוצו לקרוא את רשימת האושפיזין שלנו ואל תשכחו לספר לנו בתגובות אילו כוכבים הייתם רוצים לארח בסוכה שלכם. חג סוכות שמח לכולם!

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

1. כריסטיאן דה לה פואנטה

מי? כריסטיאן דה לה פואנטה השתתף ב"רוקדים עם כוכבים" האמריקאית, שיחק את דוקטור אריק רודריגס ב"מרפאה פרטית" והפציע בתפקידי אורח ב"אחים ואחיות", "בטי", "CSI: Miami" ועוד. אולם על אף הרפרטואר המרשים של כריסטיאן, אנחנו פגשנו אותו והתאהבנו בו בזכות התפקיד הראשי ב"האומץ לאהוב", המשודרת בערוץ ויוה פלוס.
למה? הסתכלו עליו רגע - באמת יש צורך לשאול? אבל בכל זאת: הוא שחקן מוכשר, איש משפחה מסור (כן, בנות: הוא נשוי באושר ויש לו ילדה קטנה בשם לאורה) והוא אפילו רוקד חבל על הזמן.
מה היינו מבקשים ממנו להביא לסוכה? חתימה והקדשה אישית מקייט וולש ("האנטומיה של גריי", "מרפאה פרטית").
מה הכי היינו רוצים לשאול אותו? איך אשתך התמודדה עם השמועות העקשניות על רומן שהתפתח כביכול בינך ובין סילביה נברו בצילומי "האומץ לאהוב"?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותו הביתה? כריסטיאן שירת בחיל האוויר של הצבא הצ'יליאני, ולכן הוא בטח לא יתנגד לטיסה בשמי ארץ ישראל, במהלכה נוכל להשוויץ בנופיה היפהפיים של מדינתנו.

2. ברן סאאת

מי? ברן סאאת היא ביחטר הנפלאה מהטלנובלה הטורקית שמשודרת בערוץ ויוה: "אהבה אסורה".
למה? כבר בסצינה הראשונה של ברן ב"אהבה אסורה", הבנו שמדובר בשחקנית אדירה וכמובן - ביפהפייה אמיתית. ברן הכניסה לב ונשמה לדמותה של ביחטר, וגרמה לנו להישאב לתוך הרומן האסור שלה ושל בהלול. לעומת מנקשה מ"מנקשה וחליל" שהייתה תמימה ועדינה עד כאב, ביחטר היא לא פראיירית בכלל, ויש לנו תחושה שה"פלפליות" שלה הוא משהו שהיא קיבלה מברן במתנה.
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? בקלאווה טורקית אותנטית - קינוח מפנק לארוחת החג.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? מ-1 עד 10, איך קיבאנץ' טטליטו מנשק?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? את המתנה שלנו לברן אנחנו שומרים לחתונה ההולכת וקרבה שלה ושל בן זוגה, זמר הפופ הטורקי קנאן דואולו. אנחנו מחכים להזמנה!

3. קים סון אה

מי? קים סון אה שיחקה את התפקיד המופתי של יון ג'ה בסדרה המופלאה, שריגשה אותנו עד דמעות - "ניחוח אישה". לאחרונה כיכבה גם בסדרה קוריאנית חדשה ומסקרנת בשם "I Do, I Do". כמובן שפגשנו אותה לראשונה ב"סאם סון המתוקה" הבלתי נשכחת.
למה? אף צופה לא נותר אדיש אל מול הסיפור קורע הלב של יון ג'ה ב"ניחוח אישה". התרגשנו, בכינו וצחקנו איתה לאורך כל פרקי הסדרה, והכל תודות למשחק האמין והמקצועי של סון אה.
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? עוגת אורז קוריאנית מסורתית שנקראת Tteok (טאוק).
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? אם היית מגלה, חס וחלילה כמובן, שנותרו לך חודשים ספורים לחיות, כמו דמותך ב"ניחוח אישה". מה הדבר הראשון שהיית עושה?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? בתור בחורה שאוהבת לטייל ולראות עולם, היינו לוקחים את סון אה לטייל בים המלח, ירושלים, תל אביב ועוד וקונים לה מזכרות חמודות הביתה.

4. ססאר אבורה

מי? ססאר אבורה הוא דיוניסיו ב"האומץ לאהוב", רוסנדו ב"תהום של תשוקה" והריברטו ב"אהבה מנצחת". הוא שיחק גם בטלנובלות "הכל בשביל האהבה", "אם חורגת", "לילות מריאנה", "חבקי אותי חזק" ועוד.
למה? בשנה האחרונה אין לנו רגע דל מססאר אבורה, ובצדק. השחקן המוכשר והמוערך הזה, שאנחנו מאוד אוהבים, מככב בשנים האחרונות בכל ההפקות הכי נחשבות ומצליחות במקסיקו. לססאר יש את היכולת לשחק כל דמות שרק ירצה, והוא תמיד עושה זאת בצורה הכי אמינה שיש.
מה היינו מבקשים ממנו להביא לסוכה? נאצ'וס, כמובן: חטיף מקסיקני שיעשה לנו קצת חריף בפה.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותו? אילו טיפים תוכל לתת לנו, כדי שנראה טוב כמוך בגיל 53?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותו הביתה? מכונה לעיצוב השפם והזקן - כדי שיוכל לתחזק את המראה המזוקן שלו ב"האומץ לאהוב" שמוצא חן בעינינו.

5. פאולה אוליביירה

מי? עד לפני מספר חודשים - ורוניקה המרשעת ב"המלכודת", היום - מרינה היפה והנחושה ב"לב משוגע", המשודרת מדי ערב בערוץ ויוה. אוליביירה שיחקה גם בטלנובלה "בליסימה" בתור ג'ובאנה.
למה? פאולה היא שחקנית נהדרת ורב-גונית, שמצטיינת גם בריקוד: בשנת 2009 היא השתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" הברזילאית וקטפה את המקום הראשון. היינו שמחים לארח אותה בסוכה שלנו ולטעום קצת מהיופי והשמחה שהיא תביא איתה מברזיל הרחוקה.
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? תחפושות, מסכות, תופים ונוצות - מה רע, קצת קרנבל בסוכה...
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? איזו דמות יותר נהנית לשחק - את הטובה ב"לב משוגע" או את הרעה ב"המלכודת"?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? בימים האחרונים פורסם שפאולה קיבלה את התפקיד הראשי גם בטלנובלה הבאה של "גלובו", ולכבוד הבשורה המשמחת היינו מעניקים לה בקבוק יין משובח שמיוצר בישראל.

6. מוניקה אנטונופולוס

מי? את מוניקה אנטונופולוס פגשנו לראשונה ב"משפחת פיירו", אבל היא פרצה לתודעה שלנו לאחר ששיחקה בתפקיד הראשי ב"חיים גנובים", הטלנובלה המותחת של פקונדו ארנה. השנה מוניקה הביאה לנו הרבה נחת עם תפקידה המשגע ב"הנבחר" - גרטה.
למה? מוניקה שיחקה בצורה מושלמת את גרטה, עורכת הדין הגאה והממולחת ב"הנבחר" וזכתה לשבחים רבים. בנוסף, על משחקה בסדרה היא זכתה בפרס המרטין פיירו היוקרתי. שאפו, מוניקה!
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? אלפחורס. כי מה יותר טעים מלנשנש את זה במהלך החג?
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? עם איזו שחקנית הרגשת יותר בנוח לשחק מערכת יחסים גאה ב"הנבחר" - פאולה קוהן (ז'יז'י) או לאונורה בלקרסה (פלומה)?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? בחודש אפריל האחרון מוניקה ילדה את בנה הראשון, קמילו, ולכן היינו מצ'פרים אותה בחמסה מיוחדת תוצרת הארץ שתוכל לתלות על העגלה. נגד עין הרע, אתם יודעים...

7. ג'אנג גון סוק

מי? ג'אנג גון סוק הוא אחד השחקנים והזמרים האהובים בקוריאה כיום. הוא עשה את הבכורה הטלוויזיונית שלו בערוץ ויוה פלוס בסדרה "הלהקה", וכיכב בשנה האחרונה גם בסדרה "גשם של אהבה" (Love Rain) שזכתה להצלחה בקוריאה.
למה? לג'אנג גון סוק יש את כל מה שכוכב קוריאני צריך - מראה, קול וכשרון משחק. הוא כבש אותנו בסדרה "הלהקה" כששיחק את טה גיונג, הסולן של להקת הבנים "איי.א. ג'ל".
מה היינו מבקשים ממנו להביא לסוכה? את האלבום החדש שהוציא לא מזמן לחנויות, Just Crazy. האלבום זכה להצלחה גדולה באסיה ונמכר ב-130,000 עותקים רק במכירה המוקדמת שלו.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותו? אם היית צריך לבחור בין המשחק לקריירה המוסיקלית שלך, מה היית מעדיף?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותו הביתה? סוד קטן שיישאר רק בינינו לבינו: שיכול להיות שזו לא הפעם האחרונה שנראה אותו על המסך שלנו.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

משחק ניחושים - של מי הציטוט?

27 בספטמבר, 2012

גמר חתימה טובה לכולם! ימים בודדים לפני שחג הסוכות מגיע וכולנו נצא לחופשה ארוכה ומהנה, הגיע הזמן לסיבוב נוסף במשחק הניחושים שלנו - של מי הציטוט? אתם כבר מכירים את החוקים: חמישה ציטוטים של חמישה כוכבי טלנובלות שאתם מכירים היטב, המטרה שלכם היא לנחש למי שייך כל ציטוט. הפתרונות - בתחתית הפוסט. וחברים, לא להציץ... יש לנו עיניים בגב :-) בהצלחה.

1. "כרגע אני לבד. אני לא בן אדם קל, אני מודעת לזה. אני היסטרית וחשדנית, וגברים מתקשים להסתדר איתי. אבל אני מעדיפה לא להיות בתוך מערכת יחסים, מאשר לסבול בתוך אחת כזאת. באהבה צריך חופש, אמון וכבוד. אני מאמינה באהבה לכל החיים אבל בשביל זה היא צריכה להתבסס על חברות ולא על סקס, כי אם אין חלומות משותפים, רוב הסיכויים שהקשר לא ישרוד".

2. "שלוש שנים ברציפות אני משחק רק בטלנובלות. זה עולה לי בבריאות, כי מדובר בז'אנר לא פשוט. קשה מאוד לשחק בטלנובלות, אותי זה מכניס ללחץ גדול. אני לא צופה בטלוויזיה בשום סדרה שבה אני משחק. רק בחדר ההלבשה אני מרשה לעצמי להסתכל, כשאני נמצא ליד כפפות האיגרוף שלי ויכול להרביץ לעצמי בראש".

3. "אני גרה בארצות הברית כבר 12 שנים. אני אזרחית אמריקאית לכל דבר והייתי נשואה לשני אמריקאים. אני לא מתגעגעת לארץ מולדתי, מקסיקו. להפך - כשאני נוסעת למקסיקו, פעם בשנה, אני מתגעגעת לארצות הברית. הבית האמיתי שלי הוא לא מקסיקו אלא מיאמי, ניו-יורק ולוס אנג'לס".

4. "בחיים צריך לדעת לקפוץ מעל מכשולים ולא לעצור. לדוגמא, החוויה שלי ב"רוקדים עם כוכבים". שלושה שבועות לפני הגמר הגדול נחתכתי בגיד, והרופאים בישרו לי שלא אוכל להמשיך בתחרות. אבל אני החלטתי להמשיך לרקוד בכל זאת, והגעתי עד לגמר".

5. "מערכת היחסים שלי עם חימנה דוקה? אני מעדיף לא להתייחס לנושא. עייפתי מזה כבר - החיים שלי פרטיים. אני יודע שמכיוון שאני יוצא עם בחורה מפורסמת זה מעורר תשומת לב גדולה, אבל ממציאים על שנינו כל כך הרבה דברים, שזה פשוט מתיש אותי. עם זאת, אני מוכן להודות שהיא החברה הכי טובה שלי".

מוכנים? הנה הפתרונות:

1. רומינה גאייטני
2. לוסיאנו קסטרו
3. בלנקה סוטו
4. כריסטיאן דה לה פואנטה
5. קרלוס פונסה

איך היה? הצלחתם לנחש למי שייך כל ציטוט? שתפו אותנו בתגובות. ועד לפעם הבאה - צ'או-צ'או.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אזל", הטורקית החדשה שאסור להחמיץ

23 בספטמבר, 2012

"מנקשה וחליל" הייתה אהבה ראשונה. בתולית, תמימה ועוצמתית. "אהבה אסורה" הייתה סיפור אהבה בלתי אפשרי, שסחף אותנו אל מחוזות הרגש העמוקים ביותר. אבל הטלנובלה הטורקית החדשה, שתשודר בערוץ ויוה החל מ-21 באוקטובר, תיקח צעד אחד קדימה את כל הדברים שבזכותם התאהבנו בטלנובלות הטורקיות: סיפורי אהבה מדהימים, מתח בלתי פוסק ושחקנים מוכשרים ויפים. גבירותי ורבותי, אנחנו מתרגשים להציג בפניכם את הטלנובלה הטורקית הבאה: "אזל" (Ezel).

סדף אבג'י (מנקשה)? יש.
קיבאנץ' טטליטו (חליל, בהלול)? יש.
סיפור אהבה עוצר נשימה? יש.
אקשן ומתח מסמרי שיער? או-אה, יש ועוד איך יש.

"אזל" היא סדרת אקשן רומנטית, ששודרה בטורקיה בין השנים 2009 ל-2011. בשל הצלחתה האדירה צולמו לה שתי עונות, שישודרו בערוץ ויוה ברצף - 142 פרקים בסך הכל. הסיפור של "אזל" הוא על בגידה שמפרידה בין ארבעה חברי נפש. עומר הוא צעיר יפה תואר, שמתכנן לשאת לאישה את נערת חלומותיו, איישאן. שני חבריו הטובים, ג'נגיז ועלי, הם כמו אחים בשבילו והוא סומך עליהם בעיניים עצומות. אבל חייו של עומר יתרסקו לרסיסים ביום בהיר אחד, כשהוא יופלל ברצח שלא ביצע. חבריו הטובים יעלמו, כמו גם איישאן, ארוסתו היפהפייה והוא ישלח לכלא כשרק שאלה אחת מנקרת במוחו מבלי לתת לו מנוח: למה? שנים לאחר מכן עומר יעטה על עצמו זהות חדשה: אזל, וייצא למסע נקמה. הוא לא יעצור עד שיגלה מי עומד מאחורי הפללתו. להפתעתו הרבה, הוא יגלה שארוסתו ושני חבריו הטובים מעורבים בפרשה הזו הרבה יותר מכפי שיכל לדמיין...

אז מיהו אותו "אזל"? אנחנו רוצים להכיר לכם את הכוכב הראשי של הסדרה - קנאן אימירזאליאולו. בסדרה החדשה נפגוש בפעם הראשונה את אימירזאליאולו (אוקיי, בואו נוותר על הרשמיות ונקרא לו פשוט קנאן, בסדר?) בתפקיד "אזל". לפי כמות הפרסים המרשימה והרייטינג הגבוה של "אזל" בטורקיה, ואם נוסיף לזה גם את העובדה שהיא נמכרה עד היום ליותר מ-45 מדינות, נראה שקנאן עשה עבודה פשוט מצוינת ואנחנו מצפים בהתרגשות לראות אותו על המסך שלנו.

אבל קנאן לא עשה את זה לבד: לצידו משתתפים ב"אזל" שורה ארוכה של שחקנים מצויינים. את רוב השמות אתם עוד לא מכירים, אבל יש שני פרצופים שתזהו מיד... מנקשה וחליל האהובים! סדף אבג'י, מנקשה שלנו, משחקת ב"אזל" בתפקיד מרכזי מאוד בתור בהאר. אהובה הנצחי, חליל (קיבאנץ' טטליטו), יקפוץ לתפקיד אורח מפתיע מאוד במהלך פרקי הסדרה.

"אזל" תשאב אתכם אל תוך מסע מרתק ורווי אקשן, הפתעות ואהבה אחת גדולה. ערוץ ויוה, החל מ-21 באוקטובר.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שנה טובה וחג שמח

16 בספטמבר, 2012

"שנה הלכה, שנה באה, אני כפי ארימה..."
איזו שנה גדושה ונפלאה עברה עלינו בערוצי ויוה וכאן באתר. מה היה לנו השנה? השקה מרגשת של הערוץ החדש שלנו - ויוה פלוס ואתו ערב הסדרות קוריאניות שכולם ציפו לו, הגעתן של "תשוקת הנצים", "חתולה פראית" ועוד סדרות להיט להקרנה בלעדית באתר ויוה, הטלנובלות הטורקיות שכבשו את ערוץ ויוה והפכו להיסטריה לאומית, וכמובן: סדרות משובחות, עדכונים בלתי פוסקים והמון הפתעות פה באתר.

היום, רגע לפני ששנת תשע"ג מתחילה, לא נותר אלא לאחל שהיא תהיה לא פחות טובה מקודמתה. בשבועות הקרובים ערוצי ויוה וויוה פלוס יתחדשו בסדרות נפלאות מכל קצוות העולם. רק השבוע קיבלנו בברכה את הסדרה "הקמע", וכבר ביום שני הקרוב תגיע סדרה חדשה נוספת לערוץ ויוה - "יפה במנהטן". שלושה ימים לאחר מכן, ביום חמישי, הסדרה המוסיקלית שכולם מחכים לה - "דרים היי", תנחת בערוץ ויוה פלוס הישר מקוריאה.

וזה לא הכל. ב-24 בספטמבר, "תהום של תשוקה" המקסיקנית תגיע לערוץ ויוה פלוס. לאוהבי הסדרות הטורקיות, ב-18 באוקטובר "אהבה אסורה" תגיע לסיומה (הדרמטי יש לציין), ואנחנו מוכנים לגלות לכם שאנחנו מתכוונים לשדר במקומה עוד סדרה טורקית - חדשה, מאוד מאוד מצליחה... פרטים נוספים - בהמשך.

היום, ערב החג, רגע לפני שאנחנו מתיישבים לשולחן ומקבלים את השנה החדשה בברכות ובמטעמים, רצינו לאחל לכם גולשים יקרים, ברכה אישית מכל הלב. שתהיה לכם שנה טובה, משגשגת, מפתיעה, שכל משאלות ליבכם יתגשמו ושתמשיכו לחוות אתנו, כמו ב-13 השנים האחרונות את כל הרגעים המרגשים, מצחיקים ועצובים שמספקות לנו הסדרות הנהדרות המשודרות בויוה ובויוה פלוס. גם השנה נמשיך לעבוד קשה וללא פשרות, כדי שאתם תקבלו למסך את הטלנובלות הטובות ביותר ואת העדכונים החמים ביותר כאן באתר 24-7.
אז חג שמח, ושנה טובה לכולנו!!!

באהבה ענקית,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

11 בספטמבר, 2012

הולה אמיגוס! חגי תשרי בפתח, ובעוד ימים ספורים נקבל בברכה את השנה העברית החדשה - תשע"ג (הבטן שלנו כבר בכוננות ספיגה...). אבל רגע לפני ראש השנה, וכמיטב המסורת שלנו בבלוג, אנחנו מביאים לכם את רשימת הכוכבים והכוכבות שיחגגו החודש יום הולדת. אז למי מגיע מזל טוב?

7.9.88 - איסבל בר (24)

אנחנו יודעים מה אתם בוודאי שואלים כרגע - מי זו איסבל בר?! אז הרשו לנו לערוך לכם היכרות עם הבחורה הצעירה והמוכשרת הזו, אחת מכוכבות הטלנובלה "הקמע" שבפרקיה תוכלו לצפות גם כאן באתר, לפני כולם. איסבל, שמגלמת ב"הקמע" את פביולה, היא שחקנית מקסיקנית שהחודש תחגוג את יום הולדתה ה-24. הפריצה הגדולה של איסבל הגיעה בזכות ערוץ MTV, שם היא שיחקה בתפקיד הראשי בטלנובלה Niñas Mal. לאחר מכן, היא הוזמנה לשחק בסדרה פופולרית בשם Kdabra לצידו של כריסטופר אוקרמן מ-Rebelde. בגיל 18 עזבה איסבל את בית הוריה כדי לחיות בלוס אנג'לס ולנסות את מזלה בהוליווד. היא התחילה ללמוד בבית ספר מבוקש ומוערך למשחק, שבו למדו, בין השאר, רוברט דה נירו ואנג'לינה ג'ולי. יש לנו תחושה שגם אתם הולכים להתאהב באיסבל...

15.9.77 - מרק תאצ'ר (35)

תגידו מזל טוב למרק תאצ'ר, כוכב "תהום של תשוקה" שתגיע לערוץ ויוה פלוס ב-24 בספטמבר. תאצ'ר הופיע לראשונה על המסך שלנו בטלנובלה "אהבה מנצחת", אבל במקסיקו הוא התפרסם בזכות ההנחייה של La Voz, הגרסה המקסיקנית של The Voice. מאז שהפך לשם דבר במקסיקו, תאצ'ר לא יורד לרגע מכותרות מגזיני הרכילות. בחודשים האחרונים תאצ'ר התמודד עם שמועות על רומן סודי שלו ושל שחקנית נוספת מ"תהום של תשוקה", ונסה אריאס, בזמן שהוא מנהל קשר זוגי עם ססיליה גליאנו (גרושתו של סבסטיאן רולי). עוד נטען בעיתונים, שקרב הענקים שלו ושל ספדה ב"תהום של תשוקה" גלש אל מחוץ למסך, ושהשניים הסתכסכו במהלך הצילומים. מה שבטוח, תאצ'ר הוא גלאן חדש, לוהט ומסקרן, ובקרוב נצפה בו לראשונה משחק תפקיד ראשי. הולך להיות חםםם...

19.9.73 - דוד ספדה (39)

"אשת הברזל", "כישוף", "כוחו של גורל" ובקרוב גם "תהום של תשוקה"... השחקן דוד ספדה לא עוזב אותנו לרגע, ואנחנו פשוט מתים על זה! לא רבים יודעים, אבל לפני שספדה הפך לכוכב טלנובלות מפורסם וכבש את הפריים-טיים, הוא שיחק מספר תפקידים נועזים מאוד. ב-2004 הוא שיחק בסרט קולנוע מאוד שנוי במחלוקת בשם Desnudos ("עירומים"), לצידו של רפאל אמאיה ("מישהו צופה בך"). בסרט השתתף ספדה במספר סצינות נועזות וחושפניות, שלא השאירו מקום לדמיון. ב-2008 הוא שיחק בהצגה Cuatro XXXX, במהלכה הוא הופיע בעירום מלא בפני קהל חי. כיום, כשספדה נושק ל-40 ונמצא במקום אחר בקריירה, הוא הודיע שאין בכוונתו לשוב ולשחק בעירום. "כרגע, מעניין אותי לשחק בפרויקטים שמספרים סיפור טוב ושאוכל להכניס חיים לתוך דמות, ולא בכאלו שהעירום הוא העיקר בהם. זה לא מעניין אותי יותר", סיפר ספדה לאתר MSN.

ותגידו מזל טוב גם ל...

1.9.69 - ארמנדו ארייזה ("תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 43.
2.9.45 - אריקה וואלנר ("לב אמיץ") - תחגוג החודש 67.
4.9.81 - ריקרדו פרנקו ("האומץ לאהוב") - יחגוג החודש 31.
9.9.75 - אילקר קיזמאז (ניהאט ב"אהבה אסורה") - יחגוג החודש 37.
12.9.75 - קרינה זמפיני ("לב אמיץ", "גברים עם כבוד", "המחרוזת") - תחגוג החודש 37.
16.9.78 - קרולינה דיקמן ("מעבר לים", "נשים מאוהבות", "קשרי משפחה") - תחגוג החודש 34.
16.9.94 - סטפנו דה גרגוריו ("פינת אור", "פלוריסיינטה", "כמעט מלאכים") - יחגוג החודש 18.
20.9.50 - רוברטו ואנדר ("הקמע", "האחים דל מונטה", "שיכורה מאהבה", "רובי") - יחגוג החודש 62.
23.9.90 - אגוסטין סיירה ("קטנטנות", "פינת אור", "פלוריסיינטה", "כמעט מלאכים") - יחגוג החודש 22.
30.9.70 - לורנה מריטנו ("תשוקת הנצים") - תחגוג החודש 42.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"הקמע" - פרקים מלאים גם באתר ויוה

6 בספטמבר, 2012

בלנקה סוטו, רפאל נובואה ואהרון דיאז באים לעשות לכם שמח באתר ויוה! "הקמע", הטלנובלה החדשה והמרהיבה, תעלה כאן באתר במתכונת Pre-Watch. מה בדיוק זה אומר? שרק אתם, גולשינו האהובים, תוכלו לצפות ראשונים בכל פרקי הסדרה, יום לפני שידורם בטלוויזיה. החגיגה תתחיל ביום שני הקרוב, כשהפרק הראשון של "הקמע" יעלה לאתר בהקרנת בכורה מיוחדת, רגע לפני שהסדרה מגיעה לערוץ ויוה.

עוד עדכונים חשובים: בשבוע הבא תגענה לסיומן שתי סדרות נפלאות שנמצאות באתר. הראשונה היא "חיים גנובים", שפרק הסיום המותח והמפתיע שלה יעלה לאתר ביום ראשון הקרוב (טיפ שלנו - רוצו לצפות בשני הפרקים שעלו היום, כי הם מדהימים לא פחות). השנייה היא "הנבחר" - ביום חמישי יעלה לאתר פרק הסיום של הסדרה בהקרנת בכורה, שלושה ימים לפני שידורו בערוץ ויוה. אתם בוודאי סקרנים לדעת איך יסתיים סיפורם של אנדרס ומריאנה... ביום חמישי תגלו את התשובה - רמז: זה הולך להיות מטורף!

שימו לב, פרקי "חיים גנובים" ו"הנבחר" נשארים כרגע באתר. כמו תמיד, חודש לפני ירידת הסדרות נתריע על כך מראש באתר וכן בדף מועדי עליה וירידה של סדרות, שמתעדכן באופן קבוע.

אז אל תשכחו! ביום ראשון צפייה בפרק הסיום של "חיים גנובים", וביום שני פרק הבכורה של "הקמע". ובינתיים, להתראות וסוף שבוע נעים...

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully