הקמע - על הסדרה

  • הקמע
ויוה
ויוה

אסטבן, אביה של קמילה, הוא מהמר כבד, שעובר עם משפחתו לקליפורניה לאחר שהסתבך בחובות. הוא רוכש מדון ברנרדו את חוות "אל טליסמן", שם פוגשת קמילה את פדרו, מנהל החווה. מרגע פגישתם, קמילה ופדרו מבינים שנועדו זה לזה, אבל מכשולים רבים יעמדו בדרכם, ובראשם גרגוריו, בעליה של החווה השכנה לחוות "אל טליסמן", שיעשה הכול כדי להשתלט עליה. כשדון ברנרדו מגלה שהוא עומד למות, הוא מתחרט על מכירת החווה לאסטבן ומבקש מפדרו להתחתן עם בתו מריאנה ולהציל עבורה את "אל טליסמן" בכל מחיר. פדרו מסכים בלית ברירה על אף שהוא יודע שבזאת כנראה סתם את הגולל על סיפור האהבה שלו עם קמילה.

גרגוריו נחוש בדעתו להשיג את "אל טליסמן" ומפתה את אסטבן לשחק פוקר ולהמר על החווה. אסטבן מפסיד במשחק, אך פדרו מתערב וזוכה בחווה לאחר שהוא משחק נגד גרגוריו. קמילה ההמומה בטוחה שהגבר שהיא אוהבת הותיר את משפחתה חסרת בית והיא עוזבת את האזור ללא כל כוונה לשוב. שנים מאוחר יותר, עבודתה מחזירה אותה לחוות "אל טליסמן", שם היא שבה ונפגשת עם פדרו ומבינה שהוא אהבת חייה. היא מגלה שהעבר נושא בחובו סודות ושקרים ובעיקר, שפדרו אינו האיש הרע שחשבה שהוא כל השנים. האם יהיה זה מאוחר מדי עבור שניהם?

"הקמע" היא טלנובלה קלאסית, שהופקה במיוחד עבור ערוץ יוניוויסיון, הערוץ המוביל לקהילה ההיספנית בארה"ב. בטלנובלה מככבים בלנקה סוטו ("אווה לונה") ורפאל נובואה ("חכי לי סופיה", "דרוש נסיך").

שודר בערוץ ויוה.

101 פרקים, ארה"ב, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully